countdown Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 piekna furka. jeszcze sie z taka na drodze nie spotkalem.
wielkopolanin Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 bardzo fajne auto. A w srodku :shock:
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 22, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 22, 2004 No a ja się właśnie zastanawiałem, gdzie moje auto :?: Ale zdjęcia ładne - i jednoczesnie bieżące udokumentowanie, ze krzywda (jak do tej pory ) jeszcze mu sie nie stała :wink: Pozdrowienia i ..... przyjemnej jazdy 8)
irma Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Gratulacje! Klosze mógłbyś przetrzeć i w przyszłości wstawić coś ze sprzętu grającego bo ten fabryczny.... sam wiesz.
michal Posted November 22, 2004 Author Posted November 22, 2004 Gratulacje!Klosze mógłbyś przetrzeć i w przyszłości wstawić coś ze sprzętu grającego bo ten fabryczny.... sam wiesz. Czy szanowna Dyrekcja slyszy?
Polini Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6? BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?
WRC fan Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6? róźni sie m.in. skrzynią od STi i kilkoma innymi rzeczami...ogólnie jest taki bardziej sportowy BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.? też mnie to ciekawi 8) i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?: pzdr 8)
michal Posted November 22, 2004 Author Posted November 22, 2004 Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6? BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.? Od H6 roznie sie: - obrecze 18" i opony 215/45 R18 - amortyzatory Bisltein - manualna 6-cio biegowa skrzynia z Imprezy WRX STi - ciemna kolorystyka wnetrza To "jakby" lusterko to wskaznik od czujnika cofania.
michal Posted November 22, 2004 Author Posted November 22, 2004 też mnie to ciekawi 8) i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?: pzdr 8) Dla mnie sa to dwa zupelnie inne auta. Spec.B to ewidentnie limuzyna ze sportowym zacieciem. STi to typowe auto sportowe. Jednostka napedowa spec.B pracuje niczym klasyczna V6 - dzwiek, elastycznosc. Nie odnajdziemy przepieknego dzwieku boksera z Imprezki. Auto "ciagnie" z samego dolu i jest bardzo szybkie. Troche denerwuje mnie skrzynia biegow. Niby z STi, a drogi prowadzenia poszczegolnych biegow sa za dlugi i niezbyt precyzyjne (jak na standardy Subaru). Niestety poki co spec.B ma letnie 18-tki i tam gdzie STi na zimowych 17-tkach mozna polatac, tam spec.B walcze aby nie zakonczyc jazdy w sniegowej bandzie. Osobiscie zdecydowanie wole STi (dzwiek, pozycja za kierownica, efekt turbo). Spec.B jest adresowany do starszej klienteli (moje 28 lat to za malo) pragnacej zasmakowac sportowych wrazen.
Polini Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 No, to możesz mi oddać, jak nie dla Ciebie. 8) Cudo!
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 23, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 23, 2004 Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz. Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę). To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo). Ponadto: Spec B ma amorki Bilstein, ale w systemie z STi (czyli "upside-down"). W porównaniu z 3.0R ma też nieco utwardzone zawieszenie, przekonstruowany wydech (jest troche głośniejszy). VDC jest opcją (1.000 Euro) To właśnie o Spec B dziennikarz australijski napisał - "wiedzieliśmy znając 3.0 R, że mozemy się spodziewać dobrego samochodu. Nie wiedzieliśmy, że znakomitego" 8) Pozdrowienia PS. Solberg jest oczywiście bardziej dynamiczny. Ale prędkość maksymalną pec B osiąga wyższą (żadnych donosów proszę - sprawdzałem w Niemczech 8) )
aflinta Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 A jak tak zupełnie z boku spostrzegłem, że Dyrekcja ma za swoje logo ciut inne od tego co jest na aucie Gwiazdki są inaczej poukładane, nie wspominając o wielkości co poneiktórych
Polini Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 To się nazywa lifting. Wszystkie marki upiekszają logo. A Dyrekcja widać nie nadąża (za wolne auto). 8) :wink: Dyrekcja z pewnością też podda sie liftingowi. :wink:
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted November 23, 2004 Ojciec Założyciel Posted November 23, 2004 Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink: Pozdrowienia
aflinta Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink: Pozdrowienia Zdziwienie wynika z braku doświadczenia nowego forumowicza
WJR Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Piękne auto, pozazdrościć, choć ja osobiście wolę Combi (najchetniej otbacka 2,5 XT niestety tulko dostepnego w US) mam pytanie do dyrekcji, na ostatnim zdjęciu na desce rozdzielczej widać po lewej stronie wyświetlacz, pytanie co to jest? (w innych legacy ani outbackach {choćby w moim} tego nie ma) pozdrawiam WJR
gr1zly Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Ja chyba doklanie tym modele co jest na zdjeciach mialem okazje sie przejechac pare dni potym jak sie w krakowie pojawil i bylem, jestem dalej pod wrazeniem tego auta
inzynier_mamon Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Owo "lusterko" to coś od czujników cofania ( radar :wink: ) Odpowiedź Michała TU Pozdrawiam
michal Posted November 23, 2004 Author Posted November 23, 2004 Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz.Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę). To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo). Ponadto: VR6 wbrew pozorom to nie taki "wynalazek". Swego czasu bylo to moje marzenie i moge przystapic do konkursu wiedzy o tej jednostce napedowej. Co do dzwieku, to z zewnatrz tez niewiele slychac, co w aucie tej klasy akurat jest na plus. Smiem twierdzic, ze w spec.B biegi nie wchodza latwiej.
Polini Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Niejednokrotnie deklarowałem sam siebie jako zdecydowanego konserwatystę Skąd więc to zdziwienie odnośnie mojego logo :?: :shock: :wink: Pozdrowienia Ukłon w stronę 5-cio letniej tradycji? 8)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.