Skocz do zawartości

Legacy Spec.B


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

No a ja się właśnie zastanawiałem, gdzie moje auto :?: :twisted:

 

Ale zdjęcia ładne - i jednoczesnie bieżące udokumentowanie, ze krzywda (jak do tej pory :P ) jeszcze mu sie nie stała :wink:

 

Pozdrowienia i ..... przyjemnej jazdy 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. :twisted: Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6?

róźni sie m.in. skrzynią od STi i kilkoma innymi rzeczami...ogólnie jest taki bardziej sportowy :twisted:

BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?

 

też mnie to ciekawi 8)

 

i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?:

 

pzdr 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miód. piękny jest! A powiedzcie, bo ja nie wiem. :twisted: Czym spec.b różni sie od "zwykłego" h6?

 

BTW: co to jest to takie jakby lusterko po lewej stronie od deski rozdz.?

 

Od H6 roznie sie:

- obrecze 18" i opony 215/45 R18

- amortyzatory Bisltein

- manualna 6-cio biegowa skrzynia z Imprezy WRX STi

- ciemna kolorystyka wnetrza

 

To "jakby" lusterko to wskaznik od czujnika cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mnie to ciekawi 8)

 

i pytanie jeszcze do michała jak sie Spec. B sprawuje jeździe,chodzi mi o porównianie z STi :?:

 

pzdr 8)

 

Dla mnie sa to dwa zupelnie inne auta. Spec.B to ewidentnie limuzyna ze sportowym zacieciem. STi to typowe auto sportowe. Jednostka napedowa spec.B pracuje niczym klasyczna V6 - dzwiek, elastycznosc. Nie odnajdziemy przepieknego dzwieku boksera z Imprezki. Auto "ciagnie" z samego dolu i jest bardzo szybkie. Troche denerwuje mnie skrzynia biegow. Niby z STi, a drogi prowadzenia poszczegolnych biegow sa za dlugi i niezbyt precyzyjne (jak na standardy Subaru). Niestety poki co spec.B ma letnie 18-tki i tam gdzie STi na zimowych 17-tkach mozna polatac, tam spec.B walcze aby nie zakonczyc jazdy w sniegowej bandzie.

Osobiscie zdecydowanie wole STi (dzwiek, pozycja za kierownica, efekt turbo). Spec.B jest adresowany do starszej klienteli (moje 28 lat to za malo) pragnacej zasmakowac sportowych wrazen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz.

Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 :twisted: Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia :twisted: (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę).

To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo).

Ponadto:

Spec B ma amorki Bilstein, ale w systemie z STi (czyli "upside-down").

W porównaniu z 3.0R ma też nieco utwardzone zawieszenie, przekonstruowany wydech (jest troche głośniejszy).

VDC jest opcją (1.000 Euro)

To właśnie o Spec B dziennikarz australijski napisał - "wiedzieliśmy znając 3.0 R, że mozemy się spodziewać dobrego samochodu. Nie wiedzieliśmy, że znakomitego" 8)

 

Pozdrowienia

 

PS. Solberg jest oczywiście bardziej dynamiczny. Ale prędkość maksymalną pec B osiąga wyższą (żadnych donosów proszę - sprawdzałem w Niemczech 8) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne auto, pozazdrościć, choć ja osobiście wolę Combi (najchetniej otbacka 2,5 XT niestety tulko dostepnego w US)

 

mam pytanie do dyrekcji, na ostatnim zdjęciu na desce rozdzielczej widać po lewej stronie wyświetlacz, pytanie co to jest? (w innych legacy ani outbackach {choćby w moim} tego nie ma)

 

pozdrawiam

WJR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję posłuchać Spec B z zewnątrz.

Ach, ta dzisiejsza młodzież ! Nawet nie rozróżnia głosu V6 od H6 :twisted: Mało tego - gdybym zapytał czym się różni głos V6 o kącie 60 stopni od V6 o kącie 90 stopni to pewnie trafię na pełny brak zrozumienia :twisted: (że o takich wynalazkach jak VR6 nie wspomnę).

To, że w Spec B biegi łatwiej wchodzą, niż w STi jest wynikiem zmienionej synchronizacji i innej chrakterystyki sprzęgła (prowadzenie biegów jest takie samo).

Ponadto:

 

VR6 wbrew pozorom to nie taki "wynalazek". Swego czasu bylo to moje marzenie i moge przystapic do konkursu wiedzy o tej jednostce napedowej. Co do dzwieku, to z zewnatrz tez niewiele slychac, co w aucie tej klasy akurat jest na plus. Smiem twierdzic, ze w spec.B biegi nie wchodza latwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...