maciek323 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Co tam słychać u Waszych LGT? W moim zmieniłem wczoraj olej + filtr. Autku stuknęło 126 tys mil. 3500 mil na jednym oleju to wystarczająco dużo. Do tego zostały założone 4 zimowe kapcie. Ostatnio miałem dwie dłuższe trasy (w moim wypadku to 200-250 km) - średnie spalanie z dłuższych tras to 9,9 litra na 100 km. Jazda zgodna z przepisami, ale bez zamulania. Na wiosnę myślę o nowych hamulcach z przodu. jaki zestaw tarcz i klocków polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Mój nowy OBK jest trochę LGT, bo ma włożony hamulunek z rocznika 2005+… i jest to najlepiej hamujące auto jakim jeździłem w życiu. Jeśli chodzi o zestaw tarcze/klocki to zerknę w domu, może będzie na którejś fakturce. EDIT: niestety papiery czyste, jakby Ci zależało to mnie męcz to będę "nękał" poprzednika Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Voldemort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 W porównaniu do większości cywilnych aut, nawet tych najnowszych, to LGT nawet w serii ma bardzo skuteczne hamulce. Ja u siebie zrobiłem kompletny remont z regeneracją zacisków wszystkich, nowe tarcze itp., hamuje pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Godzinę temu, maciek323 napisał: W porównaniu do większości cywilnych aut, nawet tych najnowszych, to LGT nawet w serii ma bardzo skuteczne hamulce. Ja u siebie zrobiłem kompletny remont z regeneracją zacisków wszystkich, nowe tarcze itp., hamuje pięknie. Wg mnie też nie są złe i przynajmniej nie wkurzają tak jak w nowszych autach gdzie po liznieciu pedału od razu auto hamuje na maksa, w LGT są bardziej progresywne i to jest na duży plus. "Problemy" z nimi zaczynają się po serii ostrych hamowań, np. przy dynamicznej jeździe w górach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 16.09.2020 o 10:41, frisco napisał: Wg mnie też nie są złe i przynajmniej nie wkurzają tak jak w nowszych autach gdzie po liznieciu pedału od razu auto hamuje na maksa, w LGT są bardziej progresywne i to jest na duży plus. "Problemy" z nimi zaczynają się po serii ostrych hamowań, np. przy dynamicznej jeździe w górach. Wszystko zależy od punktu odniesienia. Ja mam w Legacy H6 kompletnie zrobiony układ hamulcowy na bardzo dobrych komponentach i jest lepiej ale nie jestem do końca zadowolony. Dla mnie hamulce są za bardzo progresywne, to znaczy że za dużo siły trzeba wkładać aby auto hamowało, zwyczajnie pedał je ospały. Jednocześnie hamowanie z dużych prędkości nie jest takie skuteczne. Dla mnie punktem odniesienia jest Forek gdzie mam Brembo przód i tył i udało się osiągnąć złoty środek, idealnie w zakresie i skuteczności hamulca jak i wyczucia. Zgadzam się że nowe auta maja zbyt czułe hamulce. W nowej Corroli zawsze na pierwszym skrzyżowaniu staje dęba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) @Herostrates Mnie też corolla swego czasu mocno zdziwiła haha I to nawet nie ta najnowsza. W Legacy H6 G4S2 o ile się nie mylę masz ten sam habel (technicznie) co w GTB - na tarczy 316mm, więc z tego zestawu pewnie dużo więcej nie wyciągniesz. U mnie również jest to zrobione po całości (regeneracja wszystkich zacisków, tarcze hawk nacinane i nawiercane + hawk hps z przodu) i zgoda - nie jest to jakaś rewelacja i do BBK pewnie daleko, ale do normalnej jazdy jest ok. Edytowane 18 Września 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) . Edytowane 18 Września 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Witam, czy ktoś przerabiał temat LPG w Legacy GT? Jako, że ma być to moje jedyne auto to zastanawiam się nad LPG, jak myślicie czy warto? Jeśli tak to czy mógłby ktoś polecić jakiegoś gazownika co ogarnąłby temat woj. Opolskie, Dolnośląskie.(PW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 (edytowane) 5 godzin temu, BeQuiet napisał: Witam, czy ktoś przerabiał temat LPG w Legacy GT? Jako, że ma być to moje jedyne auto to zastanawiam się nad LPG, jak myślicie czy warto? Jeśli tak to czy mógłby ktoś polecić jakiegoś gazownika co ogarnąłby temat woj. Opolskie, Dolnośląskie.(PW) Wszystko zależy od komponentów i wystrojenia. Nie będziesz pierwszym, który zakłada LPG do 2.5 turbo. Jeśli faktycznie się na to zdecydujesz to proponuję zamówić od razu sprężyny Lesjofors na tył wzmacniane (do kombi 2.0), bo siądzie tył mocno po dodaniu butli z LPG. Edytowane 28 Września 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Przed montażem gazu polecam bardzo dokładną diagnostykę silnika i układu zasilania u kogoś, kto dobrze zna silniki EJ255. To że jedzie, ma moc i nie wali błędami to nie wszystko. Warto to wszystko przed założeniem LPG mieć dopięte na tip-top, bo potem jak na gazie zaczną sie cuda to będzie szukanie igły w stogu siana. Jakość podzespołów to jedno, ale wiedza montujacego i strojącego taką instalacje będzie tutaj tak samo ważna, jesli nie ważniejsza nawet. jedź do kogoś kto już ma doswiadczenie w gazowaniu subaru z turbo. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Kiedy zmieniacie koła na zimowe w swoich LGT? W poprzednim sezonie całe 2 razy jechałem po śniegu, w tym raz jakieś 10 minut, drugi raz nieco dłużej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Godzinę temu, maciek323 napisał: Kiedy zmieniacie koła na zimowe w swoich LGT? W poprzednim sezonie całe 2 razy jechałem po śniegu, w tym raz jakieś 10 minut, drugi raz nieco dłużej Co prawda nie w LGT ale w Daily jade zmienić dzisiaj. Bardziej pod kątem spadku temperatur niż śniegu. Letnia guma stała się na tyle twarda poniżej 5st dziś rano, że jeżdzi się jak na betonie . Poza tym to super okazja do wyprubowania setup-u zimowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 2 godziny temu, maciek323 napisał: Kiedy zmieniacie koła na zimowe w swoich LGT? W poprzednim sezonie całe 2 razy jechałem po śniegu, w tym raz jakieś 10 minut, drugi raz nieco dłużej Zmieniłem dosłownie kilka dni temu. Wieczorem temperatury schodzą już blisko zera, wiec lepiej mieć zimówkę. No chyba że lubisz niespodzianki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Ja już śmigam od środy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 W dniu 22.04.2019 o 22:06, sredniaq napisał: 8 lat kawał czasu. Gratulacje dla nowego nabywcy. A dla@juras K wyrazy współczucia. Ile lat Wasze LGT są w Waszych rękach? U mnie leci 9 rok. Do niedawna seniorem wśród posiadaczy LGT był Juras, ale sprzedał 2200 mil przebiegu przez ostatni rok zrobiłem. Biję się z myślami czy go sobie zostawić, czy uszczęśliwić nim kogoś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 23 minuty temu, maciek323 napisał: Ile lat Wasze LGT są w Waszych rękach? U mnie leci 9 rok Za kilka dni minie 3 lata jak speca przygarnąłem. Wychodzi na to, że teraz Ty jesteś seniorem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Gdyby ktoś miał wątpliwości dotyczące wymiany chłodnicy w 2.5 turbo na większą. Porównanie do OEM. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 I pewnie wejdzie ze 2 litry więcej płynu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Thomson co to za chłodnica? dużo dałeś? Ja za OEM płaciłem 1000zł w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 2 godziny temu, maciek323 napisał: Thomson co to za chłodnica? dużo dałeś? Ja za OEM płaciłem 1000zł w ASO. TurboWorks, w granicach 7 stów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 2 godziny temu, maciek323 napisał: Thomson co to za chłodnica? dużo dałeś? Ja za OEM płaciłem 1000zł w ASO. ja kupiłem kopie OEM do byłego Siostry LGT za 670 zł. Firmę znalazłem na allegro, producent Nissens. Jakość samej chłodnicy jak i połączeń oceniam na bardziej niż zadowalającą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Panowie tak z ciekawości, jakie macie ładowanie turbo na seryjnej mapie? W sensie ile barów powinno dmuchać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Borek Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 18 godzin temu, K12DLA napisał: ja kupiłem kopie OEM do byłego Siostry LGT za 670 zł. Firmę znalazłem na allegro, producent Nissens. Jakość samej chłodnicy jak i połączeń oceniam na bardziej niż zadowalającą Miałem Nissena w swoim Outbacku, po 2 latach się rozszczelnił :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 27 minut temu, Michał Borek napisał: Miałem Nissena w swoim Outbacku, po 2 latach się rozszczelnił :/ w którym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się