Skocz do zawartości

MY 08 Subaru Impreza STI


raju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 550
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

PPP będzie do nowego STi? Plotki w anglii mówią mocy ok. 400 koni (z PPP), słyszałeś coś o tym?

 

plotki slyszalem, ale info narazie brak. Podejrzewam, ze wszystko bedzie zalezalo od tego, czy Prodrive to zhomologuje na EU...

 

Gdyby to doszlo do skutku, to by byl Pure Porsche Punisher :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to widzieliście: http://www.joemonster.org/filmy/6007/Subaru-Impreza Fajne nie?

 

Pozdrowienia Zahuś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i stało się - widziałem nowego STI, nawet nim jeździłem 8). Kilka uwag na gorąco.

 

OPIS

 

Zacznę od plusów:

- na żywo wóz wygląda ekstra; jest agresywny, sportowy, ocieka testosteronem. MNIAM! W grafitowym kolorze wygląda jak silent killer; taki pocket-rocket :mrgreen:. "Cztery rurki" wcale nie przeszkadzają, do wyglądu świateł tylnich nie trzeba się długo przyzwyczajać /+3 punkty/;

- bardzo szybki - tak na prostej, jak w i zakrętach. Zadziwiające jest to, jak przy dość miękkim zawieszeniu (ok - mój jest bardzo twardy i może nie czuję proporcji :twisted:) pięknie wchodzi w zakręt i jest bardzo neutralny w zakręcie, pięknie się go trzymając /+7 punktów/;

- mądrze rozwiązane systemy pomagające kierowcy - można włączyć, trochę wyłączyć :wink: i w pełni wyłączyć /+5 punktów/;

- fotele Recaro - miód /+5 punktów/;

- osiemnastocalowe felgi wyglądają kozacko /+2 punkty/;

- środek, szczególnie w wersji top - rewelacja; fajna wygodna kierownica, wszystko dopasowane i nowowcześniejsze, niż w drugiej generacji imprezy /+2 punkty/.

 

Trochę neutrali:

- miękkie zawieszenie - ale to się da łatwo zmienić :twisted: /-1 punkt za to, że trzeba dorzucić $$$/;

- słaby dźwięk - ale po pierwsze się musi przepalić, a po drugie to też się da łatwo zmienić :twisted: /-1 punkt za to, że trzeba dorzucić $$$/;

- plastiki w drzwiach - to jest tak naprawdę negatyw, ale że mnie akurat jakość plastików serdecznie wali, ląduje to w neutralach :mrgreen: /0 punktów/;

- przedziwne, wielgaśne, niesportowe lusterka - mam nadzieję, że tu również b. szybko pojawią się zamienniki. Tak jak do bug-eye'a wszyscy kupowali morette'y, tak tu pierwszą zmianą z zewnątrz będą pewnie lusterka :twisted: /0 punktów/;

- maska miała nie latać, a lata; ale to też mi nie przeszkadza, bo jestem przyzwyczajony :mrgreen: /0 punktów/.

 

I negatywy:

- słabo wygląda w WR Blue Mica; wydawało mi się to niemożliwe, by impreza źle wyglądała w swoim flagowym kolorze, a jednak... /-3 punkty punktów/;

- ramki w drzwiach: do tego nigdy się nie przyzwyczaję :evil: /-10 punktów/;

- słaby wygląd seryjnych felg (te w wersji Top - dużo lepsze) /-3 punkty/.

 

OSTATECZNY WYNIK: + 6 punktów

 

KOMENTARZ DO WYNIKU: o ile jeszcze niedawno w ogóle kompletnie wykluczałem zakup nowego STI, dziś zmienił się status. Zakup tego wozu zależy teraz wyłącznie od finansów, a dokładniej priorytetów w wydawaniu - pytanie jest po prostu takie, czy to nie bezsens wydawać na wóz w sytuacji, gdy mój ma dwa lata, dbam o niego, jak o dziecko, jest dopieszczony i w super stanie, a jeszcze na dokładkę rewelacyjnie się sprawuje w jeździe (więcej o tym - w wątku o rozecie u Wroobla :twisted:), a poza tym najwięcej swojej wartości już stracił i krzywa utraty wartości zaczyna się spłaszczać :twisted:.

 

Gdybym był prawdziwym kawiorem, pewnie nie miałbym tych dylematów, ale niestety/na szczęście, je mam :twisted:.

 

Na szczęście również, nie muszę decyzji podejmować zaraz. A może po drodze okaże się coś z PPP, czy inną wersją jublieuszową na pięćdziesięciolecie subaru, albo SPRT :twisted:

 

Na koniec parę fotek. Na jednej z nich wóz należący do Forumowicza :twisted:. Pewnie zaraz się będzie chwalił w "Moje subaru" 8)

 

I jeszcze podziękowanie dla salonu A. Koper za super profesjonalną prezentację produktu 8).

 

dsc4996reszx5.jpg

dsc4997reswl6.jpg

dsc4998reslk4.jpg

dsc4999reshr7.jpg

dsc5000resyp5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Gdybym był prawdziwym kawiorem, pewnie nie miałbym tych dylematów, ale niestety/na szczęście, je mam :twisted:.

 

Na szczęście również, nie muszę decyzji podejmować zaraz. A może po drodze okaże się coś z PPP, czy inną wersją jublieuszową na pięćdziesięciolecie subaru, albo SPRT :twisted:

 

....

 

Dokładnie ! Jak dla mnie niema sensu wydawać kasę żeby mieć tylko ciut szybsze auto ! Tak samo jak niema sensu żeby było modniejsze :P Poczekaj na wersje 400 KM ! Wtedy będzie sens się drapać po głowie :) Po za tym jeszcze musisz EVOX obadać przecie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby mieć tylko ciut szybsze auto

 

Szczególnie, że z tym "szybsze" to są bardzo sprzeczne informacje :twisted:. Niby koni więcej, ale na torze czasy różne - czasem lepsze, czasem gorsze, niż STI '06.

 

Po za tym jeszcze musisz EVOX obadać przecie

 

A muszę, muszę. Choć wolałbym nie mieć dylematu i pozostać przy subaru 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele wskazuje na to, że powstanie wersja Subaru Impreza STi dla oszczędnych. Japońska marka podobno zastanawia się nad wprowadzeniem wysokoprężnej jednostki typu Boxer także do tej najmocniejszej serii modelu.

mojeauto.pl, Auto Express/ 2008-02-25 08:58

Napędzany na obie osie "hot hatch" Subaru najprawdopodobniej otrzymałby 2.0 l., czterocylindrowy silnik, który pierwszy raz został wykorzystany w debiutującym w styczniu br. Legacy Sport Tourer. Ten samochó pojawi się w bezpośredniej sprzedaży dopiero we wrześniu i będzie dysponował mocą 148 KM. Ale na potrzeby Imprezy STi motor ten zostałby podkręcony do 180 KM.

 

Zwiększony maksymalny moment obrotowy do ok. 400 Nm pozwoliłby na rozpędzenie się tą wersją od 0 do 100 km/h w 7 s. Największą zaletą silnika miałaby być jego ekonomika. Taka wersja kultowego Subaru Impreza STi pozwoliłaby japońskiemu producentowi obniżyć średnie wartości emisji spalin dla tego modelu o 40% w stosunku do egzemplarza z silnikiem benzynowym (z 243 g/km CO2 do około 155 g/km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...