Jump to content

Legacy I\/ LGT


Recommended Posts

Co tam słychać u Waszych LGT?

 

W moim zmieniłem wczoraj olej + filtr.

Autku stuknęło 126 tys mil.  3500 mil na jednym oleju to wystarczająco dużo.

Do tego zostały założone 4 zimowe kapcie.

 

Ostatnio miałem dwie dłuższe trasy (w moim wypadku to 200-250 km) - średnie spalanie z dłuższych tras to 9,9 litra na 100 km. Jazda zgodna z przepisami, ale bez zamulania. 

 

Na wiosnę myślę o nowych hamulcach z przodu.

jaki zestaw tarcz i klocków polecacie?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 910
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Witam wszystkich    

Chłopaki spokojnie! Uspokajam! Chill! Legaś ma się dobrze.  Fotka ze starszym bratem dla Was.

Mój spec dostał w zeszłym tygodniu różowe sprężyny z katalogu STI (dedykowane do JDM Legacy GT / GTB). Zmiana bardzo pozytywna, znacznie lepiej wybierają nierówności, szczególnie te małe (bo konkretne

Posted Images

  • 2 weeks later...

Mój nowy OBK jest trochę LGT, bo ma włożony hamulunek z rocznika 2005+… i jest to najlepiej hamujące auto jakim jeździłem w życiu.

Jeśli chodzi o zestaw tarcze/klocki to zerknę w domu, może będzie na którejś fakturce.

 

EDIT: niestety papiery czyste, jakby Ci zależało to mnie męcz to będę "nękał" poprzednika

Edited by Voldemort
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

W porównaniu do większości cywilnych aut, nawet tych najnowszych, to LGT nawet w serii ma bardzo skuteczne hamulce.

Ja u siebie zrobiłem kompletny remont z regeneracją zacisków wszystkich, nowe tarcze itp., hamuje pięknie.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maciek323 napisał:

W porównaniu do większości cywilnych aut, nawet tych najnowszych, to LGT nawet w serii ma bardzo skuteczne hamulce.

Ja u siebie zrobiłem kompletny remont z regeneracją zacisków wszystkich, nowe tarcze itp., hamuje pięknie.

 

Wg mnie też nie są złe i przynajmniej nie wkurzają tak jak w nowszych autach gdzie po liznieciu pedału od razu auto hamuje na maksa, w LGT są bardziej progresywne i to jest na duży plus. "Problemy" z nimi zaczynają się po serii ostrych hamowań, np. przy dynamicznej jeździe w górach. 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 10:41, frisco napisał:

 

Wg mnie też nie są złe i przynajmniej nie wkurzają tak jak w nowszych autach gdzie po liznieciu pedału od razu auto hamuje na maksa, w LGT są bardziej progresywne i to jest na duży plus. "Problemy" z nimi zaczynają się po serii ostrych hamowań, np. przy dynamicznej jeździe w górach. 

 

Wszystko zależy od punktu odniesienia. Ja mam w Legacy H6 kompletnie zrobiony układ hamulcowy na bardzo dobrych komponentach i jest lepiej ale nie jestem do końca zadowolony. Dla mnie hamulce są za bardzo progresywne, to znaczy że za dużo siły trzeba wkładać aby auto hamowało, zwyczajnie pedał je ospały. Jednocześnie hamowanie z dużych prędkości nie jest takie skuteczne. Dla mnie punktem odniesienia jest Forek gdzie mam Brembo przód i tył i udało się osiągnąć złoty środek, idealnie w zakresie i skuteczności hamulca jak i wyczucia. Zgadzam się że nowe auta maja zbyt czułe hamulce. W nowej Corroli zawsze na pierwszym skrzyżowaniu staje dęba. 

Link to post
Share on other sites

@Herostrates Mnie też corolla swego czasu mocno zdziwiła haha I to nawet nie ta najnowsza.

 

W Legacy H6 G4S2 o ile się nie mylę masz ten sam habel (technicznie) co w GTB - na tarczy 316mm, więc z tego zestawu pewnie dużo więcej nie wyciągniesz. U mnie również jest to zrobione po całości  (regeneracja wszystkich zacisków, tarcze hawk nacinane i nawiercane + hawk hps z przodu) i zgoda - nie jest to jakaś rewelacja i do BBK pewnie daleko, ale do normalnej jazdy jest ok.

Edited by frisco
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam, czy ktoś przerabiał temat LPG w Legacy GT? Jako, że ma być to moje jedyne auto to zastanawiam się nad LPG, jak myślicie czy warto? Jeśli tak to czy mógłby ktoś polecić jakiegoś gazownika co ogarnąłby temat woj. Opolskie, Dolnośląskie.(PW)

Link to post
Share on other sites

 

5 godzin temu, BeQuiet napisał:

Witam, czy ktoś przerabiał temat LPG w Legacy GT? Jako, że ma być to moje jedyne auto to zastanawiam się nad LPG, jak myślicie czy warto? Jeśli tak to czy mógłby ktoś polecić jakiegoś gazownika co ogarnąłby temat woj. Opolskie, Dolnośląskie.(PW)

 

Wszystko zależy od komponentów i wystrojenia. Nie będziesz pierwszym, który zakłada LPG do 2.5 turbo. Jeśli faktycznie się na to zdecydujesz to proponuję zamówić od razu sprężyny Lesjofors na tył wzmacniane (do kombi 2.0), bo siądzie tył mocno po dodaniu butli z LPG.

Edited by frisco
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Przed montażem gazu polecam bardzo dokładną diagnostykę silnika i układu zasilania u kogoś, kto dobrze zna silniki EJ255. To że jedzie, ma moc i nie wali błędami to nie wszystko. 

Warto to wszystko przed założeniem LPG mieć dopięte na tip-top, bo potem jak na gazie zaczną sie cuda to będzie szukanie igły w stogu siana.

 

Jakość podzespołów to jedno, ale wiedza montujacego i strojącego taką instalacje będzie tutaj tak samo ważna, jesli nie ważniejsza nawet. jedź do kogoś kto już ma doswiadczenie w gazowaniu subaru z turbo.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...