Skocz do zawartości

Helpdesk komputerowy


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dostałeś alert o tym, że wykryto niebezpieczne oprogramowanie to oznacza, że jakaś bariera systemu go nie przepuściła, iOS jak Windows, ma już pewne rzeczy wbudowane. Btw, skoro żona ma kilka logowań na kilka lat na to konto na FB to po co w ogóle utrzymywać je przy życiu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Potrzebna pilna pomoc

 

W exelu tym od M jest opcja kopiowania i wklejania wartości z kolumny gdzie stosowana jest funkcja i po skasowaniu jednej z kolumn ta wartość nie zniknie , a czy jest coś takiego w open ofice ? bo w domu nie mam oryginalnego exela i mecze sie z tym niemiłosiernie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam taki problem z Brother DCP-J315W, niezależnie czy po Wi-Fi czy na kablu.
Nie drukuje z Windowsa. Z urządzeń z Androidem i owszem. Na urządzenie windowsowe da się skanować. Jak drukarka jest uśpiona, po wysłaniu czegoś do druku wybudza się i nic. Nic nie drukuje, żadnych błędów, cisza.
Dzieje się tak na dwóch urządzeniach. Nie mam pomysłu co zrobić. Oczywiście eksperymenty z przywracaniem ustawień fabrycznych drukarki, instalacją sterowników, resetowaniem spoola nic nie dały.
Po prostu pewnego dnia tak się stało. 
Jakieś pomysły, podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Zodiak napisał:

Po prostu pewnego dnia tak się stało. 
Jakieś pomysły, podpowiedzi?

Windows 10 dostał kilka tygodni temu aktualizację po której wielu osobom padło drukowanie. Nie znam rozwiązania bo nie używam windowsa. Ale sprawdziłbym czy są nowsze sterowniki drukarki a jak to nie pomoże to odinstalowałbym tę felerną aktualizację lub sprawdził czy nie ma kolejnej to naprawiającej. 

Są i stosowne artykuły:

https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/programy/windows-10-may-2020-update-sprawia-problemy-z-drukarkami-aktualizacja-jest-poprawka/jrp1j7t

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Zodiak napisał:

No to ja mam taki problem z Brother DCP-J315W, niezależnie czy po Wi-Fi czy na kablu.
Nie drukuje z Windowsa. Z urządzeń z Androidem i owszem. Na urządzenie windowsowe da się skanować. Jak drukarka jest uśpiona, po wysłaniu czegoś do druku wybudza się i nic. Nic nie drukuje, żadnych błędów, cisza.
Dzieje się tak na dwóch urządzeniach. Nie mam pomysłu co zrobić. Oczywiście eksperymenty z przywracaniem ustawień fabrycznych drukarki, instalacją sterowników, resetowaniem spoola nic nie dały.
Po prostu pewnego dnia tak się stało. 
Jakieś pomysły, podpowiedzi?

Też tak miałam, żadna drukarka nie była zainstalowana z widoku polecenia drukuj, ale w ustawieniach wszystkie urządzenia były. 

Zalogowałam się jeszcze raz do Windowsa i wszystko wróciło do normy. 

Taki sposób blondynki, polecam ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2020 o 22:50, aflinta napisał:


Dzięki za trop. Rozwiązaniem jest wywalenie aktualizacji KB4557957 - wszystko działa jak trzeba.
Dzięki!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odkryłem że w laptopie nie działają mi dwa klawisze "3" i prawy "shift" które są daleko od siebie. Czy to zbieg okoliczności że padły dwa jednocześnie i podmiana ich rozwiąże problem czy jednak to awaria grubsza i muszę kupować całą klawiaturę ? 

Laptop Yoga P40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, ipsx82 napisał:

Wypinając z zaczepu i wpinając w to nowy bo może ułamany plastik i nie dociska membrany ?

 

To możesz sprawdzić w 15 sekund, ale na 99% tak niestety nie jest (chyba że masz młotki zamiast palców).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

24 minuty temu, Juan Rapru napisał:

Teoretycznie to jesze mogą być zabrudzone i nie dobijają do końca.

 

Z tydzień przed awarią czyściłem sprężonym powietrzem całą klawiaturę 

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ipsx82 napisał:

Czyli raczej coś ze ścieżką i tylko wymiana  

 

Raczej tak, gdyby to jeszcze był jeden klawisz, to może coś tam wpadło. Ale kilka jednocześnie to nie może być przypadek.

Na szczęście klawiatury do laptopów są względnie tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.07.2020 o 07:48, ipsx82 napisał:

Odkryłem że w laptopie nie działają mi dwa klawisze "3" i prawy "shift" które są daleko od siebie. Czy to zbieg okoliczności że padły dwa jednocześnie i podmiana ich rozwiąże problem czy jednak to awaria grubsza i muszę kupować całą klawiaturę ? 

Laptop Yoga P40

kup używke na aledrogo i podmień - chyba ze chcesz na bogato to kupuj nowa :)

ścieżka padła i zaraz kolejne klawisze zaczną padać

w moim firmowym T470s pare klawiszy padło podczas czyszczenia powietrzem (za mocno przechylona butelka i poszła ciecz) - kupilem uzywke i podmienilem

z tego co patrze na stronie to klawiature dosyc łatwo sie wymienia u Ciebie :) (https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl/solutions/pd103875)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, _akir_ napisał:

kup używke na aledrogo i podmień - chyba ze chcesz na bogato to kupuj nowa :)

ścieżka padła i zaraz kolejne klawisze zaczną padać

w moim firmowym T470s pare klawiszy padło podczas czyszczenia powietrzem (za mocno przechylona butelka i poszła ciecz) - kupilem uzywke i podmienilem

z tego co patrze na stronie to klawiature dosyc łatwo sie wymienia u Ciebie :) (https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl/solutions/pd103875)

Możliwe że i u mnie poszła woda ale teoretycznie ten model ma klawiaturę odporna na zalanie kawą , tak przynajmniej się chwalili w prospektach :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ipsx82 napisał:

Możliwe że i u mnie poszła woda ale teoretycznie ten model ma klawiaturę odporna na zalanie kawą , tak przynajmniej się chwalili w prospektach :biglol:

wiesz w teorii ja powinienem ważyć 20 kilo mniej ;) 

kup klawiature podmien i ciesz sie dalej praca :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...