respect Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ja zwierałbym białe, zielone są do trybu testowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zwarłem i wymrugało czujnik stukowego i sondę lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 mam pytanie do procedury z zielonymi kabelkami: czy silnik uruchamiamy już w punkcie 4 ? czy tylko przełączamy w pozycję Ignition bez startu? a jeśli to drugie to w którym momencie uruchamiamy silnik skoro w punkcie 7 jest mowa o jeździe z prędkością pow. 11km/h powyżej minuty? czy uruchamiamy dopiero po "snap open accelerator fully for a brief moment" ? Auto Repair Manual - How to read codes (No Special Tools Needed) 1 Warm the engine and oxygen sensor to operating temperature. 2 Turn the ignition OFF. 3 Join the green connectors only. 4 Turn the ignition on, the Check Engine Light (CEL) should turn on. 5 Depress the accelerator fully then back it off to halfway for 2 seconds. 6 If the Check Engine Light (CEL) starts flashing, skip to instruction 8. 7 If the Check Engine Light (CEL) goes out, snap open accelerator fully for a brief moment. Drive the vehicle for at least 1 minute faster than 11km/h. If the Check Engine Light (CEL) starts flashing this time continue on with the test. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Na zimnym wywala Check i gaśnie po chwili czujnik spalania stukowego tzw knock sensor odkręcić go od bloku i wyczyść jest na gorze bloku ważne ze musi być odkręcony odp siła i ustawiony pod odp katem. To rodzaj mikrofonu który głupieje jak sie zabrudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinskc Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Powiedzcie mi moi drodzy co oznacza kod 85? Taki kod mi wyskoczyl w moim forku s turbo. Zanim to sie stalo auto nie chcialo zapalic pod marketem. Rozrusznik zakrecil dwa razy i stanal. Zresetowalo sie radio i zegarek. Wyglada na to ze akumulator. Odpalilem go z kabli i innego auta. Podczas jazdy do domu zaczal wariowac tzn zaczely sie palic kontroli CE, ABS, Diff oil i obrotomierz wariowal tzn wskazywal zero obrotow po czy pokazywal notmalnie. Podlaczylem na noc prostownik. Po godzinnym ladowaniu odpalil normalnie. Pozostal check z bledem 85. Edytowane 28 Lutego 2016 przez marcinskc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Dzisiaj jak odpaliłem silnik zapaliły mi się kontrolki Check Engice, kontroli trakcji i mruga napis Cruise. Próbowałem znaleźć kabelki żeby sprawdzić błędy ale nie mogę zlokalizować. Samochód to Legacy z 2004 roku z silnikiem H6. Czy w tym roczniku występują te kabelki? Kilka stron wcześniej wyczytałem że ktoś miał podobne kontrolki i komputer nie pokazał żadnych błędów i niby to był katalizator. Wstępnie umówiłem się na jutro do ASO żeby podłączyć do komputera ale szkoda wydawać na to kasę jeśli by miało nie wykazać żadnego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Jeśli cały czas się świecą, to podłączenie do testera wykaże numer błędu. Warto sprawdzić, bo bez powodu się nie zaświeca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Co ciekawe jakąś godzinę po napisaniu posta wracałem z garażu no i po odpaleniu silnika żadna kontrolka się nie świeciła. Dla testów pojechałem okrężną drogą sprawdzając zarówno spokojną jazdę jak i dynamiczną i nic się nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimetr Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś.. https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html Edytowane 15 Października 2016 przez minimetr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś.. https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html u mnie białe są od programowania centralnego zamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimetr Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś.. https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html u mnie białe są od programowania centralnego zamka ehhh...Czyli zapowiada się że nie sczytam tych błędów jeżeli to od centralnego wtyczki są. Powielam jedno z pytań - czy to możliwe żeby u mnie w ogóle nie było tych wtyczek przy kolumnie kierownicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 czy to możliwe żeby u mnie w ogóle nie było tych wtyczek przy kolumnie kierownicy ?? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimetr Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 No to katastrofa. Umawiam się pod komp w takim razie bo po wtyczkach ani widu ani słychu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się