Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Znam jednego użytkownika gwintu Cusco w Evo i jest bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Karol proponowal bym na dzien dobry wsadzic zestaw utwardzajacy.gumy,rozporki unia balla i moze ci to wystarczy,spora zmiana w trakcji i twardosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy Pozdrawiam, Karol Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll: a podstawa to dobre opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Znam jednego użytkownika gwintu Cusco w Evo i jest bardzo zadowolony. Darek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 i nie montuj zadnych rozporek - pic na wode fotomontaz, dobry stabilizator + geometria - troche polibushow i masz inny samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Znam jednego użytkownika gwintu Cusco w Evo i jest bardzo zadowolony. Już mi się podoba! Karol proponowal bym na dzien dobry wsadzic zestaw utwardzajacy.gumy,rozporki unia balla i moze ci to wystarczy,spora zmiana w trakcji i twardosci No i pewnie tak będzie..... Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory Mhm, byłem do tej pory przekonany że to są właśnie elementy zawieszenia Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Carfit czy ty czytasz to co napisałem :?: Nie włożysz amora z S203 do STi '02, '03, '04. No chyba że jak sam kiedyś mówiłeś koszt takiej operacji wyjdzie tyle co ohlins. Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Moim zdaniem NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Carfit czy ty czytasz to co napisałem :?: Nie włożysz amora z S203 do STi '02, '03, '04. No chyba że jak sam kiedyś mówiłeś koszt takiej operacji wyjdzie tyle co ohlins. Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Moim zdaniem NIE To że nie włoże to wiem :cool: , ale można zamówić do MY04 z 4-stopniowa regulacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 No to nie jest to zawieszenie z S203 :roll: Co do tego że można zamówić, to fajnie że teraz dajesz znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Moim zdaniem NIE No i badz czlowieku madry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Moim zdaniem NIE No i badz czlowieku madry... Będziesz w Krakowie to zorganizujemy jazde próbną Jeśli chodzi o serie to jest to bardzo dobra opcja ale ma jeden kolosalny minus, co około 16 k km będziesz musiał wydać 3,600 zł na amory tylnie po 30 k km cały kpl czyli 6 k zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 w pierwszym tygodniu lipca bede mial Ohlinsa Flag Series do STi - zobaczymy jak sie jezdzi. Cena wydaje sie spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Będziesz w Krakowie to zorganizujemy jazde próbną Jeśli chodzi o serie to jest to bardzo dobra opcja ale ma jeden kolosalny minus, co około 16 k km będziesz musiał wydać 3,600 zł na amory tylnie po 30 k km cały kpl czyli 6 k zł Do piekiel wstapil - po drodze mu bylo. I dla mnie ten minus jest wielkim minusem, wiec zapytuje ponownie: co bedzie rozsadnym zastapieniem serii (moze byc lekko sztywniej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A co z Tein Basic?Chyba najbardziej zbliżone do serii STI, no i mają dodatkowo regulację wysokości. Cena zestawu zbliżona do ceny dwóch amorów OEM. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tym produktem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 No to nie jest to zawieszenie z S203 :roll: Co do tego że można zamówić, to fajnie że teraz dajesz znać. A dlaczego ? Bartek te amory sa ogólno dostępne, wystarczy je zamówić z japanparts :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Yo...mam Cusco,jezdziłem jeden dzień na torze i daja rade,teraz zakladam do sti i...powiem co i jak po weekendzie...pojezdze na ulicy i na Ułęż sie wybieram.Zobaczymy... Może będę sprzedawał komplet sprężyn z amorami prodrive(sprężyny),amorty musze sprawdzic jakiej firmy...Jak pracuja to jeszcze nie wiem,ale słyszalem ,że wystarczy założyc stabilizatory i działają pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy Pozdrawiam, Karol Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll: I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria a podstawa to dobre opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy Pozdrawiam, Karol Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll: I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria a podstawa to dobre opony w Twoim aucie montaz szper by wiele zmienil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jesli mozna raz jeszcze, celem usystematyzowania i prosba o wyjasnienie dlaczego tak/nie: 1. KYB AGX 2. KYB ULTRA SR 3. TEIN BASIC 4. ? OEM odpada ze wzgledu na cene. Dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy Pozdrawiam, Karol Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll: I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria a podstawa to dobre opony w Twoim aucie montaz szper by wiele zmienil. Zgadzam się, nawet o tym marzę, ale narazie brak $$$. Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery . Co z KJS-ami, nawroty itp.? Blue z tym walczy i na razie rozwiązania nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgadzam się, nawet o tym marzę, ale narazie brak $$$. Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery . Co z KJS-ami, nawroty itp.? Blue z tym walczy i na razie rozwiązania nie widać ] Rozwiazanie, ktore zastosowal Blue jest ok. U niego problem tkwi w tym, ze reka opiera mu sie na fotelu i nie jest w stanie zaciagnac recznego do konca - bedzie mial dluzsza dzwignie i problem zniknie moze juz w czwartek Jak ja jezdzilem jego samochodem to nie zauwazylem zadnych problemow z przy nawrotach ale mnie fotel nie przeszkadzal, Mati ma taka sama wiskoze i szczeki endlessa - rowniez jest zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery . Co z KJS-ami, nawroty itp.? Mam centralną i tylną szperę z STi, przód jest otwarty i mam problemy z nawrotami na suchym asfalcie tym bardziej na slickach. Nawet wjazd do garażu w ciasnej uliczce jest kłopotliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 mam pytanko czy TEIN MONOFLEX do Imprezy 04-2007r bedzie pasowac do imprezy gf8 z 1997 roku??? sorki ale nei wiem gdzie i do kogo z tym pytaniem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Na pewno nie będzie pasował od roczników 2005-2007 z rozstawem 5x114,3. Od wcześniejszych chyba podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja też mam pytanko do szanownyc userów, mianowicie jak poprawić geometrie w bugu sti? -- 9 lut 2012, o 14:33 -- Robię up 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się