Jump to content

Legacy Spec.B


michal

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
  • Ojciec Założyciel
Posted

No a ja się właśnie zastanawiałem, gdzie moje auto :?: :twisted:

 

Ale zdjęcia ładne - i jednoczesnie bieżące udokumentowanie, ze krzywda (jak do tej pory :P ) jeszcze mu sie nie stała :wink:

 

Pozdrowienia i ..... przyjemnej jazdy 8)

Posted

Gratulacje!

Klosze mógłbyś przetrzeć i w przyszłości wstawić coś ze sprzętu grającego bo ten fabryczny.... sam wiesz.

Posted
Gratulacje!

Klosze mógłbyś przetrzeć i w przyszłości wstawić coś ze sprzętu grającego bo ten fabryczny.... sam wiesz.

 

Czy szanowna Dyrekcja slyszy?

Posted

Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. :twisted: Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6?

 

BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?

Posted
Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. :twisted: Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6?

róźni sie m.in. skrzynią od STi i kilkoma innymi rzeczami...ogólnie jest taki bardziej sportowy :twisted:

BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?

 

też mnie to ciekawi 8)

 

i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?:

 

pzdr 8)

Posted
Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. :twisted: Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6?

 

BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?

 

Od H6 roznie sie:

- obrecze 18" i opony 215/45 R18

- amortyzatory Bisltein

- manualna 6-cio biegowa skrzynia z Imprezy WRX STi

- ciemna kolorystyka wnetrza

 

To "jakby" lusterko to wskaznik od czujnika cofania.

Posted
też mnie to ciekawi 8)

 

i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?:

 

pzdr 8)

 

Dla mnie sa to dwa zupelnie inne auta. Spec.B to ewidentnie limuzyna ze sportowym zacieciem. STi to typowe auto sportowe. Jednostka napedowa spec.B pracuje niczym klasyczna V6 - dzwiek, elastycznosc. Nie odnajdziemy przepieknego dzwieku boksera z Imprezki. Auto "ciagnie" z samego dolu i jest bardzo szybkie. Troche denerwuje mnie skrzynia biegow. Niby z STi, a drogi prowadzenia poszczegolnych biegow sa za dlugi i niezbyt precyzyjne (jak na standardy Subaru). Niestety poki co spec.B ma letnie 18-tki i tam gdzie STi na zimowych 17-tkach mozna polatac, tam spec.B walcze aby nie zakonczyc jazdy w sniegowej bandzie.

Osobiscie zdecydowanie wole STi (dzwiek, pozycja za kierownica, efekt turbo). Spec.B jest adresowany do starszej klienteli (moje 28 lat to za malo) pragnacej zasmakowac sportowych wrazen.

  • Ojciec Założyciel
Posted

Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz.

Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 :twisted: Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia :twisted: (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę).

To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo).

Ponadto:

Spec B ma amorki Bilstein, ale w systemie z STi (czyli "upside-down").

W porównaniu z 3.0R ma też nieco utwardzone zawieszenie, przekonstruowany wydech (jest troche głośniejszy).

VDC jest opcją (1.000 Euro)

To właśnie o Spec B dziennikarz australijski napisał - "wiedzieliśmy znając 3.0 R, że mozemy się spodziewać dobrego samochodu. Nie wiedzieliśmy, że znakomitego" 8)

 

Pozdrowienia

 

PS. Solberg jest oczywiście bardziej dynamiczny. Ale prędkość maksymalną pec B osiąga wyższą (żadnych donosów proszę - sprawdzałem w Niemczech 8) )

Posted

A jak tak zupełnie z boku spostrzegłem, że Dyrekcja ma za swoje logo ciut inne od tego co jest na aucie :) Gwiazdki są inaczej poukładane, nie wspominając o wielkości co poneiktórych ;)

Posted

To się nazywa lifting. Wszystkie marki upiekszają logo. A Dyrekcja widać nie nadąża (za wolne auto). 8) :P :wink:

Dyrekcja z pewnością też podda sie liftingowi. :wink:

  • Ojciec Założyciel
Posted

Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę :P

Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink:

 

 

Pozdrowienia

Posted
Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę :P

Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink:

Pozdrowienia

 

Zdziwienie wynika z braku doświadczenia nowego forumowicza :)

Posted

Piękne auto, pozazdrościć, choć ja osobiście wolę Combi (najchetniej otbacka 2,5 XT niestety tulko dostepnego w US)

 

mam pytanie do dyrekcji, na ostatnim zdjęciu na desce rozdzielczej widać po lewej stronie wyświetlacz, pytanie co to jest? (w innych legacy ani outbackach {choćby w moim} tego nie ma)

 

pozdrawiam

WJR

Posted

Ja chyba doklanie tym modele co jest na zdjeciach mialem okazje sie przejechac pare dni potym jak sie w krakowie pojawil i bylem, jestem dalej pod wrazeniem tego auta :)

Posted
Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz.

Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 :twisted: Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia :twisted: (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę).

To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo).

Ponadto:

 

VR6 wbrew pozorom to nie taki "wynalazek". Swego czasu bylo to moje marzenie i moge przystapic do konkursu wiedzy o tej jednostce napedowej. Co do dzwieku, to z zewnatrz tez niewiele slychac, co w aucie tej klasy akurat jest na plus. Smiem twierdzic, ze w spec.B biegi nie wchodza latwiej.

Posted
Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę :P

Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink:

 

 

Pozdrowienia

 

Ukłon w stronę 5-cio letniej tradycji? :lol: 8)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...