Aga Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ok. Nie powiem. Pewnie i tak sama zaraz spytasz ile Nie zapytam , bo widzę, że za używanego OBKa można mieć nową Tribece, ale i tak bym się nie zamieniła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja też nie Jeśli już miał bym na coś zmieniać to na OBK 2.5T albo 3.0 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyXTM Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Po tych wypowiedziach już wiem że nie Legacy:) Pozostaje pytanie OBK czy Forester. Oba wyższe, lepsze na nasze drogi i krawężniki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 tommy14, looknij tutaj na moje ogłoszenie - może Cię zainteresuje :grin: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118876 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 jak to musi byc diesel to bym bral Forestera ze wzgledu na 6 biegowa skrzynie, chociaz legacy/ouback sa fajniejsze, wieksze wnetrza i ladniejsze zewnatrz, do tego szyby bez ramek, za chwile to bedzie rarytas, ostatnie prawdziwe subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Pozostaje pytanie OBK czy Forester. Oba wyższe, lepsze na nasze drogi i krawężniki:) http://pl.youtube.com/watch?v=a293u2g27 ... re=related polecam 0:54min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyXTM Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 filmik super - widać dlaczego warto kupować SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 filmik super - widać dlaczego warto kupować SUBARU bardziej umiejętności i zimna krew kierowcy ale niskopodłogowcem by się zawiesił nieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyXTM Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jutro jadę zamówić - jak będzie na papierze napiszę którego:) Żona zadowolona - że odpuściłem Legacy. A jak będzie potrzebne drugie auto to kupię sobie znów zabawkę dla Siebie - Subaru Impreze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@pa Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 słuszna myśl.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 slw, mam OBK poprzedni model i w stosunku do Legacy zawieszenie nie pozwala na szaleństwa w zakrętach, ale za to z kolei nie boję się żadnych dziur i krawężników oraz kolein w drogach gruntowych :wink: Potwierdzam. Jak używasz pedału gazu w systemie 0-1 to weź legasia, a jak jeździsz dynamicznie ale z głową, to OBK jest wystarczająco stabilne w zakrętach, a dodatkowo docenisz jego "kompatybilność" z polskim standardem dróg :wink:. i to jest pięknie powiedziane :!: w Outbacku celu poprawy właściwości jezdnych po "czarnym" sugeruję wymienić opony na typowo letnie. Geolandar jest oponą uniwersalną o stosunkowo miękkiej mieszance gumy (wydłuża drogę hamowania, "wykłada się" i popiskuje w zakrętach. Osobiście wybrałbym Legacy. Uważam, że zdecydowanie bardziej spontanicznie reaguje na ruchy pedału gazu (mówię o dieslu). Krótki skok amortyzatora i jeszcze niższy środek ciężkości zdecydowanie bardziej za mną przemawiają jak możlizowość jazdy po duktach leśnych. Zresztą nic nowego nie odkryłem. pozdrowienia raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Geolandar jest oponą uniwersalną o stosunkowo miękkiej mieszance gumy (wydłuża drogę hamowania) Potwierdzam... i popiskuje w zakrętach. Ludzie w Dubaju mi mówili, że tak to im Land Cruisery piszczą a nie 'Subaru's station wagon'. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Pozwolę sobie dodać, że aktualne temperatury na poziomie 11-9 C są idealne dla opony typu Geolandar Inaczej. To te opony czują się świetnie w takiej temperaturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 raju, nie wiem bo moje zawsze jeździły w temperaturze 40< :roll: Ale już na początku Października zweryfikuje to co mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Moj Legac na 18" kolach jest o 3 cm wyzszy niz na oryginalnych 17" felgach. No wiec ...z tymi duktami lesnymi...to niby jak? JA NIE WJADE legacy bo mam o 18cm przeswitu ale OBK wjedzie bo ma 20cm??? Eeeeeeee...bajki. To tylko psychiczna blokada ze niby nie taki obudowany plastikiem to sie zaraz w lesie zepsuje. Kup to co wedlug ciebie ladniejsze! I Forek i OBK i Legacy w bloto i snieg wjedzie i wyjedzie bez problemow zeby tylko na bebechu sie nie powiesil. A na skaly i glazy to i Discovery szkoda. Kup UAZa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Potwierdzam. Jak używasz pedału gazu w systemie 0-1 to weź legasia, a jak jeździsz dynamicznie ale z głową, to OBK jest wystarczająco stabilne w zakrętach, a dodatkowo docenisz jego "kompatybilność" z polskim standardem dróg :wink:. i to jest pięknie powiedziane :!: Pięknie nie prawdasz , ale nie zmienia to faktu, że jak szarańcza podrośnie, to znowu z przyjemnością przesiądę się na jakąś "deskę do prasowania" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 IMHO do "normalnej" jazdy praktyczniejsze jest OBK, a do zap....ychania po winklach wybrałbym po prostu STI. A, że tym razem rozum wziął górę (czy to objaw starzenia się :?: ), to zamówiłem OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 No i dobrze! OBK jest super, gratuluje! Jadac 70km/h spokojnie plytkim rowem zjechalismy na droge rowerowa i wrocilismy na szose jakby nigdy nic. Lekko zabujalo autem :-D i po wszystkim. Oczywiscie za miastem, w szczerym polu i bez rowerzystow na sciezce. Na warszwskie dziury idealny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Pozwolę sobie dodać, że aktualne temperatury na poziomie 11-9 C są idealne dla opony typu Geolandar to ja tak przy okazji przypomnę, że wciąż mam je do sprzedania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyXTM Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 No i stało się. Czekam na moje pierwsze SUBARU. Będzie FORESTER Diesel. Wyższy, większe drzwi więc łatwiej dzieciaka zapakować i nie będę się przejmował drogą na działkę przez pola i las:) Syn będzie miał lepszy widok z góry na to co za oknem. A za rok Impreza dojdzie do kompletu jak wyniknie znowu potrzeba drugiego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 zamówiłem OBKI słusznie ;] nie pożałujesz ;] Witamy w klubie OBK ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 IMHO do "normalnej" jazdy praktyczniejsze jest OBK, a do zap....ychania po winklach wybrałbym po prostu STI. A, że tym razem rozum wziął górę (czy to objaw starzenia się :?: ), to zamówiłem OBK Twoje auto wrzucone jest na transport z Rotterdamu 02.10.2008 średni kurs celny euro na październik: 3,3363 :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Twoje auto wrzucone jest na transport z Rotterdamu 02.10.2008 średni kurs celny euro na październik: 3,3363 :!: :grin: :grin: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabork Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 rozumiem, że temat zakupu zamknięty - chciałbym przy okazji spytać o różnicę w napędach OBK-Legacy, z tego co przeczytałem w innych wątkach OBK ma z tyłu szperę - nikt nawet nie wspomniał o niej - czy to znaczy, że nie ma ona wpływu na to jak auto jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 z tego co przeczytałem w innych wątkach OBK ma z tyłu szperę - nikt nawet nie wspomniał o niej - czy to znaczy, że nie ma ona wpływu na to jak auto jeździ? Jest ona bardzo słaba. Jak się zakopiesz to Ci nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się