Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 demon, Zły jestem, że stosowanie oryginalnych - zalecanych świec nie pozwala na spokojne przejechanie 30-40kkm. Hm, dlaczego nie pozwola ??? :shock: Na benzynie myślę, że bezproblemowo. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zły jestem, że stosowanie oryginalnych - zalecanych świec nie pozwala na spokojne przejechanie 30-40kkm. Zwykle pozwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nie,czarne mam podłączone No to je rozepnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Celem wyjaśnienia - nie zagazowałem swojego Subaraka (uważam to za grzech!). Zdania swojego do czasu oględzin świec nie zmienię. Z poprzednimi nie było tyle problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam Wszystkich, Jako iz ten watek istnieje, chcialbym sie pod niego "lekko" podpiac by nie tworzyc nowego. Wczoraj stajac na swiatlach kilkakrotnie "podpompowalem" hamulec i po chwili zapalila sie kontrolka "check engine". Nie bardzo wiem czy ta czynnoscia nie popsulem czegos, czy tez kontrolka zglupiala... Czy mozecie mi pomoc w tej sprawie? Najprosciej to chyba podjade do ASO Wszystkim z gory dziekuje za pomoc. Mariusz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zielone i czarne rozpięte i faktycznie zgasło,dzięki wszystkim za pomoc. A przy okazji jako że aflinta ma taki sam wóz jak mój co to jest cyt."włącznik/przekażnik biegu jałowego"czyli błąd nr51 bo takie coś mi pokazywało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Z mojego wykazu - zestawienia błędów wychodzi na to, że chodzi tu chyba o przekaźnik hamulca automatycznej skrzyni biegów lub jego obwodu. Masz automat 'pawka 35'?! Inna sprawa, że wy macie nowszy model Subaryny i może to dotyczyć faktycznie czegoś innego. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Może uszkodzony jeden z czujników w skrzyni biegów? Ale tylko zgaduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Wczoraj stajac na swiatlach kilkakrotnie "podpompowalem" hamulec i po chwili zapalila sie kontrolka "check engine". Nie bardzo wiem czy ta czynnoscia nie popsulem czegos, czy tez kontrolka zglupiala... Mariusz Prawdopodobnie (o ile masz ABS) któryś z czujników nie przesłał sygnału na czas i wywaliło błąd. Sprawdź działanie ABS np. przy ostrym hamowaniu. Jeżeli nie wywali sygnału błędu, to wykasowałbym tylko wcześniej zapisany błąd i olałbym temat przez najbliższy tydzień. Dla pewności, że po tym czasie wszystko jest OK, sprawdziłbym czy nie pojawił się na nowo ten sam błąd. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Ja mam w manualu ,do automatu jest błąd 52 .Podejrzewałem też jakowyś czujnik na skrzyni ale znajomy mechanik twierdzi że to te ustrojstwa przy przepustnicy/takie czarne/i obok w dole to chyba silnik krokowy no i jak nimi pokręcił to przestał gasnąć na skrzyżowaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 znajomy mechanik twierdzi że to te ustrojstwa przy przepustnicy/takie czarne/i obok w dole to chyba silnik krokowy no i jak nimi pokręcił to przestał gasnąć na skrzyżowaniach Rozumiem, że teraz kontrolka świeci ci się na dobre non-stop MASAKRA Niezłego masz mechanika :razz: Ja więcej nie sprawdzałbym z nim i przy nim swojego auta. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nieeee,kontrolka zgasła bo waszych radach a auto nie gaśnie po tym jak gość wyregulował te ustrojstwa.Spieprzył tylko facet który ma w Gorzowie serwis aut japońskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 pawka35, te ustrojstwo o którym piszesz to TPS - jego się reguluje nie na czuja tylko wedle wskazania przyrządu zwanego woltomierzem Po tych wszystkich cudach warto zrobić reset kompa i dopiero wtedy czekać czy wyskakuje jakiś kolejny błąd i szukać jego ewentualnej przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 aflinta,byłbym b.wdzięczny za szersze opisanie tych czynności,niestety musiałem poradzić sobie domowym sposobem bo nijak nie szło jeżdzić a chroniczny brak czasu nie pozwala mi na udanie się do serwisu w Szczecinie.I tak to uczynie po Nowym Roku a na razie musi być tak jak jest.Jeszcze raz dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 'Aflinata' mogę cię prosić o przybliżenie skrótu TPS - co się kryje pod tą nazwą, jak to działa i jak się reguluje? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 throttle position sensor - czujnik położenia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 a coś na temat ustawiania - regulacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 pawka35, najłatwiej to odpiąć akumulator na kilkanaście minut - pół godziny i wcisnąć na chwilę hamulec by rozładować ewentualne ładunki. demon, jak będę wieczorem w domu to poszukam serwisówki. Ale o ile pamiętam to komancz już to kiedyś wklejał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 'aflinta' byłbym ci bardzo wdzięczny :grin: Tak przy okazji napiszę....niedomaganie mojego subaraka zostało usunięte. Okazało się, że niepotrzebnie zagłębiałem się w przypuszczeniach co jest powodem dziwnej pracy motoru zanim auto nie osiągnie właściwej temperatury pracy. Przyczyna całego niedomagania tkwiła w jednym przewodzie wysokiego napięcia (spadł przewód z elementu metalowego - zapinki przy świecy). Efektem doraźnej naprawy jest......zajebista - na nowo - jazda subaryną "aż chce się jeździć" Odnośnie kasowania błędów - to kieruje do zainteresowanych - najlepiej spróbować jak opisano powyżej, gdyż zwieranie końcówek zielonych i czarnych podobno może grozić zwarciem, a co gorsze spaleniem instalacji elektrycznej lub nawet całego auta. Zresztą we wszelkich opisach na ten temat nie ma jasno opisanego sposobu kasowania danego błędu. Wszędzie piszą wyłącznie umiejętne - w odpowiednim czasie - podłączenie przewodów czarnych przy złączonych zielonych. Powodzenia życzę twardzielom mimo wszystko próbującym w ten sposób kasować błędy. U mnie pomogło odłączenie akumulatora i trzykrotne wciśnięcie hamulca. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 http://www.main.experiencetherave.com:8 ... sting1.jpg http://www.main.experiencetherave.com:8 ... sting2.jpg http://www.main.experiencetherave.com:8 ... sting3.jpg http://www.main.experiencetherave.com:8 ... g_diag.jpg Ogólnie sporo tego tutaj (jest w FAQ): http://www.main.experiencetherave.com:8 ... ual_scans/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 'aflinta' powiedz.....jak mogę dostać się do tych obrazów? Każda próba kończy się fiaskiem. Może przesłałbyś mi na 'pw' foty. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 demon, pewnie masz jakieś proxy, które nie radzi sobie z przekierowaniem portów. Wyłącz proxy Ewentualnie masz tu alternatywne z imageshack: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Wielkie dzięki aflinta'o :grin: Każda wskazówka choćby najmniejsza jest cenna, bo przybliża mnie do celu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Witam Tak czytam o tych błędach i nurtuje mnie jedna sprawa - gdzie dokładnie znajdę te "magiczne" kabelki o których tutaj się tyle pisze (WRX 05) :?: . Po ostrej gimnastyce kręgosłupa (nie wspomnę o pozach przy aucie żeby zobaczyć cokolwiek ) zauważyłem jedynie, że pod konsolą od strony kierowcy jedyną niepołączoną kostką jest kostka w kolorze zielonym (kabelek podłączony do jednej z nich jest w kolorze niebieskim z czerwonym paskiem a do drugiej chyba czarny z niebieskim paskiem). Więcej luźnych kostek nie zauważyłem :!: . Zauważyłem jedynie że wiązka 2 kabli zielonych i 2 czarnych jest podłączona do kremowego pudełka zamocowanego na lewej ściance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 gdzie dokładnie znajdę te "magiczne" kabelki o których tutaj się tyle pisze Szczerze mówiąc to i w moim aucie nieźle się naszukałem tych kabelków. Tylko dlatego, że ich nie znalazłem postanowiłem działać w komorze silnika. W moim przypadku (na całe szczęście) defekt mający wpływ na niedomaganie auta wykryłem już na samym początku poszukiwać, czyli przewody wysokiego napięcia. Oczywiście za wszelką podpowiedź - gdzie szukać - z góry dziękuję bardziej wygimnastykowanym fachowcom. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się