Przemeq Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 5 sek za słupek/metę to cholernie dużo na tej imprezie DOWOLNY błąd na tej imprezie był równoznaczny z katastrofą. Coś o tym wiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Katastrofą mogło być uszkodzenie skrzyni ,a mimo to wynik nie musiał być katastrofalny :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Na takiej Cynie można się naprawę wiele nauczyć. Np. o zastosowaniu DCCD w praktyce Ja jechałem całość na Auto i teraz analizując zdjęcia i filmy, to chyba muszę zapisać ten czyn w tabelce: frycowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 TomekN, fajnie widać jak fabryczny sterownik "myśli", co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 TomekN, fajnie widać jak fabryczny sterownik "myśli", co? Widać bardzo Ale teraz - z obecnej pespektywy, pozwoliłbym mu odpocząć od tego myślenia przynajmniej na dwóch z tych 5 prób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ponoć to "myślenie" jest celowe i ma ułatwiac kierowcom-amatorom, nie mam pojęcia niby w jaki sposób. Jak zobaczyłem pierwszy raz jak jeździ auto z sensownym kompem do dyfra to miałem taką minę: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejM Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Kolega za Toba ( STI ) tez dobrze wie. ........pudło AK ps. pachołek chyba inny..... U mie był jeden pachołek, a bardzo uważa żeby nic nie dotknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ale teraz - z obecnej pespektywy, pozwoliłbym mu odpocząćod tego myślenia przynajmniej na dwóch z tych 5 prób Ponoć to "myślenie" jest celowe i ma ułatwiac kierowcom-amatorom, nie mam pojęcia niby w jaki sposób. Dyskusja ciekawa i dlatego polecam Panom ten wątek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=112272 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 apal, dopiero zobaczyłem że tam kropka jakaś lata i ło to chodziło :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ale teraz - z obecnej pespektywy, pozwoliłbym mu odpocząć od tego myślenia przynajmniej na dwóch z tych 5 prób Moje N14 przed Dolnoślaskim tłumacza mi...musisz mieć trzy albo cztery kreski na wyświetlaczu wtedy auto sie świetnie prowadzi..ok. jechałem pierwszy dzien ( deszcz ) na trzech drugi dzien ( sucho ) na czterech kreskach ( wgrany jakis " cudowny program " :cool: ) żeby mi sie dobrze prowadziło to nie powiem...ale ja sie nie znam :roll: Dzień przed Cyna ( sucho ) jeżdzimy z LK...w pewnym momencie pytam o tą regulacje LK mówi no zobacz sam przełacza na jedna i mówi uważaj bo bedzie sie żle prowadził. Jade , prowadzi sie super , skreca kiedy ja chce...bajka LK zdziwiony :shock: Nastepnego dnia LK jeżdzi sam ( deszcz ) na slikach bo te na wode przegrzewaja się , jeżdzi z dwoma osobami , Patrze z boku i widze nie daje rady.... :wink: ...ale walczy dalej......opanowuje w miare auto...kończą się opony...zjeżdza i mówi do mnie.....wiesz jakby padało albo było slisko ( błoto ) to najlepiej na jednej kresce ...bo wtedy skreca... AK ps.jeżeli chodzi o STI 06 to najlepiej jeżdziło mi się AUTO a wszystkie inne " nastawy " owszem cos zmieniały ale niezauważalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 To jak już wszyscy wyartykuowali żal do słupków, błędów itp. to teraz ja chcialem podziekowac za zajefajną impreze. Miałem wielki „głód” jezdzenia po sporej przerwie i co nieco go zaspokoilem. Gratki dla wszystkich a w szczególności: Beben – dopierdziela az milo; Romek Urban i wynik „dylizansem”; Bryku – bawic pokretłami to się trzeba „naumić” :wink: ; Legac, który w wynikach jest ostatni – za czas na pierwszej probie :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejM Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 U mnie jest tak: Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda ) Auto -czyli on sam steruje przekazem mocy ( na tym jechałem Cynę i uważam że jest to ustawienie cud. Nie ma najmiejszego problemu podczas jazdy bokiem i zmieniającej się nawieszchni (nic nie warjuje, można prowadzić jedną renką) Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze. Powyższe to są tylko ustawienia AUTO ( nie jest to skiopiowany opis z manuala, ale moje odczucia. Nie wspominałem o manualnym LOCK'u jeszcze, bo nie mam wiedzy na ten temat. Próby w trakcie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda ) Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze. Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejM Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem No, tak na chłobski rozum mogło by się wydawać i tak myślałem przed jazdą. Ale oznaczająć przełącznik myślę że chodziło i o to że + to przód, a - to moc na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Naprawdę zapraszam do pisania na ten temat w podanym przeze mnie wątku - tutejsza dyskusja gdzieś umknie w otchłaniach Forum, gdy Cyna VII stanie się historią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Nie ma czegoś takiego jak moc na przód, moc na tył. Jest normalny mechaniczny dyferencjał z wielopłytkowym mokrym sprzęgłem sterowanym elektromagentycznie w charakterze szpery. Jakie są szczegóły strategii sterownika dyfra nie wiem, ale w uproszczeniu działa to tak że na (-) używa mniejszych spięć, a na (+) większych. Tak samo to z resztą działa w wyczynowych kontrolerach czy to w N-ce czy w WRC, tylko strategie pracy mogą być bardziej skomplikowane i system samej szpery może być ciut inny (Lancer, WRC = hydraulika, Subaru STI = sterowanie elektromagnetyczne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 vert napisał/a:SZUBARU zalapales sie jak boka pod trybuną robisz plus w zapowiedzi w KMH jestes rowniez na zdjeciu To tylko dzięki słynnemu Pilotowi. Vert tym bardziej,że to był akurat Twój pokazowy(szkoleniowy ) dla mnie przejazd moim autem.ale wygląda super. cały filmik też extra zmontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Naprawdę zapraszam do pisania na ten temat w podanym przeze mnie wątku - tutejsza dyskusja gdzieś umknie w otchłaniach Forum, gdy Cyna VII stanie się historią... Masz rację , chyba trzeba poprzenosić... :roll: ..tak jakoś mi się przypomniało z tym ustawianiem... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 szubaru, doszedłeś z aparatem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 mało zdjęć .... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Auto+(plus) -czyli rozpina trochę szpery i odczucie jest większego ciągnięcia przodem. Do jazdy na śliskich nawieszchniach ( tylko śnieg, dla mnie nie woda ) Auto-(minus) - czyli spina bardziej szpery i odczucie jest większego pchania tyłem. Świetna zabawa! Do jazdy na pobrej przyczepności i szybkim torze. Chyba odwrotnie. (-) rozpina i wtedy zamiata bardziej tyłem, (+) spina i dlatego jest wrażenie że ciągnie bardziej przodem Dokładnie tak. (-) rozpina dyfer tylny, powodując narzucanie tyłem (odczucia a'la tył napęd), (+) spina przedni dyfer powodując lepsze ciągnięcie przodem auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 szubaru, doszedłeś z aparatem :shock: Perwert... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Dokładnie tak. (-) rozpina dyfer tylny, powodując narzucanie tyłem (odczucia a'la tył napęd), (+) spina przedni dyfer powodując lepsze ciągnięcie przodem auta Przeczytaj co napisałeś i popraw sprzedawco Subaru. Ile jest aktywnych dyfrów w STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 michal_ napisał/a:szubaru, doszedłeś z aparatem Perwert... tak. karta pamięci się zapchała. dzięki za pomoc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 na zakonczenie sporów o dyfry proponuje obejrzec to: to jest poswiecenie rajdowa :shock: http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=19576 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się