Skocz do zawartości

STI MY'11 Sedan


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

cena za skrzylo 8000zl

Spojler , klapa , cos tam do klapy i lakierowanie...jak sie nie mylę :wink:

230tys zl za samochod, ktory jest bezposrednim konkurentem samochodu za 80tys zl mniej to odwazne posuniecie

.... dla mnie konkurentem dla sedana sti moze byc np. bmw m3 a ten o ktorym piszesz to chyba przeszłosc :wink: ....przynajmniej w rajdach. :mrgreen: ....(cena czesciowo wynika z akcyzy)

ps. sa jeszcze zwolennicy...evo :?: :shock: ....... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to dwa światy, jak i chodzi o napęd jak i o cene

 

tzn. co bys wybrał..... :?:

 

Nie wiem, bo zadnym z nich nie jezdzilem ... jezeli chodzi o dotychczasowe doswiadczenia to najpewniej STi, poniewaz urzeka mnie tryb SI-Drive i naped na cztery koła, co czyni ten samochod uniwersalny :)

 

Jezeli chodzi o kwestie wyposazeniowe, to jest temat sporny ale powiem wam ze nie jest najtragiczniej, bo jeszcze nie ma takich rozbierznosci cenowych a jezeli chodzi o np BMW M3 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... dla mnie konkurentem dla sedana sti moze byc np. bmw m3 a ten o ktorym piszesz to chyba przeszłosc :wink: ....przynajmniej w rajdach. :mrgreen::mrgreen:

 

wystarczy spojrzec na rsmp, gsmp jak i za granice zeby sie przekonac czy przypadkiem ten konkurent to nie przyszlosc biorac pod uwage, niektore posuniecia subaru (lanos, silnik 2.5 z wieksza akcyza itp):)

 

ja bym napewno nowego subaru nie kupil, nawet bulgot nie jest wart tej roznicy w cenie, dobre imprezy skonczyly sie razem z hawkiem

 

 

a porownywanie nowego STI do M3 zostawie bez komentarza :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo zadnym z nich nie jezdzilem ... jezeli chodzi o dotychczasowe doswiadczenia to najpewniej STi, poniewaz urzeka mnie tryb SI-Drive i naped na cztery koła, co czyni ten samochod uniwersalny

 

Jezeli chodzi o kwestie wyposazeniowe, to jest temat sporny ale powiem wam ze nie jest najtragiczniej, bo jeszcze nie ma takich rozbierznosci cenowych a jezeli chodzi o np BMW M3

 

No wlasnie tez tak mysle :idea: ..........Moze z tym M3 przesadziłem :roll: ......powiedzmy bmw :mrgreen:

 

ostatni bastion Adam. jeszcze walczy ale damy radę i on też wróci

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz urzeka mnie tryb SI-Drive

 

Sprecyzuj co jest takiego urzekajacego w tym trybie :P Mam to cos i rownie dobrze mogłoby go nie byc :P Chociaz gałka ładnie wyglada :)

Chociaz w automacie to jeszcze no... nie kazdy umie jezdzic oszczednie (a troche inaczej sie jezdzi niz manualem) to moze ma jakis sens. Chociaz mi ostatnio na sporcie w drodze Łódź - Warszawa spalil wg komputera 8,8L. I to w trybie sport :P

 

Natomiast w manualu - jak pomyslalem ile problemow z ruszaniem maja ludzie dieslem - to w STI moze zaczac generowac inny problem.

Mianowicie, jak ktos wyczuje sprzegło w trybie inteligent i potem przekreci sobie na sportt albo sport# moze sie okazac ze przypala sprzegło. Bo wyczucia nabierali na trybie "I".

 

Co do ceny - to kto wam kaze kupowac wersje za 230tys plus spojler? :P Kupcie sobie ta najtansza i spojler bedzie gratis! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cenie nowego STI mozna miec DWA AUTA: Megane RS i Mitsu EVO 10 czy np Megane RS i Focusa RS :lol::lol::lol: w tym momencie jest w czym wybierac jesli ktos chce kupic auto sportowe a subaru ma cene z kosmosu w porownaniu do tego co oferuje (naped 4x4 i boxera)ale czy nowe STI na torze pojedzie szybciej od wyzej wymienionych? mam watpliwosci a w koncu 3letnia gwarancja zobowiazuje do pozostawiania w tej samej klasie co konkurencja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym napewno nowego subaru nie kupil, nawet bulgot nie jest wart tej roznicy w cenie, dobre imprezy skonczyly sie razem z hawkiem

 

Napewno nowe imprezy nie służa do tego czego jeszcze służyły do hawka :)

 

 

Moze nastepna bedzie faktycznie blizej M3 a my zostaniemy sila zepchnieci do konkurencji bo tam jeszcze robi sie auta nawiazujace do tego na czym wypromowaly sie poprzednie generacje :) a przedewszystkim z cena dla ludzi, bo w cenie nowej imprezy to faktycznie wolalbym sobie kupic mercedesa w dieslu i uzywane STI :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast w manualu - jak pomyslalem ile problemow z ruszaniem maja ludzie dieslem - to w STI moze zaczac generowac inny problem.

Mianowicie, jak ktos wyczuje sprzegło w trybie inteligent i potem przekreci sobie na sportt albo sport# moze sie okazac ze przypala sprzegło. Bo wyczucia nabierał na trybie "I".

 

Jezdziłem STi MY08 i nie miałem zadnych problemów, czy na Inteligent czy na Sport Sharp, sprzegło brało/wyczuwałem je tak samo.

 

Jest to jakaś alternatywa dla mniejszego spalania jezeli by kogos to obchodziło przy kupnie STi. :shock: A moje zdziwienie było wieksze kiedy pokazało mi spalanie 11l/100 na compie, co mi sie nigdy nie sniło w przypadku STi. Dlatego napisałem ze ten samochod jest bardziej uniwersalny. Gdy wsiadasz do samochodu, odpoczatku nie jest nastawiony, by gonic nim jak wariat, na trasy moze to byc bardzo dobra funkcja. Dzieki SI-Drive samochod stał sie bardziej ucywilizowany niż poprzednie.

 

Szkoda że niema wersji gołej, odlżonej, bez tempomatów, i innych ceregieli.

 

-- 13 gru 2010, o 22:43 --

 

ps.bmw m3 >500000 tyś :shock: :mrgreen:

 

BMW M3 z kolorem Interlagos oraz w pelnej skórze, nawigacja oraz z magicznym guzikiem M-Drive (ktory jest dostepny wylacznie za doplata w cenie 15k zl :!: ) Kosztuje circa 370k - 400k zl

 

Pozdrawiam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

BMW M3 z kolorem Interlagos oraz w pelnej skórze, nawigacja oraz z magicznym guzikiem M-Drive (ktory jest dostepny wylacznie za doplata w cenie 15k zl :!: ) Kosztuje circa 370k - 400k zl

 

Pozdrawiam :mrgreen:

Czyli w cenie najbogatszej i najbiedniejszej wersji STi razem do tzw. kupy... :P:mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW M3 z kolorem Interlagos oraz w pelnej skórze, nawigacja oraz z magicznym guzikiem M-Drive (ktory jest dostepny wylacznie za doplata w cenie 15k zl ) Kosztuje circa 370k - 400k zl

Dzisiaj mi znajomy mówil o jakims M3 za ponad 500 tyś....może jakas wersja specjalna :roll: ...rozmawialismy stojac przy sti za ponad 200 tyś i chyba do wiosny trzeba kupic sti ......potem ewentualnie to m3......tak mu proponowałem... :mrgreen:

ps.350 - 400 tyś .....m3 :?: ...chyba w kierunku Porsche z awd bym sie kierował....tez pewnie z 400 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...