Jump to content

Zawieszenie STi'04


raison
 Share

Recommended Posts

Znane wszystkim stukające amorki zaczynają mnie już denerwować i przymierzam się do wymiany zawieszenia. Co byście mi polecali do jazdy codziennej (aczkolwiek nie może być bardziej miekko niż seria, może być ciut twardziej :mrgreen: ). Zastanawiam się nad Tein SS tylko o co chodzi z tymi górnymi mocowaniami bo jest wersja z i bez :razz: Dodatkowo trochę w zakrętach się przechyla buda i chciałbym temu jakoś zapobiec, wymiana samego zawiasu temu zaradzi czy dokupić jeszcze jakieś inne graty?? :mrgreen: Za wszelkie porady z góry dziękuję!! :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX.

Link to comment
Share on other sites

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Istnieje ale to już droższa impreza.

Link to comment
Share on other sites

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

AGX ma napewno gorszą charakterystykę działania jak seryjny, i nie ma sie co oszukiwac, może Kayba Ultra SR ? lub zmówić z Japoni od S203 ? są naprawde bardzo dobre.

Link to comment
Share on other sites

Mhm, a co z tymi przechłami budy? Jakieś rozpórki, alty czy inne cuda wianki dorzucić?? :mrgreen:

 

carfit :arrow: PW

 

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Grubsze stabilizatory, poliuretany zamiast gumy, uniballe zamiast poduszek, dobre opony o niskim profilu i grubych ściankach bocznych.

Link to comment
Share on other sites

Super, w miarę niski profil już mam, teraz jeszcze reszta :mrgreen: Sprzęt Cusco ktoś może testował??

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Cusco nie testowałem ale to bardzo dobra firma.

Link to comment
Share on other sites

Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX.

 

Miales/masz, uzywales/uzywasz, ze sie tak zapytam?

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

mac_, kilka dni jeździłem autem na zawiasie TeinSS po mieście - twarde jest. Obecnie u siebie w aucie mam D2 Racing i jest jeszcze twardsze ale nie używam go na codzień. Na zestawie KYB AGX + Eibach Prokit jeździłem w swoim poprzednim aucie i jest zdecydowanie mniej twarde niż 2 powyższe. Zestaw KYB AGX + seryjna sprężyna jest tylko nieco sztywniejsze od serii ale zależy wiele od ustawienia twardości amorka.

Link to comment
Share on other sites

raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel?

 

Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem :mrgreen: Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" :twisted: Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się"
Myślę że zakres od 5 do 8tyś.zł powinien wystarczyć (mowa o amorkach ze sprężynami) bo jak chcesz jeszcze poliuretany, stabilizatory to wyjdzie więcej.
Link to comment
Share on other sites

raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel?

 

Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem :mrgreen: Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" :twisted: Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Jak bys chcial tego Teina SS to chyba herrkam ma go jeszcze do sprzedania, w dobrej cenie.

BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo :mrgreen:) Moim zdaniem lepsze to niz AGX+Eibach.

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street.

Link to comment
Share on other sites

BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo :mrgreen: )

 

to musi być mięciutki, chociaż to zależy jak bardzo hardcore'ową żonkę masz :mrgreen:

 

Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street.

 

może i jest, nie jeździłem z ani jednym ani drugim, ale o monoflexie słyszałem parę negatywnych opinii, zresztą na ulicę nadaje się pewnie jeszcze mniej niż SS :wink:

 

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street.

 

Monoflex moim zdaniem nie nadaje sie do niczego, chyba że na równy tor, i mamy czas aby co pare tysięcy go reklamowac :roll:

O D2 racing , to nawet nie chce wspominac :evil:

Link to comment
Share on other sites

carfit, tak naprawdę każdy tani gwint jest w zasadzie tylko na tor.

 

W sumie tak, ale Raison chciał co bardzej na co dzień, więc zdecydowanie odradzam takie wynalazki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...