Skocz do zawartości

MY 08 Subaru Impreza STI


raju

Rekomendowane odpowiedzi

Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07.

On raczej wie co mówi :cool:

I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool:

 

A jak tam krotki skok tylnego amortyzatora w N14? Prodrive ma z tym wielki problem. Ciekawe jak to rozwiaza.

Jest na to rozwiązanie , zawias N-kowy :twisted: , Leszek K. w N14, ma juz założony RIEGER i tym bedzie jeżdził :cool:

 

No tak, ale problem jest wlasnie w N-ce i rodzaj zawiasu nie ma tu znaczenia. Raczej problem konstrukcji przejety z Legacy. Zwroc uwage, ze dwa zespoly juz zrezygnowaly ze startow N14 na korzysc N12. Oficjalnie porblemy z dyfrem. Nieoficjalnie problemy z tylnym zawiasem. Jestem strasznie ciekawe, co Prodive z tym zrobi. Bardzo ciekawy i zlozony problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 550
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

michal, z tego co rozmawiałem z inzynierami i kierownictwem z Teina to oni zastosowali amortyzator bez HBS, z klasycznym odbojem żeby zwiększyć skok udało im się dośc dużo zyskać w stosunku do serii i wygladali na przekonanych że to starczy.

 

Evo też ma ten problem i jednakjeździ szybko. Swoją drogą zawias jest baridzje z Tribeki niż Legacy z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian.R[/b]":1ryk2tik]- ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"?

 

Eddie w cenniku na stronie 4 jest napisane ze obydwie wersje mają 18' z tym , że wersja TOP ma BBS.

OT: :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz.

 

Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali...

 

 

http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cennika wyczytałem następujące różnice między wersją podstawową a top...

- ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"?

 

000 oraz TOP maja gumy 245/40/18 :!:

 

opony Dunlop Sport SP 600

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz.

 

Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali...

 

 

http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf

nie widze zadnego bledu... 8 - szerokos felgi, 17 - jej srednica, JJ - tzw. bead seating

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz.

 

Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali...

 

 

http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf

 

zaraz poprawią :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz.

 

Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali...

 

 

http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf

nie widze zadnego bledu... 8 - szerokos felgi, 17 - jej srednica, JJ - tzw. bead seating

 

Błąd jest taki, że na stronie 4 wszystkie wersje mają 18 cali. A na stronie 3 - pierwsza 17 cali a druga 18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś kto siedział na tych standardowych fotelach i tych recaro? Jeżeli tak to powiedzcie mi czy te standardowe rzeczywiscie sa takie do niczego, że warto zapłacic 5000euro za recaro?

 

 

Wiem, że są tez inne różnice np

- system elektronicznego klucza - ale umówmy sie ze za to mało kto dopłaci w sportowym aucie

- nawigacja - i tak nie działa bo nie ma map- do oglądania filmow dvd?

- przednie reflektory przeciw mgielne - nie wiem jak te - ale zakładam, że swiecą jak w 99% wszystkich aut - czyli tak jakby były dla ozdoby

- przyciemniane tylne szyby - pomijam bo to można zrobic za 500zł.

- inny design felg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO kwestia sporna czy ta navi i recaro jest warte 5000 ero Recaro lepiej trzymają a relatywnie zamiast tego kompa w navi defi trzeba zapakować i będzie git

seryjne fotele nie mają takiego dobrego trzymania bocznego, ale siedzi się też wygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zestawik mógłby mieć :mrgreen:

Obrazek

Ale pożyczałbyś mi choć jednego na weekend :twisted:

Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: :mrgreen:

Jak rok temu to mówiłem, to wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotę

czarny lub biały - chyba najlepsze dla nowego STi... :wink:
Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: :mrgreen:

Grafit jeszcze dobrze wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten w środku :neutral: ... tak jakoś nijak wyglada , co wcale nie znaczy że bym nie poupalał. :mrgreen:

Kolor biały już 2 lata temu w Genewie był zapowiadany jako kolor aut sportowych i najbardziej modny.

 

Gusta się z czasem zmieniają.... i po kilku latach wracają :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam za bardzo czasu komentować poszczególnych wypowiedzi, ale powiem tylko tyle na temat "wyraźnej przewagi MY'08 nad MY'07": gdy Leszek K. w 2006, mówił, a z nim mnóstwo osób powtarzało, że "MY'06 to przepaść w porównaniu do MY'2005" to strasznie mi się podobało. Ależ byłem wtedy zachwycony! :) Jednak pierwsza wizyta w miejscu, gdzie można było pojeździć na czas kompletnie mnie wyleczyła z wiary "marketing oparty na myśleniu życzeniowym". W realnym świecie te różnice są po prostu MARGINALNE i nie zawsze pozytywne :twisted:.

 

Zresztą tak jest z marketingiem wszystkiego: nowymi generacjami nart/snowbowardów/rowerów/rakiet tenisowych czy też sprzętu hi-fi/TV/DVD/aparatów foto itp. itd. Też mają być rewolucyjnie lepsze od poprzedniej generacji :twisted:. A jakie są, gdy już je kupimy? Praktycznie takie same. Dopiero różnica kilku generacji może stanowić wyraźnie zauważalną różnicę w wartości użytkowej.

 

Tak że z całym szacunkiem dla MY'08, której zakup nadal poważnie rozważam, oraz dla wypowiadających słowa o "wyraźnej przewadze", bierze mnie pusty śmiech na te teorie i trochę niepokoi brak realnej oceny sytuacji :twisted:.

 

Dodam tylko, że gdyby różnica między MY'08 a MY'06 była taka wyraźna, dawno ten wóz stałby pod moim domem :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że gdyby różnica między MY'08 a MY'06 była taka wyraźna, dawno ten wóz stałby pod moim domem :twisted:.

Nie moze rozpatrywać różnicy ( wyrazna , niewyrazna ) miedzy MY06 a MY08 bo to dwa zupełnie inne auta wiec albo wolisz MY06 (co jest uzasadnione) :mrgreen: albo podoba Ci sie zupełnie nowe auto MY08...

AK

ps. przez cały poniedzialek mozna obejrzec S203 u mnie na parkingu :!: tylko z zewnątrz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...