Skocz do zawartości

Sub-fan

Użytkownik
  • Postów

    334
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://korneckiauto.pl

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Oczywiście Subaru

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sub-fan

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. Jest jeszcze opcja zakupu używki
  2. Fajna impreza, ale faktycznie korki jak w wawie w godzinach szczytu i cel szczytny. Oby się dzieciaki cieszyły. Trochę fotek w wersji surowej zamieszkało tutaj http://fotokas.pl/main.php?g2_itemId=6944 nie chciało mi się nic z nimi robić
  3. Toyo mają sztywniejsze boki niż normalna opona. Jak rzeczywiście nie chcesz iść w 17" to już chyba lepiej 205/55, bo 195/50 będzie trochę za wąska. A co do Azotu to jest to nabijanie klienta w oponę Szkoła podstawowa się kłania - co to jest powietrze atmosferyczne. Jest to 78% Azotu, a mieszanka którą pompują jest 93-96% azotem. Teoretycznie to powinno zagwarantować że ciśnienie po nagrzaniu nie wzrośnie, ale i tak różnica ciśnień po nagrzaniu będzie. Na pewno mniejsza niż normalnie ale w przypadku jak będziesz chciał dopompować koła to i tak zrobisz to normalnym powietrzem. Sprawdzone - w tym samym samochodzie w oponach pompowanych azotem po kilku okrążeniach toru Poznań ciśnienie wzrosło o 0,2 bara mniej niż w oponach pompowanych zwykłym powietrzem. 2 opony mieliśmy napompowane azotem, 2 z kompresora, zrobiliśmy to stronami a nie osiami, bo wiadomo że tył nagrzewa się inaczej. Zaletą pompowania azotu jest jego czystość, ponieważ każda sprężarka razem z powietrzem przepuszcza zanieczyszczenia łącznie ze skroplonym olejem z kompresora, który niszczy opony od wewnątrz, przedostaje się też para wodna, która po skropleniu powoduje szybszą korozję felg i szybsze starzenie opon. Przy normalnej eksploatacji (2 wymiany opon w roku) to są istotne tematy, przy założeniu że opona ma wytrzymać 1-2 imprezy to naprawdę nabijanie w oponę.
  4. Tak to byłem ja. A tu się pogubiłem
  5. A nie mówiłem że masz za wysokie opony
  6. To faktycznie bliziutko było Kras, to prawda. Jak jeszcze kierownik ogarnia to może być super zabawa.
  7. Fajnie było Szkoda że nie dopisała czołówka Jabar, Orzi, Bunch. Wróbel ustawia coraz fajniejsze próby, chyba się starzeje Tutaj jeden z przejazdów Emila Lancerem RS - chyba zwycięski
  8. Trochę fotek z Ułęża mieszka tutaj http://fotokas.pl/main.php?g2_itemId=6360
  9. Wróbel się nakręcił Ale Vbox to jednak zajefajne urządzonko, na tych filmikach widać super co i jak i można sobie analizować na spokojnie przejazd obserwując prędkości na poszczególnych zakrętach, haa nawet wykresy z jazdy można wyprodukować.
  10. Kolejny przejazd Bryka na Ułężu 08-08-2009, tym razem 2:55:22
  11. Było zacnie. Bryku pozamiatał wszystkich. 2:55,17 :shock: A tu jego przejazd Dzięki wszystkim za super zabawę.
  12. Jeżeli tam Ci się zbiera olej, to raczej tylko z dolotu. Albo padła turbina i pompuje olej, albo są przedmuchy w silniku. Najlepiej wyjąć IC i zobaczyć ile oleju tam mieszka. Obawiam się że może to nie być dla Ciebie miłe, ale jeżeli do selenoidu dostaje się olej to znaczy że w dolocie musi być go sporo.
  13. Sub-fan

    Tuleje wahacza

    słabsza amortyzacja czyli twardsze i mniej komfortowe auto przez co wszystkie dziury bardziej męczą budę. Ale za to mniejsze luzy na wszystkich elementach w których są zamontowane i przez to pewniejsze prowadzenia. Wrażenie dużo większej sztywności zawieszenia i układu kierowniczego. Od razu dodam że sztywność nie oznacza twardości zawieszenia. Nie. Tylko przy montażu, ewentualnie jak dużo jeździsz po błotach to czasami mogą zacząć lekko skrzypieć. Wtedy wystarczy lekko przesmarować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...