Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 VDC jest naturalnie wyłączalne, więc zabawie nie przeszkadza. Na bardzo śliskich nawierzchniach VDC pomaga (lód, śnieg na utwardzonym podłożu, przyczepność tylko z jednej strony pojazdu itp). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Jeszcze jedno krotkie pytanie : czy w nowym forku w wersji manual bedzie reduktor ? ponawiam pytanie kolegi Bekon, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jeszcze jedno krotkie pytanie : czy w nowym forku w wersji manual bedzie reduktor ? Widziałem jedno zdjęcie wnętrza manuala - dźwigni reduktora nie widać (przynajmniej w tym miejscu, w którym jest teraz) :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jeszcze jedno krotkie pytanie : czy w nowym forku w wersji manual bedzie reduktor ? Widziałem jedno zdjęcia wnętrza manuala - dźwigni reduktora nie widać (przynajmniej w tym miejscu, w którym jest teraz) :sad: To, że manual to nie znaczy, że musi być reduktor. W wersjach turbiną mimo manualnej skrzyni takiego bajeru nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 właśnie, a na zdjęciach dają zazwyczaj wersje turbo więc chyba nie jest to miarodajne źródło wiedzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a może reduktor będzie na guziczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lutego 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Wolnossący manualny będzie miał reduktor. Przełożenie jak dotychczas 1.447. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Dziękujemy DYREKCJI za ten drobny pozytyw :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Dziękujemy DYREKCJI za ten drobny pozytyw czemu tylko drobny? całkiem spory jak dla mnie :smile: chyba trudno byłoby oczekiwać braku reduktora skoro nowa impreza ma, a technicznie forek to jej wierna kopia w zakresie napędu. brak reduktora to byłby już duuuży negatyw dzięki Dyrekcji mogę dzisiaj zasnąć spokojnie :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 dzięki Dyrekcji mogę dzisiaj zasnąć spokojnie Śpij dobrze (oczywiście z przełożeniem 1.447) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 sure :smile: ty też :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 [...]Drugie pytanie, to LSD w tylnym dyfrze - bedzie, czy nie bedzie? Wzmianki z zagranicznych folderow/artykulow wspominaja o jego braku =( [...] Ad 2 - nie wiem. Ale będzie VDC, więc w praktyce trakcyjnie powinno byc nawet lepiej. Tak, VDC bardzo pomaga: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=611446#611446 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ostatnio zauważyłem, że nowa Impreza WRX ma w papierach 0-100/h 6,5s. "Stary" Foryś ma 6.0s. Silnik niby ten sam, skrzynia też, Impreza niby lżejsza o 100kg... Może nie w kwestii Forestera ale wyczytałem w danych technicznych ściągniętych z SIP, że prędkość max nowego WRX też nie jest porażająca. 209km/h to jest poziom silników około 150 konnych. Skąd ta mała prędkość max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 KWIATEK, krotko zestopniowana skrzynia, stad niski Vmax. Co do przyspieszenia to pewnie jest tak jak zawsze, czyli zawyzone na papierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 tutaj trochę danych z Mapteka http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawywrxmy08&m=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 0-100 km/h 7,30 s nie wierze wsłasnym oczom :shock: czy jest aż tak kiepsko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desbaru Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam, http://www.subaru-global.com/09forester ... tions.html, tu znajduje sie specyfikacja Nowego Forestera (V max 184, 0-100 w 11 sek 2.0 MT, sr.zuzycie paliwa 8,4, itd...) A tu sa ceny:http://www.subaru.com.au/models/forester/, australijskie , ale mozna porownac z innymi modelami, np OTK, pewnie u nas bedzie to jakies 30 tys E... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 nie wierze wsłasnym oczom czy jest aż tak kiepsko ? te dane to jakos wyssane z palca :? 13 litrow przy "bardzo spokojnej jezdzie"?! No ja prosze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 13 litrow przy "bardzo spokojnej jezdzie"?! No ja prosze... Może o LPG chodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A to przepraszam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Dramat... 8800zl za stage, dzieki ktoremu WRX ledwie sie zbliza (ale jeszcze nie dogania) w osiagach do MY'06? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Marca 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 [...]Drugie pytanie, to LSD w tylnym dyfrze - bedzie, czy nie bedzie? Wzmianki z zagranicznych folderow/artykulow wspominaja o jego braku =( [...] Ad 2 - nie wiem. Ale będzie VDC, więc w praktyce trakcyjnie powinno byc nawet lepiej. Tak, VDC bardzo pomaga: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=611446#611446 Cytowany z innego wątku przykład wskazuje sytuację, w której VDC wręcz przeszkadza. Dla przypomnienia z podstaw jazdy w terenie - Układy kontroli trakcji powinny byc wyłaczone m.in. w nastepujących warunkach: - konieczność pokonania określonego odcinka trasy wykorzystując pęd samochodu i maksymalnie dostęopy moment obrotowy (np. podjazd pod krótki, lecz bardzo stromy podjazd o znanych parametrach, czyli braku. b.nieprzyjemnych niespodzianek; podjazd pod wydmę/stok piaszczysty) - przejazd przez teren o bardzo nieskiej przyczepności i wysokich oporach toczenia i/lub nuerównej nawierzchni (cytowany przykład; przejazd przez kopny śnieg). W tym drugim przykładzie uślizg kół spowodowany bardzo niską przyczepnością nawierzchni i/lub nierównościami powoduje aktywację VDC łącznie z (niepożądanym !) ograniczewniem momentu obrotowego. Działanie zresztą pdobne do przykłądu pierwszego z podobnie niekorzystnym skutkiem. W większości przypadków jednak VDC pomaga (np. podjazd pod długi, nierówny stok o b.zmiennnej przyczepności, podjazd pod wzniesienie ośnieżone/oblodzone itp), szczególnie w trudnych warunkach drogowych. Aby być bardziej precyzyjnym w powyższych opisach chodzi szczególnie o jeden z elementów VDC, a konkretnie o system kontroli trakcji. VDC jest oczywiście odłączalne ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Dramat... 8800zl za stage nie dramat, tylko efekt innego pozycjonowania nowego produktu :roll: O tym, dlaczego charakterystyka WRXa zostala zmieniona, bylo wiele dyskusji na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Efekt innego pozycjonowania nowego produktu w takim razie powinien miec odzwierciedlenie w nizszej, proporcjonalnie do gorszych osiagow, cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Osiagi to nie wszystko... Nowy WRX ztcw z zalozenia mial byc bardziej "dla ludzi". Jedno z czym sie zgadzam, to za niska predkosc max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się