Skocz do zawartości

osa551

Użytkownik
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Łomianki

Osiągnięcia osa551

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. osa551

    Wieniec dla Blue

    [Edycja moderatora - kwestia nierobienia bałaganu w wątku]
  2. osa551

    Wieniec dla Blue

    [Edycja moderatora - kwestia nierobienia bałaganu w wątku] bilex i osa551
  3. Owoc, widocznie ja nie jestem kobietą. Skorzystam z tego posta, aby pożegnać się z użytkownikami tego Forum. Bardzo Wam serdecznie dziękuję za dwa lata miłej atmosfery i rozrywki. Niektórzy zapewne odetchną z ulgą.
  4. Dowiedziałam się ostatnio tutaj o sobie i rzeczonych forumowiczach nowych rzeczy, całkiem nieprzyjemnych. Takie moje małe wrażenia z forum. Nie było sympatycznie, uspokoiło się, to po co teraz podsycać atmosfere i wzajemne niesnaski?
  5. I to co napisałam było do wszystkich (innych) moderatorów.
  6. Jeśli tu wogóle jest ochrona to proponuję, żeby zajmowała się wszystkimi gośćmi a nie tylko wybranymi. Tego typu wypowiedzi jak poniższa i kilka innych naprawdę zniechęcają do przebywania na tym Forum: Mam ostatnio wrażenie że są tu równi i równiejsi.
  7. No wiesz, wszystko się da , tylko ja nie muszę być stratna na takim interesie
  8. osa551

    Koszty stale 2.0 vs 2.5

    Ja odprawiałam samochód na mienie przesiedleńcze w 2001 roku. Samochód był nowy - bo wtedy były jeszcze inne przepisy dot. mienia, na formularzu SAD celnik wpisał wszystkie opłaty o których mówisz i pouczył mnie, że jeśli w ciągu 24 miesięcy sprzedam ten samochód, to muszę uiścić opłaty jakie widnieją na SAD-zie (bo odprawa na mienie jest zwolnieniem warunkowym z opłat importowych). Rozumiem, że teraz przepisy zmieniły sie na tyle, że już tylko 12 mies. jest topór nad głową, ale jeśli chodzi o opłaty to one niestety wynikają z dokumentu odprawy celnej. Dodatkowo "jak sie urząd celny dowie" wygląda w ten sposób, że w dowód rejestracyjny wbijają ci datę, po której dopiero możesz sprzedać samochód bez uiszczania opłat celnych.
  9. osa551

    Koszty stale 2.0 vs 2.5

    Ubiezpieczenie AC zależy od wartości samochodu, więc zależy od zniżek jakie ma właściciel w Polsce. Ubezpieczenie OC od pojemności silnika, ale u większości ubezpieczycieli 2.0 i 2.5 to już ta sama kategoria, więc nie ma różnicy. Ubezpieczenie roczne AC, OC, NW Imprezy WRX z 2007 roku kosztuje ze wszystkimi możliwymi zniżkami ok 5000-6000 PLN w zależności od ubezpieczyciela. Za amerykańskie wersje większość ubezpieczycieli ma zwyżki składki. Reszta haraczu dla państwa jest pobierana w cenie benzyny. Nie ma innych opłat stałych poza importowymi w momencie przeniesienia samochodu. Nie wiem jak chcesz "przesiedlać", czy na mienie przesiedleńcze, czy normalny import. Jeśli chodzi o mienie to samochód musi być zarejestrowaqny na Ciebie 6 miesięcy przed importem. Potem nie można go sprzedać chyba przez 2 lata. Na imporcie bez mienia przesiedlenia się nie znam.
  10. Ja jeżdżę 20k km rocznie (mój mąż 12k km) i właśnie dlatego zmieniam samochód na Forestera z automatyczną skrzynią, tym bardziej, że to ja jeżdżę naszym rodzinnym samochodem, bo chciałabym zobaczyć jak sie mieścimy z wyjazdem na wakacje do WRX-a :roll: .
  11. Jejku, a ja chciałam Forestera NATYCHMIAST po 15 min. jazdy.
  12. No to życzę powodzenia, bo mojemu mężowi nie udało się mnie przekonać, że 170KM w Foresterze mi styknie i musiał sie pogodzić z zakupem 2.5 XT dla mnie. Dodam tylko, że dotąd zanim kupiliśmy pierwsze Subaru zawsze przed zakupem samochodu sprawdzałam ile pali i ile kosztuje serwis, więc przy Subaru chyba mi zupełnie odbiło.
  13. Przepraszam, ale w pyskówki z Tobą nie dam się wciągnąć.
  14. Krebelko, Nie wiem skąd w Tobie tyle zawziętości. To są tylko fora internetowe i żadnemu z nich nie życzę krótkiego żywota. Ja mam ważniejsze problemy w życiu, żeby to wszystko traktować aż tak osobiście.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...