Jump to content

STI MY2011 na Nurburgring


mike-l
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tu jest pełna specyfikacja:

 

http://subaru.eu/index.php/en/about-sub ... than-ever-

 

I jej najważniejsze elementy:

 

- Displacement; 1,994 cc

- Transmission; 6 speed manual transmission

- Tyres; 245/40 R18

 

 

Major features added to the test vehicle

 

.

- Larger turbocharger

- 6-pot brake calipers

- Flexible tower bar

- Front lip spoiler

- Bridgestone Potenza RE070 tyres

- Aluminum hood

- Full-bucket seat

- Roll cage

- 5-point safety belts

- Under cover

- Aluminum fenders

 

*R205 and spec C are special editions only available in Japan

Link to comment
Share on other sites

W porównaniu z modami stosowanymi tu na forum, to w zasadzie seria :cool: .

 

Dokładnie to samo pomyślałem 8). Bo realnie jest tam tylko większy hamulec + wyposażenie bezpieczeństwa + dodatki poprawiające wygląd (typu front lip spoiler).

 

To większe turbo to pewnie nic szalonego, jeśli nie ma innych modyfikacji silnika.

 

Dam Tommiemu Booyakashę - ciekawe, ile wykręci :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

W porównaniu z modami stosowanymi tu na forum, to w zasadzie seria :cool: .

 

 

sluszna uwaga :D fajny ten bialas :)

Link to comment
Share on other sites

Gadalem z Tommim jak byl w Polsce - mowil, ze byl drugi raz na Ringu i strasznie sie ekscytowal jak opowiadal jak to przy ponad dwoch pakach szedl pelnym bokiem przez zakret+szczyt :mrgreen: Niesamowity gosc ;)

 

Dla niewtajemniczonych: pokonany zostal nielada rywal, mianowicie Panamera Turbo :!:

 

Nic dziwnego, ze Kajto teraz lata w RSMP skoro on sie uczyl od tego "Latajacego Fina" :) A uczyl sie raptem pare godzin, co by bylo, gdyby od niego regularnie pobieral nauki - strach sie bac :shock:

 

 

i tu jeszcze jeden onboard http://www.youtube.com/watch?v=4hyATjjajPg

Link to comment
Share on other sites

Jak mi się nigdy nowa Impreza nie podobała, bo była lanosem, to ta jest naprawdę bardzo dobra! I do tego szybka! Jest wielki spojler, jest wieś, jest tak, jak powinno być! 8) :mrgreen:

 

PS, według wiki, STI jest szybsze od Ferrari F430! :shock: 8)

Link to comment
Share on other sites

Musze tez pojechać moim na Nurb ... i oczywiście z pilotem :) pogonić

 

Mogę Ci podyktować. Ring znam na pamięć - każdy zakręt. A szczególnie te, gdzie niewprawny kierowca albo niepotrzebnie, albo z drugiej strony za późno zdejmuje nogę z gazu :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

No to czekamy teraz na odpowiedź Mitsu... :D Ciekawe jak będzie jeździć ta ich hybryda :twisted:

 

ps. To tylko moje wrażenie, ze ta Subaryna na wysokich obrotach brzmi troche jak Vtec z Hondy?? :D

Link to comment
Share on other sites

widzę, że naprawdę będzie można się przekonać do nowego STi 8)

jest taki jak być powinien i do tego jak widać bardzo szybki. Nic tylko się cieszyć :wink:

szkoda tylko że w EU nie będzie 2.0 litra

Link to comment
Share on other sites

widzę, że naprawdę będzie można się przekonać do nowego STi 8)

jest taki jak być powinien i do tego jak widać bardzo szybki. Nic tylko się cieszyć :wink:

szkoda tylko że w EU nie będzie 2.0 litra

I jeszcze jedna szkoda, że Subaru nie startuje w WRC.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...