Faktycznie na fotkach dwa rożne wnętrza...ale z zewnątrz? Dawno sie nie bawiłem w "znajdź różnice"
Kojarzę posty o takim przypadku, nie wiem tylko jak sie skończyła historia.
Piszę do adixi.
Dzięki za uwagi.
Podesłali VIN: JF1CXWAL0EH002987
dekodery, które znalazłem pokazują rok modelowy 2014
szukam dalej, może znajdę dekoder, który powie coś więcej.
Rozumiem, że przez 5 lat codziennej jazdy nie było problemów z awariami, które unieruchamiały auto na dłuższy czas?
Cześć mam dwa szybkie pytania :Czy ktokolwiek oglądał SVX z Lublina?http://otomoto.pl/oferta/subaru-svx-3-3i-154tys-km-szwajcaria-oplacony-ID4p8sW0.htmlA drugie pytanie-czy SVX to dobry pomysł na auto na codzień? Mam na myśli awaryjność bardziej niż koszty.Okazało się, dzisiaj muszę być w Warszawie a stąd już do Lublina niedaleko (jestem z Wrocławia) I jeżeli to sensowne auto to mógłbym podjechać :)Pozdrawiam Paweł
P.s.Przepraszam za wygląd posta, piszę z telefonu I nie mogę go sformatować jak należy.
Czesc,
czy BF Goodrich G-force Profiler to dobry pomysl?
Czy szukac Bridgestone RE50?
Jade w trase I chcialem juz na letnich, RE50 zabraklo i chlopaki z warsztatu, gdzie zaopatruje sie w gumki polecaja wlasnie BF.
Sprawa pilna-zmiana w poniedzialek lub po wyjezdzie.
p.s.
wyszukiwarka wyplula tylko jeden post z pytaniem o te opony - bez odpowiedzi.
pisze z telefonu-przepraszam za brak ognkow:)
to jadę do serwisu bo nie odjechał a prawe koła były w śniegu 10-15cm, nie ma mowy o zawiśnięciu na podwoziu. Kontrolka sygnalizowała działanie systemu.
Pozdrawiam,
Paweł
p.s.
pomogło podsypanie piasku pod lewe koła stojące na zlodowaciałym śniegu
próbowałem dohamowywać lewą nogą, przećwiczyłem wszystkie znane mi techniki - bez rezultatu,
poza tym czy to nie kontrola trakcji ma za zadanie właśnie przyhamowywać koła? jest nieskuteczna w takiej sytuacji.
Z drugiej strony miałem ostatnio okazję pośmigać na ośnieżonym podjeździe w Piwnicznej, gdzie podjeżdżały głównie sanie konne - subaru jest b. popularne w tamtej okolicy
pozdrawiam
Paweł
a widzisz, szukałem raczej pod lsd, forester itd dzięki
liczyłem jednak na kontrolę trakcji, która wg opisu powinna przyhamować lewe koła pozwalając na przeniesienie momentu na prawe koła
Sęk w tym, że przedarłem się przez wiele stron i żadna nie mówi o centralnym LSD
Kilka dni temu musiałem użyć łopaty i piasku gdy zatrzymałem się na mojej ulicy - lewe koła były na równym (jak się okazało zlodowaciałym) śniegu, prawe w 10-15 cm śniegu. Nie byłem w stanie wyjechać żadnym sposobem - lewe koła kręciły się - prawe ani drgnęły, kontrola trakcji włączona/wyłączona - bez różnicy (nowe opony zimowe Yohokama) .
Nie sądziłem, że można skopać się w taki sposób Subarynką - pod domem...