Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

igor_bb, Po co takie cuda? Jakieś VOSy, przeloty itd? I to wszystko żeby ładował 1 bar??? Mnie wystarczyło LPG założone przez Wiktora. Jeśli nie kosztowało taniej, to na pewno taniej się jeździ.

 

W wydechu mam tylko wywalone katy i tłumik STI. VOSchip to koszt 1000zł i to najtańszy, najbezpieczniejszy i najlepszy mod do LEGACY T za te pieniądze. Vos chip to tak jak PolarPerformance do GT 94-96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

igor_bb, jakie inne poczynania trzeba powziąć aby ten chip sprawnie działał - pewno trzebaby zrobić cały wydech przy okazji wywalić kata, coś jeszcze?

 

Nie musisz mieć nic. Jak masz przelot to efekt będzie dużo lepszy.

Najlepiej najpierw włożyć chip a potem przelot.

Czasami przy większym doładowaniu okazuje się że cewki są już padnięte, więc trzeba zadbać aby układ zapłonowy był sprawny.

 

[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 1:38 pm ]

P.S. Z wykresów z hamowni chłopaków z Australii wychodzi że chip + 3" przelot + cewki BOSCH'a daje 250-270KM przy 1.1bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

igor_bb, turbo seria z przelotem ok 300tyś km jedyne co było robione za co przynajmniej zapłaciłem to wydech i wspomniany wcześniej moduł. a jest chyba MBC czy jak to się tam nazywa. Wymieniana jeszcze była jakaś rurka chyba podciśnienia ale tu zyskał tylko "dół".

Jak pisze Filip Cz, Wiktor Hause ogarnia a ja nie mam zwyczaju dopytywać się kucharza ile soli dosypał :mrgreen: ważne że "smakuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A podzielcie się - Ci, co coś zmieniali - jakie turbiny macie (inne od OEM-owej) i co sądzicie o ich działaniu -> tu:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1018607#1018607

Dziękuję

 

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 9:31 pm ]

Turbina znaleziona, zamontowana, ale (pomidor) fajnie działa!

TD04 od wrx z 96r, plug'n'play -> z podziękowaniami dla dareklegacy

No i jak zwykle - dla E12 za serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
VOSchip to koszt 1000zł i to najtańszy, najbezpieczniejszy i najlepszy mod do LEGACY T za te pieniądze.

 

Najlepszy i najtańszy mod to LPG by Wiktor.

 

 

myślę że mod by Jako byłby równie dobry :mrgreen:

 

gratki Siela :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydarzyły się blachara, reparaturki, profile - wygląda jak nowy :D

fotki niebawem

 

szukam:

luźniejszego wydechu

stabów grubszych

rospórki przód

pięciu klasycznych nakrętek koła bo zgubiłem lub zepsułem :D

Ciechana za uśmiech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie posłucham mądzrzejszych od siebie w kwestii rozpórki i grubszego staba , które pasują, skąd wziąć i ile trza dać?

 

grupowy import z Australii...? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie tego antyka :mrgreen:

 

Zna ktoś specyfikacje tego potworka ??

 

Spec. Podnośnik Dwukolumnowy? :razz:

 

Wsłuchajcie się koledzy na początku jak szczela ze sprzęgła słychac pisk opon to nie podnosnik to fakty a ile to roboty kupic STI angola dobrą bude od antyka i zrobić super fure

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Większość z Was przerabiała na pewno montaż kubłów do Turbodziada. Jak się do tego zabrać, aby było z jednej strony najprościej, a z drugiej aby mimo wszystko mocowanie było zgodne z zał. J i nie było powodem odrzucenia na BK w co ambitniejszych automobilklubach...

 

Kubły z mocowaniami bocznymi, w miarę możliwości zamontowane na stałe, bez prowadnic. Czy podpasuje np jakieś mocowanie Sparco od GTka? Z tego co widzę, to najprościej byłoby odnitować prowadnice od uchwytów podłogowych i do uchwytów przykręcić uniwersalne mocowania boczne. Rozwiązanie sprawia wrażenie mało profi... no i raczej z zał. J nie jest zgodne. Problemem w tym momencie byłoby też to, że do tego samego wspornika (tylny, na tunelu) byłby przykręcony zarówno fotel jak i pas biodrowy :-|

 

Zdjęcia gotowych rozwiązań mile widziane :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparco ani żadna inna gotowa rama z GT nie podejdzie. Jak chcesz bezpośrednio do podłogi to trzeba wyspawać odpowiednią podstawę - tu najlepiej atakuj Mikkiego - ma takie cuda wianki pospawane ale wiem, że miał z tym sporo kłopotów bo mało komu się chciało w to bawić a i ceną rzucali z kosmosu. Ja postanowiłem, że fotel kierowcy zostaje na szynach bo czasem żona będzie chciała się przejechać, mechanik musi się przejechać itd. a nie każdy z nich ma 190cm wzrostu i np. chłopaki z fantazji skarżą się u Mikkiego, że ledwo do pedałów dosięgają ;)

Co do szyn to trzeba je lekko pociąć i pospawać - tzn poodcinać wszystko nad prowadnicą na gładko i do tego dospawać mocowania boczne. Tu też trzeba zwrócić uwagę jakie są te mocowania, ja kupiłem stalowe więc mogę spawać ale sporo jest też alu i trzeba kombinować ze śrubami. Natomiast nie mam pojęcia jak to się to ma do badań na zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem dziś fotel, odkręciłem prowadnice, przyjrzałem się całości dokładnie i uznałem, że jednak nie będę się sam bawił w żadne rzeźbienie - nie mam ku temu warunków :-( Mój pomysł z odnitowaniem prowadnic nawet by się sprawdził, gdyby nie tylne mocowanie do tunelu, które jest jednocześnie dolnym profilem prowadnicy - co spowodowało, że pomysł całkowicie upadł.

Mocowanie zrobią mi chłopaki z Podkowy Leśnej - będzie nisko, solidnie, profesjonalnie (w końcu przygotowują samochody do RPP i RSMP) - po prostu tak jak powinno być. Tyle, że będę musiał jeszcze parę dni poczekać, zanim kubły znajdą się wreszcie w środku :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...