maciekSubru Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 jezdzi lepiej od obecnej wersji. Nowe jest zawsze wrogiem starego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Nowy Outback wygląda na zdjęciach jak połączenie Opla Vectry i Hondy Accord. Zobaczymy w realu to ocenimy. Mam identyczne odczucia :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Outback mi sie nie podoba. Legacy jest o.k. Nowa skrzynia Lineartronic to ... CVT, ktorego fanem nie jestem. Ja jestem fanem starej szkoly subaru i basta. Kilka przyciskow zywce z Toyoty Z pewnoscia fajny samochod, ale dla mojego ojca. Zreszta sami japonczycy mowia, ze kliencie na Legacy sie postarzeli i cos w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zreszta sami japonczycy mowia, ze kliencie na Legacy sie postarzeli i cos w tym jest. I to jest podsumowanie tematu... Do zamknięcia! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 zapomniałeś dodać, że honda jest dla tych co odmłodnieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Uwaga uwaga, nie musicie dziękować i po rękach całować http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=676383 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Uwaga uwaga, nie musicie dziękować i po rękach całować http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=676383 Widzę Audio Mcintosha !!!! WOW nareszcie !!! szkoda że tylko w 3,6 l No i Bluetooth fajna sprawa :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Tutaj są filmiki z testami nowego Outbacka i Legacego, jakby nie działały to trzeba QuickTime ściągnąć, ale mam prośbę może ktoś w miarę przetłumaczyć na polski o czym oni tu szprechają http://www.podcast.de/episode/1338637/L ... aru_Legacy http://www.podcast.de/episode/1338638/D ... ru_Outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Uwaga uwaga, nie musicie dziękować i po rękach całować http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=676383 Widzę Audio Mcintosha !!!! WOW nareszcie !!! szkoda że tylko w 3,6 l No i Bluetooth fajna sprawa :-) Nie tylko w 3.6 Mcintosh'a mamy zamówionego w 2.5 GT. W innych wersjach prawdopodobnie jako opcja, ale wtedy zamówienie z produkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 http://www.subaru.de/blog/wp-content/up ... 7FINAL.PDF Dokopałem się do oficjalnego katalogu nowego Legacy sedan oraz kombi wraz z cenami, wymiarami, dodatkami itd. Jak już mówiłem nie musicie dziękować ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 raju, ceny masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Już się kiedyś pytałem o ceny ale jest to chyba niewiadoma albo tajemnica w tym co wrzuciłem ceny są wszystkie oprócz 2.5T bo tego nie ma w Niemczech. Przemnóż sobie przez kurs euro i będziesz miał cenę w Polsce bo już ktoś tu pisał że mamy te same ceny w Euro co Niemcy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ale ceny OBK nie ma.... Pewnie i tak bedzie z sufitu, patrząc na SIPowską polityke cenową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 2,5 na patyku bardziej wołowaty niż 2,0 z manualem. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 nie umiem po niemiecku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gotti1940 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Widać nowe modele będą droższe niż poprzednie :mad: i wolniejsze :shock: (diesel). Wiadomo coś czy wprowadzą jakąś mocniejszą wersję po jakimś czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Trzeba iść na zakupy gdzie indziej... FHI zeszło na psy. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba. pewnie znowu ta cała eko...logia - parametry silnika zrobione pod mniejsza emisje, akurat za to trudno sie czepiac FHI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba. poprzednie Legacy skrzynia 5, nowy skrzynia 6. O przełożeniach w skrzyni mam zacząć wywód czy obejdze się bez :?: :wink: Zresztą, gdyby w nowym poprawili przyśpieszenie o 0,2 s to uznałbyś, że żaden wyczyn. Poza tym, czy te 0,6 s 0-100 na niekorzyść to aż tak źle :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Trzeba iść na zakupy gdzie indziej...FHI zeszło na psy. :roll: Może nie na psy, bo autko ucywilizowało się jeszcze bardziej i już nie odstaje od reszty konkurencji. Jednak gdyby mi na tym zależało to kupiłbym Audi już dawniej, a nie szukał jakichś dziwactw, jak to nazywają moi znajomi z niemieckich marek. Ogólnie poszedłbym na zakupy gdzie indziej, tylko pytanie brzmi gdzie, jak wszystko już w tej chwili takie samo. Ostatni model może był mały ale ładny. Ten dołączył do całej reszty takich samych samochodów. Najlepiej podsumowuje to moja żona, czym wy się podniecacie, jak dla mnie to te wszystkie auta są takie same, dobrze że duże znaczki robią teraz z logo bo by się człowiek nie połapał że zmienił salon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 a mi się mimo wszystko podoba i już nie mogę się doczekać kiedy będę mógł pomacać :smile: Można się czepiać szczegółów jak ramki, czy lampy przednie ale ja nadal nie widzę alternatywy. Co prawda przydałby się mocniejszy diesel ale to pewnie wcześniej czy później nastąpi..chyba, że się mylę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 http://www.subaru.de/blog/2009-08-31/pr ... /#more-308 są już oficjalnie oficjalne wszystkie informacje dotyczące nowego Legacy oraz Outbacka w Niemczech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba. poprzednie Legacy skrzynia 5, nowy skrzynia 6. O przełożeniach w skrzyni mam zacząć wywód czy obejdze się bez :?: :wink: Zresztą, gdyby w nowym poprawili przyśpieszenie o 0,2 s to uznałbyś, że żaden wyczyn. Poza tym, czy te 0,6 s 0-100 na niekorzyść to aż tak źle :?: :!: Twoj wywod mnie nie interesuje lecz to ze Subaru konsekwentnie wypuszcza coraz wolnieszje auta tlumaczac sie sie ekologia i innymi pierdolami a Ty konsekwentnie bedziesz tego bełkotu bronił.Inne marki co rok czy dwa poprawiaja silniki a Subaru niestety tu nie ma wiele do zaoferowania. Wolalbym te 0,2s szybciej niz te 0,6s wolniej,prosty rachunek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Cudów nie ma nowe Legacy jest cięższe od starego więc będzie miało te 9,3 do setki ale trzeba sobie zadać pytanie czy to źle? Passat 2.0 TDI 140KM na ośce ma 9,8s z DSG a na 4motion ma 10,4. Nowy Golf który waży 1322kg z tym samym silnikiem z DSG na ośce ma 9,3s, z 4motion waży 1399 a ma 9,4s. Insignia hatchback 2.0 diesel 160 KM na ośce masa 1503kg 9,5s. Audi A4 z 2.0TDI 143KM i quattro ma 9,3s. A6 z napędem na przód i 2.0TDIe 136KM 10,3s. Saab 9-3 ze 150KM 9,5s. Mazda 6 sedan 140KM 10,5s. Ford Mondeo sedan TDDI 140KM 9,5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się