Jacool Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ciekaw jestem też AST no chyba to bije na glowe wczesniejsze propozycje, no i bylo wsadzane do type25 Tez mi chodzi po glowie taki zestaw, a ponizej link do opini urzytkownika takiego zawiasu: AST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ohlins od 1.01.08 nie produkuje już amortyzatorów ulicznych. ale Ohlins USA produkuje W europie sa tez dostepne i nawet sprawnie ogarniaja temat gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 michalek, ja dostałęm informację ze te dostępne w USA są z zapasów i są dostępne do wyczerpania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 O D2 racing , to nawet nie chce wspominac tak z ciekawosci co jest z nimi nie tak :?: EDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 To szkoda, bo zawiasy uliczne mieli bardzo fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 sklepy internetowe za wielka woda pelne sa tego ten AST kosztuje cale 1990 baksow - mam tylko obawy kto moze to serwisowac w Polsce? Bo ohlinsa ogarniaja nasi. [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 2:09 pm ] ale Ohlins USA produkuje ohlins USA sciaga od carroseria z Japoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jabar, Michalek Macie jakieś dojście do ohlinsa tego o którym piszecie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 http://www.racecompengineering.com/item ... and+Shocks http://www.gnvmotorsports.com/catalog/i ... h=21_67_68 sportline czy tez H-series ma tylko regulacje tlumienia (jesli sie nie myle) Flag series ma chyba regulacje dobicia i tlumienie ps. z obu cos bralem racecomp nie przyjmuje wplat paypalem i nie sprawdza co wklada do paczki - wiec dosylali graty gnv - szybcy sa i wysylaja to co sie zamawia - akceptuja paypala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 O D2 racing , to nawet nie chce wspominac tak z ciekawosci co jest z nimi nie tak :?: EDIT Po pierwsze jego charakterystyka jest tragiczna, a po drugie pękaja mocowania przy zwrotnicy, rzepa jakich mało i strach na tym jeździć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wszystko pieknie, ale jaka jest odpowiedz na postawione pytanie? Czyli, co zamiast stukajacych amorkow? O wlasciwosciach zblizonych do serii? Pytam o przod i tyl Sti 2002. Styl jazdy: street racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Carfit, wyslalem Ci PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wszystko pieknie, ale jaka jest odpowiedz na postawione pytanie?Czyli, co zamiast stukajacych amorkow? O wlasciwosciach zblizonych do serii? Pytam o przod i tyl Sti 2002. Styl jazdy: street racing. Moim zdaniem są trzy możlwiosci, 1. OEM Subaru 2. Kayba Ultra SR 3. STI S203 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 3. STI S203 to te z regulacja? tak czy inaczej trzeba wymienic sprezyny na troche twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 3. STI S203 to te z regulacja? tak czy inaczej trzeba wymienic sprezyny na troche twardsze Tak te, ja je mam ze sprężynami Prodrive, nie mogę narzekać, zrobiłem juz trochę na nich, bardzo mi odpowiadaja, i narazie nic nie stuka. Ostatnio zamontowaliśmy je klientowi ze sprężynami TEINA i charakterystyka praktycznie ta sama co u mnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 chcialem je kupic w japanparts i niestety ponoc juz ich nie produkuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 jesli gosc chce jezdzic po ulicy to moze niech zalozy serie...od sti i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 chcialem je kupic w japanparts i niestety ponoc juz ich nie produkuja :shock: Jak to, do mnie przyszły tydzień temu dzieki koledze Blue :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 carfit, dzieki. jesli gosc chce jezdzic po ulicy to moze niech zalozy serie...od sti i po problemie. Jesli to o mnie chodzi, to gosc chce glownie po ulicy jezdzic. Ale jezdzil raz po lotnisu miedzy slupkami i moze chcialby pojezdzic raz jeszcze? Moze byc i seria, ale ona dosyc szybko zaczyna stukac, prawda? Inne amorki tez tak maja? A jak sie ma seria cenowo do tych aftermarket? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 carfit, dzieki.jesli gosc chce jezdzic po ulicy to moze niech zalozy serie...od sti i po problemie. Jesli to o mnie chodzi, to gosc chce glownie po ulicy jezdzic. Moze byc i seria, ale, ona dosyc szybko zaczyna stukac, prawda? Inne amorki tez tak maja? A jak sie ma seria cenowo do tych aftermarket? Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł, do WRX, GT owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jak to, do mnie przyszły tydzień temu dzieki koledze Blue sorry ja myslalem o calych coilovers zbudowanych na tych amorkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł Dlaczego? Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł Dlaczego? Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania. Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Jedyny zysk, to regulacja twardosci? A wiesz moze, jak ksztaltuje sie cena oryginalnych vs. KYB USR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Można jeszcze założyc Kayaba AGX, ale do STI to średni pomysł Dlaczego? Bo jezdząc na seryjnych które sa upside down, zakładając AGX które owego systemu nie mają mozesz być średnio zadowolony z charakterystki działania. Czyli w wypadku Sti, bylby do downgrade, tak? Jedyny zysk, to regulacja twardosci? A wiesz moze, jak ksztaltuje sie cena oryginalnych vs. KYB USR? OEM cos 6000zł kpl szt Ultra SR 3600 nie jestem na 100% pewien , ale wydaje mi się że właśnie Kayba Ultra SR jest seryjnie w STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda szukam czegoś do codziennej jazdy, ale i tak przydałoby się coś sztywniejszego niż seria. Może w takim razie rzeczywiście wrzucić seryjne amorki, sprężyny Prodrive i jakiś zestaw Whiteline albo inną podobną "mieszankę". Zwrócę uwagę jeszcze na te Ultra SR. Szkoda, że nikt nie miał styczności z Cusco......mam sentyment do tej nazwy Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się