subuk Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Holender, aż szkoda się czepiać bo naprawdę kocham moje Subaru, ale zastanawia mnie jedna rzecz : JAK PRZY TAK OGROMNEJ KONKURENCJI, GDZIE KAŻDY PRODUCENT UDOSKONALA SWOJE MODELE, POZA WZRASTAJĄCYMI WYMOGAMI ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA RÓWNIEŻ POD WZGLĘDEM OSIĄGÓW I EKONOMII, SUBARU WYPUSZCZA SAMOCHÓD KTÓRY PRZYSPIESZA DO 100 O PONAD 1 SEKUNDE GORZEJ OD SWOJEGO POPRZENIKA, KTÓRY BYŁ NA RYNKU OD PARU DOBRYCH LAT :?: :?: :?: :!: :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Nie tylko subaru :roll: Auta "tyją" od zawsze, normy "euro xxx" coraz większe, efekt - przy tej samej mocy musi być gorzej :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matth Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Na placu stalo kilka sztuk "nowych" Forysiow w roznych kolorach, tuz obok "starych". I nie zrobiles zdjec?? Mowisz i masz: Zdjecia nie sa najwyzszych lotow , ale robione telefonem wiec........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 "Fajnie" te końcówki wydechu wyglądają na 5 foto :mad: :neutral: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mowisz i masz: [...] Zdjecia nie sa najwyzszych lotow , ale robione telefonem wiec........ Super, ale brak najwazniejszego: Na placu stalo kilka sztuk "nowych" Forysiow w roznych kolorach, tuz obok "starych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nie tylko subaru Auta "tyją" od zawsze, normy "euro xxx" coraz większe, efekt - przy tej samej mocy musi być gorzej Nowy forester jednak dalej spełnia normy emisji spalin EURO 4 - jak poprzednik o lepszych osiągach :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ha! Spotkałem dzisiaj nowego forka w krakowie! Na alejach podążał sobie dumnie... niestety biedak na lawecie się przemieszczał :smile: Po podwójnym wydechu wnioskuje że było to 2.5XT, ciekawe kiedy się pojawi do ekspozycji... W każdym razie tył 'na żywca' wygląda całkiem OK :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 niestety biedak na lawecie się przemieszczał :smile: A mówią że sie nie psują a tak serio to nowy Forys ma mieć szerszy target - pewnie dlatego wolniejszy (no to na serio nie było :razz: ) :arrow: a może by tak Forka STI do Europy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richo Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Po podwójnym wydechu wnioskuje że było to 2.5XT, ciekawe kiedy się pojawi do ekspozycji... 2.0 też ma podwójny wydech i to pewnie był właśnie taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 2.0 też ma podwójny wydech i to pewnie był właśnie taki. Ciekawe czy to egzemplarz pokazowo-prasowy? Ciagle nie mogę sie przyzwyczaić do zmiany wyglądu... jak człowiek patrzy na nowy samochód to powinien natychmiast sie zachwycić: piękny, wspaniały... a patrząc na nowe subaraki musze siebie przekonywac, że nie są najgorsze i z czasem będą mi sie podobać może... :???: (żeby jeszcze szybsze były...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 2.0 też ma podwójny wydech o proszę, jakoś nie zwróciłem wcześniej uwagi... teraz to już w ogóle 2.5 nie będzie się wyróżniać z daleka - zwłaszcza jak diesel wyjdzie z dziurą w masce :neutral: [ Dodano: Sro Mar 26, 2008 7:02 pm ] swoją drogą ten wydech forkowy dalej taki... tradycyjny jest (niektórzy powiedzą: toporny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Marca 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Holender, aż szkoda się czepiać bo naprawdę kocham moje Subaru, ale zastanawia mnie jedna rzecz : JAK PRZY TAK OGROMNEJ KONKURENCJI, GDZIE KAŻDY PRODUCENT UDOSKONALA SWOJE MODELE, POZA WZRASTAJĄCYMI WYMOGAMI ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA RÓWNIEŻ POD WZGLĘDEM OSIĄGÓW I EKONOMII, SUBARU WYPUSZCZA SAMOCHÓD KTÓRY PRZYSPIESZA DO 100 O PONAD 1 SEKUNDE GORZEJ OD SWOJEGO POPRZENIKA, KTÓRY BYŁ NA RYNKU OD PARU DOBRYCH LAT :?: :?: :?: :!: :!: :!: To jest tak: najpierw samochód sie produkuje (Ohta), następnie transportuje do Yokohamy, później przejażdżka parostatkiem (≈ 6 tyg.) do Rotterdamu, później transporterem do Kr lub Łodzi i ... dalej do dealera :razz: Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp. No może jakiś STI też by się załapał (przynajmniej przy złej pogodzie ). A Forester :?: :sad: Podsumowanie: oby tylko dostawy były wystarczające :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze :wink: Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp. No może jakiś STI też by się załapał (przynajmniej przy złej pogodzie ).A Forester :?: :sad: Oj po przejażdżce dzisiaj takim jednym nie powiedziałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Nie wiem czy bylo powiedziane cos odnosnie masy nowego Forysia. Spojrzalem przed chwila z ciekawosci na dane techniczne MY07 i MY09 i wyszlo na to, ze najlepiej wyposazony dwulitrowy nowy Forys jest tylko o 70kg ciezszy od najlepiej wyposazonego dwulitrowego starego. Biorac pod uwage zwiekszone gabaryty i jednak troche wiecej dodatkow, to....calkiem niezle? oprocz tego (stary/nowy) masa przyczepy bez hamulca (715/750) z hamulcem (1600/2000) dopuszczalna masa calkowita (1880/2015) srednica zawracania (10.6/10.5) poj bagaznika (387/450) max poj bagaznika (1629/1660) max moc przy obrotach: (6400/6000) max moment przy 3200 obr : (186/196) spalanie w cyklu mieszanym (9.3/8.4) emisja dwutlenki wegla (220/198) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Than_Junior, a fun? Gdzie tu fun? Komfortu, to ludziska szukaja w Audi i Mercedesach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 różnica w przyspieszeniu na poziomie prawie 1.5 sek jest dosyć znacząca nominalnie, poza tym w praktyce pewnie też da się ją odczuć. jak juz ktos napisał jest to o tyle dziwne że każdy producent stara się poprawić parametry silnikowe wypuszczając nowy model a nie pogorszyć. Pozostając pełnym optymizmu co do sprzedaży nowego forka, jako i Dyrekcja zauważyłbym też że konkurencja w tym segmencie rośnie skokowo, właściwie każdy producent już zdążył wypuścić coś podobnego na rynek (ostatnio vw tiguan), a szykują się za chwilę nowe modele małych suvów audi, merca, volvo, forda i co tam jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Toc juz pisalem, ze obecnie jest trend na terenowe kombi i terenowe kompakty, a FHI pod prad robi sobie konkurencje Foresterem Tribece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ostatnio przeczytałem gdzieś opis nowości modelowych i zalew nowych małych suv jest naprawdę duży... jeszcze 2-3 lata temu wybór był mocno ograniczony (kilka japońskich autek typu rav4), teraz europa goni i będzie przynajmniej z 10 do wyboru do koloru... zobaczymy jak nowy forek się w tym tłumie przebije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 "Fajnie" te końcówki wydechu wyglądają na 5 foto :mad: :neutral: :shock: nie powiem, wygladaja g r u b o :razz: tak samo jak i czarne lusterka oraz klamki w MY'08 aucie................................... :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Widać też, że YOKOHAMY GEOLANDAR dalej idą w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 tak samo jak i czarne lusterka oraz klamki To dla kontrastu, taka moda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze :wink: Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny... Dokładnie tak samo u mnie. Forester miał najlepszy na rynku stosunek ceny do osiągów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Tomasz napisał/a:Dyrekcja napisał/a: Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny... Dokładnie tak samo u mnie. Forester miał najlepszy na rynku stosunek ceny do osiągów. Też się pod tym podpisuję, no i jeszcze magia dźwieku boksera (moja obsesja od najmłodszych lat) ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 no i jeszcze magia dźwieku boksera ale tego chyba nie udało się popsuć? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się