Skocz do zawartości

STI MY'11 Sedan


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

nie rozumiem takiego myślenia.. w dzisiejszych czasach trudno uniknąć podobieństwa do innych aut.

 

Zgodze sie ale zobacz jak wielka różnica jest między podobieństwem do gówna a podobieństwem do np. złota.

Do mnie nie przemawia ani lanos ani ta kupa. I jakby nie jeździł to nie chciałbym być w posiadaniu tego auta. Ale to tylko moje prywatne zdanie.

 

 

no ale czemu S4 Twoim zdaniem jest cacy a STI to kupa?

przeciez to tak jak z kobietami niejednemu podoba sie to co dla Ciebie może być kupą i odwrotnie

dla mnie STI w sedanie i równiez lanos, którym jeżdzę to superauta i obojatnie czy przesiądę się z Cayenne czy z ML to i tak uważam że STI jeździ najlepiej..co do wygladu hmm to akurat SHOWCAR nie jest..ale Audi też przesliczne nie jest...

to pisał zagorzaly fan STI w jakiejkolwioek postaci :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale czemu S4 Twoim zdaniem jest cacy a STI to kupa?

 

Nie pisałem nic o S4, które z resztą aktualnie sprzedaję i chce kupić STI MY03-05. Nie napisałem nigdzie, że jest cacy aczkolwiek jakbym miał wybór pomiędzy S4 takim jak moje a STI MY11 sedan to wybrałbym Audi, bo lubie jak auto, którym jeżdże mi się podoba.

 

przeciez to tak jak z kobietami niejednemu podoba sie to co dla Ciebie może być kupą i odwrotnie

 

Dlatego napisałem, że to moje subiektywne zdanie na temat tego auta.

 

uważam że STI jeździ najlepiej..

 

napewno lepiej niż SUVy, które wymieniłeś i fakt, trzeba przyznać, ze jeździ naprawde bardzo dobrze.

 

co do wygladu hmm to akurat SHOWCAR nie jest..ale Audi też przesliczne nie jest...

 

Tu się zgodze w 100%.

 

P.S. Taki tył podobałby mi się zdecydowanie bardziej. Nawiązuje do GTka i ładnie wygląda, oczywiście zmniejszym bym mu końcówki wydechu i troche przebudował tylny zderzak ale ogólnie jest dobrze. Wiadomo, że jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Moje zdanie jest takie, że nowe imprezy wyglądają jak kupa i nawet jakbym za darmo dostał to sprzedałbym i jak najszybciej kupił hawkeye najlepiej białą, dołożył grafitowe felgi, carbon maska, kurnik i skrzydło, porobił przy niej, żeby do tego pięknie jeździła i byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi ;)

 

Coś takiego z moimi modyfikacjami dodatkowo:

 

0710_impp_15_z%2B2006_subaru_impreza_sti%2Bright_front_view.jpg

 

Ale jak już pisałem, każdy ma prawo mieć swoje zdanie i ja nie narzucam nikomu mojego toku myslenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem a ASO we Wrocku gdzie czekając obejrzałem dokładnie wersję za 225k pln :idea::lol:

Wygląda bardzo fajnie. Ciemny grafitowy metalic + srebrne felgi, bez spojlera. Wersja w stylu "cicho/ciemny". Rzucające się w oczy detale to szerokie nadkola, znacznie większy wlot ale umieszczony bliżej przodu no i wielkie lusterka od Legacy/ OBK. Do tego małe fotele Recaro ze skórą, która jest beznadziejnie twarda. Znacznie gorsza od tej, którą mam w OBK. IC miał tyle zmasakrowanych żeberek, że aż zrobiłem fotkę:

http://foto.onet.pl/5i0cv,6h6r7tcgayoy,phh6u,u.html

Jak to możliwe nie mam pojęcia bo auto stało w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, bo od nowego modelu każdy STI jest docierany z osobna przez Japończyka-inżyniera. Dzięki temu części ruchome w silniku są znacznie lepiej ułożone, gdy odbierasz samochód (choć oczywiście dalej obowiązuje zasada 1500km!), bo specjalnie w tym celu wyszkolony inżynier doskonale wie co robić. Są oni od początku szkoleni tylko i wyłącznie w tym celu, a spośród kandydatów do tego stanowiska wybiera się tylko tych z wybitnymi osiągnięciami podczas studiów technicznych, co najmniej 5-letnim doświadczeniem w branży oraz z co najmniej jednym tytułem rajdowym/wyścigowym. Każdemu STI-owi jest przypisywany inny Japończyk i po dotarciu jednego auta jest zwalniany z pracy i idzie do Toyoty. Stąd intercooler może sprawiać wrażenie używanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, bo od nowego modelu każdy STI jest docierany z osobna przez Japończyka-inżyniera. Dzięki temu części ruchome w silniku są znacznie lepiej ułożone, gdy odbierasz samochód (choć oczywiście dalej obowiązuje zasada 1500km!), bo specjalnie w tym celu wyszkolony inżynier doskonale wie co robić. Są oni od początku szkoleni tylko i wyłącznie w tym celu, a spośród kandydatów do tego stanowiska wybiera się tylko tych z wybitnymi osiągnięciami podczas studiów technicznych, co najmniej 5-letnim doświadczeniem w branży oraz z co najmniej jednym tytułem rajdowym/wyścigowym. Każdemu STI-owi jest przypisywany inny Japończyk i po dotarciu jednego auta jest zwalniany z pracy i idzie do Toyoty. Stąd intercooler może sprawiać wrażenie używanego.

Ciekawe, po co trudzić się tyle, żeby napisać coś co ani nie jest śmieszne, ani konstruktywne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, bo od nowego modelu każdy STI jest docierany z osobna przez Japończyka-inżyniera. Dzięki temu części ruchome w silniku są znacznie lepiej ułożone, gdy odbierasz samochód (choć oczywiście dalej obowiązuje zasada 1500km!), bo specjalnie w tym celu wyszkolony inżynier doskonale wie co robić. Są oni od początku szkoleni tylko i wyłącznie w tym celu, a spośród kandydatów do tego stanowiska wybiera się tylko tych z wybitnymi osiągnięciami podczas studiów technicznych, co najmniej 5-letnim doświadczeniem w branży oraz z co najmniej jednym tytułem rajdowym/wyścigowym. Każdemu STI-owi jest przypisywany inny Japończyk i po dotarciu jednego auta jest zwalniany z pracy i idzie do Toyoty. Stąd intercooler może sprawiać wrażenie używanego.

o kurczę, nie wiedziałem

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, bo od nowego modelu każdy STI jest docierany z osobna przez Japończyka-inżyniera. Dzięki temu części ruchome w silniku są znacznie lepiej ułożone, gdy odbierasz samochód (choć oczywiście dalej obowiązuje zasada 1500km!), bo specjalnie w tym celu wyszkolony inżynier doskonale wie co robić. Są oni od początku szkoleni tylko i wyłącznie w tym celu, a spośród kandydatów do tego stanowiska wybiera się tylko tych z wybitnymi osiągnięciami podczas studiów technicznych, co najmniej 5-letnim doświadczeniem w branży oraz z co najmniej jednym tytułem rajdowym/wyścigowym. Każdemu STI-owi jest przypisywany inny Japończyk i po dotarciu jednego auta jest zwalniany z pracy i idzie do Toyoty. Stąd intercooler może sprawiać wrażenie używanego.

Ciekawe, po co trudzić się tyle, żeby napisać coś co ani nie jest śmieszne, ani konstruktywne :?

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie nakombinowali z tymi wersjami. Czytałem cenniki, tak się przymierzałem, który wóz byłby dla mnie i nic - nie wiem. Nie ma optymalnej kombinacji .

 

Mam dokladnie to samo wrazenie. Nie pasuje mi zadna z nich :P

W środe jade do salonu Koper - stoi tam wersja top bez spoilera. Zobaczymy jak to wyglada na zywo 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Junior - Wszystko fajnie tylko, że na zewnątrz stał niebieski STI na krakowskich blachach więc przebieg miał pewnie znacznie większy a IC miał może kilka uszkodzeń. W moim 6 letnim WRX'e IC wygląda znacznie lepiej. :mrgreen:

Znaczy się mały ale za to cały.

Obok STi stoi legacy GT w takiej samej kolorystyce. Ciekawa alternatywa. GT 190k pln a STI 225k pln .....

Trzeba mieć dużo samozaparcia, żeby wybrać STI. No ale może przy tych kosztach 35k nie robi różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że na Radkka można liczyć - od zawsze między nami była ta więź nierówności podsufitowej :P

zawsze chętnie dowiem się czegoś nowego tym bardziej od kogoś kompetentnego kto nie będzie robił sobie żartów

 

:mrgreen:

jeszcze duzo rzeczy nie wiesz :twisted:

ważne że wiem że przy Twoich zamiłowaniach lepiej nie wybierać się z Tobą na kawę, ani nachylając się nie stać do Ciebie tyłem :mrgreen::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Junior - Wszystko fajnie tylko, że na zewnątrz stał niebieski STI na krakowskich blachach więc przebieg miał pewnie znacznie większy a IC miał może kilka uszkodzeń. W moim 6 letnim WRX'e IC wygląda znacznie lepiej.

 

Kurczę, odnoszę wrażenie że Ty masz jakieś zboczenie na punkcie gapienia się do wlotów powietrza ;) Jak chodziłeś do przedszkola to pewnie należałeś do tych, którzy wszystkim dziewczynom zaglądają pod spódniczkę? :mrgreen: (jak tak to witaj w klubie :P )

 

Znaczy się mały ale za to cały.

 

też zawsze powtarzam, że to najważniejsze :!:

 

zawsze chętnie dowiem się czegoś nowego tym bardziej od kogoś kompetentnego kto nie będzie robił sobie żartów

 

cieszę się, że chociaż Ty doceniasz moje dobre zamiary :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Junior - Wszystko fajnie tylko, że na zewnątrz stał niebieski STI na krakowskich blachach więc przebieg miał pewnie znacznie większy a IC miał może kilka uszkodzeń. W moim 6 letnim WRX'e IC wygląda znacznie lepiej.

 

Kurczę, odnoszę wrażenie że Ty masz jakieś zboczenie na punkcie gapienia się do wlotów powietrza ;) Jak chodziłeś do przedszkola to pewnie należałeś do tych, którzy wszystkim dziewczynom zaglądają pod spódniczkę? :mrgreen: (jak tak to witaj w klubie :P )

 

 

skąd wiedziałeś :mrgreen:

Czasu miałem dużo więc gapiłem się nawet w rury z tyłu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oblukalem dzis STI w wersji top. Przejechalem sie z 2km w korkach :P

 

1) idzie jak burza

2) spoiler musi byc, inaczej tyl nie wyglada zbyt proporcjonalnie (ze wzgledu na mocno zabudowany dol)

3) jak dla mnie tylko wersja 000, czyli ta bazowa. Usiadlem w recaro i.... ledwo sie zmiescilem. Mam 182cm i 90kg wagi (wiem, za duzo o 10kg :P) i nie dalbym rady przejechac w nich 100km. Dodatkowo 000 ma spoiler.

4) jest duuuzo ladniejsza w srodku w porownaniu do my06, bardzo fajnie wykonana deska.

5) myslalem, ze na 18 bedzie tragedia - ale mile zaskoczenie. Nawet niezle wybiera dziury.

6) dzwiek - tak glosnego sti chyba jeszcze nie bylo w serii 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oblukalem dzis STI w wersji top. Przejechalem sie z 2km w korkach :P

 

1) idzie jak burza

2) spoiler musi byc, inaczej tyl nie wyglada zbyt proporcjonalnie (ze wzgledu na mocno zabudowany dol)

3) jak dla mnie tylko wersja 000, czyli ta bazowa. Usiadlem w recaro i.... ledwo sie zmiescilem. Mam 182cm i 90kg wagi (wiem, za duzo o 10kg :P) i nie dalbym rady przejechac w nich 100km. Dodatkowo 000 ma spoiler.

4) jest duuuzo ladniejsza w srodku w porownaniu do my06, bardzo fajnie wykonana deska.

5) myslalem, ze na 18 bedzie tragedia - ale mile zaskoczenie. Nawet niezle wybiera dziury.

6) dzwiek - tak glosnego sti chyba jeszcze nie bylo w serii 8)

rozumiem, ze zamowienie zlozone, auto zadatkowane? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee.... narazie nie :mrgreen:

 

Jeszcze jedna ciekawostka - zaluje ze nie zrobilem fotki - podloga bagaznika jest nierowna :) tak mniej wiecej od polowy bagaznika, zaczyna sie wznosic ku gorze, w kierunku tylnych siedzen.

 

-- 24 lis 2010, o 21:09 --

 

Przemeq, masz pilnego PW.

 

-- 24 lis 2010, o 21:24 --

 

Test nowego estiaja na exoticcars.pl :)

 

http://exoticcars.pl/testy/index.php?kat=1&id=136&s=1

 

Werdykt? Bardziej ucywilizowana niż poprzednie wersje, ale nadal świetna. :wink:

 

BUahahhahahahah na 3 albo 4 stronie jest zdjecie kluczyka :) :) :) :) o jezu... poplakalem sie ze smiechu :) :) :) :) :) :) :)

 

Ja mam nadzieje, ze to jakis trzeci, zapasowy kluczyk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...