Przemeq Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Dam Tommiemu Booyakashę - ciekawe, ile wykręci . Pewnie na razie max 3500 RPM ale za to jak Ci ladnie dotrze No tak - na razie faktycznie by se nie pojeździł . Szczególnie że na dokładkę jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 No Przemeq się na prawdę pilnuje podczas jazdy. Ostatnio miałem okazję z nim jechać i to zaobserwować. Ale i tak "słychać" potencjał zakutego motoru. Taki ładny, mocny, głuchy dzwięk tłoków A swoją drogą fajny ten nowy STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 /.../ jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... Uważaj bo teraz przelewa ze względu na wielką wodę to słowo tabu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 /.../ jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... Uważaj bo teraz przelewa ze względu na wielką wodę to słowo tabu Heh jest nawet pozdrowienie: - jak ci sie powodzi - a dziekuje, nie przelewa sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 /.../ jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... Uważaj bo teraz przelewa ze względu na wielką wodę to słowo tabu Heh jest nawet pozdrowienie: - jak ci sie powodzi - a dziekuje, nie przelewa sie Dobra - to będę mówił, że dawkuje nienaturalnie dużo paliwa (i nie będę dodawał, że paliwa płynnego) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autko zapitala fajnie, ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby to była seria z małymi modami :roll: Sedan wygląda dużo lepiej niż hatchback 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autko zapitala fajnie, ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby to była seria z małymi modami :roll: Bo dużo szybciej od EVO?? Zobaczymy jaki czas EVO XI hybrid wykręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby to była seria z małymi modami +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 jest to oficjalne bicie rekordu, z sędziami i wszystkim. Nie może być z modami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 To jest i tak calkiem inne Subaru od tego STI z Europy. 2,5 L nawet do takich prob nie biora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Wiecie, to ze wydaje sie ta jazda pieruńsko szybka, wcale nie musi zależec od samego samochodu Jak Tommi byl w Polsce to opowiadal o tym, jak jechal Legacy DIESEL po Nurburgringu i z trzema osobami na pokladzie szedl pełną bombą i wyprzedzal wszystkich innych uzytkownikow, niewazne czym tamci sie poruszali (zeby nie bylo, to akurat powiedzial mimochodem, jego wypowiedz tyczyla sie generalnie zawieszenia w dieslach Subaru, ktore wg niego jest bardzo dobrze zestrojone...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Kurcze ale on idzie, no fear, pedal to the metal cały czas. :shock: Chciałbym się kiedyś przejechac z takim driverem. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Junior off topic Legas 2 D do 200 zapitala bardzo fajnie tez zauwazylem, ze nawet wieksze Auta w tym zakresie nie odchodza mu za bardzo. Niestety powyzej 200 konczy mu sie powietrze. Ale to prawda zakrety na ktorych OBK 2,5 juz piszczal Legacy moze o 20 km/h szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Sprawa już znana szerszej publiczności: http://moto.onet.pl/6929092,18931,4,fil ... node=18931 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wiecie, to ze wydaje sie ta jazda pieruńsko szybka, wcale nie musi zależec od samego samochodu Jak Tommi byl w Polsce to opowiadal o tym, jak jechal Legacy DIESEL po Nurburgringu i z trzema osobami na pokladzie szedl pełną bombą i wyprzedzal wszystkich innych uzytkownikow, niewazne czym tamci sie poruszali (zeby nie bylo, to akurat powiedzial mimochodem, jego wypowiedz tyczyla sie generalnie zawieszenia w dieslach Subaru, ktore wg niego jest bardzo dobrze zestrojone...) Bezsprzecznie kwestia kierownika jest kluczowa. :wink: Tommi jest profesjonalistą i to ma przełożenie na wynik. Jakkolwiek fura też jest bardzo fajna. Abstrahując od kwestii technicznych i osiągów, bardzo ładnie wygląda w białym kolorze. 8) :wink: Jednym słowem świetny samochód i driver. Jak to w Subaru - cód, miód, malina.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A kiedy test STI Cosworth na Nurburgring? http://blog.caranddriver.com/subaru-unv ... sti-cs400/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A kiedy test STI Cosworth na Nurburgring? http://blog.caranddriver.com/subaru-unv ... sti-cs400/ Ciekawe byłoby porównanie serii do wersji o której piszesz lub innej wersji po modyfikacjach. W tym sensie, że w tym samym dniu jedzie ten sam kierowca - jak duże byłyby różnice w czasie okrążenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A jaka byla najmocniejsza wersja Prodrive lanosa? Nie przypadkiem cos 400 czy 450KM? Cos nie moge znalezc, a wydaje mi sie, ze byly dwie i slabsza, to byla 350KM. Swoja droga to ciekawe, ze Impreza tak robi. W koncu nie jest to samochod torowy - to jak musi loic na mokrym, czy szutrach. Mogliby zrobic rajdy szutrowe typowych serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hienu Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Troszke Tomiemu sie biegi pomerdały 1:34 na tym filmiku http://www.youtube.com/user/subarugloba ... hyATjjajPg z 5 do 2 przy 140 km/h niezły kiler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Troszke Tomiemu sie biegi pomerdały 1:34 na tym filmiku http://www.youtube.com/user/subarugloba ... hyATjjajPg z 5 do 2 przy 140 km/h niezły kiler. Ja mam wrazenie, ze gosc ogolnie mial problemy z ogarnieciem dzwigni zmiany biegow po zlej stronie, a i nerwowo dosc jechal. Ciekawe, czy moglby cos jeszcze z tego urwac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 a to są w ogóle 2 różne przejazdy.. i to nawet różne auta (2010vs2011) ale faktycznie nie zestresował się tą redukcją :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Olleo, mógłby, pytałem I owszem, był to dopiero drugi raz, że jechał samochodem z kierą po złej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Olleo, mógłby, pytałem I owszem, był to dopiero drugi raz, że jechał samochodem z kierą po złej stronie To moze moglby cos urwac calkowita seria? Lipa cos, ze od 2004 zaden rocznik STI nie doszedl nawet do prototypu z tamtego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Tu jest wszystko ładnie opisane: http://www.caranddriver.com/features/10q2/2011_subaru_impreza_wrx_sti_sets_nuerburgring_lap_record-feature. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 strasznie mi się to podoba, jak Tommi wygląda jakby jechał do wypożyczalni DVD/sklepu spożywczego/po pizzę No stress, no stress at all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się