Skocz do zawartości

STI MY2011 na Nurburgring


mike-l

Rekomendowane odpowiedzi

Dam Tommiemu Booyakashę - ciekawe, ile wykręci :mrgreen:.

Pewnie na razie max 3500 RPM :mrgreen: ale za to jak Ci ladnie dotrze

 

No tak - na razie faktycznie by se nie pojeździł :). Szczególnie że na dokładkę jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No Przemeq się na prawdę pilnuje podczas jazdy. Ostatnio miałem okazję z nim jechać i to zaobserwować. Ale i tak "słychać" potencjał zakutego motoru. Taki ładny, mocny, głuchy dzwięk tłoków :D

 

A swoją drogą fajny ten nowy STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../ jest ustawiony "bezpieczny" program i czasem przelewa... :)

 

Uważaj bo teraz przelewa ze względu na wielką wodę to słowo tabu :P:mrgreen:

 

Heh jest nawet pozdrowienie:

 

- jak ci sie powodzi

- a dziekuje, nie przelewa sie

 

Dobra - to będę mówił, że dawkuje nienaturalnie dużo paliwa (i nie będę dodawał, że paliwa płynnego) :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, to ze wydaje sie ta jazda pieruńsko szybka, wcale nie musi zależec od samego samochodu :) Jak Tommi byl w Polsce to opowiadal o tym, jak jechal Legacy DIESEL po Nurburgringu i z trzema osobami na pokladzie szedl pełną bombą i wyprzedzal wszystkich innych uzytkownikow, niewazne czym tamci sie poruszali ;)

 

(zeby nie bylo, to akurat powiedzial mimochodem, jego wypowiedz tyczyla sie generalnie zawieszenia w dieslach Subaru, ktore wg niego jest bardzo dobrze zestrojone...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior

off topic

Legas 2 D do 200 zapitala bardzo fajnie tez zauwazylem, ze nawet wieksze Auta w tym zakresie nie odchodza mu za bardzo. Niestety powyzej 200 konczy mu sie powietrze. Ale to prawda zakrety na ktorych OBK 2,5 juz piszczal Legacy moze o 20 km/h szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, to ze wydaje sie ta jazda pieruńsko szybka, wcale nie musi zależec od samego samochodu :) Jak Tommi byl w Polsce to opowiadal o tym, jak jechal Legacy DIESEL po Nurburgringu i z trzema osobami na pokladzie szedl pełną bombą i wyprzedzal wszystkich innych uzytkownikow, niewazne czym tamci sie poruszali ;)

 

(zeby nie bylo, to akurat powiedzial mimochodem, jego wypowiedz tyczyla sie generalnie zawieszenia w dieslach Subaru, ktore wg niego jest bardzo dobrze zestrojone...)

 

Bezsprzecznie kwestia kierownika jest kluczowa. :wink: Tommi jest profesjonalistą i to ma przełożenie na wynik.

 

Jakkolwiek fura też jest bardzo fajna. Abstrahując od kwestii technicznych i osiągów, bardzo ładnie wygląda w białym kolorze. 8) :wink:

 

Jednym słowem świetny samochód i driver. :mrgreen: Jak to w Subaru - cód, miód, malina.... :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy test STI Cosworth na Nurburgring?

 

http://blog.caranddriver.com/subaru-unv ... sti-cs400/

 

Ciekawe byłoby porównanie serii do wersji o której piszesz lub innej wersji po modyfikacjach. W tym sensie, że w tym samym dniu jedzie ten sam kierowca - jak duże byłyby różnice w czasie okrążenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka byla najmocniejsza wersja Prodrive lanosa? Nie przypadkiem cos 400 czy 450KM? Cos nie moge znalezc, a wydaje mi sie, ze byly dwie i slabsza, to byla 350KM.

 

Swoja droga to ciekawe, ze Impreza tak robi. W koncu nie jest to samochod torowy - to jak musi loic na mokrym, czy szutrach. Mogliby zrobic rajdy szutrowe typowych serii :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke Tomiemu sie biegi pomerdały 1:34 na tym filmiku http://www.youtube.com/user/subarugloba ... hyATjjajPg z 5 do 2 przy 140 km/h niezły kiler.

Ja mam wrazenie, ze gosc ogolnie mial problemy z ogarnieciem dzwigni zmiany biegow po zlej stronie, a i nerwowo dosc jechal. Ciekawe, czy moglby cos jeszcze z tego urwac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...