Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

Jak taki poczatkujacy jak ja, wlazi sobie na to forum i czyta, to co czyta, to mu sie kompletnie ulamki nie zgadzaja, czyli wg. forumowej nomenklatury "nie czai osso kaman". Skad tyle nieskrywanej agresji, czy w najlepszym wypadku zajadlej ironii, wzgledem SIPu :?:

 

Zal dupencje sciska, ze za darmo aut nie rozdaja :?: A jak sie wytlumaczy, jak nie przymierzajac przyslowiowy gospodarz cielakowi w rowie, to jak grochem o plyte kartonowo-gipsowa - nie dociera :sad:

 

Niby kurde balans forum fanow i sympatykow marki Subaru (z wszystkimi przyleglosciami), a tu co drugi wieczorowy-doktor-ekonomi-z-miodem-w-uszach-profesor-politologii-cwaniaczek-przeplatany-historykiem-ze-znajomoscia-prawa-unijnego (niepotrzebne skreslic). :neutral:

 

Nie szkoda Ci klawiatury :?:

Tyle wazeliny masz na rękach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie szkoda Ci klawiatury

Tyle wazeliny masz na rękach

Gdybym byl zlosliwy, to bym napisal ze szkoda mi... Ciebie. Ale, ze jakos nie jestem i doceniam Twoja troske o moja klawiature, to serdecznie Cie Piter 35 pozdrawiam :grin:

 

PS. Lubudubu, lubudu. Szanowny SIP-ie (przepraszam ze ostatnio nie pisalem, ale bylem chory. Mam zwolnienie) mam nadzieje, ze kwiaty dotarly jak co tydzien. To pisalem ja, trener 3ciej klasy, ktoremu jak trzezwo zauwazyl nie-ASO zajebiscie wrecz zalezy na przychylnosci Szanownej Dyrekcji :wink:

:razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem o tym w innym watku, ale nie bylo zadnej reakcji na moj post... :roll:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... start=3050

 

 

Tu rzeczywiście tego nie zauważyłem. Tylko jeszcze jedna rzecz, czy czasem Porsche nie pomagało Subaru w skonstruowaniu tego silnika ? Jeśli tak to cóż zarówno VW jak i Subaru skorzystało z tej samej myśli technicznej by Porsche :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak taki poczatkujacy jak ja, wlazi sobie na to forum i czyta, to co czyta, to mu sie kompletnie ulamki nie zgadzaja, czyli wg. forumowej nomenklatury "nie czai osso kaman".

Z Twojej wypowiedzi wynika, że wolisz nie wiedzieć, niż być w rozsądnym zakresie, poinformowanym, a płacić wiecej, za to samo, niż mniej. :roll: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJacek, nawet biorąc pod uwagę fakt, że Porsche żyje z projektów dla innych firm, historia, że to jest wspólnie z nimi zrobiony silnik jest równie prawdopodobna jak lansowana przez fanów garbusa o tym, że silniki turbo Subaru wywodzą się w prostej linii od silników ich bolidów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T8LEK dziękuję za pozdrowienia :mrgreen: i odwzajemniam :grin: .

Ale ciekawi mnie czemu tobie mnie szkoda :?:

Co w tym złego ,że chłopaki są dociekliwi i wypytują się o wszystkie szczegóły.Z firmami które sa monopolistami na rynku trzeba walczyć i sie spierać bo im sie w główkach poprzewraca :roll:

Co do maczania palców w dieselku przez Porsche to też otym czytałem dośc dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJacek, nawet biorąc pod uwagę fakt, że Porsche żyje z projektów dla innych firm, historia, że to jest wspólnie z nimi zrobiony silnik jest równie prawdopodobna jak lansowana przez fanów garbusa o tym, że silniki turbo Subaru wywodzą się w prostej linii od silników ich bolidów.

 

aflinta nie nadawajmy temu takiego tonu, nie jest to dla mnie jakąkolwiek sensacją gdyby do tego doszło. Normalna sprawa, biorąc pod uwagę to, że większość aut produkowanych obecnie nie jest od A do Z projektowanych w macierzystej firmie.

Tak samo jak nowe amortyzatory z Delphi z cieczą " magnetorheological" (jakkolwiek to przetłumaczyć), które są montowane w takich autach jak: Ferrari GTB 599, Chevrolet Corvetta, Cadillac CTS-V a produkowane są w Polsce. Samo Delphi za żadną high-endową firmę raczej nie jest uznawane.

Dla mnie tego typu informacja była by pewnego rodzaju ciekawostką (współpraca Porsche z Subaru).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest prawda, jakoby Porsche wspolpracowalo z Subaru przy dieslu. Dowod: Porsche zamierza wprowadzic diesla do Cayenne dopiero za 3 lata (!) i to nawet nie wlasnej produkcji, ale wzietego z Audi.

 

Wspolpraca miedzy Subaru a Porsche byla, ale przy skrzyni biegow (zgodnie z prasowymi informacjami sprzed chyba dwoch lat). Nie wiem dokladnie co z tego wyszlo, pamietam, ze chodzilo o cos zwiazanego z sekwencja. Byc moze automaty stosowane od MY07 sa efektem tych prac (choc sekwencja nie sa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze automaty stosowane od MY07 sa efektem tych prac (choc sekwencja nie sa).

Jakby ktoś w Porsche zrobił taki automat jak ma Subaru, to by wyleciał z hukiem i siną dupą z firmy :mrgreen: Chyba, że Porsche miało braki kadrowe i zaczerpnęło narybku kontruktorów i powiedzieli im : "zróbcie automat dla Subaru, to zobaczymy czy coś z was będzie". Automat zrobili, Subaru kupiło, ale oni juz tam nie pracują :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile u nas bedzie kosztowalo nowe STi

czekamy, czekamy.... :twisted:

 

no to pisze... od ~127k PLN :razz:

 

p.s. + burundyjska gwarancja gratis :mrgreen:

 

Niezła cena :shock: Kupować Panowie, kupować....

....to na rynku wtórnym pojawi się parę ładnych forumowych STi :wink:

 

T8LEK, masz racje. Jeśli gdzieś jest taniej (USA, Litwa) i warunki (specyfikacja) mi odpowiada to jadę, kupuję i się cieszę że zaoszczedziłem, a nie cały czas narzekam że u nas tak drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś w Porsche zrobił taki automat jak ma Subaru, to by wyleciał z hukiem i siną dupą z firmy :mrgreen:

 

Dobra marka firmy Porsche opiera się nie tylko na sukcesach sportowych, czy osiągach, lecz także na jakości wykonania, niezawodności i przydatności tych samochodów w codziennym użytkowaniu. Spowodowało to, że do firmy zaczęli zgłaszać się inni producenci z branży motoryzacyjnej z prośbą o pomoc przy pracach rozwojowych nad nowymi modelami. Radziecka wówczas firma Auto VAZ zleciła jej przeprojektowanie licencyjnych silników do samochodów Łada 1300/1500 tak, aby wał główny opierał się na pięciu łożyskach głównych a nie na trzech, jak to miało miejsce pierwotnie

 

miałem łade 1300. teraz wiem że silnik przeprojektowało porsche :shock: . pomimo tego była tragiczna ... te pięć groszy (łożysk) od porsche nie pomogło w ogólnej beznadziei :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra marka firmy Porsche opiera się nie tylko na sukcesach sportowych, czy osiągach, lecz także na jakości wykonania, niezawodności i przydatności tych samochodów w codziennym użytkowaniu. Spowodowało to, że do firmy zaczęli zgłaszać się inni producenci z branży motoryzacyjnej z prośbą o pomoc przy pracach rozwojowych nad nowymi modelami. Radziecka wówczas firma Auto VAZ zleciła jej przeprojektowanie licencyjnych silników do samochodów Łada 1300/1500 tak, aby wał główny opierał się na pięciu łożyskach głównych a nie na trzech, jak to miało miejsce pierwotnie

 

miałem łade 1300. teraz wiem że silnik przeprojektowało porsche :shock: . pomimo tego była tragiczna ... te pięć groszy (łożysk) od porsche nie pomogło w ogólnej beznadziei :mrgreen:

 

To ciekawe, bo zagŁady miały 5 podpór od początku. Ciekawe, że fachmani z Porsche tego nie zauważyli. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze automaty stosowane od MY07 sa efektem tych prac (choc sekwencja nie sa).

Jakby ktoś w Porsche zrobił taki automat jak ma Subaru, to by wyleciał z hukiem i siną dupą z firmy :mrgreen: Chyba, że Porsche miało braki kadrowe i zaczerpnęło narybku kontruktorów i powiedzieli im : "zróbcie automat dla Subaru, to zobaczymy czy coś z was będzie". Automat zrobili, Subaru kupiło, ale oni juz tam nie pracują :mrgreen:

Moze tak Porsche projektowalo automata do Subaru, jak zawieszenie do Daewoo Nubiry? Tylko, ze potem weszli ksiegowy i pojawilo sie tajemniczo kilka zmian - nie dosc, ze tuleja wahacza umieszczona zostala nie pionowo wzdluznie, a poziomo, to jeszcze dzielona zamiast pelnej. Do tego miekknie amorki oraz sprezyny i wychodzi zawiecha, ktora remontowac trzeba co 10-15kkm we Wroclawiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subuk, mialem na mysli ten z wersji trzylitrowych z manetkami Zlego slowa na niego nie powiem!

To co jak nie automat czyni ten samochód mułem ? Przy takiej masie i mocy silnika powinien zbierać się duuuużo szybciej. Wybaczcie, że znowu odwołuję się do BMW, ale to była moja poprzednia marka i do niej obiektywnie, świeżo potrafię empirycznie porównać inny samochód, ALE Juniorze idź do najbliższego salonu bemewie i przejedź się o wiele cięższa 5-tka touring, w automacie o tej samej pojemności i napędzie na dwie ośki - to gwarantuje Ci, że zdasz sobie sprawę, że łopatki przy kierownicy w Subaru nadają się d odkręcenia i powieszenia w ramce na ścianie - zamiast poroża jelenia, a sam automat to nic innego jak antyk :wink: :wink: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rrosiak, 530xi automat touring 7,1 do 100 :] Sam fakt, że w ich przypadku, samochody z automatem w przypadku benzyn mają ten wynik o 0,2 - 0,3 s gorszy od manuali świadczy o tym, że z subarowskim automatem jest coś nie tak, gdyż spowalnia samochód o 1,3s w przypadku SPEC B w przypadku OBK napewno z 1,5 sek (spekulacyjnie, gdyż nie ma manuala w H6, a jeśliby był musiał by to być 6biegowy STIajowski jak w spec B, żeby zbliżyć się do tego wyniku). Jakby tego było mało, diesle z automatem przyspieszają szybciej niż manuale :!: (tfu! tfu! diesle :mrgreen: ) Proszę uwzględnić jeszcze masę - myślę, że wyniki są zatrwarzające :roll: Than_Junior, sedan 530xi auto ma ograniczoną maksymalną prędkość odcięciem przy 250 kmh, podczas gdy katalogowy maks dla SPEC B w automacie to 237 (6 manual 243kmh) :wink: Touring A/T 530xi natomiast ma 248 kmh, co i tak czyni go o 11 kmh szybszym od SPEC B - jeśli już mamy czepiać się szczegółów :wink:

Nie postrzegajcie mnie proszę jako fana marki BMW, bo nim nie jestem (chociaż nową M3 albo 335xi przyjąłbym od bogatego wuja z hameryki w imienionowym prezencie, z bananem od ucha do ucha i poślinioną klatką piersiową :wink: ) i nie zamienilbym mojego OBK na 530xi. Poruszam jedynie kwestię przekładni, gdyż jest ona co najmniej nieświeża :!: :mrgreen:

Może jeśli któryś spośnooki brat z FHI nauczy się kiedyś polskiego i grzebiąc na tym forum odnajdzie moje biadolenie na ten temat ... i wtedy może już nie ja, ale moje wnuki doczekają chwili, gdy będzie można jeździć subaru z przyzwoitą skrzynią automatyczną :wink: Póki co, z uporem maniaka wciaskają te 4EAT nawet do zaturbionego forka, plugawiąc jego znakomite osiągi, potęgując frustrację kierowników oraz bezsprzecznie podnosząc kosztaeksloatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subuk, mialem na mysli ten z wersji trzylitrowych z manetkami Zlego slowa na niego nie powiem!

To co jak nie automat czyni ten samochód mułem ? Przy takiej masie i mocy silnika powinien zbierać się duuuużo szybciej. Wybaczcie, że znowu odwołuję się do BMW, ale to była moja poprzednia marka i do niej obiektywnie, świeżo potrafię empirycznie porównać inny samochód, ALE Juniorze idź do najbliższego salonu bemewie i przejedź się o wiele cięższa 5-tka touring, w automacie o tej samej pojemności i napędzie na dwie ośki - to gwarantuje Ci, że zdasz sobie sprawę, że łopatki przy kierownicy w Subaru nadają się d odkręcenia i powieszenia w ramce na ścianie - zamiast poroża jelenia, a sam automat to nic innego jak antyk :wink: :wink: :razz:

 

 

ile kosztuje 530 xi Touring ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...