Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota.

O to to to!

 

I tu by się Paweł zgadzało, to co mówisz ;)

Na tamte czasy, to jak ok 300 000 :o

 

A pamiętam jak ok 10 lat temu jako licealista kupowałem w moje ulubionej piekarni chleb za 1.13, a dziś już za 2.49 :unsure:

I już tak nie smakuje jak tamten B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota.

 

Czyli wtedy 140 za GTka to nie była astronomiczna kwota? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trz byla co nie zmienia faktu ze bylo przynajmniej 1/3 droższe od GT a z biegiem czasu rolę się odwróciy I to STI przy slabym kursie bylo sporo droższe niz EX.

 

Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota.

 

 

Czyli wtedy 140 za GTka to nie była astronomiczna kwota?

Oczywiście ze była pamietaj tylko ze dziś STI jest w cenie dobrze doposazonych aut klasy średniej gdzie w tamtych czasach kosztowaly one polowe tej kwoty a srednia oensja byla ze 3 razy mniejsza. Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trz byla co nie zmienia faktu ze bylo przynajmniej 1/3 droższe od GT a z biegiem czasu rolę się odwróciy I to STI przy slabym kursie bylo sporo droższe niz EX.

Bo stawało się coraz lepszą i bardziej dopracowaną maszyną do jeżdżenia pomimo wzrostu masy.

Aż nagle komuś zachciało się 2e33bd04e43400114945bce97ca7416.pngwięcej  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Hot hatche bardzo podrożały kiedyś kupowalo się GTI typu Xsara VTS czy 306 GTI za ok 70-80 K a msle baki typu 106 rallye za 40-50 gdzie obecnie wszystko tej klasy kosztuje 120-130 plus a STI dalej 180 wiec tu SIP należy pogratulowac ze suwerennie trzyma stala cene przez tyle lat ;)

Dzis te maluchy kosztuja min. 70 nie ktore 100 ale tez trzeba pamietac ze wielkoscowo sa prawie jak stare GTI wyzszej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. ;) Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. 

 

http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg

 

Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. 

Edytowane przez Krzysztov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. ;) Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. 

 

http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg

 

Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. 

Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że podzieliłeś się z tym tutaj Krzyszov! :)

Jakbyś coś sobie przypomniał więcej to proszę pisz, strasznie lubię takie historie o prawdziwych mechanicznych samochodach :yahoo:

Kupiłeś przez SIP? 

Na czym polegało to sypanie?

 

A ostatnie zdanie poziom: mistrz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. ;) Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. 

 

http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg

 

Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. 

He he ja tez sie zrobilem sentymentalny i znalazlem zdjecie zaraz po kupnie :) To byl najfajniejszy samochod jaki mialem i najfajniejsze czasy do jego posiadania kiedy polskei rajdy mialy sie w najlepsze.To juz 11 lat temu dzizas ale ten czas leci.......

post-1135-0-99679300-1425016590_thumb.jpg

post-1135-0-06367200-1425016715_thumb.jpg

post-1135-0-42148900-1425016722_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś przez SIP?  Na czym polegało to sypanie?

 
Owoc, GTka kupiłem u dealera w Niemczech, ponieważ z tego co pamiętam w Krakowie jeszcze nie było oficjalnego przedstawicielstwa, które zresztą pojawiło się dosłownie chwilę później. Może nic aż tak dramatycznego się nie działo po tych 100kkm, np. z silnikiem nie miałem żadnych kłopotów, ale nagle i niemalże jednocześnie zużyły się wszystkie elementy zawieszenia, włącznie z amortyzatorami, eksploatacyjne elementy przeniesienia napędu takie jak sprzęgło, docisk plus pojawiło się cichutkie chrobotanie w skrzyni. Naturalnie mogło być coś jeszcze, ale po prostu już nie pamiętam. Taka kumulacja.
 
Po zakończeniu gwarancji zawiozłem GTka do Szwajcarii, gdzie podniesiono moc - turbo, wydech, mapa i jeszcze jakaś kosmetyka, która skutkowała mocą ~250-260KM (Nm nie pamiętam). Turbodziura była jeszcze większa niż w serii, ale jak już wstał, to szedł rewelacyjnie. Później jak przesiadłem się do nowego, jeszcze w pełni seryjnego STI nie odczułem znaczącej zmiany w dynamice i elastyczności w czasie jazdy "powyżej laga". Fajne, proste, lekkie, stosunkowo małe i tanie auto 4wd z turbo i dużymi szybami - to se na vrati. 

 

 


To juz 11 lat temu dzizas ale ten czas leci.

 

U mnie to już 16 lat :o 9 lat od czasu sprzedaży. Bardzo się cieszyłem, że był na czarnych blachach - później miało to swój klimat. Do dziś uważam zresztą, że auta z tamtego okresu wyglądają zdecydowanie najlepiej na czarnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz po kupnie miałem sie okazje pogonić sie z nowiutkim wtedy STI MY04.Ja miałem zrobiony tylko wydech przez poprzedniego właściciela cały z downpipem reszta była całkowita seria i szliśmy równo.Pozniej zatrzymalismy sie na pogawędkę i facet był troche zaskoczony ze to była seria tak ze zdrowy GTek jeździł bardzo fajnie.Ja za wyjątkiem skrzyni nie miałem absolutnie żadnych awari i innych wydatków poza tymi na własne życzenie .Dla mnie tez ten samochod miał urok i klimat który juz nigdy nie wróci a szkoda bo były to fajne czasy a najlepiej faktycznie wyglądał jeszcze na czarnych blachach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się Honda pokazała http://www.worldcarfans.com/115022789626/honda-civic-type-r-spied-up-close-undisguised

 

11430386121136672611.jpg389098338700099617.jpg

8480996761540647653.jpg

 

Wygląda jakoś dziwnie. Koła nie wypełniają nadkoli a światła z konceptu zachodzące na lotkę nie przeszły. Szkoda tych świateł bo wyglądały moim zdaniem świetnie. Jakoś moje emocje przed oficjalną prezentacją studzone są coraz bardziej :(

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednia generacja (FN2) naprawdę w swoim czasie robiła wrażenie i moim zdaniem godnie się starzeje, to na tych zdjeciach jakoś szału nie ma...

Ale pewnie w rzeczywistości będzie dobrze i oby jazdą też nie zawiodła bo oczekiwania nie są małe.

W każdym razie trzymam kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda-civic-type-r-2-21c0272cdad,0,750,0

http://autokult.pl/24667,honda-civic-type-r-na-szpiegowskich-fotografiach

 

Jak dla mnie wygląda bardzo tak sobie. Błotniki napompowane a ET felgi jakby coś nie teges i się koła schowały zbyt mocno. Jestem rozczarowany. Jeżeli się jeszcze okaże że na Nurburgringu nie jest najszybszą ośką to nie ma nic w tym samochodzie co by miało spowodować u mnie szybsze bicie serca.

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...