Skocz do zawartości

Zawieszenie STi'04


raison

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sklepy internetowe za wielka woda pelne sa tego :mrgreen:

 

ten AST kosztuje cale 1990 baksow - mam tylko obawy kto moze to serwisowac w Polsce? Bo ohlinsa ogarniaja nasi.

 

[ Dodano: Wto Cze 17, 2008 2:09 pm ]

ale Ohlins USA produkuje
ohlins USA sciaga od carroseria z Japoni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.racecompengineering.com/item ... and+Shocks

http://www.gnvmotorsports.com/catalog/i ... h=21_67_68

sportline czy tez H-series ma tylko regulacje tlumienia (jesli sie nie myle)

Flag series ma chyba regulacje dobicia i tlumienie

 

ps.

z obu cos bralem racecomp nie przyjmuje wplat paypalem i nie sprawdza co wklada do paczki - wiec dosylali graty :(

gnv - szybcy sa i wysylaja to co sie zamawia - akceptuja paypala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O D2 racing , to nawet nie chce wspominac :evil:

tak z ciekawosci co jest z nimi nie tak :?:

EDIT

 

Po pierwsze jego charakterystyka jest tragiczna, a po drugie pękaja mocowania przy zwrotnicy, rzepa jakich mało :evil: i strach na tym jeździć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie, ale jaka jest odpowiedz na postawione pytanie?

Czyli, co zamiast stukajacych amorkow? O wlasciwosciach zblizonych do serii?

Pytam o przod i tyl Sti 2002. Styl jazdy: street racing. :mrgreen:

 

Moim zdaniem są trzy możlwiosci,

1. OEM Subaru

2. Kayba Ultra SR

3. STI S203

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. STI S203
to te z regulacja?

 

tak czy inaczej trzeba wymienic sprezyny na troche twardsze

 

Tak te, ja je mam ze sprężynami Prodrive, nie mogę narzekać, zrobiłem juz trochę na nich, bardzo mi odpowiadaja, i narazie nic nie stuka.

Ostatnio zamontowaliśmy je klientowi ze sprężynami TEINA i charakterystyka praktycznie ta sama co u mnie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem je kupic w japanparts i niestety ponoc juz ich nie produkuja :(

 

:shock: Jak to, do mnie przyszły tydzień temu dzieki koledze Blue :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, dzieki.

jesli gosc chce jezdzic po ulicy to moze niech zalozy serie...od sti i po problemie.

Jesli to o mnie chodzi, to gosc chce glownie po ulicy jezdzic. Ale jezdzil raz po lotnisu miedzy slupkami i moze chcialby pojezdzic raz jeszcze?

Moze byc i seria, ale ona dosyc szybko zaczyna stukac, prawda?

Inne amorki tez tak maja? A jak sie ma seria cenowo do tych aftermarket?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, dzieki.
jesli gosc chce jezdzic po ulicy to moze niech zalozy serie...od sti i po problemie.

Jesli to o mnie chodzi, to gosc chce glownie po ulicy jezdzic.

Moze byc i seria, ale, ona dosyc szybko zaczyna stukac, prawda?

Inne amorki tez tak maja? A jak sie ma seria cenowo do tych aftermarket?

 

Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł, do WRX, GT owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł

Dlaczego?

 

Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł

Dlaczego?

 

Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania.

Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Jedyny zysk, to regulacja twardosci?

A wiesz moze, jak ksztaltuje sie cena oryginalnych vs. KYB USR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł

Dlaczego?

 

Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania.

Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Jedyny zysk, to regulacja twardosci?

A wiesz moze, jak ksztaltuje sie cena oryginalnych vs. KYB USR?

 

OEM cos 6000zł kpl szt Ultra SR 3600 nie jestem na 100% pewien , ale wydaje mi się że właśnie Kayba Ultra SR jest seryjnie w STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...