Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, elias napisał:

dzieki teraz czytam o spocie... 

jutro lece w delegacje, musze sie spakowac, ogarnac kwity,,, sorka ale dzis wysiadam. bawcie sie dobrze chopy. 

Chopie, teraz to mosz pojechane ! ;) Zrobiliśmy spota dla eliasa w poniedziałek, a jego nie było ;) 

No, ale na usprawiedliwienie powiem, że wziąłem świnki dla @Cherusek1 i zapomniałem mu dać :P 

Wracaj pan z delegacji i znowu robimy spota. :) 

 

Dzięki Panowie za spotkanie ! Jak zawsze było klawo ! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ponawiam pytanie w sprawie wypożyczalni samochodów - małych, zgrabnych, tanich. Jak ktoś ma jakieś info to bardzo proszę o informację. 

Może ktoś pracuje w salonie, gdzie dziś są dobre oferty na wynajem. Z informacji od sąsiada np ford Chorzów Boss takie usługi udziela ale tylko podobno dla pracowników. Sąsiad jako pracownik coś przekazywał. 

Z góry dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14 maja 2018 o 22:57, Grzecho napisał:

Widziałem wózek @Cherusek1 widziałem w życiu już wszystko :D tak już na koniec się zgadaliśmy i całą drogę powrotną miałem jedną myśl - muszę sprzedać nerki. Obie. :D dzięki ekipa ;)

Dzieki Grzecho, no ja prawie sprzedałem :Dale tak jak rozmawialiśmy juz o tym nie myśle, najzwyczajniej sie ciesze :wub:

Chopy dzwoniłem trochę po diagnostach szykując się do kolejnej bitwy w przyszłości odnośnie gacka potwierdzali wszystko co mówiliście , natomiast pytał jeden czy przerobiłem zaczepy/mocowanie silnika?! W sumie to nie wiem, a jak pytałem czemu to istotne to odpowiedział ,że nie powie mi bo nie może ale żebym o tym poczytał bo to ważne i zastanowił się dwa razy co powiem na przeglądzie!:huh: o co to może chodzić? I teraz czy to ma być zmienione czy nie? Szukałem trochę ale oczywiście nic nie znalazłem, tak na logikę to chyba powinny być zmienione te mocowania prawda? Inny silnik to inne mocowania ale skoro to takie logiczne to po co ta gadka:wacko: albo to kolejne Urban legends albo raczej diagnosta legends albo cos jest na rzeczy, czy ktoś z nas Gackowiczów wie cos o tych mocowaniami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Cherusek1 napisał:

Dzieki Grzecho, no ja prawie sprzedałem :Dale tak jak rozmawialiśmy juz o tym nie myśle, najzwyczajniej sie ciesze :wub:

Chopy dzwoniłem trochę po diagnostach szykując się do kolejnej bitwy w przyszłości odnośnie gacka potwierdzali wszystko co mówiliście , natomiast pytał jeden czy przerobiłem zaczepy/mocowanie silnika?! W sumie to nie wiem, a jak pytałem czemu to istotne to odpowiedział ,że nie powie mi bo nie może ale żebym o tym poczytał bo to ważne i zastanowił się dwa razy co powiem na przeglądzie!:huh: o co to może chodzić? I teraz czy to ma być zmienione czy nie? Szukałem trochę ale oczywiście nic nie znalazłem, tak na logikę to chyba powinny być zmienione te mocowania prawda? Inny silnik to inne mocowania ale skoro to takie logiczne to po co ta gadka:wacko: albo to kolejne Urban legends albo raczej diagnosta legends albo cos jest na rzeczy, czy ktoś z nas Gackowiczów wie cos o tych mocowaniami?

Powiem/napiszę tyle i tego sie trzymaj: Nie były przerabiane punkty mocowania silnika i skrzyni biegów. W Subaru nie zmieniają się punkty mocowań zespołu napędowego bez względu na zastosowany silnik. ;)

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem właśnie od Carfita. Za owinięcie kolektorów blachą Nimbus zapłaciłem 1400zł + zbiornik paliwa + czas spędzony w NS. W tym nowe uszczelki kolektora, nakrętki oraz spawanie samego kolektora. Po oględzinach i konsultacjach zdecydowałem się na całkowite usunięcie bandaża termicznego. Nimbus jest przez to mniej wydajny, ale nie ma ryzyka, że coś nasiąknie. 

Sama obsługa jak zawsze profeska, chłopaki wyrobili się w kilka godzin. 

Zabrałem kobitę i mieliśmy zwiedzać NS, ale waliło deszczem non stop więc szlajaliśmy się od knajpy do knajpy jedząc i pijąc co nieco zwiększyło koszty operacji :D 

Z obserwacji w drodze powrotnej wynika, że temp. oleju jest bardziej stabilna. Wskazówka nawet przy mocniejszej jeździe stanęła na 92st., a wcześniej była bliższa 96-97st Oczywiście jedno może nie mieć nic wspólnego z drugim, a jest to przypadek. Nie mniej jeszcze poobserwuję. Możliwe, że lepsza termika kolektora poprawia odprowadzenie gorących spalin, a tym samym mniej ciepła łyka olej. 

 

STI spaliło 11,1 l/100, a wolno nie jechałem. SZOK ! :o 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2018 o 21:30, Paulus napisał:

Powiem/napiszę tyle i tego sie trzymaj: Nie były przerabiane punkty mocowania silnika i skrzyni biegów. W Subaru nie zmieniają się punkty mocowań zespołu napędowego bez względu na zastosowany silnik. ;)

Dzięki Paulus i znowu bardzo cenna wiedza przyrosła :D

 

3 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

Wróciłem właśnie od Carfita. Za owinięcie kolektorów blachą Nimbus zapłaciłem 1400zł + zbiornik paliwa + czas spędzony w NS. W tym nowe uszczelki kolektora, nakrętki oraz spawanie samego kolektora. Po oględzinach i konsultacjach zdecydowałem się na całkowite usunięcie bandaża termicznego. Nimbus jest przez to mniej wydajny, ale nie ma ryzyka, że coś nasiąknie. 

Sama obsługa jak zawsze profeska, chłopaki wyrobili się w kilka godzin. 

Zabrałem kobitę i mieliśmy zwiedzać NS, ale waliło deszczem non stop więc szlajaliśmy się od knajpy do knajpy jedząc i pijąc co nieco zwiększyło koszty operacji :D 

Z obserwacji w drodze powrotnej wynika, że temp. oleju jest bardziej stabilna. Wskazówka nawet przy mocniejszej jeździe stanęła na 92st., a wcześniej była bliższa 96-97st Oczywiście jedno może nie mieć nic wspólnego z drugim, a jest to przypadek. Nie mniej jeszcze poobserwuję. Możliwe, że lepsza termika kolektora poprawia odprowadzenie gorących spalin, a tym samym mniej ciepła łyka olej. 

 

STI spaliło 11,1 l/100, a wolno nie jechałem. SZOK ! :o 

Pieknie Tomek mam cały czas w głowie palace się subaru na ostatnim Track dayu jak byliśmy , i rozpaczliwe próby gaszenia go nawet śniegiem ,trzeba eliminować wszystkie punkty zapalne nawet jak lata nic się nie dzieje. Baaardzo fajnie pali Twój STI jak nim wracałem od Carfita to pamietam ze tez coś koło tego wcinał , są argumenty dla ekologów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lanosie raz jedyny testowałem spalanie przy oszczędnej jeździe na 100 wychodziło 14 litrów , wydaje mi się ze to woz od Tomka jest tak dobrze ustawiony , bo jak ja nim jechałem tez miał takie spalanie a jakoś specjalnie nie oszczędzałem :Ddokładnie ta sama trasa czyli jest to już jakiś punkt odniesienia. Tymczasem Chopy bestia gotowa:

IMG_0771.JPG

IMG_0772.JPG

IMG_0773.JPG

Jutro od 9 rano się rozpoczyna Gliwice ul kujawska 112 rejon giełdy , niestety nie wiadomo o której kto startuje impreza trwa do 13 z reguły startują tak 9.15 pierwsze wozy. Gdybyście się nudzili to wpadnijcie. Weźcie ze sobą jedzenie i picie ostatnio było z tym kiepsko :faja: No i trzymajcie kciuki , plan jest żeby jechać ostrożniej niż ostatnio i spróbować zakwalifikować się do półfinału , jako ze strategia to nie jest moja mocna strona może być różnie z wykonaniem tego planu ,bo jak w ferworze walki załączy się opcja "jestem jak Colin" to będzie tak jak ostatnio :D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrazeniem zamocowania chłodnicy i wiatraka :D najpierw myślałem ze ta astra ma jakąś rozporke na amorach a to mocowanie chlodziwa :D przyznaj ze za wzor robil IC z Subaru :P bylo jeszcze wywalic pudlo z filtra powietrza i wstawic stożek + 5 koni więcej jak nic by było :D

Edytowane przez Grzecho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2018 o 23:29, Cherusek1 napisał:

Dzieki Grzecho, no ja prawie sprzedałem :Dale tak jak rozmawialiśmy juz o tym nie myśle, najzwyczajniej sie ciesze :wub:

Chopy dzwoniłem trochę po diagnostach szykując się do kolejnej bitwy w przyszłości odnośnie gacka potwierdzali wszystko co mówiliście , natomiast pytał jeden czy przerobiłem zaczepy/mocowanie silnika?! W sumie to nie wiem, a jak pytałem czemu to istotne to odpowiedział ,że nie powie mi bo nie może ale żebym o tym poczytał bo to ważne i zastanowił się dwa razy co powiem na przeglądzie!:huh: o co to może chodzić? I teraz czy to ma być zmienione czy nie? Szukałem trochę ale oczywiście nic nie znalazłem, tak na logikę to chyba powinny być zmienione te mocowania prawda? Inny silnik to inne mocowania ale skoro to takie logiczne to po co ta gadka:wacko: albo to kolejne Urban legends albo raczej diagnosta legends albo cos jest na rzeczy, czy ktoś z nas Gackowiczów wie cos o tych mocowaniami?

mocowania silnika są oryginalne od speca tak jak i ława (sanki przednie) żadnej rzeźby tam nie ma :) na dobrą sprawę nie ma się diagnosta do czego przyczepić wszystko jest w oryginale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...