Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

No i dobrze :) Wszyscy sie z niego smieja i szydza, ze taki najgorszy, a ja goscia lubie :) i nie uwazam, ze jest taki najgorszy - mial sporo wpadek, ale teraz bylo kilka momentow na prawde godnych podziwu jak na debiutanta (np. walka z Hamiltonem bodajze w Chinach czy gdzies w tych okolicach :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze :) Wszyscy sie z niego smieja i szydza, ze taki najgorszy, a ja goscia lubie :) i nie uwazam, ze jest taki najgorszy - mial sporo wpadek, ale teraz bylo kilka momentow na prawde godnych podziwu jak na debiutanta (np. walka z Hamiltonem bodajze w Chinach czy gdzies w tych okolicach :P)

 

no i warto wspomnieć o ostatnim wyścigu sezonu i trzymania Alonso - ale szkoda, dwóch równie szybkich kierowców to szansa na wyższą lokatę na koniec sezonu z całym szacunkiem dla Pietrowa ale z nim Renault tfuuu Lotus czy inny Proton o mistrzostwo w konstruktorach raczej nie powalczą :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Spoko potem sie poprawil Wituś:

Unofficial Tuesday test times from Valencia:

1. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:13.769, 93 Laps

2. Nico Hulkenberg, Force India, 1:13.938, 71 Laps

3. Gary Paffett, McLaren, 1:14.292, 91 Laps

4. Paul di Resta, Force India, 1:14.461, 28 Laps

5. Fernando Alonso, Ferrari, 1:14.553, 98 Laps

6. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:15.621, 64 Laps

7. Jerome D’Ambrosio, Virgin, 1:16.003, 71 Laps

8. Vitaly Petrov, Renault, 1:16.351, 28 Laps

9. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:16.450, 15 Laps

10. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:17.214, 19 Laps

11. Rubens Barrichello, Williams, 1:17.335, 77 Laps

12. Narain Karthikeyan, HRT, 1:18.020, 45 Laps

13. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:19.930, 9 Laps

 

Szkoda tylko, ze mieli sporo problemow technicznych i do tej 13 przejechal tylko 6 okrazen a ogolnie jedynie 28. No ale tu wlasnie widac dlaczego dobrze, ze Kubica bedzie jezdzil jako drugi bolidem - pierwszego dnia, to sprawdzaja czy wszystko dziala i czy sie 4 kółka kreca. Jesli jest git to mozna zaczac zajmowac sie zbieraniem danych o nowych oponach itp itd - i tu Kubica przda sie bardziej niz Pietrow. Dlatego pomysl z wsadzeniem najpierw Pietrowa byl dobry w mojej ocenie.

A jutro bedzie dzida :) I tak na serio, to ten caly pierwzy test to jest sprawdzanie czy bolid dziala w ogole (tak mowil Kubica). RK wspomnial tez, ze w 2008 pierwsze testy wygladaly zle dla BMW Sauber, tracili po 2s na okrazeniu do najlepszych a w pierwszym wyscigu startowal z pierwszej linii, wiec nie ma sie co zalamywac ani podniecac :P poczekajmy do pierwszej sesji kwalifikacyjnej i wszystkiego sie dowiemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubica mówił, że w czarnym będzie ciepło :?

3 lata temu ledwo stał na nogach po jednym z wyścigów.

Nie dość, że czarny, to jeszcze spalinami po tyłku będzie dogrzewany :lol:

http://scarbsf1.wordpress.com/2011/02/01/renault-r31-front-exit-exhausts-fee-explained/

Z 2 strony, czytałem, że ten czarny lakier waży nawet do 4 kilo mniej niż inne :shock:

*na Renault jest tylko 1 cienka warstwa, brak podkładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...