raison Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Znane wszystkim stukające amorki zaczynają mnie już denerwować i przymierzam się do wymiany zawieszenia. Co byście mi polecali do jazdy codziennej (aczkolwiek nie może być bardziej miekko niż seria, może być ciut twardziej ). Zastanawiam się nad Tein SS tylko o co chodzi z tymi górnymi mocowaniami bo jest wersja z i bez :razz: Dodatkowo trochę w zakrętach się przechyla buda i chciałbym temu jakoś zapobiec, wymiana samego zawiasu temu zaradzi czy dokupić jeszcze jakieś inne graty?? Za wszelkie porady z góry dziękuję!! :wink: Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: Pozdrawiam, Karol Istnieje ale to już droższa impreza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: Pozdrawiam, Karol AGX ma napewno gorszą charakterystykę działania jak seryjny, i nie ma sie co oszukiwac, może Kayba Ultra SR ? lub zmówić z Japoni od S203 ? są naprawde bardzo dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Mhm, a co z tymi przechłami budy? Jakieś rozpórki, alty czy inne cuda wianki dorzucić?? carfit :arrow: PW Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Mhm, a co z tymi przechłami budy? Jakieś rozpórki, alty czy inne cuda wianki dorzucić?? carfit :arrow: PW Pozdrawiam, Karol Grubsze stabilizatory, poliuretany zamiast gumy, uniballe zamiast poduszek, dobre opony o niskim profilu i grubych ściankach bocznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Super, w miarę niski profil już mam, teraz jeszcze reszta Sprzęt Cusco ktoś może testował?? Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Super, w miarę niski profil już mam, teraz jeszcze reszta Sprzęt Cusco ktoś może testował?? Pozdrawiam, Karol Cusco nie testowałem ale to bardzo dobra firma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX. Miales/masz, uzywales/uzywasz, ze sie tak zapytam? ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 mac_, kilka dni jeździłem autem na zawiasie TeinSS po mieście - twarde jest. Obecnie u siebie w aucie mam D2 Racing i jest jeszcze twardsze ale nie używam go na codzień. Na zestawie KYB AGX + Eibach Prokit jeździłem w swoim poprzednim aucie i jest zdecydowanie mniej twarde niż 2 powyższe. Zestaw KYB AGX + seryjna sprężyna jest tylko nieco sztywniejsze od serii ale zależy wiele od ustawienia twardości amorka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niuniek Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 lub zmówić z Japoni od S203 ? Edwin, to jest STi 04 nie 05. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel? Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" Myślę że zakres od 5 do 8tyś.zł powinien wystarczyć (mowa o amorkach ze sprężynami) bo jak chcesz jeszcze poliuretany, stabilizatory to wyjdzie więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel? Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: Pozdrawiam, Karol Jak bys chcial tego Teina SS to chyba herrkam ma go jeszcze do sprzedania, w dobrej cenie. BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo ) Moim zdaniem lepsze to niz AGX+Eibach. ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niuniek Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Ja to myśle nad PSS 9 :roll: Choć najierw sprawdze coś zupełnie innego. Ciekaw jestem też AST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Ciekaw jestem też AST no chyba to bije na glowe wczesniejsze propozycje, no i bylo wsadzane do type25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo ) to musi być mięciutki, chociaż to zależy jak bardzo hardcore'ową żonkę masz Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street. może i jest, nie jeździłem z ani jednym ani drugim, ale o monoflexie słyszałem parę negatywnych opinii, zresztą na ulicę nadaje się pewnie jeszcze mniej niż SS :wink: Pozdrawiam, Karol Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street. Monoflex moim zdaniem nie nadaje sie do niczego, chyba że na równy tor, i mamy czas aby co pare tysięcy go reklamowac :roll: O D2 racing , to nawet nie chce wspominac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 carfit, tak naprawdę każdy tani gwint jest w zasadzie tylko na tor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 carfit, tak naprawdę każdy tani gwint jest w zasadzie tylko na tor. W sumie tak, ale Raison chciał co bardzej na co dzień, więc zdecydowanie odradzam takie wynalazki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 amortyzatory Ohlinsa + sprezyny np. Prodrive lub inne - nie twardsze niz 7kg przod i 5 kg tyl. Da znosny komfort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Ohlins od 1.01.08 nie produkuje już amortyzatorów ulicznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now