michal Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Słyszałem od Leszka K. który w tej chwili ujezdza STI 08, TOP , że zawieszenie/prowadzenie to przepaść nad MY06/07. On raczej wie co mówi :cool: I to jest dla mnie narazie jedyny punkt przewagi nad MY06, ale bardzo ważny :cool: A jak tam krotki skok tylnego amortyzatora w N14? Prodrive ma z tym wielki problem. Ciekawe jak to rozwiaza. Jest na to rozwiązanie , zawias N-kowy , Leszek K. w N14, ma juz założony RIEGER i tym bedzie jeżdził :cool: No tak, ale problem jest wlasnie w N-ce i rodzaj zawiasu nie ma tu znaczenia. Raczej problem konstrukcji przejety z Legacy. Zwroc uwage, ze dwa zespoly juz zrezygnowaly ze startow N14 na korzysc N12. Oficjalnie porblemy z dyfrem. Nieoficjalnie problemy z tylnym zawiasem. Jestem strasznie ciekawe, co Prodive z tym zrobi. Bardzo ciekawy i zlozony problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 michal, z tego co rozmawiałem z inzynierami i kierownictwem z Teina to oni zastosowali amortyzator bez HBS, z klasycznym odbojem żeby zwiększyć skok udało im się dośc dużo zyskać w stosunku do serii i wygladali na przekonanych że to starczy. Evo też ma ten problem i jednakjeździ szybko. Swoją drogą zawias jest baridzje z Tribeki niż Legacy z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Co to za opony ??? Jakiej marki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Dunlop... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 - ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"? Eddie w cenniku na stronie 4 jest napisane ze obydwie wersje mają 18' z tym , że wersja TOP ma BBS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Sebastian.R[/b]":1ryk2tik]- ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"? Eddie w cenniku na stronie 4 jest napisane ze obydwie wersje mają 18' z tym , że wersja TOP ma BBS. OT: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz. Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali... http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Z cennika wyczytałem następujące różnice między wersją podstawową a top...- ogumienie standard 235/45/17"; top 245/40/18". Na zdjęciach nie widze specjalnej różnicy w felgach. Czy ktoś może to potwierdzic, ze jedna wersja ma 17" a druga 18"? 000 oraz TOP maja gumy 245/40/18 :!: opony Dunlop Sport SP 600 Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz. Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali... http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf nie widze zadnego bledu... 8 - szerokos felgi, 17 - jej srednica, JJ - tzw. bead seating Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz. Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali... http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf zaraz poprawią :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Na stronie 4 rzeczywiscie jest tak jak mówisz. Ale zobacz strone 3.... czyli jest błąd. Chyba, że 235/45R17 oznacza opone 18 cali a 8jj17 oznacza felgę 18 cali... http://www.subaru.pl/datasheet/08myimpreza_wrx_sti.pdf nie widze zadnego bledu... 8 - szerokos felgi, 17 - jej srednica, JJ - tzw. bead seating Błąd jest taki, że na stronie 4 wszystkie wersje mają 18 cali. A na stronie 3 - pierwsza 17 cali a druga 18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Te Dunlopy SP 600 to chyba jakiś nowy model ? nie spotkałem się z takimi ? Boki twarde ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Czy jest ktoś kto siedział na tych standardowych fotelach i tych recaro? Jeżeli tak to powiedzcie mi czy te standardowe rzeczywiscie sa takie do niczego, że warto zapłacic 5000euro za recaro? Wiem, że są tez inne różnice np - system elektronicznego klucza - ale umówmy sie ze za to mało kto dopłaci w sportowym aucie - nawigacja - i tak nie działa bo nie ma map- do oglądania filmow dvd? - przednie reflektory przeciw mgielne - nie wiem jak te - ale zakładam, że swiecą jak w 99% wszystkich aut - czyli tak jakby były dla ozdoby - przyciemniane tylne szyby - pomijam bo to można zrobic za 500zł. - inny design felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 IMHO kwestia sporna czy ta navi i recaro jest warte 5000 ero Recaro lepiej trzymają a relatywnie zamiast tego kompa w navi defi trzeba zapakować i będzie git seryjne fotele nie mają takiego dobrego trzymania bocznego, ale siedzi się też wygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Taki zestawik mógłby mieć Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 eeeee tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Taki zestawik mógłby mieć nic dodać nic ująć :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Taki zestawik mógłby mieć Obrazek Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: ojjj taaak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Zgadzam się strasznie jestem napalony na GTR-a :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 czarny lub biały - chyba najlepsze dla nowego STi... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Taki zestawik mógłby mieć Obrazek Ale pożyczałbyś mi choć jednego na weekend Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: Jak rok temu to mówiłem, to wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotę czarny lub biały - chyba najlepsze dla nowego STi... :wink: Biały jakiś modny się zrobił ostatnio :wink: Grafit jeszcze dobrze wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ten w środku :neutral: ... tak jakoś nijak wyglada , co wcale nie znaczy że bym nie poupalał. Kolor biały już 2 lata temu w Genewie był zapowiadany jako kolor aut sportowych i najbardziej modny. Gusta się z czasem zmieniają.... i po kilku latach wracają :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Zgadzam się strasznie jestem napalony na GTR-a :cool: chyba nie tylko Ty Może by cos takiego ze Stanów ściągnąc, jakby już bardziej dostępne było :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Nie mam za bardzo czasu komentować poszczególnych wypowiedzi, ale powiem tylko tyle na temat "wyraźnej przewagi MY'08 nad MY'07": gdy Leszek K. w 2006, mówił, a z nim mnóstwo osób powtarzało, że "MY'06 to przepaść w porównaniu do MY'2005" to strasznie mi się podobało. Ależ byłem wtedy zachwycony! Jednak pierwsza wizyta w miejscu, gdzie można było pojeździć na czas kompletnie mnie wyleczyła z wiary "marketing oparty na myśleniu życzeniowym". W realnym świecie te różnice są po prostu MARGINALNE i nie zawsze pozytywne . Zresztą tak jest z marketingiem wszystkiego: nowymi generacjami nart/snowbowardów/rowerów/rakiet tenisowych czy też sprzętu hi-fi/TV/DVD/aparatów foto itp. itd. Też mają być rewolucyjnie lepsze od poprzedniej generacji . A jakie są, gdy już je kupimy? Praktycznie takie same. Dopiero różnica kilku generacji może stanowić wyraźnie zauważalną różnicę w wartości użytkowej. Tak że z całym szacunkiem dla MY'08, której zakup nadal poważnie rozważam, oraz dla wypowiadających słowa o "wyraźnej przewadze", bierze mnie pusty śmiech na te teorie i trochę niepokoi brak realnej oceny sytuacji . Dodam tylko, że gdyby różnica między MY'08 a MY'06 była taka wyraźna, dawno ten wóz stałby pod moim domem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Dodam tylko, że gdyby różnica między MY'08 a MY'06 była taka wyraźna, dawno ten wóz stałby pod moim domem . Nie moze rozpatrywać różnicy ( wyrazna , niewyrazna ) miedzy MY06 a MY08 bo to dwa zupełnie inne auta wiec albo wolisz MY06 (co jest uzasadnione) albo podoba Ci sie zupełnie nowe auto MY08... AK ps. przez cały poniedzialek mozna obejrzec S203 u mnie na parkingu :!: tylko z zewnątrz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się