Skocz do zawartości

Legacy czy Outback


slw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tommy14, looknij tutaj na moje ogłoszenie - może Cię zainteresuje :grin:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118876

:idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje pytanie OBK czy Forester. Oba wyższe, lepsze na nasze drogi i krawężniki:)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=a293u2g27 ... re=related

polecam 0:54min

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmik super - widać dlaczego warto kupować SUBARU

 

bardziej umiejętności i zimna krew kierowcy ale niskopodłogowcem by się zawiesił nieco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slw, mam OBK poprzedni model i w stosunku do Legacy zawieszenie nie pozwala na szaleństwa w zakrętach, ale za to z kolei nie boję się żadnych dziur i krawężników oraz kolein w drogach gruntowych :wink:

Potwierdzam. Jak używasz pedału gazu w systemie 0-1 to weź legasia, a jak jeździsz dynamicznie :twisted: ale z głową, to OBK jest wystarczająco stabilne w zakrętach, a dodatkowo docenisz jego "kompatybilność" z polskim standardem dróg :wink:.

 

i to jest pięknie powiedziane :!:

w Outbacku celu poprawy właściwości jezdnych po "czarnym" sugeruję wymienić opony na typowo letnie. Geolandar jest oponą uniwersalną o stosunkowo miękkiej mieszance gumy (wydłuża drogę hamowania, "wykłada się" i popiskuje w zakrętach.

 

Osobiście wybrałbym Legacy. Uważam, że zdecydowanie bardziej spontanicznie reaguje na ruchy pedału gazu (mówię o dieslu). Krótki skok amortyzatora i jeszcze niższy środek ciężkości zdecydowanie bardziej za mną przemawiają jak możlizowość jazdy po duktach leśnych.

 

Zresztą nic nowego nie odkryłem.

 

pozdrowienia

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj Legac na 18" kolach jest o 3 cm wyzszy niz na oryginalnych 17" felgach.

No wiec ...z tymi duktami lesnymi...to niby jak?

JA NIE WJADE legacy bo mam o 18cm przeswitu ale OBK wjedzie bo ma 20cm??? Eeeeeeee...bajki. To tylko psychiczna blokada ze niby nie taki obudowany plastikiem to sie zaraz w lesie zepsuje.

 

Kup to co wedlug ciebie ladniejsze!

 

I Forek i OBK i Legacy w bloto i snieg wjedzie i wyjedzie bez problemow zeby tylko na bebechu sie nie powiesil.

 

A na skaly i glazy to i Discovery szkoda. Kup UAZa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Jak używasz pedału gazu w systemie 0-1 to weź legasia, a jak jeździsz dynamicznie :twisted: ale z głową, to OBK jest wystarczająco stabilne w zakrętach, a dodatkowo docenisz jego "kompatybilność" z polskim standardem dróg :wink:.

 

i to jest pięknie powiedziane :!:

 

Pięknie nie prawdasz :twisted: , ale nie zmienia to faktu, że jak szarańcza podrośnie, to znowu z przyjemnością przesiądę się na jakąś "deskę do prasowania" :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze! OBK jest super, gratuluje!

 

Jadac 70km/h spokojnie plytkim rowem zjechalismy na droge rowerowa i wrocilismy na szose jakby nigdy nic. Lekko zabujalo autem :-D i po wszystkim. Oczywiscie za miastem, w szczerym polu i bez rowerzystow na sciezce. Na warszwskie dziury idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się. Czekam na moje pierwsze SUBARU. Będzie FORESTER Diesel. Wyższy, większe drzwi więc łatwiej dzieciaka zapakować i nie będę się przejmował drogą na działkę przez pola i las:) Syn będzie miał lepszy widok z góry na to co za oknem. A za rok Impreza dojdzie do kompletu jak wyniknie znowu potrzeba drugiego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO do "normalnej" jazdy praktyczniejsze jest OBK, a do zap....ychania po winklach wybrałbym po prostu STI. A, że tym razem rozum wziął górę (czy to objaw starzenia się :?: :mrgreen: ), to zamówiłem OBK

 

Twoje auto wrzucone jest na transport z Rotterdamu 02.10.2008 :mrgreen:

 

średni kurs celny euro na październik: 3,3363 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że temat zakupu zamknięty - chciałbym przy okazji spytać o różnicę w napędach OBK-Legacy, z tego co przeczytałem w innych wątkach OBK ma z tyłu szperę - nikt nawet nie wspomniał o niej - czy to znaczy, że nie ma ona wpływu na to jak auto jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...