Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel
10 minut temu, msi napisał:

Ja na OEM jeżdżę i żyję

Też mam OEM. Bez problemów ( były na początku, zaraz po wprowadzeniu tego modelu. Później coś zmienili w technologii i jest O.K. ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tinuviel napisał:

Internety mówią że trzeba tarcze z klockami po założeniu dotrzeć (jest na to procedura) i to podobno sprawi że hamulce nie będą piszczeć... no ale to tylko internety więc kto wie.

Ja to potwierdzam. Zawsze na początku staram się nie przegrzewać hamulców i nigdy mi nie piszczą. Kiedyś mi piszczały, ale to było jak kupiłem samochód i takie już były. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tinuviel napisał:

Internety mówią że trzeba tarcze z klockami po założeniu dotrzeć (jest na to procedura) i to podobno sprawi że hamulce nie będą piszczeć... no ale to tylko internety więc kto wie.

 

Zakładałem komplet tarcze i klocki hawk na przód i nawet w kartoniku była instrukcja jak prawidłowo ułożyć tarcze/klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, frisco napisał:

 

Zakładałem komplet tarcze i klocki hawk na przód i nawet w kartoniku była instrukcja jak prawidłowo ułożyć tarcze/klocki.

Masz może jeszcze ten kartonik? Zrób fotę jeśli możesz i wstaw. Zawsze warto zerknąć na zalecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej koledzy napisali OEM, w MTS'ie również dostałem takie zalecenia, żadnych nacinanych czy nawiercanych tarcz, zwykłe np ATE i ewentualnie dobry klocek jak Hawk, na wszystko inne szkoda kasy, także chyba te wszystkie informacje się ze sobą pokrywają.

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1/11/2018 o 02:19, Filip Cz napisał:

Masz może jeszcze ten kartonik? Zrób fotę jeśli możesz i wstaw. Zawsze warto zerknąć na zalecenia.

 

Puszukam w weekend ale jak mnie pamięc nie myli procedura obejmowała około 10 "spowolnień" ze srednią siłą z ok 50kmh (nie hamujemy do zera), a potem 3 mocne hamowania z około 75kmh do zera. Odstawiamy auto na 15 minut a potem juz w miare normalnie (choć ja przez parę godzin jeszcze starałem sie potem jeżdzić dosyć delikatnie).

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wątek zszedł lekko na hamulce, może ktoś poleci jakąś firmę, która porządnie zregeneruje zaciski? Najlepiej na terenie Wrocławia, ewentualnie nie pogardziłbym czymś w stylu przysyłają zregenerowane, ja odsyłam swoje stare zaciski i płacę za regeneracje. Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, raci napisał:

To jak wątek zszedł lekko na hamulce, może ktoś poleci jakąś firmę, która porządnie zregeneruje zaciski? Najlepiej na terenie Wrocławia, ewentualnie nie pogardziłbym czymś w stylu przysyłają zregenerowane, ja odsyłam swoje stare zaciski i płacę za regeneracje. Ktoś coś?

 

We Wrocławiu Wiater na rogowskiej. Robiłem tam zaciski do dziada dwa lata temu i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, frisco napisał:

 

We Wrocławiu Wiater na rogowskiej. Robiłem tam zaciski do dziada dwa lata temu i było ok.

A o tej firmie słyszałem, ale trafiłem też na wątek jakiegoś niezadowolonego klienta, na kresce chyba to było zamieszczone. Ale widzę, że jest i klient zadowolony, także może trzeba dać im szansę. Jakby się jeszcze jakieś namiary pojawiły, to będę wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 6.01.2018 o 10:50, Tinuviel napisał:

 

fajna strona, dzieki za linki. Podoba mi sie zwlaszcza:

 

"Simpler option it to build supercharged EZ30. You will need only supercharger kit, for example Raptor which has boost pressure 7 psi (0.5 bar). It is normal for stock internals and you will receive 350+ horsepower. "

 

hmmmm... a gdyby tak :D

grunt to dobry plan... ;)

W dniu 6.01.2018 o 12:27, Tinuviel napisał:

 

Przy zalozeniu ze nie chcesz dmuchac wiecej niz 0.5BARa i bedziesz uzywac auto jako daili calkiem prawdopodobne ze seryjne ECU to ogarnie. 

pewnie maja tyle samo tylko ktos gdzies kiedys przeliczyl to po innych normach.

 Dobre pytanie, chociaz taki niskie doladowanie nie powinno obciazac bardzo silnika o ile nie katuje sie go non stop. $5.4k to sporo, podejrzewam ze da sie to zrobic w PL profesjonalnje (nie DIY) gdzies za polowe tego.

za połowę to nie masz co się nawet zabierać też mi się wydawało, że uda się taniej ale... jak to zwykle bywa nie dało rady a koszty już dawno przestałem liczyć.
Nie wiem czy jest w PL drugie H6 z kompresorem jeśli jest to będę wdzięczny za ujawnienie się nie-ASO niby stroił dwa H6 na kompresorze ale nie z Polski.

Edytowane przez Bartosz-B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tinuviel napisał:

Masz racje, myslalem ze $5.4k to z 24k zl a to nawet nie 19k. Tylko to nadal sam kit. Masze gdzies @Bartosz-B jakis temat odnosnie swojego auta? Chetnie bym poczytal jak to wyglada w praktyce:)

W stopce @Bartosz-B masz linka :). Nie za wiele informacji tam jest, a chętnie bym poczytał o takim modzie szerzej.

Edytowane przez raci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, raci napisał:

W stopce @Bartosz-B masz linka :). Nie za wiele informacji tam jest, a chętnie bym poczytał o takim modzie szerzej.

Jak się zakończy cały proces to może coś sklecę. Nie wiem jakich informacji oczekujesz bo akurat w linku są chyba dosyć konkretne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Filip Cz napisał:

Dobrze wiedzieć. Ja mam skrzynię 5MT z diesla, która moim zdaniem jest idealna do tego silnika i nie chciałbym się jej pozbywać jak już coś pokombinuję :)

To już kojarzę ten wynalazek , znając życie jak jedna osoba (może to ty) ze spec grupy porwie się z motyką na słońce to będzie i tak sukces ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem z forum to Spec B różni się między innymi właśnie przekładnią kierowniczą od zwykłego Legacy, dobrze będzie jak jakiś spec-mechanik to nam potwierdzi ;)

 

Edit.

 

Tak na szybko:

 

 

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymieniam u siebie amortyzatory z przodu - mam już zamówione ale w związku z tym mam dwa pytania:

 

- chcialbym jeszcze wymienic  mocowania, ASO ~900zł - można gdzieś dostać taniej (ale nie gorzej) czy to raczej unikatowa rzecz?

- warto wymienić również sprężyny? Mechanik mówi że są ok ale jakoś tak nowe amorki do starych sprężyn... w ASO ~800zł  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...