OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota. O to to to! I tu by się Paweł zgadzało, to co mówisz Na tamte czasy, to jak ok 300 000 A pamiętam jak ok 10 lat temu jako licealista kupowałem w moje ulubionej piekarni chleb za 1.13, a dziś już za 2.49 I już tak nie smakuje jak tamten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota. Czyli wtedy 140 za GTka to nie była astronomiczna kwota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Trz byla co nie zmienia faktu ze bylo przynajmniej 1/3 droższe od GT a z biegiem czasu rolę się odwróciy I to STI przy slabym kursie bylo sporo droższe niz EX. Moze masz racje ze koltowal kolo 200 a nie ponad co nie zmienia faktu ze na tamte casy I biorac pod uwage dewaluacje pieniadza byla astronomiczna wrecz kwota. Czyli wtedy 140 za GTka to nie była astronomiczna kwota? Oczywiście ze była pamietaj tylko ze dziś STI jest w cenie dobrze doposazonych aut klasy średniej gdzie w tamtych czasach kosztowaly one polowe tej kwoty a srednia oensja byla ze 3 razy mniejsza. Edytowane 26 Lutego 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Swoją drogą miał ktoś do czynienia z tym napędem w praktyce? W praktyce nie miałem do czynienia, ale warto zwrócić uwagę, że w tylnym dyfrze jest szpera więc pewne manewry mogą być łatwiejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Trz byla co nie zmienia faktu ze bylo przynajmniej 1/3 droższe od GT a z biegiem czasu rolę się odwróciy I to STI przy slabym kursie bylo sporo droższe niz EX. Bo stawało się coraz lepszą i bardziej dopracowaną maszyną do jeżdżenia pomimo wzrostu masy. Aż nagle komuś zachciało się więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Poszperalem trochę w moim archiwum I znalazłem informacje ze koncowka modeli E6 byla droższa niz nowe E7 które w 2002 roku kosztowało 214 kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Poszperalem trochę w moim archiwum I znalazłem informacje ze koncowka modeli E6 byla droższa niz nowe E7 które w 2002 roku kosztowało 214 kpln. Była droższa bo była w kawiorowej wersji TME ot cała zagadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak czy siak interesujące jest to ze od 2002 roku STI kosztuje cały czas tyle samo czyli ok 180K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak czy siak interesujące jest to ze od 2002 roku STI kosztuje cały czas tyle samo czyli ok 180K A orientujesz się jak się ma ta tendencja do innych hot reprezentantów? Bo mi jakoś to umykało bo... w marzeniach pojecie $ jest względne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Wszystkie Hot hatche bardzo podrożały kiedyś kupowalo się GTI typu Xsara VTS czy 306 GTI za ok 70-80 K a msle baki typu 106 rallye za 40-50 gdzie obecnie wszystko tej klasy kosztuje 120-130 plus a STI dalej 180 wiec tu SIP należy pogratulowac ze suwerennie trzyma stala cene przez tyle lat Dzis te maluchy kosztuja min. 70 nie ktore 100 ale tez trzeba pamietac ze wielkoscowo sa prawie jak stare GTI wyzszej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Czyli tak jak we wszystkich segmentach, tak i tu występuje zjawisko "tycia", "puchnięcia" i zwiększania ceny. Dziękuje za odpowiedź Edytowane 26 Lutego 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. Edytowane 26 Lutego 2015 przez Krzysztov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że podzieliłeś się z tym tutaj Krzyszov! Jakbyś coś sobie przypomniał więcej to proszę pisz, strasznie lubię takie historie o prawdziwych mechanicznych samochodach Kupiłeś przez SIP? Na czym polegało to sypanie? A ostatnie zdanie poziom: mistrz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Panowie, przez Was wpadłem w głęboką jak studnia melancholię i wróciły wspomnienia tamtych lat i poczułem potrzebę podzielenia się tym z kimś. Grzebałem w dysku chyba z godzinę, ale w końcu znalazłem obiekt moich wspomnień. http://i.imgur.com/5ybD2rf.jpg i http://i.imgur.com/gojketW.jpg Swoją drogą ciekawe jak się teraz ma Subar, czy jeszcze jeździ... Muszę się przyznać, że to miało być Evo. Szczegółów nie pamiętam, ale z jakiegoś powodu nie dało się go wtedy kupić, więc stanęło na GT. Przyjechało z salonu z Niemiec. Jeździło u mnie do 2006 roku, przejechało 100 tyś km i zaczęło się sypać. Ależ to było wtedy wulgarne auto wśród wszechobecnych 126p, Polonezów i Astr II. He he ja tez sie zrobilem sentymentalny i znalazlem zdjecie zaraz po kupnie To byl najfajniejszy samochod jaki mialem i najfajniejsze czasy do jego posiadania kiedy polskei rajdy mialy sie w najlepsze.To juz 11 lat temu dzizas ale ten czas leci....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Kupiłeś przez SIP? Na czym polegało to sypanie? Owoc, GTka kupiłem u dealera w Niemczech, ponieważ z tego co pamiętam w Krakowie jeszcze nie było oficjalnego przedstawicielstwa, które zresztą pojawiło się dosłownie chwilę później. Może nic aż tak dramatycznego się nie działo po tych 100kkm, np. z silnikiem nie miałem żadnych kłopotów, ale nagle i niemalże jednocześnie zużyły się wszystkie elementy zawieszenia, włącznie z amortyzatorami, eksploatacyjne elementy przeniesienia napędu takie jak sprzęgło, docisk plus pojawiło się cichutkie chrobotanie w skrzyni. Naturalnie mogło być coś jeszcze, ale po prostu już nie pamiętam. Taka kumulacja. Po zakończeniu gwarancji zawiozłem GTka do Szwajcarii, gdzie podniesiono moc - turbo, wydech, mapa i jeszcze jakaś kosmetyka, która skutkowała mocą ~250-260KM (Nm nie pamiętam). Turbodziura była jeszcze większa niż w serii, ale jak już wstał, to szedł rewelacyjnie. Później jak przesiadłem się do nowego, jeszcze w pełni seryjnego STI nie odczułem znaczącej zmiany w dynamice i elastyczności w czasie jazdy "powyżej laga". Fajne, proste, lekkie, stosunkowo małe i tanie auto 4wd z turbo i dużymi szybami - to se na vrati. To juz 11 lat temu dzizas ale ten czas leci. U mnie to już 16 lat 9 lat od czasu sprzedaży. Bardzo się cieszyłem, że był na czarnych blachach - później miało to swój klimat. Do dziś uważam zresztą, że auta z tamtego okresu wyglądają zdecydowanie najlepiej na czarnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Zaraz po kupnie miałem sie okazje pogonić sie z nowiutkim wtedy STI MY04.Ja miałem zrobiony tylko wydech przez poprzedniego właściciela cały z downpipem reszta była całkowita seria i szliśmy równo.Pozniej zatrzymalismy sie na pogawędkę i facet był troche zaskoczony ze to była seria tak ze zdrowy GTek jeździł bardzo fajnie.Ja za wyjątkiem skrzyni nie miałem absolutnie żadnych awari i innych wydatków poza tymi na własne życzenie .Dla mnie tez ten samochod miał urok i klimat który juz nigdy nie wróci a szkoda bo były to fajne czasy a najlepiej faktycznie wyglądał jeszcze na czarnych blachach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Ale się pięknie sentymentalnie zrobiło Dziękuje Fajnie jakby taki wątek był np: " Sentymentalnie o Subaru" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) To się Honda pokazała http://www.worldcarfans.com/115022789626/honda-civic-type-r-spied-up-close-undisguised Wygląda jakoś dziwnie. Koła nie wypełniają nadkoli a światła z konceptu zachodzące na lotkę nie przeszły. Szkoda tych świateł bo wyglądały moim zdaniem świetnie. Jakoś moje emocje przed oficjalną prezentacją studzone są coraz bardziej Edytowane 27 Lutego 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Tak jak poprzednia generacja (FN2) naprawdę w swoim czasie robiła wrażenie i moim zdaniem godnie się starzeje, to na tych zdjeciach jakoś szału nie ma... Ale pewnie w rzeczywistości będzie dobrze i oby jazdą też nie zawiodła bo oczekiwania nie są małe. W każdym razie trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dramat jak ze zlotu tjuningowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dla mnie miodzio . Tylko gdzie Wy ma tych zdjęciach widzicie koła...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Dla mnie miodzio . Tylko gdzie Wy ma tych zdjęciach widzicie koła...? Moze pierwsze zdjecie, ale wydaje mi sie ze jest podniesiona, bo cos za duzo miejsca miedzy kolem a blotnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Wersja produkcyjna prosto z Genewy. Jutro ceny i specyfikacje Konferencja o 10:30 - bedzie online Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 wyglada lepiej niz na zdjeciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) http://autokult.pl/24667,honda-civic-type-r-na-szpiegowskich-fotografiach Jak dla mnie wygląda bardzo tak sobie. Błotniki napompowane a ET felgi jakby coś nie teges i się koła schowały zbyt mocno. Jestem rozczarowany. Jeżeli się jeszcze okaże że na Nurburgringu nie jest najszybszą ośką to nie ma nic w tym samochodzie co by miało spowodować u mnie szybsze bicie serca. Edytowane 2 Marca 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się