Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

To to by trzeba chyba podwiesić 8)

 

http://moto.onet.pl/1659477,1,najlepsze ... node=49704

 

 

 

Tak się zastanawiam, czy jako samochód funkcyjny i zaopatrzenia dla drących drogami Toskanii supersamochodami z bykiem i koniem na masce... to oni się tym STI zatrzymuja po kawe, ciastka hot-dogi i gonią, gonią.... przeganiają, parzą kawe, rozkładają grilla i czekaja aż dojadą tymi supersportami? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to by trzeba chyba podwiesić 8)

 

http://moto.onet.pl/1659477,1,najlepsze ... node=49704

 

 

 

Tak się zastanawiam, czy jako samochód funkcyjny i zaopatrzenia dla drących drogami Toskanii supersamochodami z bykiem i koniem na masce... to oni się tym STI zatrzymuja po kawe, ciastka hot-dogi i gonią, gonią.... przeganiają, parzą kawe, rozkładają grilla i czekaja aż dojadą tymi supersportami? :mrgreen:

:lol: Hooooołek :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... coś takiego, to chyba niekoniecznie lubimy czytać...

http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul ... dc8ed74474

Przykro. Ten wypadek dobrze obrazuje poziom bezpieczeństwa aut z lat 80/90-tych (Opel Vectra) w porównaniu do współczesnych (Subaru Impreza).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwukolorowa tapicerka jest "na amatora", ale w przypadku pomaranczowego koloru nadwozia to chyba gadzet z serii "must have" 8) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test Subaru XV w Autogalerii:

 

http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-xv-2.0i-comfort,647.html

 

Cieszy mnie, że w końcu w tym oryginalnym kolorze :D

 

 

Denerwuje mnie czasami totalny brak obiektywizmu niektorych "dziennikarzy" (dwuciapek zastosowany swiadomie i celowo):

 

Lewarek 6-biegowej przekładni pracuje z wyraźnym oporem i wyjątkowo nie lubi szybkiej zmiany. Szkoda, bo ta przypadłość dość często trafia się w różnych modelach Subaru, a naprawdę odbiera dużo przyjemności z jazdy.

 

Tak, jesli sie jest przyzwyczajonym do maslanych skrzyni niektorych innych marek, to sie nie docenia prawidlowego uczucia, jakie powinno towarzyszyc zmianie biegu przy manualnej przekladni... :roll:

 

Dlaczego zacytowane sformuowanie jest takie ... ostateczne? Tak jakby to nie byla kwestia gustu, tylko prawda jedyna wlasciwa? A juz dopisek pod zdjeciem lewarka "Kiepska skrzynia biegow(...)" - to przeciez nie moze byc traktowane powaznie :idea:

 

 

Poza tym test w miare ok.

 

PS wnetrze w Polsce oceniano jako "nudne", Niemcy okreslaja przymiotnikami "proste" i "przejrzyste" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewarek 6-biegowej przekładni pracuje z wyraźnym oporem i wyjątkowo nie lubi szybkiej zmiany. Szkoda, bo ta przypadłość dość często trafia się w różnych modelach Subaru, a naprawdę odbiera dużo przyjemności z jazdy.

 

Tak, jesli sie jest przyzwyczajonym do maslanych skrzyni niektorych innych marek, to sie nie docenia prawidlowego uczucia, jakie powinno towarzyszyc zmianie biegu przy manualnej przekladni... :roll:

 

Dlaczego zacytowane sformuowanie jest takie ... ostateczne? Tak jakby to nie byla kwestia gustu, tylko prawda jedyna wlasciwa? A juz dopisek pod zdjeciem lewarka "Kiepska skrzynia biegow(...)" - to przeciez nie moze byc traktowane powaznie :idea:

Skrzynie w Subaru nie grzeszą lekkością pracy, jak również precyzją (może poza STI). Tutaj z dziennikarzem się zgadzam i nie jest on bynajmniej pierwszy który w teście zwrócił na to uwagę. Zresztą na forum także jest/było trochę narzekania w tej kwestii.

 

Zapewniam Cię, że skrzynia może chodzić lekko i jednocześnie precyzyjnie (mam porównanie na co dzień Subaru vs Audi). W Audi bynajmniej nie jest "maślana".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subleo, chodzi mi jedynie o to, ze niektorym to pasuje, innym nie. Tez jezdzilem roznymi markami, w tym marki "premium" i uwazam, ze skrzynie w Subarakach sa bardzo dobre. Ty wolisz inne -ok. A autor wypowiedzial sie bardzo autorytarnie w tej kwestii. Mogl ozyc sformulowania typu "skrzynia moglaby chodzic mniej opornie, ale jest to kwestia gustu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jezdzilem roznymi markami, w tym marki "premium" i uwazam, ze skrzynie w Subarakach sa bardzo dobre.

 

+1. Tęsknię często do precyzji 6MT z STI, oj tęsknię. A już do szewskiej pasji doprowadza mnie sytuacja, gdzie wsteczny jest "nad" jedynką, bez pierścienia - kończy się tak, że przy szybkim manewrze chcąc zredukować do dwójki, trafiam na ten wałek od wstecznego i dupa - dwójka wejść nie chce. Muszę odpuścić i delikatnie wcelować w dwójkę i cały szybki manewr idzie się grzmocić :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor nr 17-18 z 23.04- Subaru XV w porównaniu z CX-5, Sportage i Qashqajem. Wersje benzynowe z automatami. Nieźle wypada elastyczność 60-100km/h - 5.4 s. Z tego co pamiętam "elastyczny" boxer diesel na 4 biegu 60-100km/h potrzebował 7.5 s. Test wydaje się być wyważony i obiektywny. XV i CX-5 idą łeb w łeb w kategoriach układ napędowy i właściwości jezdne. Subaru niestety sporo odstaje w ocenie Nadwozie i Wnętrze. W tekście są informacje dotyczące testowanie aut w terenie gdzie XV wypadł niby najlepiej ale w punktacji nie ma takiej kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor nr 17-18 z 23.04- Subaru XV w porównaniu z CX-5, Sportage i Qashqajem. Wersje benzynowe z automatami. Nieźle wypada elastyczność 60-100km/h - 5.4 s. Z tego co pamiętam "elastyczny" boxer diesel na 4 biegu 60-100km/h potrzebował 7.5 s.

A to może sprawdzimy elastyczność benzyny na 4-tym biegu ? Dla 60-100 km/h także wyjdzie powyżej 7 s.

 

Subaru XV 2.0D 60-100 km/h: 5.6 s (3 bieg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to może sprawdzimy elastyczność benzyny na 4-tym biegu ? Dla 60-100 km/h także wyjdzie powyżej 7 s.

 

Subaru XV 2.0D 60-100 km/h: 5.6 s (3 bieg).

 

Pamiętaj, że porównujemy zaturbionego diesla z wolnossącą benzyną. Wspomniałem o niezłej elastyczności XV z CVT bo już mam trochę dosyć czytania w różnych redakcyjnych testach, że jedynym silnikiem wartym uwagi w XV jest boxer diesel. Mniejsze spalanie i minimalnie lepsza dynamika nie czynią z tego silnika wielkiego halo. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to może sprawdzimy elastyczność benzyny na 4-tym biegu ? Dla 60-100 km/h także wyjdzie powyżej 7 s.

Subaru XV 2.0D 60-100 km/h: 5.6 s (3 bieg).

Pamiętaj, że porównujemy zaturbionego diesla z wolnossącą benzyną. Wspomniałem o niezłej elastyczności XV z CVT bo już mam trochę dosyć czytania w różnych redakcyjnych testach, że jedynym silnikiem wartym uwagi w XV jest boxer diesel. Mniejsze spalanie i minimalnie lepsza dynamika nie czynią z tego silnika wielkiego halo. :mrgreen:

W mojej wypowiedzi chodziło tylko o elementarną rzetelność w podawaniu informacji. W przeciwnym przypadku wartość informacyjna tego forum będzie podobna do wiadomości podawanych w Radiu Erewań.

 

A wolnossącego diesla z wolnossącą benzyną nie odważyłbym się porównać :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja wiem czy dziwny. Jak na moje prawie pięcioletnie doświadczenie z modelem z 2000 roku artykuł jest raczej uczciwy. No może lekka przesada z tym cały czas wyjącym kokpitem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...