Skocz do zawartości

Check Engine


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

mam pytanie do procedury z zielonymi kabelkami:

 

czy silnik uruchamiamy już w punkcie 4 ? czy tylko przełączamy w pozycję Ignition bez startu?

a jeśli to drugie to w którym momencie uruchamiamy silnik skoro w punkcie 7 jest mowa o jeździe z prędkością pow. 11km/h powyżej minuty?

czy uruchamiamy dopiero po "snap open accelerator fully for a brief moment" ?

 

Auto Repair Manual - How to read codes (No Special Tools Needed)
 
Warm the engine and oxygen sensor to operating temperature.
Turn the ignition OFF.
Join the green connectors only.
Turn the ignition on, the Check Engine Light (CEL) should turn on.
Depress the accelerator fully then back it off to halfway for 2 seconds.
If the Check Engine Light (CEL) starts flashing, skip to instruction 8.
If the Check Engine Light (CEL) goes out, snap open accelerator fully for a brief moment. Drive the vehicle for at least 1 minute faster than 11km/h. If the Check Engine Light (CEL) starts flashing this time continue on with the test.
 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym wywala Check i gaśnie po chwili czujnik spalania stukowego tzw knock sensor odkręcić go od bloku i wyczyść jest na gorze bloku ważne ze musi być odkręcony odp siła i ustawiony pod odp katem. To rodzaj mikrofonu który głupieje jak sie zabrudzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Powiedzcie mi moi drodzy co oznacza kod 85? Taki kod mi wyskoczyl w moim forku s turbo. Zanim to sie stalo auto nie chcialo zapalic pod marketem. Rozrusznik zakrecil dwa razy i stanal. Zresetowalo sie radio i zegarek. Wyglada na to ze akumulator. Odpalilem go z kabli i innego auta. Podczas jazdy do domu zaczal wariowac tzn zaczely sie palic kontroli CE, ABS, Diff oil i obrotomierz wariowal tzn wskazywal zero obrotow po czy pokazywal notmalnie. Podlaczylem na noc prostownik. Po godzinnym ladowaniu odpalil normalnie. Pozostal check z bledem 85.

Edytowane przez marcinskc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dzisiaj jak odpaliłem silnik zapaliły mi się kontrolki Check Engice, kontroli trakcji i mruga napis Cruise. Próbowałem znaleźć kabelki żeby sprawdzić błędy ale nie mogę zlokalizować. Samochód to Legacy z 2004 roku z silnikiem H6. Czy w tym roczniku występują te kabelki? Kilka stron wcześniej wyczytałem że ktoś miał podobne kontrolki i komputer nie pokazał żadnych błędów i niby to był katalizator. Wstępnie umówiłem się na jutro do ASO żeby podłączyć do komputera ale szkoda wydawać na to kasę jeśli by miało nie wykazać żadnego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a 
były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś..

https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html

Edytowane przez minimetr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a 

były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś..

https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html

u mnie białe są od programowania centralnego zamka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odnośnie odszukania zielonych i czarnych kostek. Czy to możliwe żeby te zielone nie były pod kolumną kierownicy (wydaje mi się że tam przekopałem wszystko),a 

były na lewej ściance pod plastikiem gdzie odkładam lewa nogę podczas jazdy. Zaraz obok tych zielonych (tylko są one ze sobą złączone, a nikt tam raczej nie grzebał) są rozpięte dwie białe wtyczki - czy one mogą służyć do sczytywania błędów?? Może ktoś miał taką zagadkę w Legacy IV i podpowie coś..

https://zapodaj.net/c379611e547a2.jpg.html

u mnie białe są od programowania centralnego zamka

 

ehhh...Czyli zapowiada się że nie sczytam tych błędów jeżeli to od centralnego wtyczki są. 

Powielam jedno z pytań - czy to możliwe żeby u mnie w ogóle  nie było tych wtyczek przy kolumnie kierownicy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...