Skocz do zawartości

STI MY'11 Sedan


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbym miał kupować '11, od razu jeszcze jako nówkę odstawiłbym do tunera, aby mi z niego zrobili wóz jeżdżący i olałbym gwarancję :twisted:.

Czyli kolejne 20-30tyś i mamy 250tyś za nowe auto bez gwarancji :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wciąż czekam na ludzi, którym się rocznik 2010/2011 faktycznie popsuł, bo jak narazie to to jest tylko "hot air" :roll:

Rocznik 2010 to dopiero co zrobił zazwyczaj kilka/kilkanaście tysięcy km więc jeszcze wcześnie na plagę. Rocznik 2011 to chyba jeszcze nie zrobił nic przebiegu, chyba że jest aż tak duża róznica stref czasowych między PL a Japonią :shock: .

No więc o to chodzi, że się zmieniło. Detale na pewno mogą podać raju i inni.

Jeżeli blok silnika, tłoki czy uszczelki pod głowicą są takie same jak w poprzednich 2.5T to w cuda nie uwierzę :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem dzis niebieskiego sedana ze skrzydlem na złotej feldze, jecha na lawecie bez blach, ciągnięty przez mercedes Sprintera na niemckich tablicach, chyba w salonie nie sprzedają ze złotymi felgami?

 

Standardowo nie. Ale możesz sobie dokupic 18 złote jako akcesoria. Tylko one są kute i kosztują majątek.

Alternatywą są 17 calowe fele. Można je z katalogu akcesoriów 2008 wziac bo parametry obreczy, et, rozstaw itp sa takie same.

Wiec albo 18 kute za kawior, albo 17 za pasztet.

Albo mamy srebrne :P I wtedy jest za pasztet pasztetow.

 

18 cali w wymiarach i paramterach nowego STI znalazlem jeszcze OZ - ale tylko grafitowe.

Cena podobna do ceny z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał kupować '11, od razu jeszcze jako nówkę odstawiłbym do tunera, aby mi z niego zrobili wóz jeżdżący i olałbym gwarancję :twisted:.

 

Czyli warto sprowadzic z USA.225000 cena w Polsce 190000 w Usa wiec warto sprowadzic nowke a roznice przeznaczyc na tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc o to chodzi, że się zmieniło. Detale na pewno mogą podać raju i inni.

 

To może niech faktycznie ktoś napisze jakieś konkretne info o zmianach w silniku :idea: , bo jak dotąd wszystkie "źródła prasowe" mówią tylko o zmianach w zawieszeniu (zresztą oceniając je zdecydowanie pozytywnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak w kwestii formalnej: wlasnie subru uk w swojej dobroci przyslalo mi foldery dot. my 2011... chodzi mi o spalanie i emisje wrx vs. sti - sa duze roznice, na niekorzysc tanszego wrx... np. emisja co2 to 270 w wrx, a 243 w sti ( jest to dosc znaczna roznica w podatku drogowym w uk) no i spalanie - 11.5 l/100km a 10.5 ... aha, mowa o wrx s i sti type uk... dlaczego liczby sa tak okrotne dlas wrx? patrzac tylko na to, to jezeli ktos szuka imprezy z doladowanym motorkiem, to tylko sti (wiem, roznica ceny w zakupie to 10k funa...) ale o co mi chodzi: dlaczego ten sam silnik (prawie) ma tak duze roznice w parametrach katalogowych?

 

no i oficjalnie, nie ma skrzydla w sedanie ani blue mica... tylko siakis 'plasma blue silica'... a u dilera lokalnego widzialem jasno niebieskie sti ze skrzydlem na zlotych....

 

no i najlepsze na koniec: mojej lepszej polowie spodobal sie czerwony sti (przynajmniej na zdjeciach)...eh, kobity... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i oficjalnie, nie ma skrzydla w sedanie ani blue mica... tylko siakis 'plasma blue silica'... a u dilera lokalnego widzialem jasno niebieskie sti ze skrzydlem na zlotych....

:

 

Oficjalnie:

Niebieski sedan: jest (blue mica)

Plasma była tylko chwilkę i już jej nie ma (szkoda widziałem na żywo bardzo ładny kolorek)

Skrzydło jest tylko jako dodatek a nie w serii

Złote fele tak samo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafcio78, o ile wiem zmiany zostały wprowadzone jeszcze przed liftem w roczniku modelowym 09/10. Sedan to MY2011.

 

A co konkretnie uległo zmianie :?: Być może ktoś gdzieś już to opisał, ale ja nie widziałem :( A jako zainteresowany używanym STi MY'11 za kilka lat :mrgreen: chciałbym to wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bardzo :D ale chyba macie kierownice po zlej stronie :)

mnie tam pasuje... kilka godzin dziennie turbo dyszle rwd ujezdzam i jest spoko :mrgreen:

Mojego pierwszego wurxa w życiu upalałem pod Bristolem i w ogóle było to pierwsze auto RHD, którym jeździłem... :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...