Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 10 minut temu, msi napisał: Ja na OEM jeżdżę i żyję Też mam OEM. Bez problemów ( były na początku, zaraz po wprowadzeniu tego modelu. Później coś zmienili w technologii i jest O.K. ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 3 godziny temu, Tinuviel napisał: Internety mówią że trzeba tarcze z klockami po założeniu dotrzeć (jest na to procedura) i to podobno sprawi że hamulce nie będą piszczeć... no ale to tylko internety więc kto wie. Ja to potwierdzam. Zawsze na początku staram się nie przegrzewać hamulców i nigdy mi nie piszczą. Kiedyś mi piszczały, ale to było jak kupiłem samochód i takie już były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 5 godzin temu, Tinuviel napisał: Internety mówią że trzeba tarcze z klockami po założeniu dotrzeć (jest na to procedura) i to podobno sprawi że hamulce nie będą piszczeć... no ale to tylko internety więc kto wie. Zakładałem komplet tarcze i klocki hawk na przód i nawet w kartoniku była instrukcja jak prawidłowo ułożyć tarcze/klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 3 godziny temu, frisco napisał: Zakładałem komplet tarcze i klocki hawk na przód i nawet w kartoniku była instrukcja jak prawidłowo ułożyć tarcze/klocki. Masz może jeszcze ten kartonik? Zrób fotę jeśli możesz i wstaw. Zawsze warto zerknąć na zalecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak jak wyżej koledzy napisali OEM, w MTS'ie również dostałem takie zalecenia, żadnych nacinanych czy nawiercanych tarcz, zwykłe np ATE i ewentualnie dobry klocek jak Hawk, na wszystko inne szkoda kasy, także chyba te wszystkie informacje się ze sobą pokrywają. Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 1/11/2018 o 02:19, Filip Cz napisał: Masz może jeszcze ten kartonik? Zrób fotę jeśli możesz i wstaw. Zawsze warto zerknąć na zalecenia. Puszukam w weekend ale jak mnie pamięc nie myli procedura obejmowała około 10 "spowolnień" ze srednią siłą z ok 50kmh (nie hamujemy do zera), a potem 3 mocne hamowania z około 75kmh do zera. Odstawiamy auto na 15 minut a potem juz w miare normalnie (choć ja przez parę godzin jeszcze starałem sie potem jeżdzić dosyć delikatnie). Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 To jak wątek zszedł lekko na hamulce, może ktoś poleci jakąś firmę, która porządnie zregeneruje zaciski? Najlepiej na terenie Wrocławia, ewentualnie nie pogardziłbym czymś w stylu przysyłają zregenerowane, ja odsyłam swoje stare zaciski i płacę za regeneracje. Ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Godzinę temu, raci napisał: To jak wątek zszedł lekko na hamulce, może ktoś poleci jakąś firmę, która porządnie zregeneruje zaciski? Najlepiej na terenie Wrocławia, ewentualnie nie pogardziłbym czymś w stylu przysyłają zregenerowane, ja odsyłam swoje stare zaciski i płacę za regeneracje. Ktoś coś? We Wrocławiu Wiater na rogowskiej. Robiłem tam zaciski do dziada dwa lata temu i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Teraz, frisco napisał: We Wrocławiu Wiater na rogowskiej. Robiłem tam zaciski do dziada dwa lata temu i było ok. A o tej firmie słyszałem, ale trafiłem też na wątek jakiegoś niezadowolonego klienta, na kresce chyba to było zamieszczone. Ale widzę, że jest i klient zadowolony, także może trzeba dać im szansę. Jakby się jeszcze jakieś namiary pojawiły, to będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 W dniu 1/11/2018 o 02:19, Filip Cz napisał: Masz może jeszcze ten kartonik? Zrób fotę jeśli możesz i wstaw. Zawsze warto zerknąć na zalecenia. Proszę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 6.01.2018 o 10:50, Tinuviel napisał: fajna strona, dzieki za linki. Podoba mi sie zwlaszcza: "Simpler option it to build supercharged EZ30. You will need only supercharger kit, for example Raptor which has boost pressure 7 psi (0.5 bar). It is normal for stock internals and you will receive 350+ horsepower. " hmmmm... a gdyby tak grunt to dobry plan... W dniu 6.01.2018 o 12:27, Tinuviel napisał: Przy zalozeniu ze nie chcesz dmuchac wiecej niz 0.5BARa i bedziesz uzywac auto jako daili calkiem prawdopodobne ze seryjne ECU to ogarnie. pewnie maja tyle samo tylko ktos gdzies kiedys przeliczyl to po innych normach. Dobre pytanie, chociaz taki niskie doladowanie nie powinno obciazac bardzo silnika o ile nie katuje sie go non stop. $5.4k to sporo, podejrzewam ze da sie to zrobic w PL profesjonalnje (nie DIY) gdzies za polowe tego. za połowę to nie masz co się nawet zabierać też mi się wydawało, że uda się taniej ale... jak to zwykle bywa nie dało rady a koszty już dawno przestałem liczyć. Nie wiem czy jest w PL drugie H6 z kompresorem jeśli jest to będę wdzięczny za ujawnienie się nie-ASO niby stroił dwa H6 na kompresorze ale nie z Polski. Edytowane 8 Lutego 2018 przez Bartosz-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Masz racje, myslalem ze $5.4k to z 24k zl a to nawet nie 19k. Tylko to nadal sam kit. Masze gdzies @Bartosz-B jakis temat odnosnie swojego auta? Chetnie bym poczytal jak to wyglada w praktyce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Godzinę temu, Tinuviel napisał: Masz racje, myslalem ze $5.4k to z 24k zl a to nawet nie 19k. Tylko to nadal sam kit. Masze gdzies @Bartosz-B jakis temat odnosnie swojego auta? Chetnie bym poczytal jak to wyglada w praktyce:) W stopce @Bartosz-B masz linka . Nie za wiele informacji tam jest, a chętnie bym poczytał o takim modzie szerzej. Edytowane 8 Lutego 2018 przez raci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 10 godzin temu, raci napisał: W stopce @Bartosz-B masz linka . Nie za wiele informacji tam jest, a chętnie bym poczytał o takim modzie szerzej. Jak się zakończy cały proces to może coś sklecę. Nie wiem jakich informacji oczekujesz bo akurat w linku są chyba dosyć konkretne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 @Bartosz-B Jakie parametry wyszły? KM, Nm? Jak wytrzymuje to skrzynia 5EAT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Skrzynia spokojnie daje radę przy 400Km wg doświadczonego na raptorach tunera i w tych okolicach sie obracam. Jak się zakończy ta nierówna walka to sie pochwale ostatecznym wynikiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Dobrze wiedzieć. Ja mam skrzynię 5MT z diesla, która moim zdaniem jest idealna do tego silnika i nie chciałbym się jej pozbywać jak już coś pokombinuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 4 godziny temu, Filip Cz napisał: Dobrze wiedzieć. Ja mam skrzynię 5MT z diesla, która moim zdaniem jest idealna do tego silnika i nie chciałbym się jej pozbywać jak już coś pokombinuję To już kojarzę ten wynalazek , znając życie jak jedna osoba (może to ty) ze spec grupy porwie się z motyką na słońce to będzie i tak sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Jak się już porwę, to na pewno w budżecie założę, że być może będę musiał zmienić skrzynię na 6MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Ano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Mam takie pytanko (może ktoś będzie wiedział) : Czy Legacy h6 ma taką samą przekładnię kierowniczą co Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Z tego co wyczytałem z forum to Spec B różni się między innymi właśnie przekładnią kierowniczą od zwykłego Legacy, dobrze będzie jak jakiś spec-mechanik to nam potwierdzi Edit. Tak na szybko: Edytowane 14 Lutego 2018 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Tu się doczytałem że zwykłe H6 i spec mają krótszą przekładnię od Outbacka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Numer częsci jest ten sam zarówno do 3.0R i 3.0R spec.B. Do H6 OBK numer częsci jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Wymieniam u siebie amortyzatory z przodu - mam już zamówione ale w związku z tym mam dwa pytania: - chcialbym jeszcze wymienic mocowania, ASO ~900zł - można gdzieś dostać taniej (ale nie gorzej) czy to raczej unikatowa rzecz? - warto wymienić również sprężyny? Mechanik mówi że są ok ale jakoś tak nowe amorki do starych sprężyn... w ASO ~800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się