szuster Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 kazdy tak pisze o swiecacej sie lampce CE. A mi zdarzylo sie razy kilka, ze ta lampka zaczela migac (przez 30-45sek). Zauwazylem ze zdarza sie to mniej wiecej wtedy kiedy zbieram sie do wyprzedzania, tylko auto sie nie zbiera, bo startuje z niecalych 3k RPM. Miga, miga i potym gasnie. Wiem, ze jak sie zapali to mozna podlaczyc i sprawdzic. A co w przypadku migajacej?? I nie czekam na odpowiedz typu, jesli auto jezdzi normalnie to sie nie przejmuj :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 szuster, to jest sygnalizacja missfire. Jak się podłacyzsz to powie na jakich cylindrach czy na wszystkich czy tylko na którymś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 prorok czy cus bylem jakis czas temu (pol roku temu) na podlaczenie kompa i to wlasnie wyszlo. Ale od tamtej pory pojawilo sie to moze raz. Zgadza sie, jest wypadajacy zaplon na dwoch cylindrach. W serwisie (nie bral bym ich wiedzy tutaj na serio) zganili to na swiece. Dzwonilem do warsztatu, gdzie kiedys byly wymieniane i sa Denso. Wszyscy zalecaja NGK i tu upatruja winy. A jesli to nie ich wina, to gdzie szukac? Kable? (paliwo raczej odpada bo zalalem shella v-power). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Gdańsk Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 prorok czy cus bylem jakis czas temu (pol roku temu) na podlaczenie kompa i to wlasnie wyszlo. Ale od tamtej pory pojawilo sie to moze raz. Zgadza sie, jest wypadajacy zaplon na dwoch cylindrach. W serwisie (nie bral bym ich wiedzy tutaj na serio) zganili to na swiece. Dzwonilem do warsztatu, gdzie kiedys byly wymieniane i sa Denso. Wszyscy zalecaja NGK i tu upatruja winy. A jesli to nie ich wina, to gdzie szukac? Kable? (paliwo raczej odpada bo zalalem shella v-power). U mnie dzieje się dokładnie to samo (check przy przyspieszaniu z niskiego biegu) i szczerze mówiąc bardzo mnie to irytuje. Może ktoś wie co zrobić by to wyeliminować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 U mnie dzieje się dokładnie to samo (check przy przyspieszaniu z niskiego biegu) i szczerze mówiąc bardzo mnie to irytuje. Może ktoś wie co zrobić by to wyeliminować? A jakie masz u siebie swiece? NGK czy cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Pojawianie się missfire'ów może być spowodowane wieloma rzeczami, niekoniecznie są to świece, może być nadpalony izolator cewki, niewłaściwe połączenie kostki cewki, problem z wtryskiwaczem, problemy z TGV (np. zacinający się zawór, zanieczyszczony czujnik) i jeszcze wiele innych. Jest to najbardziej wredny błąd bo najtrudniejszy do zdiagnozowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Gdańsk Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 U mnie dzieje się dokładnie to samo (check przy przyspieszaniu z niskiego biegu) i szczerze mówiąc bardzo mnie to irytuje. Może ktoś wie co zrobić by to wyeliminować? A jakie masz u siebie swiece? NGK czy cos innego? Nie mam pojęcia Jakie polecacie bo pewnie trzeba zastanowić się nad wymianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 podepnę się po wątek, by nie tworzyć nowego na ten sam temat. Check Engine wyskoczył i u mnie. Podczas spokojnego powrotu z pracy:( przejechałem spokojnie kilkaset metrów i kontrolka zaczęła się świecić. Wyłączenie i włączenie silnika nic nie zmienia. Po nocy - nadal się świeci. Zacząłem szukać przewodów, by "wymrugać" kod błędu, ale nie jestem pewien co połączyć Tutaj znalazłem fotkę, gdzie szukać. Gdzieś tam na forum wyczytałem, by złączyć czarne kostki (była też wersja z białymi - w każdym razie do celów diagnostycznych nie zielone). Wpełznąłem do mojego potFORKA i pod kolumną kierowniczą zlokalizowałem wiązkę przewodów z zielonymi kostkami, takimi samymi jak na fotce, do której link powyżej, ale... 1. do zielonych kostek (pasujące do siebie męska i żeńska) nie dochodzą wiązki, ale po jednym kabelku czy tak ma być??), 2. w wiązce nie ma 2 kostek czarnych ani 2 kostek białych, 3. z wiązki zwisają luźno 2 czarne przewody zakończone jakimiś blaszkami, 4. jest też jakaś czarna kostka (bez pary), do której dochodzi 6 przewodów. pytanie do DUS (Doświadczonych Użytkowników Subaru): czy do "wymrugania" kodów wystarczy połączyć te luźno zwisające czarne przewody? [ Dodano: Wto Lis 11, 2008 3:58 pm ] czy do "wymrugania" kodów wystarczy połączyć te luźno zwisające czarne przewody? no to sam sobie odpowiem:) połączyłem "te luźno zwisające czarne przewody". okazało się, że blaszki dolutowane do 2 czarnych przewodów pasują do siebie i ułatwiają ich połączenie. więc połączyłem, przekręciłem kluczyk, wcisnąłem przycisk od blokady zapłonu. kontrolka "check engine" rozbłysłą, ale żadnego migania nie było:( nie wiem wiec jak błąd w niej siedzi:( postanowiłem jednak sprawdzić i drugą parę przewodów - tych zakończonych plastikowymi złączami w kolorze zielonym. po ich zwarciu i przekręceniu kluczyka (+przycisk odblokowujący zapłon) usłyszałem startujące naprzemiennie wiatraki przy chłodnicy. kontrolka "check engine" mrygała miarowo... co robić? zawsze mogę jechać do ASO.. ale wolałbym najpierw wiedzieć o co biega... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 hej, ja też nie mogłem znaleźć czarnych. ale jak dobrze przepatrzyłem to znalazłem. Wychodziły z wiązki w tym samym miejscu co zielone, ale były wciśnięte za tę wiązkę od góry (pewnie servis, co by do nich jeździć :grin: ) Zielone są do kasowania błędów, a ta z kilkoma przewodami to pewnie do podpięcia komputera zewnętrznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 hej,ja też nie mogłem znaleźć czarnych. ale jak dobrze przepatrzyłem to znalazłem. Wychodziły z wiązki w tym samym miejscu co zielone, ale były wciśnięte za tę wiązkę od góry (pewnie servis, co by do nich jeździć :grin: ) Zielone są do kasowania błędów, a ta z kilkoma przewodami to pewnie do podpięcia komputera zewnętrznego. i jak zwarłeś te czarne to "wymrygał" ci kody błędów? bo ja już znalazłem i połączyłem, ale CHECK ENGINE palił się bez mrygania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 A rozłączyłeś zielone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 A rozłączyłeś zielone? tak. podłączałem je parami na zmianę. nigdy razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 tak, mnie wybłyskał błąd, natomiast jeżeli by go nie było w pamięci to błyski są jednostajne, równe, czyli że albo to nie te wtyczki, albo nie wiem co :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 tak, mnie wybłyskał błąd z tego co dowiedziałem się w nie-ASO - "błyskały" wszystkie modele do 2000, później już tylko niektóre, więc może dlatego mój nie chce:( jutro jadę do KOCARa by błędy sprawdzić na "maszynie" [ Dodano: Czw Lis 13, 2008 9:30 pm ] jutro jadę do KOCARa by błędy sprawdzić na "maszynie" byłem, auto podłączono do interfejsu i diagnoza brzmi: P0304 - Cylinder #4 Misfire Jako głównego winowajcę serwis wskazał instalację gazową Pozostałe parametry silnika ok, chociaż: 1/ zbyt długi czas wtrysku, 2/ jakieś drobne nieprawidłowości w odczycie z sondy AF. Błąd skasowany, więc miałem nadzieję, że na jakiś czas chociaż zapomnę o problemiw, ale wieczorem (w sumie po jakichś kilkunastu kilometrach) CHECK ENGINE pokazał się znowu:( Tym razem na noPB, a nie jak uprzednio na LPG. W googlach znalazłem następujące możliwe przyczyny: * Faulty spark plug or wire * Faulty coil (pack) * Faulty oxygen sensor(s) * Faulty fuel injector * Burned exhaust valve * Faulty catalytic converter(s) * Running out of fuel * Poor compression * Defective computer ktoś coś widział? ktoś coś wie? ps W weekend mam zaplanowaną trasę do Krakowa... chyba kolejny raz przyjdzie ją odłożyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI-451 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 u mnie w legasiu kombi 95' 2,2 również zapaliła się kontrolka od momentu jak przy katalizatorze "poszła " rura i zaczął "pierdzić" po niedzieli wymieniam wydech zobaczymy czy zgasnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiM Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam, może ktoś ma jakiś problem z Imprą 2.0 RC z 2006r. przy zapalonej lampce silnika? Czy ktoś wie jak najszybciej skasować błędy ecu, i gdzie? Proszę o pomoc..., przy wolnych obrotach czasami DELIKATNIE rzuca silnikiem. Paliwo, gaz, odpadają, świece olej filty wymienione. Czy to może być przyczyna pozycjonowania przepustnicy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Regulacja zaworów. Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiM Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Przebieg jest ok, 60 000 tylko, tak więc nie myślę że to mogą być zawory.... Osobiście stawiam na elektronikę i już niedługo chyba się będę musiał wybrać do jakiegoś.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 witam przeszukalem i nie znalazłem....... komp pokazuje mi błąd p030??? może ktoś podpowie co to mam outbacka 2,5 xt US 2006r będe wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Chyba P0030 to tak...HO2S HEATER CONTROL CIRCUIT (BANK 1 SENSOR 1) grzałka sondy tej pierwszej A/F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 zgadza sie p0030 czyli tak jak przypuszczałem padłą sonda jutro jade wmiasto szukać chyba że dacie linka gdzie mozna zamówić sonde do 2,5 XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak sobie życzysz to sprawdzę bo chyba mamy na półce,ale sprawdze.Ale tylko fabryczne części.Twój wybór :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 wysyłam zapytanie na prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiM Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam wszystkich !! Tak więc przedstawiam Wam swój problem o którym wcześniej już pisałem, zapala się kontrolka CHECK ENGINE w Imprezie 2.0 RC z 2006go roku. We wrześniu wymieniłem świece w ASO SUBARU A. Koper w wawie, i niestety właśnie po tej wymianie mój samochód stał się dziwnie innym. Ten właśnie partaczny serwis założył mi połamaną świecę w dwóch miejscach na porcelanie, co spowodowało niedopalanie paliwka. Złożyłem reklamację którą odrzucono, tłumacząc się że "używał klucza uniemożliwiającego złamanie świecy" :shock: :shock: :shock: co mnie bardzo rozbawiło a zarazem zbulwersowało. REKLAMUJĘ TEN SERWIS odkąd musiałem już wyłożyć ok 1000ca na wymianę świec, kasowanie błędów, czyszczenie przepustnicy. Niestety samochód jak się okazało nie dopala na jeden gar :???: Po prostu rzenujący SERWIS ASO KOPER TYLKO DO ZUPY!!, MOŻE DO D...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 1000ca na wymianę świec :roll: sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się