Skocz do zawartości

Zawieszenie STi'04


raison

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

antylift to dosc dobry pomysl - grubsze stabilizatory tak, ale chyba bardziej z tylu bym wymienial - i tez, zeby nie przesadzic z gruboscia.

Do tego troche negatywu - na poziomie -1 do -1.5st (oczywiscie nie nalezy sie dziwic, ze opony beda sie niszczyc bardziej po wewnetrznej stronie) - i jesli duzo zakretow, to tyl lekko rozbieznie i powinno byc fajnie. Przynajmiej w gc8 to dosc przyjemnie dzialalo.

 

Z negatywami moze byc roznie, bo zakres regulacji na seryjnym zawieszeniu bedzie taki sobie - po obnizeniu troche sie poprawi. Ale bez dramatu cenowego mozna zakupic sruby z mimosrodem do regulacji pochylow (camber bolts z angielska).

 

Ogolnie jednak wszystko to dosc indywidualna sprawa wlasnych odczuc, dla jednego moze byc fajnie, dla innego nie bardzo. No i oczywiscie nie ma ustawien uniwersalnych. Jesli wiecej jednak jezdzisz po drogach prostych, to bym chyba ustawil zbieznosc na 0 i z przodu, i z tylu, i pochyl moze na -1 tylko.

 

Amortyzatory to tez dosc szeroko dyskutowana kwestia - chyba bym myslal o ultra sr raczej i odpuscil rozne dziwne gwinty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...