Skocz do zawartości

Legacy I\/ LGT


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

Mój spec dostał w zeszłym tygodniu różowe sprężyny z katalogu STI (dedykowane do JDM Legacy GT / GTB). Zmiana bardzo pozytywna, znacznie lepiej wybierają nierówności, szczególnie te małe (bo konkretne dziury to wiadomo...) i auto w końcu równo stoi. Spodziewałem sie że auto będzie twardsze, ale ku mojemu zaskoczeniu nie jest. Co ciekawe, teoretycznie te sprężyny obniżają o 15mm/15mm, ale z przodu rant (licząc od gruntu) obniżył się o ok 30mm (zresztą zgodnie z tym co ludzie piszą na forum legacygt), z tyłu faktycznie o 15mm. Auto w końcu nie ma dziwnie uniesionego przodu. Nie ma też efektu gleby jak przy niektórych zestawach. Także jakby ktoś szukał springów to polecam.

 

Podaje przy okazji numery, może się komuś kiedyś przydadzą (ST2033021010 / ST2038021010).

 

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, frisco napisał:

Mój spec dostał w zeszłym tygodniu różowe sprężyny z katalogu STI (dedykowane do JDM Legacy GT / GTB). Zmiana bardzo pozytywna, znacznie lepiej wybierają nierówności, szczególnie te małe (bo konkretne dziury to wiadomo...) i auto w końcu równo stoi. Spodziewałem sie że auto będzie twardsze, ale ku mojemu zaskoczeniu nie jest. Co ciekawe, teoretycznie te sprężyny obniżają o 15mm/15mm, ale z przodu rant (licząc od gruntu) obniżył się o ok 30mm (zresztą zgodnie z tym co ludzie piszą na forum legacygt), z tyłu faktycznie o 15mm. Auto w końcu nie ma dziwnie uniesionego przodu. Nie ma też efektu gleby jak przy niektórych zestawach. Także jakby ktoś szukał springów to polecam.

 

Podaje przy okazji numery, może się komuś kiedyś przydadzą (ST2033021010 / ST2038021010).

LGT front low.JPG

LGT back low.JPG

 

Fajnie siadło. Możesz zdradzić ile kosztowały te sprężyny i gdzie można je kupić?

Widzę że lip też już zamontowałeś. Dobrze to wszystko wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Bonless napisał:

Fajnie siadło. Możesz zdradzić ile kosztowały te sprężyny i gdzie można je kupić?

Widzę że lip też już zamontowałeś. Dobrze to wszystko wygląda :)

 

Dzięki:) Próbowałem je kupić przez ASO, ale nawet nie doczekałem się samej wyceny. Finalnie zamówiłem bezpośrednio z JP. Zaraz wyslę Ci PW ze szczegółami, bo to na forumie chyba nie można podawać jak dobrze pamiętam.

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, frisco napisał:

 

Dzięki:) Próbowałem je kupić przez ASO, ale nawet nie doczekałem się samej wyceny. Finalnie zamówiłem bezpośrednio z JP. Zaraz wyslę Ci PW ze szczegółami, bo to na forumie chyba nie można podawać jak dobrze pamiętam.

 

A jak na progach zwalniających bo u mnie progów od groma,przy 4 osobach na pokładzie to szoruje brzuchem i obniżenie go o te parę mm tylko  pogorszy sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, andrzej0811 napisał:

A jak na progach zwalniających bo u mnie progów od groma,przy 4 osobach na pokładzie to szoruje brzuchem i obniżenie go o te parę mm tylko  pogorszy sytuację.

 

Ani razu nie jechałem tym autem w 4 osoby. Przy 2 jest ok. Zawieszenie z bilsteinem b6 jest typowo na ulice, progów nie pochłania zbyt dobrze, bo jest po prostu twardo zestrojone.

Nawiasem, te springi to raczej do US GT spec.B niż do GT, w każdym razie dedykowane pod amory bilsteina b6. Tak się też składa że b6 montowane w USDM GT SpecB odpowiadaja JDM GT, natomiast JDM GT specB są ponoć inaczej zestrojone. Standardowy amerykański GT ma chyba Kayabe i ogólnie dość komfortowe zawieszenie.

 

Jeśli często jeździsz załadowanym autem, to ja polecam założyć na tył springi Lesjofors wzmocnione do kombi. Rok czasu na tym jeżdziłem i było ok, auto nie siadało pod obciażeniem, tylko stało wysoko (ale wciaż nizej niż przód) i było też odczuwalnie twardze z tyłu niż na springach STI.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.04.2019 o 22:06, sredniaq napisał:
W dniu 22.04.2019 o 21:35, Juras K napisał:
Zostanie zostanie


8 lat kawał czasu. Gratulacje dla nowego nabywcy. A dla@juras K wyrazy współczucia

Chłopaki spokojnie! Uspokajam! Chill!

Legaś ma się dobrze. 

Fotka ze starszym bratem dla Was. :)

20190423_203255.thumb.jpg.2da96ffac4f546f18fe208f04643996c.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Co tam słychać u Waszych LGT?

 

W moim zmieniałem niedawno tylną prawą klamkę, mechanizm się rozleciał i drzwi były zatrzaśnięte na amen.

Autku stuknęło 125 tys mil.

Na jesieni kolejna zmiana oleju, bo już do 3 tys mil na jednym oleju dochodzi.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maciek323 napisał:

Co tam słychać u Waszych LGT?

 

W moim zmieniałem niedawno tylną prawą klamkę, mechanizm się rozleciał i drzwi były zatrzaśnięte na amen.

Autku stuknęło 125 tys mil.

Na jesieni kolejna zmiana oleju, bo już do 3 tys mil na jednym oleju dochodzi.

 

Ja swojego szykowałem na zabezpieczenie podwozia, ale niestety dogadany dawno temu blacharz miał wypadek i na razie auta nie weźmie, także szukam dalej kogoś do zrobienia tego jeszcze przed zimą. Poza tym fele zimowe odmalowałem w końcu, za to letnie będę miał chyba do prostowania :( U mnie też niedługo olej do zmiany, a przebieg dobił 95 tyś mil. Fota z ostatniego weekendu:)

 

 

 

milicz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...