Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Ponieważ w tytule artykułu zadane jest pytanie, zasadniczo wpis mógłby znaleźć się w dziale Pytania do Dyrekcji :wink:

Udzielam więc odpowiedzi : nie, nie "najedzie" Europy. Zgodnie z oficjalnym tekstem prasowym brak jest aktualnie planów wprowadzenia Legacy z tym silnikiem na stary kontynent. Brak jest też planów instalowania tej jednostki w BRZ.

W obydwu przypadkach mogę tylko powiedzieć : szkoda :|

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
postarajcie sie... dyrekcjo.. pisma wysylac to bedzie..., a nie od razu szkoda

1. W USA sprzedano w ubiegłym roku ok 250.000 Subaru, 2012 tendecja zwyżkowa

2. W JP sprzeda się w tym roku ok 200.000 Subaru

3. W Polsce sprzedamy ok 1.500 sztuk ( mogło by być więcej, lecz mamy za mało XV )

4. W całej Europie ok 50.000

5. Poza nami takimi mocnymi wersjami w EU zainteresowane są tylko niektóre kraje ...

6. Negocjacje odbywają się podczas rozmów; pisanie "pism" nie jest w tego typu sprawach przyjęte - słuzą ew. tylko do udokumentowania wcześniej omówionej / przedstawionej tezy.

7. Przygotowanie wersji na inny rynek to ok 2 lat od podjęcia pozytywnej decyzji.

 

Jasne, że nie składam broni. Nie robię tego praktycznie nigdy, dopóki istnieją szanse na sukces.

Ale realia są j.w., czyli w średnioterminowej perspektywie brak szans.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postarajcie sie... dyrekcjo.. pisma wysylac to bedzie..., a nie od razu szkoda

1. W USA sprzedano w ubiegłym roku ok 250.000 Subaru, 2012 tendecja zwyżkowa

2. W JP sprzeda się w tym roku ok 200.000 Subaru

3. W Polsce sprzedamy ok 1.500 sztuk ( mogło by być więcej, lecz mamy za mało XV )

4. W całej Europie ok 50.000

5. Poza nami takimi mocnymi wersjami w EU zainteresowane są tylko niektóre kraje ...

6. Negocjacje odbywają się podczas rozmów; pisanie "pism" nie jest w tego typu sprawach przyjęte - słuzą ew. tylko do udokumentowania wcześniej omówionej / przedstawionej tezy.

7. Przygotowanie wersji na inny rynek to ok 2 lat od podjęcia pozytywnej decyzji.

 

Jasne, że nie składam broni. Nie robię tego praktycznie nigdy, dopóki istnieją szanse na sukces.

Ale realia są j.w., czyli w średnioterminowej perspektywie brak szans.

a

BMW także nie sprzedaje M-ek w dużej liczbie (nie wiem czy w ogóle sprzedaż tych samochodów przynosi zyski), lecz dzięki nim buduje znacząco prestiż marki. Warto gdyby FHI dostrzegło i ten ważny aspekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW także nie sprzedaje M-ek w dużej liczbie (nie wiem czy w ogóle sprzedaż tych samochodów przynosi zyski),

 

oj, zdzwilibys sie ;) W roku 2010 ok 17.000 sztuk, w 2011 bedzie pod 20... I owszem, przynosi zysk!

 

Ale nikt tez nie neguje, ze istnienie M ma wplyw na wizerunek calego BMW. Tak jak i istnienie STI niewatpliwie ma wplyw na image Subaru. Ale niebardzo rozumiem, jaki to ma zwiazek z wprowadzeniem badz nie pewnego silnika to rynku niszowego...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor 21.05.2012. Test terenowych kombi. Niestety OBK 2.0D tym razem na końcu wyników. Wygrywa VW Alltrack oraz Peugeot 508 RXH.

 

-- 25 maja 2012, o 09:55 --

 

Magazyn 4x4 6/2012 40lat Symmetrical AWD - rys historyczny rozwiązań stosowanych przez Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor 21.05.2012. Test terenowych kombi. Niestety OBK 2.0D tym razem na końcu wyników. Wygrywa VW Alltrack oraz Peugeot 508 RXH.

 

 

Czytałem ten artykuł i wydaje się on być całkiem obiektywny ale użytkownicy mają często inne kryteria oceny niż dziennikarze :idea: OBK ma największy prześwit a także najwięcej miejsca wśród testowanych samochodów a dla mnie są to bardzo ważne kryteria w tym segmencie a na pewno ważniejsze niż np.materiały użyte wewnątrz :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobi1972 napisał(a):

Motor 21.05.2012. Test terenowych kombi. Niestety OBK 2.0D tym razem na końcu wyników. Wygrywa VW Alltrack oraz Peugeot 508 RXH.

 

 

 

Czytałem ten artykuł i wydaje się on być całkiem obiektywny ale użytkownicy mają często inne kryteria oceny niż dziennikarze OBK ma największy prześwit a także najwięcej miejsca wśród testowanych samochodów a dla mnie są to bardzo ważne kryteria w tym segmencie a na pewno ważniejsze niż np.materiały użyte wewnątrz

 

 

no i walnęli się w tabelce podobno silnik to R4 :roll: no chyba nie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...