turdziGT Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Przecie to liftback czyli nadwozie w tym segmencie juz dawno zapomniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 octavia w sedanie w rankingu HH ??? czy to jednak hatchback??? Bardziej liftback niż hatchback, ale na pewno nie sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 "Termin liftback' jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem" http://pl.wikipedia.org/wiki/Hatchback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Honda pomimo niezawodności nie oferuje nic wiecej niz konkurencja nawet nie ma beznynowych silnikow turbo... ) A w nowym type r to co jest jak nie benzyna turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Panowie jezeli chodzi o skody to ja jestem w tym temacie zielony i przede wszystkim nie zainteresowany Honda pomimo niezawodności nie oferuje nic wiecej niz konkurencja nawet nie ma beznynowych silnikow turbo... ) A w nowym type r to co jest jak nie benzyna turbo? turbo benzyna. Szkoda ze dopiero teraz -chociaz lepiej pozno niz wcale. Turbo benzyna to powinna pojawic sie juz w poprzedniej generacji type R'a .Kiedy konkurencja oferowala mocne jednostki z turbo Honda bazowała na starym wysokoobrotowym k20. Szkoda ze zadna "cywilna" jednostka nie ma jeszcze turbo ( chociaz jest planowany civic 1,5 t) Edytowane 25 Marca 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Miau miau miau - to wszystko co widze na ostatnich paru stronach nowy CTR jest miodzio i tego sie będę trzymał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Panowie jezeli chodzi o skody to ja jestem w tym temacie zielony i przede wszystkim nie zainteresowany Honda pomimo niezawodności nie oferuje nic wiecej niz konkurencja nawet nie ma beznynowych silnikow turbo... ) A w nowym type r to co jest jak nie benzyna turbo? turbo benzyna. Szkoda ze dopiero teraz -chociaz lepiej pozno niz wcale. Turbo benzyna to powinna pojawic sie juz w poprzedniej generacji type R'a .Kiedy konkurencja oferowala mocne jednostki z turbo Honda bazowała na starym wysokoobrotowym k20. Szkoda ze zadna "cywilna" jednostka nie ma jeszcze turbo ( chociaz jest planowany civic 1,5 t) Dla mnie stare K20 z Civica VII jest już kultowe i mocno się zastanawiam nad takim jako zabawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Tyle że to stare K20 jest bardzo podatne na tuning. W N/A można je spokojnie wydłubać na 300KM, a seryjny silnik bez problemu przyjmuje doładowanie 0,6bar i wyrzuca 320-330KM. Seryjne skrzynie wytrzymują i po 600-700KM. Jeśli ten będzie równie podatny na tuning tak samo będzie schodził jak ciepłe bułeczki. A ceny Hondy były zawsze sporo wyższe niż konkurencji. Edytowane 26 Marca 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Tyle że to stare K20 jest bardzo podatne na tuning Latwo je podrecic do 230-240 koni (zmieniajac dolot wydech + hondata ) Pozniej to juz trzeba miec naprawde spory worek pieniedzy zeby cos wiecej z tego wykrzeszac - ale wiadomo tuning nigdy nie jest tani ( albo robisz franka k24 albo dmuchasz patrz uzytkownik manwe z CKPL ) A ceny Hondy były zawsze sporo wyższe niż konkurencji. z Tym sie nie zgodze. Dopiero od 2 -3 generacji Honda kosztuje " wiecej niz konkurencja" Kiedys były to tanie japonskie auta których cena była mocno konkurencyjna w stosunku do aut europejskich np V, VI, VII gen ( np Type'R VII gen nawet clarkson jak go porównywał wspominal o cenie w porównaniu do konkurencji) zreszta wiem bo sam kiedys pomagałem staruszkom w kupnie civic'a ek3 , który stał sie później moim autem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Tyle że to stare K20 jest bardzo podatne na tuning Latwo je podrecic do 230-240 koni (zmieniajac dolot wydech + hondata ) Pozniej to juz trzeba miec naprawde spory worek pieniedzy zeby cos wiecej z tego wykrzeszac - ale wiadomo tuning nigdy nie jest tani ( albo robisz franka k24 albo dmuchasz patrz uzytkownik manwe z CKPL ) Za 14kPLN robię z K20 300-330KM Rotrexem, podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze :-) A koszt budowy K20/K24 jest jeszcze niższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze Dokładnie tak zrobiłem, i jeździ odpukać bezawaryjnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze Dokładnie tak zrobiłem, i jeździ odpukać bezawaryjnie... Czyli zrobiłeś ponad 320KM z seryjnego WRXa za 14k? :-) A jak skrzynia, jeszcze żyje czy zbierasz na 6MT? :-) Edytowane 26 Marca 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Tylko jaki jest FUN z 400 KM w aucie FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Za 14kPLN robię z K20 300-330KM Rotrexem, podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze :-) A koszt budowy K20/K24 jest jeszcze niższy. no chyba ze rotrexa kupisz uzywanego jestes zlota raczka sam to wszystko zlozysz i wystroisz to tak. WIdzisz w aucie z seryjnym turbo wystarczy remap wieksze IC i juz masz wiecej mocy za nieduze pieniadze w NA tak sie nie da. Dobra to nie temat o tuningu tylko o HH. Pozyjemy zobaczymy ile nowych typRów pojawi sie na naszych drogach no i jak beda podatne na mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Tylko jaki jest FUN z 400 KM w aucie FWD. Zapewniam ze jest :-) Za 14kPLN robię z K20 300-330KM Rotrexem, podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze :-) A koszt budowy K20/K24 jest jeszcze niższy. no chyba ze rotrexa kupisz uzywanego jestes zlota raczka sam to wszystko zlozysz i wystroisz to tak. WIdzisz w aucie z seryjnym turbo wystarczy remap wieksze IC i juz masz wiecej mocy za nieduze pieniadze w NA tak sie nie da. Dobra to nie temat o tuningu tylko o HH. Pozyjemy zobaczymy ile nowych typRów pojawi sie na naszych drogach no i jak beda podatne na mody Nie, montujemy takie zabawki klientom i wiem co piszę :-) Chodzi mi o to że nie trzeba wymieniać połowy auta jak w niektórych markach bo a to półosie padają, a to skrzynia za słaba, a to dyfer zmieliło, itd. Jeśli w nowym Civicu zostanie zachowane takie podejście jak w poprzednich to będzie je można łatwo i prosto wzmacniać. Edytowane 26 Marca 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze Dokładnie tak zrobiłem, i jeździ odpukać bezawaryjnie... Czyli zrobiłeś ponad 320KM z seryjnego WRXa za 14k? :-) A jak skrzynia, jeszcze żyje czy zbierasz na 6MT? :-) Zrobiłem za troszkę więcej, ale niewiele. A skrzynia jeszcze żyje, spokojna Twoja rozczochrana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Tylko jaki jest FUN z 400 KM w aucie FWD. Zapewniam ze jest :-) Za 14kPLN robię z K20 300-330KM Rotrexem, podnieś w Subaru moc o ponad 100KM w stosunku do serii żeby jeździło bezawaryjnie za takie pieniądze :-) A koszt budowy K20/K24 jest jeszcze niższy.no chyba ze rotrexa kupisz uzywanego jestes zlota raczka sam to wszystko zlozysz i wystroisz to tak. WIdzisz w aucie z seryjnym turbo wystarczy remap wieksze IC i juz masz wiecej mocy za nieduze pieniadze w NA tak sie nie da. Dobra to nie temat o tuningu tylko o HH. Pozyjemy zobaczymy ile nowych typRów pojawi sie na naszych drogach no i jak beda podatne na mody Nie, montujemy takie zabawki klientom i wiem co piszę :-) Chodzi mi o to że nie trzeba wymieniać połowy auta jak w niektórych markach bo a to półosie padają, a to skrzynia za słaba, a to dyfer zmieliło, itd. Jeśli w nowym Civicu zostanie zachowane takie podejście jak w poprzednich to będzie je można łatwo i prosto wzmacniać.Gdyby byl sens to nikt by nie przechodzil na AWD powyżej 300KM no ale każdy ma swoje preferencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Jeszcze kilka lat wstecz była mowa że fwd powyżej 200km nie ma sensu, teraz że 300, a za parę lat ile będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Gdyby byl sens to nikt by nie przechodzil na AWD powyżej 300KM no ale każdy ma swoje preferencje. Producenci aut chyba o tym nie wiedzą, bo obecnie najmocniejsze fabryczne FWD ma 365KM :-) Jeszcze kilka lat wstecz była mowa że fwd powyżej 200km nie ma sensu, teraz że 300, a za parę lat ile będzie? Technika idzie do przodu, z odpowiednimi mapami 400KM jest spokojnie do ogarnięcia, właśnie zaczynam budować takiego potworka, co prawda nie Civic ale FWD :-) Edytowane 26 Marca 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie wiem o jakim seryjnym samochodzie z FWD i 365 KM myślisz ale skoro w RS500 juz narzekali ze nie da sie tej mocy wykorzystać i to wiecej koni po prostu mija sie z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Producenci aut chyba o tym nie wiedzą, bo obecnie najmocniejsze fabryczne FWD ma 365KM :-) Producenci aut robią to co kupi klient. A, że niektórzy lubią się onanizować cyferkami, to na rynku jest wiele ofert i aut typu BMW X6M Sądzisz, że np Brutus jest odpowiedzią na potrzebę rynku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 To chyba najlepszy przykład ze kombinacja odpowiedniej mocy do masy i możliwości technicznych to klucz do szybkiego FWD.Ciekawe gdzie sie podziało te 100 km wiecej tego RSa:) Pomniejszyć juz fakt ze na ringu RSa ma o prawie 30 sek. Gorszy czas od Duzo słabszej Cupry i zaledwie 5s od duzo słabszego i wolniejszego Focusa ST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Wszystko się zgadza, ale NA CODZIEŃ to właśnie Focus RS wywołuje największego banana na twarzach kierowców...i nie tylko :-). Na tor wybiera się niewielki odsetek posiadaczy HH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Siła HH tkwi też w ich cichociemności. Niejeden złapał się na fiestę ST, czy ibizę cupra. RS taki cichociemny już nie jest. Wszystko się zgadza, ale NA CODZIEŃ to właśnie Focus RS wywołuje największego banana na twarzach kierowców...i nie tylko :-). Na tor wybiera się niewielki odsetek posiadaczy HH. Więc po co te auta? Do wyścigów spod świateł? No ja Cię proszę.... A jeśli do szybkiej jazdy, to czy na torze, drodze, czy ulicy efekt będzie ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Wszystko się zgadza, ale NA CODZIEŃ to właśnie Focus RS wywołuje największego banana na twarzach kierowców...i nie tylko :-). Na tor wybiera się niewielki odsetek posiadaczy HH. zpewne tak ale w każdym innym napędzie duza moc poza ograniczeniem praktyczności zwłaszcza w RWD zazwyczaj daje tez duzo frajdy natomiast w FWD dodatkowo pogarsza jeszcze prowadzenie zwłaszcza w połączeniu z turbo .Wybór napędu do nowego RSa o tym świadczy a tak ze to iż każdy z konkurentów powyżej 300 km poszedł w AWD. Honda razem z Seatem i Renault została przy FWD ze względu na to ze nie maja technologi i przypuszczam ze zostaną na dłużej przy +/- 300 KM bo wiecej po prostu w cywilnym aucie nie ma najmniejszego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się