radekk Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 GRACjarnia bardzo miło wspominała wspólne wyjazdy z Evokillerem a tu dowód :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 mati, łza się w oku kręci na wspomnienie Evokillera. Do był piękny samochód! Przerobiony z pasją! Gościł u mnie w komputerze na tapecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Taaa, się łezka kręcki, jak najbardziej. A w ogóle to wszystko to wina matiego, zakręcił mnie i nakręcił swoimi pomysłami i ich realizacją tak, że aż ujrzałem dno den. Ale nie żałuję Fajny wątek :cool: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Może ktoś zarzucić linką do tematu, co Mati zrobił temu oplu? Temu saabu, znaczy się? Wyszukiwarka forum, no sami wiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 GRACjarnia bardzo miło wspominała wspólne wyjazdy z Evokillerem a tu dowód :wink: Obrazek zdjecie 'od tylu'.... nie widac zadowolonych mord autek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Może ktoś zarzucić linką do tematu, co Mati zrobił temu oplu? Temu saabu, znaczy się? Wyszukiwarka forum, no sami wiecie Temat jest gdzieś w Off Topic. W skrócie: 270km/380nm, duże hamulce, fotele z Evo 9, system audio, monitory bajery itp. klasyczny "mati tune" :wink: tak wyglądają moje obecne zabawki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Może ktoś zarzucić linką do tematu, co Mati zrobił temu oplu? Temu saabu, znaczy się? Wyszukiwarka forum, no sami wiecie http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Dzięki. Teraz ten samochód już nie nadaje się dla weterynarza* * by Jeremy Clarkson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ...to byl zdecydowanie najdluzszy i najciekawszy wątek na forum nawet jego wspomnienie ma juz zaczatek giga wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 zdjecie 'od tylu'....nie widac zadowolonych mord autek :roll: tez zawsze ma jakiś problem :roll: , później poszukam wspólnych zdjęć z mordkami :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Mi najbardziej podobało się, że budżet na samochód był otwarty - nie było typowego u nas : a ile to kosztuje? a dlaczego tak dużo? Mati kupował to co trzeba było i koniec. Nie wszytskie modyfikacje mi się podobały ale wkońcu nie był to kolejny GT-ek z supersprintem, i zaworem HKS. Szkoda, że nie skończyłeś coupety ale jeszcze większa szkoda, że sprzedałeś GT. ciekawe w jakim specu byłby teraz. WRC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 pamietam jak zrobilismy kiedys (2007 :? z matim koleczko u wroobla na ulezu :grin: . przesiadka z mojego gt'ka, o seryjnej wtedy jeszcze mocy, i na 7 letniej oponie dla taxiarzy na evokillera ponad 50% mocniejszego i na r888... byl respekt... pierwsze 4 winkle. pozniej tylko mega banan na gebie super sezon, bylo, minelo :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 jak przyszedłem na forum to z zaciekawieniem śledziłem poczynania Matigo, Abt, Turdziego, Gracowego, Adamusa, Herrkama, Komancza, a później Waszki i Kruka. Kto z nich ma dzisiaj GTka :?: :?: :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 adaś, racja ale wiesz jak to jest latka leca i zmieniaja sie priorytety mysle kazdemu z nas na swoj sposob co nie zmienia faktu ze ten GTek matiego byl wyjatkowy miedzy innymi dlaego ze byl bezkompromisowy i budowany z pasja i bez liczenia kazdego grosza ( oczywiscie to luksus na ktory nie wszyscy moga/mogli sobie pozwolic ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 GTek matiego byl wyjatkowy miedzy innymi dlaego ze byl bezkompromisowy i budowany z pasja i bez liczenia kazdego grosza ( oczywiscie to luksus na ktory nie wszyscy moga/mogli sobie pozwolic ) Tak się buduje niezapomniane auta :wink: Pamiętacie jakieś które było robione oszczędnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Pamiętacie jakieś które było robione oszczędnie? Fakt,że coś w tym jest :wink: Evokiller zapadł w pamięci na zawsze jak wzór do naśladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Dzięki za miłe komentarze Sporo fajnych wspomnień wiąże się z tym samochodem. Jeszcze zrobiłem małe podsumowanie, evokiller w liczbach :wink: koszt zakupu w 2003r. - 60k koszt części - ok. 150k w tym: silniki - 3 skrzynie biegów - 3 felgi - 7 kompletów opony - ponad 20 kompletów sprzęgła - 1 Exedy i 2 AP Racing klocków, tarcz itp nie jestem w stanie policzyć przejechane kilometry - ok. 80k trackday'ie - ponad 40 czas spędzony w warsztatach, łącznie - ok. 2 lata poznane koleżanki - ok. 15 skillowane evo, sti, porsche, itp - niezliczone :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 poznane koleżanki - ok. 15 dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 dobre Dobre, ale mimo wszystko drogo wyszly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 poznane koleżanki - ok. 15 Hehe, ja tradycjnie proszę o fotki koleżanek i szczegóły tych poznań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 GTek matiego byl wyjatkowy miedzy innymi dlaego ze byl bezkompromisowy i budowany z pasja i bez liczenia kazdego grosza ( oczywiscie to luksus na ktory nie wszyscy moga/mogli sobie pozwolic ) Tak się buduje niezapomniane auta :wink: Pamiętacie jakieś które było robione oszczędnie? tak moje taki byl plan, ale nie wyszlo co do posiadania klasyka - to mnie juz nosi - a bez Bialasa jestem niecale 3 tygodnie i juz knuj mi sie wlaczyl i pistonheadsa mam juz jako strone startowa ustawionego [ Dodano: Czw Paź 15, 2009 9:13 am ] poznane koleżanki - ok. 15 Hehe, ja tradycjnie proszę o fotki koleżanek i szczegóły tych poznań zonie Twojej ten post wysle i w leb dostaniesz :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Nowy właściciel niestety ma jakieś dziwne pomysły :roll: niestety nie dba o samochody tak jak ja. miałem to własnie napisać. Widziałem evokillera kilka razy - na seriwsach na nie-ASO - jak był w rękach Matiego i widziałem go potem jak był juz nowych rekach -i niestety bylem zrozpaczony widokiem - auto zaniedbane sie zrobilo mocno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Mati, czolem... co tu duzo gadac, Evokiller - to legenda Forum :cool: p.s. (...) co do posiadania klasyka - to mnie juz nosi - a bez Bialasa jestem niecale 3 tygodnie i juz knuj mi sie wlaczyl i pistonheadsa mam juz jako strone startowa ustawionego (...) miales wanne, miales sedana... teraz pora na kupete (do trzech razy sztuka :!: :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 zdjecie na ktorym mati i gracowy (tzn ich gtki ) stoja tylem posluzylo jako wzor do wykonania mojego wydechu a konkretniej koncowej puszki, bylo powiedziane: "chce tak albo bardzo podobnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 zdjecie na ktorym mati i gracowy (tzn ich gtki ) stoja tylem posluzylo jako wzor do wykonania mojego wydechu a konkretniej koncowej puszki, bylo powiedziane: "chce tak albo bardzo podobnie" ciekawe kto Ci to zdjęcie pokazał :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się