Skocz do zawartości

Check Engine


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

 

to ktorymi kabelkami sczytuje sie te bledy poprzez liczenie mrygniec checka??

 

Po czytaniu tego watku od poczatku wnioskowalem, ze trzeba zlaczyc zielone, tak tez zrobilem, ale chceck jak sie zaswiecil po przekreceniu tak nikuta nie mrygnal ani razu, tylko takie cykanie z okolic deski bylo slychac.

 

Dodam, ze chcecka nie wywalilo, mam problem z jazda na PB, poporstu chcialem sczytac ewentualne bledy, sporo juz powymienialem i dalej kiszka :roll: Choc oczywiscie moze nie byc bledow.

 

pacjent to, Dziad 2.0 N/A '93

 

-- Śr cze 08, 2011 11:26 am --

 

UP!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem jak odstawiałem auto wszystko było ok, odpalam z rana i widzę check oraz cruise (cruise pulsuje regularnie tak co 1-2 sec).

 

u mnie był to błąd Katalizatora a raczej że go nie mam :roll:

ostatnio znów mi się zapalił a był już kasowany :?

 

:idea: :arrow: teraz pytanie do fachowców czy można z tym jeździć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem jak odstawiałem auto wszystko było ok, odpalam z rana i widzę check oraz cruise (cruise pulsuje regularnie tak co 1-2 sec).

 

u mnie był to błąd Katalizatora a raczej że go nie mam :roll:

ostatnio znów mi się zapalił a był już kasowany :?

 

:idea: :arrow: teraz pytanie do fachowców czy można z tym jeździć :?:

 

 

hmm, to przy remapie nic z tym nie robili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem czemu - Neste ma te same paliwo co na orlenie czy shellu / jedynie v power jest importowany/, statoilu - tankuje od ponad 2 lat na neste - bo mam pod nosem /czyli najbliżej/ - i nic się nie dzieje z samochodem - żaden błąd - a seryjny to on nie jest :mrgreen:

 

ja bym się przyjrzał na ten remap - bo to się nie powinno zdarzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej diagnozować/kasować takie błędy za pomocą odpowiedniego kabelka i laptopa.

 

u mnie po różnym paliwie (testowałem chyba wszystkie możliwe kombinacje 95/98 od shella po neste) raz na jakiś czas (~1000km) potrafi wyskoczyć P0420 - błąd niewydolności katalizatora. błąd niby chwilowy, ale niestety CE nie chce zgasnąć bez resetu. pytałem o ten błąd w dzierżoniowskim mtsie i poradzono mi, żeby kasować i jeździć -- alternatywą jest wymiana katalizatora za grubą kasę.

 

oprócz drobnej niedogodności (brak tempomatu do czasu skasowania błędu) żadnych problemów nie stwierdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni,

 

to ktorymi kabelkami sczytuje sie te bledy poprzez liczenie mrygniec checka??

 

Po czytaniu tego watku od poczatku wnioskowalem, ze trzeba zlaczyc zielone, tak tez zrobilem, ale chceck jak sie zaswiecil po przekreceniu tak nikuta nie mrygnal ani razu, tylko takie cykanie z okolic deski bylo slychac.

 

Dodam, ze chcecka nie wywalilo, mam problem z jazda na PB, poporstu chcialem sczytac ewentualne bledy, sporo juz powymienialem i dalej kiszka :roll: Choc oczywiscie moze nie byc bledow.

 

pacjent to, Dziad 2.0 N/A '93

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o pomoc !!!

Gt my 99 z silnikiem od japońskiego Sti z 99r z japońskim komputerem.

2 miesiące temu zmieniona przepływka na nową i sonda lambda na sprawną używkę. Jezdził dobrze do chwili gdy w czasie przyspieszania doszedł na 2 biegu do odcinki. Na tym japonskim silniku i kompie ta odcinka jest taka bardziej spektakularna coś jak ALS strzela blyska itd ;-)

Od tego czasu zapalił sie Check i samochód jezdzi normalnie ale tylko do około 4 tyś i zdycha...

Wymrugałem kody 22 i 23 czyl albo czujnik stuków albo przepływka ??? dobrze myśle. Tyle że przepływka jest właściwie nowa... WDF ????!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gendziu,

Kiedyś gdzieś tu pisałem ,że zielone wtyczki są do pełnej diagnozy - testu u "dilera" i do kasowania błędów- wyczytane chyba z manuala.Do czytania błędów w celu mrugania łączysz czarne (bywały w jakichś wersjach białe)

pozdr.

 

-- Cz cze 09, 2011 7:46 pm --

 

ta odcinka jest taka bardziej spektakularna coś jak ALS strzela blyska itd

Wielokrotnie tak było czy raz?

Jak masz błędy to trzeba usunąć przyczynę, a to w ogólności to na obcięcie doładowania wygląda ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może już gdzieś ktoś przerabiał ten temat ale nie znalazłem więc sorki jeśli powielam ale kontrolka check pali mi sie od dawna, dawna i wyskakuje taki oto błąd: P0558 - Brake Booster Pressure Sensor Circuit High Voltage. Niby nic się nie dzieje i tak jeżdzę ale może ktoś już przerabiał ten temat i pomoże bo ani w necie ani w diagnoskopie nie ma informacji o tym błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...