Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak dobrać się do włącznika świateł cofania w Spec.B z manualną skrzynią. W serwisówce mam tylko 5MT i tam jest elegancko z boku skrzyni. W 6MT, z tego co zdążyłem się zorientować, włącznik montowany jest od góry?

Jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w temacie, to chętnie bym się dowiedział jak to wymontować.

 

Dobra, doczytałem, czujnik jest od góry skrzyni, bez opuszczenia się nie obejdzie. W sumie kiepsko to wymyślone :(

Edytowane przez raci
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra cena:)

BTW; wymieniłem amorki na nowe B6 - wreszcie nic nie stuka i tak jak wszyscy piszą - różnice ciężko wyczuć. Wymieniłem przy okazji też sprężyny i mocowania. Pytanie; Auto przodem stoi trochę jak koza, wiem że to normalne po wyimanie ale wiecie może kiedy mu powinno przejść? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Spec ma krótsze i twardsze sprężyny i amortyzatory, które mają dolny talerz sprężyny na innej wysokości (wyżej). Więc pewnie masz sprężyny w zamienniku do H6 i dlatego zrobił się niemal OBK.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, house_1 napisał:

Oczywiście. Spec ma krótsze i twardsze sprężyny i amortyzatory, które mają dolny talerz sprężyny na innej wysokości (wyżej). Więc pewnie masz sprężyny w zamienniku do H6 i dlatego zrobił się niemal OBK.

 

Dzieki za info, obadam temat:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3/19/2018 o 14:52, OWOC napisał:

Hey,

 

Gdyby ktoś reflektował na Spec.B w manualu z SIP to poniżej ogłoszenie które pojawiło się wczoraj po 22-giej;)

image.png.ad87a5447a7ff95bf3502b88d3af6c4a.png

image.png.9f4aa34c81e252ea7c78ef7f74eb8d2b.png

image.png.aed8814cb3ce28e678b4262797119e23.png

image.png.a233140178bb05216a8ef23458e76e63.pngimage.png.a40b0731eb00e1c1f8ba606728624f6c.png

image.png.b284397eae975f348611b04adfa64c5d.png

image.png.cb2920494d55d664273952117e97186a.png

image.png.40893de9ac5b22c1cfb2b27331227c69.png

image.thumb.png.8ab73b8eb6383717cfd55327e8e5cc45.png

 

Tyle lat i nadal...

 

Ależ mi się ten samochód podoba. :wub:

 

Długo nie postał... Od wczoraj ogłoszenie nieaktualne. Ale fakt, cena bardzo atrakcyjna była jak na polifta, sedana z manualem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2018 o 18:42, frisco napisał:

 

Długo nie postał... Od wczoraj ogłoszenie nieaktualne. Ale fakt, cena bardzo atrakcyjna była jak na polifta, sedana z manualem.

 

Czy ja wiem... Cena normalna ;)

Samochód piękny, ale potrafi zaskoczyć i szarpnąć po kieszeni kiedy to poprzedni właściciele mieli do niego ambiwalentny stosunek jeśli chodzi o eksploatację.

image.png.edb0566529bf32e13fe8dffeeb5fee83.png

 

f599986b-5366-439b-9478-dfe63d023b7c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Ojciec Założyciel

Wskazanie naturalnie GPS. Szybkościomierz może milimetr poniżej 260.  Stabilność absolutnie w porządku ( choć nowy STI przy tej prędkości bardziej pewny :) ).

 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Pacman1986 napisał:

Czym się różni przekładnia Spec B od cywilnej 3.0? Kopałem w internetach kupę czasu i.. Oczywiście nie znalazłem odpowiedzi

 

Dwie strony wczesniej masz info na temat przekładni;) 3.0r i 3.0SPB mają taką samą. W obk h6 magiel jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po prostu auto 10 lat+ Ludzie zmieniają, boją się kosztownych napraw etc. Do tego przebiegi tych aut też nie są już niskie. A wiadomo, spec może szarpnąć po kieszeni. Czy ma potencjał na klasyka to się okaże jak model będzie na granicy 25 lat. Trochę jak z Legacy Turbo 1gen - kilka lat temu można było kupić przyzwoity egzemplarz za około 10k, a dziś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod maską, inny nie. Czas pokaże, w końcu to jeszcze nie tak stary model :)

 

Osobiście jak słyszę/widzę jakiegoś fajnego wolnossaka na ulicy co ma z 15/20 lat to aż miło, a nieunikniony kierunek jaki obrała motoryzacja w ogóle mnie nie kręci.

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motoryzacja to nie tylko Vagi, idziesz do salonu forda i masz Mustanga z wolnossaca pieknie brzmiaca V8 :)

 

a tak z innej beczki.

 

Czy byly ktos na tyle mily zeby zmierzyc u siebie w aucie odleglos  od srodka kola do nadkola? Pytam gdyz poniewaz po wymianie amorkow i sprezyn z przodu auto troche zadarlo nosa. Myslalem ze sprezyny sa zle ale mechanik mowi ze sa ok a auto poszlo w gore bo tylne sa slabe i zaleca wymiane spdezyn z tylu. Na moje oko tyl faktycznie moze byc troche za nisko ale boje sie ze po wymianie sprezyn na tyle skoncze z spec b. outbakiem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...