Jump to content

mariuszsek

Nowy
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About mariuszsek

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 10/01/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    siedlce
  • Auto
    Subaru legacy 2,0 GL

Recent Profile Visitors

366 profile views
  1. Zmień mechaników to po pierwsze primo, po drugie jeżeli nikt nie grzebał to masz dwumase.
  2. Też jestem zadowolony, nawet Żona stwierdziła że teraz jest lepiej czuć że jedzie, jedyne negatywne odczucie to przy damskim operowaniu gazem od 1200 rpm czuć że troszkę coś jest nie tak ale kto tak jeździ - Żona po imprezie
  3. co prawda mam legacy III ale jutro będę mógł się wypowiedzieć na ten temat auto u mechanika po konwersji na dedykowany zestaw bez żadnych używek z all...o jedno pudełeczko za 1905 zł.
  4. Sorry nie mogę, ale masz u tego mechanika znachora
  5. efekt przeskakiwania / strzelania po nagrzaniu się sorry ale raczej nie
  6. na wiskozie jest łożysko które też się wymienia jak oddasz wiskozę do regeneracji to wymienią i łożysko za dodatkową opłatą 150 - 180 zl. jakoś tak sobie liczą ja do siebie kupiłem z nowym łożyskiem. Co do pytania czy wzmacniać wiskozę - nie są to jakieś rajdówki jak dla mnie bez sensu.
  7. Więc nie wiem jakie plany masz co do auta zrobić po taniości i sprzedać, czy zostawić na dłużej jeżeli na dłużej wg. mojej opinii i sumienia zregeneruj koszt 450 - 500 zł. + nowe łożysko będziesz miał pewny temat. Podejdź do tego tak w lepszej skrzyni rozleciała się wiskoza, to jaka może być w tej gorszej sądząc po ilości pracy i rozbierania + olej nie bawiłbym się w takie ryzykowne gierki.
  8. Ale nie wiesz ile ma przelatane i ile tak naprawdę wytrzyma może za miesiąc lub dwa będziesz robił to samo
  9. uszczelniacz masz tutaj do skrzyni https://www.subarak.pl/napd/739-uszczelniacz-wyjcia-wau-ze-skrzyni-biegow-do-subaru.html na sylikon bym nie próbował, zapytaj w sklepie motoryzacyjnym o pastę uszczelniającą po prostu powiedz że do uszczelnienia skrzyni biegów
  10. tak jak masz kanał trochę dobrych narzędzi dasz radę tylko wszyscy mówią że pod deklem skrzyni nie ma uszczelki, a niestety jest mi mechanik dorabiał uszczelkę, niektórzy składają na pastę uszczelniającą nie zapomnij zakupić oleju do skrzyni, i nowej uszczelki do tłumika oraz uszczelniacza na wyjściu ze skrzyni cobyś nie robił tego dwa razy.
  11. nie jestem wróżbitą, ale jeżeli zimny jeździ i skręca normalnie rozgrzany przy skręcaniu przeskakuje / tłucze to dokładnie kilka dni temu sam wymieniałem wiskozę i na Twoim miejscu zacząłbym od tego w pierwszej fazie tłukło po przejechaniu 100 / 200 km i ostrym przegonieniu później wystarczało już 50 km spokojnej jazdy a na koniec i 10 km spokojnej jazdy przeguby jak tłuką to niezależnie ciepły / zimny cały czas łożyska huczą / wyją też bez przerwy
  12. Jeżeli na zimnym jeździ normalnie , a po rozgrzaniu się tłucze to na 100 % wiskoza do roboty a jak będziesz tak diagnozował wymienie to później tamto to wywalisz kupe kasy i nie pomoże, a na koniec powiesz subaru to złom
  13. wczoraj wskoczyła regenerowana wiskoza, i olej do skrzyni i dyfra
×
×
  • Create New...