foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Seria ? To jakaś bujda przecież... :/ auto bylo docierane przez Dzanka i bylo strasznie podatne od poczatku na rozne podkladki mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Than, chyba lepiej nie - choćby dlatego że ma on być znacznie droższy od obecnego. no wiesz, cos za cos do tej pory podnosil moc o paredziesiat, a teraz o 100KM - jesli wierzyc plotkom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 auto bylo docierane przez Dzanka i bylo strasznie podatne od poczatku na rozne podkladki mocy A no chyba, że tak - w takim razie na mój gust po dotarciu jest jakiejś szeset koni jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 do tej pory podnosil moc o paredziesiat szczególnie u ken taczdis'a . jeśli nowe PPP będzie działało w podobny sposób jak stare to z STi będzie robić WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 MY08 ma lepsze zawieszenie. To czemu mając więcej mocy i podobną masę kręci baaardzo zbliżone czasy do MY'06, a czasem nawet gorsze? Moze to kwestia innych opon. MY08 ma lepsze zawieszenie. Lepsze do czego? Do jazdy po drogach utwardzonych, asfaltowych i na torze. Poprzednie Imprezy, mialy kolumny McPersona na wszystkich czterech kolach. Wedlug specjalistow, tego typu zawieszenie dobrze sprawdza sie w rajdach, poniewaz pozwala na uzyskanie duzego skoku kola. Jednak zawieszenie tego typu, ma taka wade, ze wraz z ugieciem amortyzatora, pojawia sie pozytywny kat kola wzgledem nawierzchni (camber), co zle wplywa na prowadzenie sie samochodu na przyczepnej nawierzchni, na luznej ma to troche mniejsze znaczenie bo i tak wiekszosc trasy jedzie sie poslizgiem. Nowa Impreza ma układ zawieszenia podobny jak np w Porsche 911 czy Evo. Z przodu dalej kolumna McPersona (tutaj niestety dlatego ze takie zawieszenie zaimuje mniej miejsca pod maska, w Imprezie i Evo zostaje wiecej miejsca na silnik, a 911 ma wiekszy bagaznik), ale z tylu jest juz zawias wielowachaczowy. Zaleta takiego zawiasu jest to ze przy jego ugieciu kolo dostaje wiekszy negatywny camber, co sie bardzo przydaje na zakrecie, opna ma lepszy kontakt z nawierzchnia. Dzieki takiemu zawieszeniu, nie musimy ustawiac duzych negatywow, co pomaga przy przyspieszaniu i hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07. On raczej wie co mówi :cool: I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: No i STI MY08 jest zdecydowanie ładniejsza... :razz: ..to już sobie w jakimś wątku zdecydowanie wyjaśniliśmy :cool: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: No i STI MY08 jest zdecydowanie ładniejsza... :razz: ..to już sobie w jakimś wątku zdecydowanie wyjaśniliśmy :cool: AK No tak zapomniałem o tym :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Kuba, dzieki za jasny opis 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07. Ciekawe kiedy i czy bedzie koncepcja jakiegos SPRT mk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ciekawe kiedy i czy bedzie koncepcja jakiegos SPRT mk 2 zeby znowu wszyscy na forum narzekali i czepiali sie wszystiego, co w nim zamontowane? Mi by nie starczylo cierpliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ciekawe kiedy i czy bedzie koncepcja jakiegos SPRT mk 2 zeby znowu wszyscy na forum narzekali i czepiali sie wszystiego, co w nim zamontowane? Mi by nie starczylo cierpliwosci hmm... wsumie racja S.E. był udanym autem SPRT wedlug mnie mniej.... ale na szczescie istnieja rożne firmy, które stana na wysokości zadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07. On raczej wie co mówi :cool: I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: A jak tam krotki skok tylnego amortyzatora w N14? Prodrive ma z tym wielki problem. Ciekawe jak to rozwiaza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam Wczoraj mialem w końcu czas i przejechalem STI 120 km. Doszedłem do wniosku , ze porownywanie MY08 do MY07 nie ma sensu bo to zupełnie inne auto. Moze do specB nalezałoby go porownywac. Jak dla mnie auto super wygodne ( fotele , zawieszenie ) w miarę ciche , dosc dobrze przyspieszajace na 4 i 5. Maksymalnie jechałem 240 (licznikowe) moze i by mozna z 10 szybciej ale warunki nie pozwalały. Co ciekawe przy tych 240 ( równy asfalt) zadnych wrażeń akustycznych w zasadzie tylko zdziwienie , ze to juz :shock: i pewnośc tego co sie dzieje z autem ( poczucie bezpieczeństwa oczywiscie pozorne :!: ) w skrzyni biegów cos jest chyba zmienione bo zmiany biegow a szczegolnie redukcje daja pewną przyjemnosc :!: , lewarek ma krotki skok a biegi wchodzą idealnie. ( ostatnio stalem sie zwolennikiem AT) Ostatnio jezdzilem WRX 08 w ktorym nawet na nawrotach nie trzeba wkładac 1 biegu wydaje 2 to w STI były momenty , ze nie bardzo wiedzialem wyda 2 :?: czy szykowac sie do zmiany na 1. ale to marginalny problem ( próby na jakims placu ) Denerwujace dla mnie sa dośc głosne opony , zmiana rodzaju asfaltu jest natychmiast słyszalna ale z takim bieznikiem ( sportowym ) trudno miec o to pretensje , mozna zmienic na jakies gorsze ale cichsze :wink: .Jadąc w miare szybko ( w tym 240 ) spalanie w granicach 17 l a wracając wieczorem( spory ruch ) 90 - 140 spalanie koło 11 . Gdybym jechal w miare zgodnie z przepisami bez problemu 9-10 l /100. Nastepne " testy" juz na innych oponach chce zrobic w Słomczynie ale juz wiem , że jak WRX mnie mile zaskoczyl jezeli chodzi o prowadzenie to z STI moze byc tylko lepiej..spróbuje tych zmian napedow ale pewnie jak w poprzednim nalepiej bedzie na "auto" W trakcie wczorajszej jazdy byl widoczny zakret (pod kątem prostym) cały w jakims piachu ( wyjazd z budowy chyba) no oczywiscie mnie to zmotywowało :wink: ale auto w poślizg , powiedzmy " kontrolowany" wpaśc nie chcialo :sad: ..wiec wpadnie na torze Słomczyn przy najbliższej okazji.... Wydawalo mi sie ( po STI 07 ) , ze takim autem na codzien nie mógłbym jezdzic ale po tej 120 km probie zmienilem zdanie...da sie jeżdzic z przyjemnością :!: najlepszy dowod , ze w tygodniu jade do Słomczyna na tor. :razz: AK ps.oczywiscie jakby bylo 50 KM wiecej to mnie to by nie przeszkadzało ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Andrzej Koper, trzy razy przeczytalem i poza tym spalaniem to w sumie sie niczym od 07' nie rozni :???: na rownym asfalcie przed radomem przy 280 /na kolach, nie liczniku/ przypalam peta. skrzynia jest krotka i solidna, a ta metafora do spec B pobrzmiewa naprawde niepokojaco czy zwyczajnie nalezy dodac do Twoich przymiotow jakis superlatrivus a jak np. przy 150-180 na asfalcie drugiej swiezosci? ja dzis na obiad do Rodzicow pojechalem W-wa-Siedlce i podczas wyprzedzania bralem 2m marginesu ponad normalny odstep, bo rzucalo mnie jak na rykowisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Andrzej Koper, trzy razy przeczytalem i poza tym spalaniem to w sumie sie niczym od 07' nie rozni :???: na rownym asfalcie przed radomem przy 280 /na kolach, nie liczniku/ przypalam peta. skrzynia jest krotka i solidna, a ta metafora do spec B pobrzmiewa naprawde niepokojaco czy zwyczajnie nalezy dodac do Twoich przymiotow jakis superlatrivus a jak np. przy 150-180 na asfalcie drugiej swiezosci? ja dzis na obiad do Rodzicow pojechalem W-wa-Siedlce i podczas wyprzedzania bralem 2m marginesu ponad normalny odstep, bo rzucalo mnie jak na rykowisku. Wiesz , jakby Ci tu powiedziec....w pewnym wieku licza sie inne wartosci :roll: i im dalej tym lepiej sie widzi.... :wink: No ale te przypalanie peta przy 280 na kołach....to pełen szacun :cool: ja chyba najszybciej to jechałem 275 ( juz sam nie wiem czy na kolach :?: ) A ta metafora do specB to....ta sama płyta podłogowa , skrzynia biegow , zawieszenie tyl itd. AK ps.jak mnie rzuca przy wyprzedzaniu to znaczy , że kapcia mam z tylu Ale myśle , że STI MY08 to auto nie dla Ciebie...musisz poczekac ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 z tym petem to ja teraz metaforyzowalem :roll: radom bym minal z ogrodkami, zanim by sie rozpalil z tym kapciem to sprawdze, bo zakladajac letnie, mieli napompowac jak fabryka wskazuje, a na po kilku dniach na dwoch BP i jdenym Orlenie wyszlo 3,3/2,6 :shock: zdjalem do troche ponizej fabryki i sam nie wiem, co teraz myslec oraz na powazniej, jesli nowe STI nie jest dla mnie, to dla kogo :?: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 z tym petem to ja teraz metaforyzowalem :roll: radom bym minal z ogrodkami, zanim by sie rozpalil z tym kapciem to sprawdze, bo zakladajac letnie, mieli napompowac jak fabryka wskazuje, a na po kilku dniach na dw oraz och BP i jdenym Orlenie wyszlo 3,3/2,6 :shock: zdjalem do troche ponizej fabryki i sam nie wiem, co teraz myslec na powazniej, jesli nowe STI nie jest dla mnie, to dla kogo :?: :cool: Dla mnie.. :razz: ........... :shock: ....... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Dla mnie.. :razz: ........... :shock: ....... ja chyba też chcę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07. On raczej wie co mówi :cool: I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: A jak tam krotki skok tylnego amortyzatora w N14? Prodrive ma z tym wielki problem. Ciekawe jak to rozwiaza. Jest na to rozwiązanie , zawias N-kowy , Leszek K. w N14, ma juz założony RIEGER i tym bedzie jeżdził :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 No i pierwszy raz miałem okazję przejechać się lanosem STI. W środku to nie jest już lanos, nie przyspiesza jak lanos i wybiera nierówności lepiej niż lanos Naprawdę zajebiście się prowadzi. STI w porównaniu do WRXa to zupełnie inna bajka. SI Drive - to działa! Mimo, że z zewnątrz to auto nie jest szczytem moich marzeń, mógłbym je mieć :razz: Fajnie nadmuchane nadkola, kubły recaro - bajka. Kolor grafitowy powinien być kultowym dla tego STI. Niebieski lakier i złote felgi odwiecznie będą zarezerwowane dla sedana :cool: Przejażdżka wywarła na mnie ogromne wrażenie. To auto naprawdę jest inteligentne. Więcej nie napiszę, bo jeszcze mi sie portki trzęsą. Kilka fotek telefonem: Dzięki P. Andrzeju za możliwość przejażdżki, dzięki Raju za prezentację i jazdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Szkoda że to takie paskudne :razz: bo opisy mnie póki co przekonują... hogi, jak to brzmi z seryjnym wydechem? (wydechami :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hogi, jak to brzmi z seryjnym wydechem? (wydechami ) NIjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Z cennika wyczytałem następujące różnice między wersją podstawową a top; - system elektronicznego klucza Keyless blablabla - nawigacja - przednie fotele recaro - przednie reflektory przeciw mgielne - przyciemniane tylne szyby - ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hogi, jak to brzmi z seryjnym wydechem? (wydechami :wink: ) Nie brzmi. Grafitowy na zdjęciach to wersja top. Felgi w grafitowym to 18, tylko że to BBSy hartowane czy coś. [ Dodano: Sro Mar 12, 2008 12:51 am ] - system elektronicznego klucza Keyless blablabla Jak Laguna. Wsiadasz, wciskasz sprzęgło i guzikiem, tam gdzie Porsche ma kluczyk - czyli z lewej strony - odpalasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się