wolnemiasto Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mój stoi w warsztacie zakres prac: 1. rozrząd - ma już 180 000 na blacie więc zapobiegawczo zleciłem 2. sprawdzenie luzów zaworowych - okazało się, że 2 już za jakiś czas mogą wymagać regulacji - więc i to zleciłem. Reszta jest w porządku 3. serwis olejowy 4. koło pasowe - coś tam mówili, że może jeszcze wytrzymać ale też zleciłem do wymiany będzie jak nowy hehe a ja nadal czekam na moją bestię. Nigdzie nie ma "szklanek" - dziwne nawet w Carficie! koniec świata.. Dziś odbieram moją subarynkę Całkowity koszt naprawy, wo matko.... 5600 zł zaworów do regulacji wyszło chyba ze 4 i teraz najważniejsze - żona dostała służbówkę, więc chyba będę sprzedawał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Wymieniłem manszetę przegubu wewnętrznego lewy przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zamontowałem nowe kable beru i świece ngk jak i nowy znaczek na przód, różowy z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zamontowałem nowe kable beru Mam nadzieje że pociągną dłużej niż moje-moje po 3 tyg robią disco banjo.Idą do reklamacji.Dzisiaj ożywiłem elektrycznie tylną klapę(wycieraczka,centralny itp) Podczas wymiany wiązki doszukałem się że matoł który sprzedał mi tą klapę najpierw przeciął połowę kabli,póżniej zauważył kawałek dalej kostki,rozpiąłje ,a przecięte przewody zamaskował...witki opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Odebrana paczka, a w niej grill ala JDM do forysia Trzeba po sklejać, pomalować i będzie przymierzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zamontowałem nowe kable beru Mam nadzieje że pociągną dłużej niż moje-moje po 3 tyg robią disco banjo.Idą do reklamacji.Dzisiaj ożywiłem elektrycznie tylną klapę(wycieraczka,centralny itp) Podczas wymiany wiązki doszukałem się że matoł który sprzedał mi tą klapę najpierw przeciął połowę kabli,póżniej zauważył kawałek dalej kostki,rozpiąłje ,a przecięte przewody zamaskował...witki opadają. Wiem czytałem o twoim problemie zobaczę po miesiącu jak się to ma, generalnie miały przyjść ngk przyszły beru w opakowaniu ngk to nie wiem czy się cieszyć czy nie, chyba że beru to ngk ale na kablach nic o ngk nie było napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ngk to ngk...i na nich taki napis powinien widnieć...Przynajmniej u mnie siedziały takie przewody w kolorze niebieskim :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) No to zaszła pomyłka zamiast ngk to przyszły beru w opakowaniu ngk W sumie jedna była trochę dłuższą od starej ale nie przerywa i chodzi fajnie. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsek Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 U mnie beru z pudełka beru spisują się bdb po 3 miesiącach ok 5 tkm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Jak dostałeś Beru w pudelku NGK to jesteś do przodu,beru są droższe .Ja jadę w piatek do Leadera "zakuć"stare fajki w nowe przewody(z rdzeniem miedzianym) zeby móc zdjąć z auta obecne beru i oddać na reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 195 zł za kpl. zapłaciłem ale była mowa o ngk ale już mniejsza z tym ważne że działa. Specjalnie sprawdziłem dzisiaj po ciemku czy iskrzą i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Oświniaczyłem Tak na marginesie też mam Beru w wolnossaku i chodzą bez problemu w EJ20 i płaciłem 175zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Oświniaczyłem DSC_5830.JPG Tak na marginesie też mam Beru w wolnossaku i chodzą bez problemu w EJ20 i płaciłem 175zł Oświniaczam w sobotę. Plus nowy olej, cukierki na tylnych wahaczach, łączniki staba, filtry. I spoiler czeka w garażu. Chyba czas założyć wątek bo dużo miłości dostaje ostatnio subarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Mój stoi w warsztacie zakres prac: 1. rozrząd - ma już 180 000 na blacie więc zapobiegawczo zleciłem 2. sprawdzenie luzów zaworowych - okazało się, że 2 już za jakiś czas mogą wymagać regulacji - więc i to zleciłem. Reszta jest w porządku 3. serwis olejowy 4. koło pasowe - coś tam mówili, że może jeszcze wytrzymać ale też zleciłem do wymiany będzie jak nowy hehe a ja nadal czekam na moją bestię. Nigdzie nie ma "szklanek" - dziwne nawet w Carficie! koniec świata.. Dziś odbieram moją subarynkę Całkowity koszt naprawy, wo matko.... 5600 zł zaworów do regulacji wyszło chyba ze 4 i teraz najważniejsze - żona dostała służbówkę, więc chyba będę sprzedawał... i jeszcze jutro wymiana pompy paliwowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 A jadzis polozylem warstwe podkladowa na Justy jutro tylko wyprowadzic i lakierek;-) a jak zostanie czasu to owine sobie kolektor bandazem i zmienie oslone przegubu zewnetrzenego ( juz 4 raz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Czlapus to co ty robisz z tymi oslonkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidziaz_ Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Wymienilem pordzewialy pas przedni ,dzurawa chlodnice,napelnilem ,chlodzi git,pomalowalem kolka w ral 3020:) Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Dzidziaz_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ostatnio dowiedziałem się że gumki w przednich zaciskach są do wymiany bo popękały. Zamówiłem komplet reparaturek i się zaczęła zabawa. Wszystkie zaciski ściągnięte z auta i pojechały do wypiaskowania. W tzw międzyczasie odświerzyłem wycieraczki, grill, klakson wraz z mocowaniem:) Po piaskowaniu zabrałem się za rozbieranie zacisków. Jak ktoś lubi zagadki logiczne to polecam wyciąganie tłoczków z zacisku 4ro tłoczkowego . Najgorzej jednak poszło z jednym tylnim zaciskiem, 5 barów go nie ruszyło a mój kompresor więcej nie ładuje, dopiero 8 u mechanika dało mu rade (a niedawno były sprawdzane i niby wszystko git ładnie chodzą ). Tak wyglądał w środku: A tak jak się nim zająłem: Póżniej już tylko maskowanie i malowanie, dzisiaj położona ostatnia warstwa koloru, jutro naklejki, bezbarwny montaż Oby efekt się długo utrzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zrobione: UPG x2 i wszystko co się przy okazji wymienia, wszystko co wymagało wymiany w zawieszeniu- teraz rozkoszowania się jazdą kolejny- już 4'ty rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 @ Ricardo niewem wlasnie co to siw dzieje ... juz przezto wysiadly mi 2 przeguby .. teraz ok 3 mies temu zalozylem 3 przegub wraz z oslona ostatnio wchodze do kanalu patrze a tam znow pekniete ... niewem czy teraz taka jakosc materialow czy ki czort.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemowiec Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) A ja dzisiaj sobie jade 2pasem do pracy i tak coś słysze jak z tyłu zaczyna mi stukać jakby zawieszenie.Myśle sobie co jest przecież wszystko przepatrzone i sprawne a tu taki zonk.No to pewnie kapeć.Zatrzymuje się,sprawdzam i wszystko git.Myślę sobie może felga krzywa ale od czego jak w nic nie wjechałem...Wsiadam do auta jade dalej i to samo...Zjeżdżam na stację i eureka-ostatnio wymieniałem klocki z tyłu,dokręcałem koła kluczem nm zgodnie z instrukcją i mój grzech-zapomniałem po przejechaniu się jeszcze sprawdzić i dokręcić.Tym sposobem śrubki sobie sympatycznie ganiały.Całe szczęście,że mój mózg zaskoczył bo bym mógł mieć niespodziankę.Taka przestroga na przyszłość dla wszystkich;) Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez beemowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Hamulce skończone 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Co to za farba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) A ja dzisiaj sobie jade 2pasem do pracy i tak coś słysze jak z tyłu zaczyna mi stukać jakby zawieszenie.Myśle sobie co jest przecież wszystko przepatrzone i sprawne a tu taki zonk.No to pewnie kapeć.Zatrzymuje się,sprawdzam i wszystko git.Myślę sobie może felga krzywa ale od czego jak w nic nie wjechałem...Wsiadam do auta jade dalej i to samo...Zjeżdżam na stację i eureka-ostatnio wymieniałem klocki z tyłu,dokręcałem koła kluczem nm zgodnie z instrukcją i mój grzech-zapomniałem po przejechaniu się jeszcze sprawdzić i dokręcić.Tym sposobem śrubki sobie sympatycznie ganiały.Całe szczęście,że mój mózg zaskoczył bo bym mógł mieć niespodziankę.Taka przestroga na przyszłość dla wszystkich;) Pewnie już setki razy dokręcalem te śruby i nigdy nie robilem tego kluczem dynamometrycznym, i nigdy nie poprawialem po przejechaniu. I nigdy się nic nie poluzowało. Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Co to za farba? Niestety hammerite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się