Skocz do zawartości

Zawieszenie STi'04


raison

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll:

a podstawa to dobre opony :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam jednego użytkownika gwintu Cusco w Evo i jest bardzo zadowolony.

 

Już mi się podoba! :mrgreen:

 

Karol proponowal bym na dzien dobry wsadzic zestaw utwardzajacy.gumy,rozporki unia balla i moze ci to wystarczy,spora zmiana w trakcji i twardosci

 

No i pewnie tak będzie.....

 

Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory

 

Mhm, byłem do tej pory przekonany że to są właśnie elementy zawieszenia :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit czy ty czytasz to co napisałem :idea: :?:

 

Nie włożysz amora z S203 do STi '02, '03, '04. No chyba że jak sam kiedyś mówiłeś koszt takiej operacji wyjdzie tyle co ohlins.

 

Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak?

 

Moim zdaniem NIE

 

To że nie włoże to wiem :cool: , ale można zamówić do MY04 z 4-stopniowa regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem NIE

No i badz czlowieku madry...

 

Będziesz w Krakowie to zorganizujemy jazde próbną :mrgreen:

Jeśli chodzi o serie to jest to bardzo dobra opcja ale ma jeden kolosalny minus, co około 16 k km będziesz musiał wydać 3,600 zł na amory tylnie po 30 k km cały kpl czyli 6 k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz w Krakowie to zorganizujemy jazde próbną :mrgreen:

Jeśli chodzi o serie to jest to bardzo dobra opcja ale ma jeden kolosalny minus, co około 16 k km będziesz musiał wydać 3,600 zł na amory tylnie po 30 k km cały kpl czyli 6 k zł

Do piekiel wstapil - po drodze mu bylo.

I dla mnie ten minus jest wielkim minusem, wiec zapytuje ponownie:

co bedzie rozsadnym zastapieniem serii (moze byc lekko sztywniej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie jest to zawieszenie z S203 :roll:

 

Co do tego że można zamówić, to fajnie że teraz dajesz znać.

 

A dlaczego ?

 

Bartek te amory sa ogólno dostępne, wystarczy je zamówić z japanparts :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo...mam Cusco,jezdziłem jeden dzień na torze i daja rade,teraz zakladam do sti i...powiem co i jak po weekendzie...pojezdze na ulicy i na Ułęż sie wybieram.Zobaczymy...

Może będę sprzedawał komplet sprężyn z amorami prodrive(sprężyny),amorty musze sprawdzic jakiej firmy...Jak pracuja to jeszcze nie wiem,ale słyszalem ,że wystarczy założyc stabilizatory i działają pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll:

 

I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria :idea:

a podstawa to dobre opony :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll:

 

I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria :idea:

a podstawa to dobre opony :lol:

 

w Twoim aucie montaz szper by wiele zmienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Zostaw ten zawias w spokoju :cool: zmień najwyżej amory , sprężyny, koniecznie stabilizatory, i ustaw dobrze geometrie, i nie poznasz samochodu :roll:

 

I chyba to jest droga którą ja pójdę, stabilizatory + geometria :idea:

a podstawa to dobre opony :lol:

 

w Twoim aucie montaz szper by wiele zmienil.

 

Zgadzam się, nawet o tym marzę, ale narazie brak $$$. Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery :idea: . Co z KJS-ami, nawroty itp.? Blue z tym walczy i na razie rozwiązania nie widać :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, nawet o tym marzę, ale narazie brak $$$. Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery :idea: . Co z KJS-ami, nawroty itp.? Blue z tym walczy i na razie rozwiązania nie widać :idea:
]

 

Rozwiazanie, ktore zastosowal Blue jest ok. U niego problem tkwi w tym, ze reka opiera mu sie na fotelu i nie jest w stanie zaciagnac recznego do konca - bedzie mial dluzsza dzwignie i problem zniknie moze juz w czwartek

 

Jak ja jezdzilem jego samochodem to nie zauwazylem zadnych problemow z przy nawrotach ale mnie fotel nie przeszkadzal, Mati ma taka sama wiskoze i szczeki endlessa - rowniez jest zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, cały czas nie daje mi spokoju problem centralnej szpery . Co z KJS-ami, nawroty itp.?
Mam centralną i tylną szperę z STi, przód jest otwarty i mam problemy z nawrotami na suchym asfalcie tym bardziej na slickach. Nawet wjazd do garażu w ciasnej uliczce jest kłopotliwy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...