Jump to content

Brzoza-RageRace

Użytkownik
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Brzoza-RageRace

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WN
  • Auto
    WRX STi RA 97'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślałem , nad dwoma rozwiązaniami. 1. Jeśli uda się wstrzelić idealnie nad nakrętkę ( otwór średnicy nasadki) to po prostu ją złapać i skręcić a otwór zabezpieczyć antykorozyjnie i dać zaślepkę. 2. Tak jak mówisz migomat i spawanie. Tylko zastanawiam się gdzie lepiej ciąć/wiercić podłużnice , z góry czy z boku ...
  2. Witam , jestem w trakcie remontowania swojego gc8 , Jak w temacie , podczas odkręcania jednej ze śrub od tylnych sanek urwałem nakrętkę , która jest przyspawana w podłużnicy. Pytanie czy ktoś przerabiał ten temat i jak to naprawiał ? Jedyne co mi przychodzi do głowy to przewiercenie się od strony bagażnika nad nakrętkę. Wydaje mi się to rozsądniejsze niż ciecie podłużnicy z boku.... Kolejne pytanie do znawców , tak na szybko patrząc nakrętka tej śruby ( tylna śruba ) wychodzi mniej więcej w miejscu zaznaczonego na powyższym zdjęciu prostokąta - jest to jakby "nacięte/zaznaczone" miejsce... W
  3. Taki trochę pan z trzepaka w białym dresie , głośny , chamski , plujący - jak nie wiesz jak się z nim obchodzić to ci rozbije butelkę na głowie.
  4. Witam , troche zmienie temat tego wątku ale mam nadzieje , ze zrozumiecie :] Poszukuje kogoś kto pomoze mi w znalezieniu warsztatu/czlowieka, fachowego oka , ktore pomoze mi zweryfikowac stan klasyka troche pomodzonego. Bede ogladal auto w sobote we wroclawiu po godzinie 17. Jeśli ktos ma ochote , checi prosze o PW. Wszelakie wskazówki beda na wage złota Pozdrawiam !
  5. REWELACJA !!!! Gratulacje dla wszystkich którzy się stawili oraz dla zwycięzców. Oraz dla pań z budki z żarciem , które czuje do dzisiaj
  6. JA się pojawię po dopingować i może zgarnę ze sobą nadwornego fotografa. Pozdrawiam
  7. Pozdrowienia dla kierownika srebrnego forka ( hogi ? ) który mnie sterroryzował na moście siekierkowskim :]
  8. 1. Blue i Niuńka - WRX, 2. foreks - wydmuszka STi, 3. Kudłaty i Siela - Legac, 4. konrados - Justy, 5. goory - GT wanna, 6. Adamus/Mati - GT wanna, 7. TomekN - STI'06, 8. poblonas - GT wanna, 9. koval - GT, 10. gpruszko - WRX, 11. carfit - choćby konno ale będzie, 12. FITNES - nie ma znaczenia czym i tak pewnie będzie driftował przez cały czas między GT-ekami 13. Yacho - GT wanna, 14. ArturG75 - SPRT, 15. Mikki 16. szubaru - WRX, 17. Michael - GT na sprężynach Eibach'a, 18. rpw - Forek, 19. Gazik - Legac, 20. bęben_wrc - WRX, 21. MarioF - WRX, 22. Mały5150 - WRX, 23. Dobr
  9. AMI, A jak długo jeździłeś od momentu kiedy usłyszałeś , ze coś wali ? I czy mógłby ktoś wytłumaczyć , w paru zdaniach jak to wszystko wygląda z technicznego pkt. widzenia ? Tzn jak to się wszystko ma do siebie i co za co mniej więcej odpowiada . Chciałbym zrozumieć ten ciąg destrukcyjnych wydarzeń które mogły mieć miejsce u mnie pod maską. Grzesiek_67, Dzięki za słowa otuchy :] - Pozdrawiam Przemeq, Nie przesadzasz trochę ? Pozdrawiam
  10. Olej był wymieniony 2 tygodnie temu a stan sprawdzałem dosłownie 2 dni temu i było wszystko ok. Objawy się zaczęły dopiero wczoraj a przejechałem z galerii Mokotów do Konstancina czyli dosłownie parę km. No chyba , ze wszystko się zaczęło wcześniej tylko , ze bezgłośnie a teraz była dobitka. A jakie mogą być konsekwencje tego ? Co za sobą pociągają panewki w najgorszej opcji ?
  11. JA w związku z rozwaleniem panewek i nie wiem co tam jeszcze więcej zwalniam miejsce nr 15. Już zapłacone wiec jakby ktoś chciał w ostatnim momencie pojechać to miejsce czeka niecierpliwie. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...