Ricardo Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Pucu to gdzie cie wywialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ricardo, zbieram na Subaru w euro dlatego juz ponad rok mnie nie ma na spotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Cześć! Możecie kogoś polecić ze Śląska, kto serwisuje instalacje LPG AEB025 ? Mam w Subaru Foresterze 2,0 2006 założoną instalację LPG przez JAKO w Warszawie. Wielozawór : Tomasetto AT02, wtryskiwacz Hana H2001. Ponieważ nie uśmiecha mi się kolejna wycieczka do stolicy szukam warsztatu na Śląsku, gdzie mogę dokonać przeglądu serwisowego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Mont zglos sie do Paulusa to nasz kolegaz forum, ktory w LPG siedzi mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A ja jeździłem co 10 k Ale mój był turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dokładnie jak Richat pisze. KACE, Żeliwnastrasse i powinieneś być rod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Markus, wiem dużo na forum o tym... Ale Legacy IV H6 + gaz to jest sens czy nie? Do regulacji luzòw trzeba silnik wyciągać tak? Co ile km? Chodzi mi to po głowie, żeby jeździć tym w trasy, ale chyba nie stać mnie na takie spalanie. Swoja droga ile to może palić benzyny... Edytowane 14 Listopada 2014 przez Pucu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Koledzy - potrzebuję waszej pomocy. Szukam firmy transportowej do wożenia węgla tutaj na śląsku. Tonaż 25 ton na samochód, ma to być wanna. Macie może kogoś znajomego kto świadczy taką usługę. Zlecenie na rok, ponad 1000 ton dziennie. Jak macie kogoś dajcie proszę znać. Antikos PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Markus, wiem dużo na forum o tym... Ale Legacy IV H6 + gaz to jest sens czy nie? Do regulacji luzòw trzeba silnik wyciągać tak? Co ile km? Chodzi mi to po głowie, żeby jeździć tym w trasy, ale chyba nie stać mnie na takie spalanie. Swoja droga ile to może palić benzyny... Tak motor out do tego kosztowo + 2 garnki. Co ile ? Zależy pesymistycznie 30k. Ja chyba za luzy w H4 płaciłem 1.5 czy jakoś tak w tym 600 wymont / zamont. Na gaz to ssak na srubki się nadaje tylko tak realnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Nasz klubowy mechanik do regulacji zaworów w Tribece silnika nie wyciągał (ale klnął strasznie, bo ciasno okrutnie). Ergo - da się, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak jest dobry fachman i ma dobry sprzet to wszystko da sie zrobic dlatego pokierowalem cie do Paulusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ehh ale mam metlik w głowie... Diesel czy benzyna + gaz... Potrzebuje w miarę obszerne autko na trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Pucu jesli chcesz Subarke to zero diesla bo bedziesz plakal,jesli inna marke a masz dalekie trasy to brac wygodne stare Volvo w dieslu i bedziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie, nie diesel Subaru:p Mam możliwość kupić od Taty (bo akurat chce już sprzedać swoje autko) Peugeota 307 SW 2.0 HDI 90KM. Pali tyle co nic (naprawde!), na Common Rail, bez dwumasa i znam je bardzo dobrze, dużo nim kiedys jezdzilem. Tylko, że francuz... Czasami bagażnika nie otworzy, czasem radio nie przełączy utworu, ale wszystko samo znika po z gaszeniu silnika. Elektryka jest kaprysna , ale do zniesienia, bo silnik trwały i w miarę tani. Przejade raz trasę i zobaczenia jak sobie ten słaby silniczek poradzi z obciążeniem trzech chłopów ponad 100kg jeden i ja jakieś 80kg plus bagaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Jeśli mój jest 2,0 N/A 158KM to będzie EJ204 ? Jaki jest orientacyjny koszt regulacji zaworów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ehh ale mam metlik w głowie... Diesel czy benzyna + gaz... Potrzebuje w miarę obszerne autko na trasy Jak trasy, to tylko 1,9 TDI i jakiegoś Patata. Może i trafi się 4Motion na Torsenie, a to niemal jak Sub albo nawet lepszy. Benzyna+Gaz w trasy i do tego przy H6 jest bezsensu. Wyjdzie potem podczas regulacji, że jakby było na samej benzynie, to byloby...100pln drożej. Jeśli mój jest 2,0 N/A 158KM to będzie EJ204 ? Jaki jest orientacyjny koszt regulacji zaworów ? To jest dobre pytanie. To znaczy Paulus mi to wycenił kiedyś, bo silnik niemal to samo, ale u mnie z pamięcią różnie bywa ostatnio... Drogo nie jest w każdym bądź razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Pucu kupuj Szuwara i nie pitol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Racja. SubaroSekta, to religia misyjna i mamy za zadanie nawracać na jedynie słuszną markę. Edytowane 15 Listopada 2014 przez Markus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 2.0 HDI 90KM. nic yno brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Pucu kupuj Szuwara i nie pitol. Noo kusi tylko... Jakie auto i który motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Zeby to bylo Subaru i wygodne na trasy to chyba najlepiej Legac / Outback? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 LEVORG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Swoja droga Levorg jest piękny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Bierz sprawdzone auto od taty. To po stokroć lepsza opcja niż szukanie używki. Sam zresztą wiesz jak ciężko znaleźć dobre używane auto. Diesel w trasie nie poczuje obciążenia - a przynajmniej nie wyjdzie Ci to na spalaniu. Weź pod uwagę duże przebiegi. Spalanie to jedno, awarie to drugie. Subaru z zasady nie jest droższe w utrzymaniu, ale są takie kwestie, które są znacznie droższe niż w innych samochodach - choćby łożyska kół i ich wymiana. Do typowej jazdy w trasie Forek i OBK akurat średnio się nadają. W ogóle crossovery i SUV'y prowadzą się słabo i są męczące. Na autostradzie lepiej prowadził się Focus 1.6TDCI sedan od bogatego Audi Q5. Subaru to fajne auta, ale do jazdy w trasie są lepsze samochody. Jak już to Legacy, ale dla mnie gazowanie to profanacja, a z SBD różnie bywa. Diesle użytkowane w trasie znacznie mniej kapryszą. Osobiście uważam, że AWD kompletnie się tutaj nie przyda, a tylko generuje wyższe koszty eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Szwagier ma dokładnie taką wersję 2.0hdi 307sw...w wersji roland garros..z deską w skórze Czy jakoś tak- i prócz naturalnych wymian z racji rzecz jasna z użycia....Nie robi nic- leje i jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się