Skocz do zawartości

z kim konkuruje nowy Outback diesel?


Xanadu

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam sobie to a moje oczy robią się coraz bardziej takie: :shock: i zastanawiam się czy nasze forum nie stało się obiektem jakiejś zmasowanej akcji marketingowej dealerów Skody.

 

Tydzień temu w górach pomagałem wypychać (jakieś 100 m zaśnieżonego podjazdu spod pensjonatu)

Skody, VW i chyba jedną Toyote. Zmasowane akcje marketingowe już nie zrobią na mnie wrażenia:)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 424
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co autor miał na myśli ? wersja comfort to tylko dodana skóra i ksenony do wersji podstawowej. no i niby szyberdach.

Nie jestem adwokatem audi ale było już wielokrotnie, że różnica miedzy OBK 2.0D a A4 Allroad 2.0TDI 170KM wynosi ok. 20k pln a po dodaniu skóry w Audi ok. 27k pln brutto.

Ceny bez rabatów, które są na innym poziomie w Audi ale o tym już też było.

 

jak dla mnie skóra, ksenony i niby-szyberdach to wystarczające wyposażenie... a różnica na poziomie 27k PLN to jakieś 20% ceny samochodu więc dużo. Jak ktos uważa ze tego typu róznica nie ma znaczenia, to po co w ogóle zajmować sie takimi porównaniami? Co do rabatów - porównywać można cenniki, bo rabaty, wyprzedaże itd. to kwestie zbyt indywidualne i czesto zmieniające się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co autor miał na myśli ? wersja comfort to tylko dodana skóra i ksenony do wersji podstawowej. no i niby szyberdach.

Nie jestem adwokatem audi ale było już wielokrotnie, że różnica miedzy OBK 2.0D a A4 Allroad 2.0TDI 170KM wynosi ok. 20k pln a po dodaniu skóry w Audi ok. 27k pln brutto.

Ceny bez rabatów, które są na innym poziomie w Audi ale o tym już też było.

 

jak dla mnie skóra, ksenony i niby-szyberdach to wystarczające wyposażenie... a różnica na poziomie 27k PLN to jakieś 20% ceny samochodu więc dużo. Jak ktos uważa ze tego typu róznica nie ma znaczenia, to po co w ogóle zajmować sie takimi porównaniami? Co do rabatów - porównywać można cenniki, bo rabaty, wyprzedaże itd. to kwestie zbyt indywidualne i czesto zmieniające się

 

dużo, mało to kwestia względna. 10% od 180k pln to całkiem inna historia niż 1% od 150k pln.

Mówimy tylko i wyłącznie o nowych autach z tzw. normalnej sprzedaży w odniesieniu do cen katalogowych.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to muszę jeszcze raz do tego rzetelnie podejść:

A4 Allroad 2,0 TDI 170 KM - cena standardowa 160 100 zł

1. lakier metalic - 3 860 zł

2. pakiet komfortowy (klimatyzacja auto, podłokietnik, czujnik zmierzchu i deszczu, ksenony, ogrzewane lusterka, komputer pokładowy i parę innych) - 7 900 zł

3. pakiet obowiązkowy (cokolwiek to jest) - 640 zł

4. RAZEM - 172 500 zł

 

Subaru Outback 2,0 D Comfort 150 KM - cena standardowa 147 600 zł, a dodatkowo w wyposażeniu ponad standard oferowany przez Audi mamy:

1. skóra

2. elektryczne sterowanie foteli z pamięcią

3. ogrzewane fotele

4. lepsze audio + zmieniarka na 6 CD + Bluetooth

5. uchwyty na napoje z tyłu

6. nawiew na tył w konsoli centralnej

7. okno dachowe

8. tempomat

9. podgrzewana szyba przednia w miejscu wycieraczek

10. Hill Holder

11. ISR

12. no i najważniejsze - SAWD

 

z teoretycznej różnicy 25 tys. zł (powyżej), robi się przynajmniej drugie tyle, jakby do Audi dodać wszystko to, co ma więcej OBK... być może dla niektórych drobne 50 tys. zł nie ma znaczenia, ale ja tę kasę wolę chyba wydać na inne przyjemności :wink:

 

P.S. odwaliłem robotę za dział marketingu SIP :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo, mało to kwestia względna. 10% od 180k pln to całkiem inna historia niż 1% od 150k pln.

Mówimy tylko i wyłącznie o nowych autach z tzw. normalnej sprzedaży w odniesieniu do cen katalogowych.

 

pytałeś co autor mial na mysli, wiec wyjaśniłem, ze jak dla mnie poziom 27k to dużo (licząc 20% w górę od 147.000). byc moze w audi faktycznie dają jakieś rabaty od cen katalogowych, ale czy to jest standardowa polityka że np. zawsze ileś tam procent? no i warto zauważyć, że subaru ostatnio tanieje z uwagi na spadające euro...

 

ps. pomijając kwestie finansowe, audi bym i tak nigdy nie kupił z przyczyn ideologicznych :razz:

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 11:31 am ]

być może dla niektórych drobne 50 tys. zł nie ma znaczenia, ale ja tę kasę wolę chyba wydać na inne przyjemności

 

też tak myśle :smile: (poza sama przyjemnością podrózowania czyms innym niż audi :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odwalę za dział marketingu w Audi :

1. A4 Allroad 2.0TDi Quattro bialy Ibis 160.100

2. ogrzewane lusterka 600pln

3. aluminium, pokrowiec na narty, isofix, podłokietnik - 3440

4. wielofunkcyjna, sportowa trójramienna kierownica - 2430

5. fotele sportowe z przodu ( dodatkowe podparcie na uda ) - 2980

6. system Concert 8 gł. + sub - 1810

klimatyzacja auto jest w standardzie ( dopłacasz za 3strefę ), kolorowy komputer pokładowy to gadżet, podobnie jak czujniki zmierzchu i deszczu.

W sumie 17.440 + 6500 za czarną Alcantarę = 177.940 - 10% = 160,140 brutto po rabacie. Różnica net net = ok. 14k pln.

PS. W każdym OBK jest to samo bardzo średnie audio i navi.

Rabaty 5 -10% to standard. W listopadzie można było dostać dodatkowe 5% za leasing + kratka free. Dla mnie też się liczy każdy 1.000 pln. a moim celem było zwrócenie uwagi na coraz bardziej zmniejszającą się różnicę do cen bezpośredniej konkurencji, która oferuje auta o klasę wyższe.

Chyba przejdę na tryb odbioru bo mnie zaraz zablokują :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z Greggiem, że Audi nie powinno się jeździć z przyczyn:

a. ideologicznych

b. historycznych

c. wieśniacko - dresiarskich

d. sąsiedzkich

 

P.S. to taki mały OFF, żeby dodatkowo przekonać samego siebie, bo ten Audi mnie jednak przez moment kusił... a fe szatanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a dodatkowo w wyposażeniu ponad standard oferowany przez Audi mamy:

...

12. no i najważniejsze - SAWD...

przecierz A4 allroad ma Quattro oparty na Torsenie, ktory napewno nie jest gorszy od napedu OBK jak nawet nie troche lepszy, a napewno Torsena trudniej popsuc :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba przejdę na tryb odbioru bo mnie zaraz zablokują :grin:

 

nie obawaiaj się, to nie jest forum Audi :wink:

 

ja w ofercie od Audi dostałem 2,5% rabatu, a za kratkę kazali dopłacić ponad 4 tys. zł...

nie wierzę, że uda się wycisnąć 10%... zresztą z Subaru też można negocjować :wink:

 

no i absolutnie nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że auto jest o klasę wyżej - to jest całkowicie subiektywne stwierdzenie, bardzo podbudowywane przez marketing Audi... jak pytałem o ofertę, to handlowiec zapytał mnie: "a ile macie w firmie aut klasy premium?"

ja go zapytałem, co on przez to rozumie, ale tu się już bardzo mętnie tłumaczył...

to jest marketing i nic więcej!!!

w Volvo pytałem dlaczego różnica między XC 60 a XC 70 wynosi aż 20 tys. zł, skoro płyta jest identyczna, silnik jest ten sam, wyposażenie również... to był pierwszy handlowiec, który odpowiedział mi szczerze, że takie po prostu jest pozycjonowanie tego modelu!

czyli, że strategią Volvo jest po prostu zarabianie więcej na XC 70 i konkurowanie (czytaj: podbijanie ceny) do poziomu Audi A6 Allroad...

to jest proste i nie ma tu żadnych tajemnic :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba przejdę na tryb odbioru bo mnie zaraz zablokują :grin:

 

nie obawaiaj się, to nie jest forum Audi :wink:

 

ja w ofercie od Audi dostałem 2,5% rabatu, a za kratkę kazali dopłacić ponad 4 tys. zł...

nie wierzę, że uda się wycisnąć 10%... zresztą z Subaru też można negocjować :wink:

 

Mozna negocjowac zawsze ale czy 3% rabatu to az tak duzo?Tyle mi zaproponowano we Wrocku na Forestera Diesel. Wiadomo ,ze kazdy musi swoje zarobic ale taki rabat to symbolika w moim odczuciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z Greggiem, że Audi nie powinno się jeździć z przyczyn:

a. ideologicznych

b. historycznych

c. wieśniacko - dresiarskich

d. sąsiedzkich

 

P.S. to taki mały OFF, żeby dodatkowo przekonać samego siebie, bo ten Audi mnie jednak przez moment kusił... a fe szatanie!

 

:twisted:

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 11:30 am ]

Chyba przejdę na tryb odbioru bo mnie zaraz zablokują :grin:

 

nie obawaiaj się, to nie jest forum Audi :wink:

 

ja w ofercie od Audi dostałem 2,5% rabatu, a za kratkę kazali dopłacić ponad 4 tys. zł...

nie wierzę, że uda się wycisnąć 10%... zresztą z Subaru też można negocjować :wink:

 

Mozna negocjowac zawsze ale czy 3% rabatu to az tak duzo?Tyle mi zaproponowano we Wrocku na Forestera Diesel. Wiadomo ,ze kazdy musi swoje zarobic ale taki rabat to symbolika w moim odczuciu.

 

Subaru ma swoją politykę i moim zdaniem słuszną. Każdy chce/musi coś zarobić. Z drugiej strony to tylko kwestia odpowiedniego ustawienia cennika. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś z Audi chyba czyta nasze forum, bo właśnie podnieśli mi rabat do 7% :wink:

 

teraz różnica wynosi już "tylko" 17 tys. zł:

A4 Allroad - 160 tys. zł (przyjmując 7% rabatu)

Subaru Outback - 143 tys. zł (przyjmując 3% rabatu)

pozostaje jeszcze wyposażenie, którego jest o niebo więcej w OBK oraz jazda próbna A4, na którą planuję udać się jutro :wink:

zobaczymy, czy nowy Audi jest większy wewnątrz od Subaru... ja jestem dosyć spory, w nowym OBK mieszczę się spokojnie, a Audi zawsze słynęło z ciasnoty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niniejszym proponuje, co nastepuje:

 

1) usiasc w nowym subaru

2) przejechac sie

3) usiasc w nowym audi

 

przejazdzka nie bedzie juz poprzednia - auta dzieli taki skok jakosciowy, ze 45 tysiecy to najmniejsza roznica, jaka moglaby go podsumowac.

 

Jeżdżę WRX-em i często Audi A6. Być może jestem nienormalny ale wiem, że nigdy nie kupię audi. Tego auta w ogóle nie czuć. Wydaje mi się wręcz, że to auto dla kobiet. Wszystko pracuje tak leciutko i niezauważalnie, że nawet nie wiadomo co się dzieje pod kołami. Do tego dochodzą zbyt miękkie siedzenia powodujące szybsze zmęczenie i ból dupska. Dla niektórych może to być zaleta, że systemy elektroniczne robią wszystko za kierowcę, ale dla mnie jest wadą.

Dlatego, że ludzie są różni świat jest ciekawy i wszyscy producenci mogą sprzedawać samochody, ale gdybyś przekonał wszystkich do swojego zdania to jeździlibyśmy autami z jednego koncernu.

 

z pewnoscia nie - zwroc uwage, jakimi ja jezdze ;) i moze lagodna prosba o starannosc w sledzeniu przebiegu dyskusji. co do wrazen z prowadzenia audi, to zdanie mam podobne i wlasnie dlatego go nie kupilem, choc byly przymiarki. niestety subaru w nowych modelach idzie w tym samym kierunku jesli chodzi o wrazenia - a raczej ich brak - z jazdy, natomiast nadal pozostaje lata swietlne w tyle z jakoscia wykonczenia, szerokoscia palety i oszczednoscia silnikow, wyciszeniem.

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 3:24 pm ]

wczoraj w Motorze była krótka prezentacja nowego OBK 2.0D w wersji comfort... podana cena i specyfikacja (praktycznie pelne wyposazenie, jedynie bez bajerow typu navi) oznacza, ze OBK diesel z nikim nie konkuruje... bo jest cenowo nie do pobicia przez audi/volvo :smile:

 

:D cenowo nie, za to jakosciowo to zupelnie inna liga i to musi miec odzwierciedlenie w cenie :D

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 3:28 pm ]

Moim zdaniem działają bardzo podobnie, to znaczy nie odczuwam kolosalnej różnicy w "czuciu" auta na korzyść któregoś z nich (ale może ja jakiś mało wymagający jestem ).

Wszelkie sygnały pochodzące od kół są w równym stopniu przekazywane kierowcy.

 

Dzialają podobnie :wink: ale są specjalisci co nawet przy tegorocznej zimie te roznice sa w stanie wylapać natychmiast :mrgreen: Poniewaz zdarza mi się ostatnio jezdzic róznymi systemami wspomagania w Subaru :roll: to powiem , że przy obecnych warunkach pogodowych nawet na to nie wpadlem

 

trudno uzyskac inna opinie od sprzedawcy. trudno rowniez uwierzyc w 'niewyczuwalnosc roznicy', chyba ze pan andrzej przemieszcza sie glownie w ruchu miejskim. sa jednak tacy, ktorzy pokonuja przede wszystkim dlugie trasy

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 3:32 pm ]

Xanadu: daj znać jak zachowuje się A4. Fachowa prasa jest zachwycona ale to nie jest miarodajna opinia.

 

a ja moge? ;)

 

http://tinyurl.com/ygunwfg

http://tinyurl.com/ykktose

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno uzyskac inna opinie od sprzedawcy.

A mnie akurat jak cos nie pasuje to napiszę/powiem lub w szczególnych przypadkach milczę :twisted: ....taki sie juz urodziłem :roll: ...i miedzy innymi dlatego zapytałem gdzie to velKosio ( nie kolega :idea: ) takie długie trasy robił .....tym Leg.MY10 ..bo ja taka jedną akurat przejechałem i.....jestem z układu kierowniczego zadowolony. :razz: .....lub nie zauwazyłem żebym był nie zadowolony :mrgreen::mrgreen:

AK

ps.poczekam do wiosny i zrobie jakis test po suchym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa dyskusja. Ja w prawdzie nie jeździłem najnowszym A4 i najnowszym legacy / OBK. Ale tez dorzucę coś do dyskusji. Jeździłem rożnymi subaru i rożnymi A4/A6. Chyba żadne auta mnie tak nie rozczarowały jak audi. Coś niesamowitego jak te auta są pozbawione charakteru. Wszystko jest właściwie ok... ale kompletnie bez polotu, beznamiętne aż boli. Nie mógłbym jeździć audi po prostu.

Nie mogę się zgodzić z twierdziłem, że audi maja lepsze wnętrza niż subaru. Plastiki w nowych audi są średnie... niektóre przyciski są w dotyku tandetne, do tego ten festyn chromów i rożnych kolorów - estetyczny chaos. Rozplanowanie wnętrza tez bardzo kuleje, np. w poprzedni A4 podłokietnik przeszkadzał w zaciągnięciu ręcznego ! Nie mowie już o bagażniku bezsensownie ograniczonym wzdłuż po obu stronach.

Jednak nowe A4 ma przewagę nad subaru, przednia oś jest bardziej z przodu - auto jest lepiej wyważone niż legacy. Do tego dochodzi lepsze wielowahaczowe przednie zawieszenie. Platforma audi jest po prostu lepsza. Jej wykorzystanie już wg mnie nie jest.

Jeżeli chodzi o 2.0D to wybrałabym Audi głownie z uwagi na skrzynie biegów (chociaż osobiście to obu aut bym nie kupił...) . Ręczna skrzynia w 2.0D w OBK to po prostu nie ma sensu. Jak OBK to tylko 3.6L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś z Audi chyba czyta nasze forum, bo właśnie podnieśli mi rabat do 7% :wink:

 

teraz różnica wynosi już "tylko" 17 tys. zł:

A4 Allroad - 160 tys. zł (przyjmując 7% rabatu)

Subaru Outback - 143 tys. zł (przyjmując 3% rabatu)

pozostaje jeszcze wyposażenie, którego jest o niebo więcej w OBK oraz jazda próbna A4, na którą planuję udać się jutro :wink:

zobaczymy, czy nowy Audi jest większy wewnątrz od Subaru... ja jestem dosyć spory, w nowym OBK mieszczę się spokojnie, a Audi zawsze słynęło z ciasnoty...

 

Czyli różnica żadna biorąc pod uwagę to, że jak za 3 lata będziesz chciał sprzedać te auta to okaże się że jednak za Audi dostaniesz więcej i pewnie sporo szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś z Audi chyba czyta nasze forum, bo właśnie podnieśli mi rabat do 7% :wink:

 

teraz różnica wynosi już "tylko" 17 tys. zł:

A4 Allroad - 160 tys. zł (przyjmując 7% rabatu)

Subaru Outback - 143 tys. zł (przyjmując 3% rabatu)

pozostaje jeszcze wyposażenie, którego jest o niebo więcej w OBK oraz jazda próbna A4, na którą planuję udać się jutro :wink:

zobaczymy, czy nowy Audi jest większy wewnątrz od Subaru... ja jestem dosyć spory, w nowym OBK mieszczę się spokojnie, a Audi zawsze słynęło z ciasnoty...

 

Czyli różnica żadna biorąc pod uwagę to, że jak za 3 lata będziesz chciał sprzedać te auta to okaże się że jednak za Audi dostaniesz więcej i pewnie sporo szybciej.

 

Durbi, nie do końca się z Tobą zgodzę. Zadbanych 3-4 letnich aut na rynku wtórnym po prostu nie ma :idea: A wiesz, że jak mam coś ładnego i wystawiam na subaru.pl/komis to znika na ogół po tygodniu, max dwóch. Oczywiście są to auta, które znam, były u mnie kupuione i serwisowane :idea: a ich wartość często jest wyższa od tej, która podowana jest w eurotaxie nawet o 10 tyś złotych :cool: I wcale nie oznacza to, że przepłacasz tylko kupujesz coś, czym pojeździsz parę lat i sprzedasz w niewiele mniejszych pieniądzach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
a tak konkretnie, mając ok. 150 tys. zł, co byście wybrali i dlaczego:

1. Subaru Outback 2,0 D (150 KM)

2. Mazda CX 7 2,2 D (173 KM)

3. Volvo XC 60 2,4 D (163 KM) - ten jednak chyba zbyt damski

4. Audi A4 Allroad 2,0 D (170 KM)

Pomoc w pozyskaniu odpowiedzi :

http://pl.subaru.clientsites.carspecs.j ... &category=

 

W przypadku Audi wybrałem wersję 143 konna ze względu na cenę. Można jednka sobie skonfigurować absolutnie dowolne porównanie :cool:

 

Dodatkową, subiektywna pomocą jest skonstruowanie listy własnych priorytetów. Może to być zużycie paliwa, przyspieszenie, przestronność wnętrza, łatwość wsiadania, średnica zawracania ale także każdy inny parametr, który z osobistego punktu widzenia ma istotne znaczenie ( także preferencje co do stylizacji, użytych pasltików, czy tez kieszeni w drzwiach tylnych. W końcu każdy sam decyduje, na co wyda swoje pieniądze...

 

Natomiast co do tytułu wątku kometarz, który - wbrew pozorom - nie jest magalomanią. Ponieważ to właśnie Outback zainicjował powstanie "kategorii" kombi o podwyższonym zawieszeniu i jest jednocześnie najlepiej na świecie sprzedającym się samochodem tego typu pytanie powinno być odwrócone - kto ( a raczej co) chce konkurować z Outbackiem :wink:

 

Pozdrowienia i życzenia dalszej owocnej dyskusji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Jak OBK to tylko 3.6L.

 

czyli 20 litrow w miescie...moze juz czas na dwulitrowego turboboksera o bezposrednim wtrysku paliwa?

 

E tam nie spali tyle, spali pewnie max 14. To i tak sporo, ale jaki jest sens jeżdżenie OBK po mieście ??

Zgadzam się w 100%, że bardzo brakuje w subaru 2.0T. 2.0 z uwagi na akcyzę która przecież wynosi prawie 20% !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Jak OBK to tylko 3.6L.

 

czyli 20 litrow w miescie...moze juz czas na dwulitrowego turboboksera o bezposrednim wtrysku paliwa?

 

E tam nie spali tyle, spali pewnie max 14. To i tak sporo, ale jaki jest sens jeżdżenie OBK po mieście ??

Zgadzam się w 100%, że bardzo brakuje w subaru 2.0T. 2.0 z uwagi na akcyzę która przecież wynosi prawie 20% !!

 

3.0 h6 pali w wawie 15.5 litra przy bardzo lekkiej nodze w legasiu, wiec 3.6 v6 w outbacku nie moze palic mniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadbanych 3-4 letnich aut na rynku wtórnym po prostu nie ma :idea: A wiesz, że jak mam coś ładnego i wystawiam na subaru.pl/komis to znika na ogół po tygodniu, max dwóch. Oczywiście są to auta, które znam, były u mnie kupuione i serwisowane :idea: a ich wartość często jest wyższa od tej, która podowana jest w eurotaxie nawet o 10 tyś złotych

 

czemu ja tego nie wiedziałem, 3,5 letniego forestera serwisowanego w aso, nietkniętego i z przebiegiem poniżej 100 tys ciężko było sprzedać za sensowne pieniądze, a dealerzy innych marek jęczeli że to nietypowe auto i go nie wezmą. rekordzista proponował 30 tys zł mówiąc że to i tak za dużo.

 

Swoją drogą u tego typa prawie kupiłem auto ale jak mi tak pojechał o tym spadku wartości sprawdziłem ile to jego nowe auto (skoda superb) by straciło na wartości i wymiękłem. Za kwotę którą auta o wartości ok 150 tys zł miesięcznie tracą na wartości można by wyżywić wioskę w Afryce, bezsens totalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Jak OBK to tylko 3.6L.

 

czyli 20 litrow w miescie...moze juz czas na dwulitrowego turboboksera o bezposrednim wtrysku paliwa?

 

E tam nie spali tyle, spali pewnie max 14. To i tak sporo, ale jaki jest sens jeżdżenie OBK po mieście ??

Zgadzam się w 100%, że bardzo brakuje w subaru 2.0T. 2.0 z uwagi na akcyzę która przecież wynosi prawie 20% !!

 

3.0 h6 pali w wawie 15.5 litra przy bardzo lekkiej nodze w legasiu, wiec 3.6 v6 w outbacku nie moze palic mniej ;)

 

15 ? W katowicach 13 ;) 3.6L jest bardziej oszczędne niż 3.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...