Skocz do zawartości

CYNA VII


raju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale teraz - z obecnej pespektywy, pozwoliłbym mu odpocząć

od tego myślenia przynajmniej na dwóch z tych 5 prób

 

Ponoć to "myślenie" jest celowe i ma ułatwiac kierowcom-amatorom, nie mam pojęcia niby w jaki sposób.

 

Dyskusja ciekawa i dlatego polecam Panom ten wątek:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=112272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz - z obecnej pespektywy, pozwoliłbym mu odpocząć

od tego myślenia przynajmniej na dwóch z tych 5 prób

Moje N14 przed Dolnoślaskim tłumacza mi...musisz mieć trzy albo cztery kreski na wyświetlaczu wtedy auto sie świetnie prowadzi..ok. jechałem pierwszy dzien ( deszcz ) na trzech drugi dzien ( sucho ) na czterech kreskach ( wgrany jakis " cudowny program " :cool: ) żeby mi sie dobrze prowadziło to nie powiem...ale ja sie nie znam :roll: Dzień przed Cyna ( sucho ) jeżdzimy z LK...w pewnym momencie pytam o tą regulacje LK mówi no zobacz sam przełacza na jedna i mówi uważaj bo bedzie sie żle prowadził. Jade , prowadzi sie super , skreca kiedy ja chce...bajka LK zdziwiony :shock: Nastepnego dnia LK jeżdzi sam ( deszcz ) na slikach bo te na wode przegrzewaja się , jeżdzi z dwoma osobami , Patrze z boku i widze nie daje rady.... :wink: ...ale walczy dalej......opanowuje w miare auto...kończą się opony...zjeżdza i mówi do mnie.....wiesz jakby padało albo było slisko ( błoto ) to najlepiej na jednej kresce :idea: ...bo wtedy skreca... :mrgreen:

AK

ps.jeżeli chodzi o STI 06 to najlepiej jeżdziło mi się AUTO :idea: a wszystkie inne " nastawy " owszem cos zmieniały ale niezauważalnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już wszyscy wyartykuowali żal do słupków, błędów itp. to teraz ja chcialem podziekowac za zajefajną impreze. Miałem wielki „głód” jezdzenia po sporej przerwie i co nieco go zaspokoilem.

Gratki dla wszystkich a w szczególności: Beben – dopierdziela az milo; Romek Urban i wynik „dylizansem”; Bryku – bawic pokretłami to się trzeba „naumić” :wink: ; Legac, który w wynikach jest ostatni – za czas na pierwszej probie :shock: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak:

Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda )

Auto -czyli on sam steruje przekazem mocy ( na tym jechałem Cynę i uważam że jest to ustawienie cud. Nie ma najmiejszego problemu podczas jazdy bokiem i zmieniającej się nawieszchni (nic nie warjuje, można prowadzić jedną renką)

Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! :twisted: Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze.

 

Powyższe to są tylko ustawienia AUTO ( nie jest to skiopiowany opis z manuala, ale moje odczucia.

Nie wspominałem o manualnym LOCK'u jeszcze, bo nie mam wiedzy na ten temat. Próby w trakcie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda )
Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze.

 

Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem

 

No, tak na chłobski rozum mogło by się wydawać i tak myślałem przed jazdą. Ale oznaczająć przełącznik myślę że chodziło i o to że + to przód, a - to moc na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak moc na przód, moc na tył. Jest normalny mechaniczny dyferencjał z wielopłytkowym mokrym sprzęgłem sterowanym elektromagentycznie w charakterze szpery. Jakie są szczegóły strategii sterownika dyfra nie wiem, ale w uproszczeniu działa to tak że na (-) używa mniejszych spięć, a na (+) większych. Tak samo to z resztą działa w wyczynowych kontrolerach czy to w N-ce czy w WRC, tylko strategie pracy mogą być bardziej skomplikowane i system samej szpery może być ciut inny (Lancer, WRC = hydraulika, Subaru STI = sterowanie elektromagnetyczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert napisał/a:

SZUBARU zalapales sie jak boka pod trybuną robisz plus w zapowiedzi w KMH jestes rowniez na zdjeciu

 

 

To tylko dzięki słynnemu Pilotowi.

 

Vert tym bardziej,że to był akurat Twój pokazowy(szkoleniowy ) dla mnie przejazd moim autem.ale wygląda super.

cały filmik też extra zmontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę zapraszam do pisania na ten temat w podanym przeze mnie wątku - tutejsza dyskusja gdzieś umknie w otchłaniach Forum, gdy Cyna VII stanie się historią...

Masz rację , chyba trzeba poprzenosić... :roll: ..tak jakoś mi się przypomniało z tym ustawianiem... :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda )
Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze.

 

Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem

 

Dokładnie tak. (-) rozpina dyfer tylny, powodując narzucanie tyłem (odczucia a'la tył napęd), (+) spina przedni dyfer powodując lepsze ciągnięcie przodem auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...