gendziu Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Szanowni, to ktorymi kabelkami sczytuje sie te bledy poprzez liczenie mrygniec checka?? Po czytaniu tego watku od poczatku wnioskowalem, ze trzeba zlaczyc zielone, tak tez zrobilem, ale chceck jak sie zaswiecil po przekreceniu tak nikuta nie mrygnal ani razu, tylko takie cykanie z okolic deski bylo slychac. Dodam, ze chcecka nie wywalilo, mam problem z jazda na PB, poporstu chcialem sczytac ewentualne bledy, sporo juz powymienialem i dalej kiszka :roll: Choc oczywiscie moze nie byc bledow. pacjent to, Dziad 2.0 N/A '93 -- Śr cze 08, 2011 11:26 am -- UP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wieczorem jak odstawiałem auto wszystko było ok, odpalam z rana i widzę check oraz cruise (cruise pulsuje regularnie tak co 1-2 sec). u mnie był to błąd Katalizatora a raczej że go nie mam :roll: ostatnio znów mi się zapalił a był już kasowany :? :arrow: teraz pytanie do fachowców czy można z tym jeździć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wieczorem jak odstawiałem auto wszystko było ok, odpalam z rana i widzę check oraz cruise (cruise pulsuje regularnie tak co 1-2 sec). u mnie był to błąd Katalizatora a raczej że go nie mam :roll: ostatnio znów mi się zapalił a był już kasowany :? :arrow: teraz pytanie do fachowców czy można z tym jeździć :?: hmm, to przy remapie nic z tym nie robili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 po remapie nie było potem jak pisałem u mnie w wątku pojawiło się, była kasacja i znów jest :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 od zawsze jeździłem na v-power racing ale ostatnio spiesząc się zalałem 98 na neste :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 ehh to idę shella skarcić żebym zamknięty :wink: blade, nie długo się wyjaśni, została 1/4 baku tego syfu... potem wracam do racing'a jeśli się nie zmieni jadę na Mysiadło :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 ciekaw jestem czemu - Neste ma te same paliwo co na orlenie czy shellu / jedynie v power jest importowany/, statoilu - tankuje od ponad 2 lat na neste - bo mam pod nosem /czyli najbliżej/ - i nic się nie dzieje z samochodem - żaden błąd - a seryjny to on nie jest ja bym się przyjrzał na ten remap - bo to się nie powinno zdarzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 najprościej diagnozować/kasować takie błędy za pomocą odpowiedniego kabelka i laptopa. u mnie po różnym paliwie (testowałem chyba wszystkie możliwe kombinacje 95/98 od shella po neste) raz na jakiś czas (~1000km) potrafi wyskoczyć P0420 - błąd niewydolności katalizatora. błąd niby chwilowy, ale niestety CE nie chce zgasnąć bez resetu. pytałem o ten błąd w dzierżoniowskim mtsie i poradzono mi, żeby kasować i jeździć -- alternatywą jest wymiana katalizatora za grubą kasę. oprócz drobnej niedogodności (brak tempomatu do czasu skasowania błędu) żadnych problemów nie stwierdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 kruque, ja nie mam cat'a od turbo idzie pusta rura siekla, no właśnie nie długo zbliża mi się przegląd więc go tam zostawię żeby zrobili porządek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 bakupno: zauważyłem, ale do wątku podłączyli się inni checkenginowcy, może komuś info się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Szanowni, to ktorymi kabelkami sczytuje sie te bledy poprzez liczenie mrygniec checka?? Po czytaniu tego watku od poczatku wnioskowalem, ze trzeba zlaczyc zielone, tak tez zrobilem, ale chceck jak sie zaswiecil po przekreceniu tak nikuta nie mrygnal ani razu, tylko takie cykanie z okolic deski bylo slychac. Dodam, ze chcecka nie wywalilo, mam problem z jazda na PB, poporstu chcialem sczytac ewentualne bledy, sporo juz powymienialem i dalej kiszka :roll: Choc oczywiscie moze nie byc bledow. pacjent to, Dziad 2.0 N/A '93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_RC Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 bakupno - jak chcesz skasować/sprawdzić błąd to możemy się gdzieś złapać. prv <--- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqu Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Prosze o pomoc !!! Gt my 99 z silnikiem od japońskiego Sti z 99r z japońskim komputerem. 2 miesiące temu zmieniona przepływka na nową i sonda lambda na sprawną używkę. Jezdził dobrze do chwili gdy w czasie przyspieszania doszedł na 2 biegu do odcinki. Na tym japonskim silniku i kompie ta odcinka jest taka bardziej spektakularna coś jak ALS strzela blyska itd ;-) Od tego czasu zapalił sie Check i samochód jezdzi normalnie ale tylko do około 4 tyś i zdycha... Wymrugałem kody 22 i 23 czyl albo czujnik stuków albo przepływka ??? dobrze myśle. Tyle że przepływka jest właściwie nowa... WDF ????!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 gendziu, Kiedyś gdzieś tu pisałem ,że zielone wtyczki są do pełnej diagnozy - testu u "dilera" i do kasowania błędów- wyczytane chyba z manuala.Do czytania błędów w celu mrugania łączysz czarne (bywały w jakichś wersjach białe) pozdr. -- Cz cze 09, 2011 7:46 pm -- ta odcinka jest taka bardziej spektakularna coś jak ALS strzela blyska itd Wielokrotnie tak było czy raz? Jak masz błędy to trzeba usunąć przyczynę, a to w ogólności to na obcięcie doładowania wygląda .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 respect, DZIEKUJE CI BARDZO (: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 to przepaleniu benzyny z neste i 25litrów v-power racing check przestał świecić :shock: M_RC, ale i tak się ustawimy w środę żebyś mi sprawdził kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_RC Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Spoko, może jak się jakiś spot wykluje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Może już gdzieś ktoś przerabiał ten temat ale nie znalazłem więc sorki jeśli powielam ale kontrolka check pali mi sie od dawna, dawna i wyskakuje taki oto błąd: P0558 - Brake Booster Pressure Sensor Circuit High Voltage. Niby nic się nie dzieje i tak jeżdzę ale może ktoś już przerabiał ten temat i pomoże bo ani w necie ani w diagnoskopie nie ma informacji o tym błędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 taki oto błąd: P0558 - Brake Booster Pressure Sensor Circuit High Voltage a według ecuExplorera i http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1711747 P0558 = Alternator Circuit Low Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Wiem, wiem Piterku. Idąc tym tropem wymieniłem już alternator, efekt bez zmian więc może coś z tej niealternatorowej interpretacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 M_RC, a wpadasz na warszawskie spoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_RC Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 M_RC, a wpadasz na warszawskie spoty? Wpadasz ... jak kobita pozwoli :wink: Swoją drogą szykuje się już jakiś czas żeby podjechać do Was do Piaseczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się