Skocz do zawartości

Forester 2008 / MY09


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Holender, aż szkoda się czepiać bo naprawdę kocham moje Subaru, ale zastanawia mnie jedna rzecz : JAK PRZY TAK OGROMNEJ KONKURENCJI, GDZIE KAŻDY PRODUCENT UDOSKONALA SWOJE MODELE, POZA WZRASTAJĄCYMI WYMOGAMI ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA RÓWNIEŻ POD WZGLĘDEM OSIĄGÓW I EKONOMII, SUBARU WYPUSZCZA SAMOCHÓD KTÓRY PRZYSPIESZA DO 100 O PONAD 1 SEKUNDE GORZEJ OD SWOJEGO POPRZENIKA, KTÓRY BYŁ NA RYNKU OD PARU DOBRYCH LAT :?: :?: :?: :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 907
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ha! Spotkałem dzisiaj nowego forka w krakowie! Na alejach podążał sobie dumnie... niestety biedak na lawecie się przemieszczał :smile: Po podwójnym wydechu wnioskuje że było to 2.5XT, ciekawe kiedy się pojawi do ekspozycji... W każdym razie tył 'na żywca' wygląda całkiem OK :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety biedak na lawecie się przemieszczał :smile:

 

A mówią że sie nie psują :mrgreen:

 

a tak serio to nowy Forys ma mieć szerszy target - pewnie dlatego wolniejszy (no to na serio nie było :razz: ) :arrow: a może by tak Forka STI do Europy?

 

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 też ma podwójny wydech i to pewnie był właśnie taki.

 

Ciekawe czy to egzemplarz pokazowo-prasowy?

 

Ciagle nie mogę sie przyzwyczaić do zmiany wyglądu... jak człowiek patrzy na nowy samochód to powinien natychmiast sie zachwycić: piękny, wspaniały...

 

a patrząc na nowe subaraki musze siebie przekonywac, że nie są najgorsze i z czasem będą mi sie podobać może... :???:

 

(żeby jeszcze szybsze były...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 też ma podwójny wydech

 

o proszę, jakoś nie zwróciłem wcześniej uwagi... teraz to już w ogóle 2.5 nie będzie się wyróżniać z daleka - zwłaszcza jak diesel wyjdzie z dziurą w masce :neutral:

 

[ Dodano: Sro Mar 26, 2008 7:02 pm ]

swoją drogą ten wydech forkowy dalej taki... tradycyjny jest (niektórzy powiedzą: toporny) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Holender, aż szkoda się czepiać bo naprawdę kocham moje Subaru, ale zastanawia mnie jedna rzecz : JAK PRZY TAK OGROMNEJ KONKURENCJI, GDZIE KAŻDY PRODUCENT UDOSKONALA SWOJE MODELE, POZA WZRASTAJĄCYMI WYMOGAMI ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA RÓWNIEŻ POD WZGLĘDEM OSIĄGÓW I EKONOMII, SUBARU WYPUSZCZA SAMOCHÓD KTÓRY PRZYSPIESZA DO 100 O PONAD 1 SEKUNDE GORZEJ OD SWOJEGO POPRZENIKA, KTÓRY BYŁ NA RYNKU OD PARU DOBRYCH LAT :?: :?: :?: :!: :!: :!:

 

To jest tak: najpierw samochód sie produkuje (Ohta), następnie transportuje do Yokohamy, później przejażdżka parostatkiem (≈ 6 tyg.) do Rotterdamu, później transporterem do Kr lub Łodzi i ... dalej do dealera :razz:

Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp. No może jakiś STI też by się załapał (przynajmniej przy złej pogodzie :mrgreen: ).

A Forester :?: :sad:

 

Podsumowanie: oby tylko dostawy były wystarczające :wink:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp

 

Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze :wink:

Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego :twisted: Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp. No może jakiś STI też by się załapał (przynajmniej przy złej pogodzie :mrgreen: ).

A Forester :?: :sad:

Oj po przejażdżce dzisiaj takim jednym nie powiedziałbym :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bylo powiedziane cos odnosnie masy nowego Forysia. Spojrzalem przed chwila z ciekawosci na dane techniczne MY07 i MY09 i wyszlo na to, ze najlepiej wyposazony dwulitrowy nowy Forys jest tylko o 70kg ciezszy od najlepiej wyposazonego dwulitrowego starego. Biorac pod uwage zwiekszone gabaryty i jednak troche wiecej dodatkow, to....calkiem niezle?

oprocz tego (stary/nowy)

 

masa przyczepy bez hamulca (715/750)

z hamulcem (1600/2000)

dopuszczalna masa calkowita (1880/2015)

srednica zawracania (10.6/10.5)

poj bagaznika (387/450)

max poj bagaznika (1629/1660)

max moc przy obrotach: (6400/6000)

max moment przy 3200 obr : (186/196)

spalanie w cyklu mieszanym (9.3/8.4)

emisja dwutlenki wegla :mrgreen: (220/198)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica w przyspieszeniu na poziomie prawie 1.5 sek jest dosyć znacząca nominalnie, poza tym w praktyce pewnie też da się ją odczuć. jak juz ktos napisał jest to o tyle dziwne że każdy producent stara się poprawić parametry silnikowe wypuszczając nowy model a nie pogorszyć. Pozostając pełnym optymizmu co do sprzedaży nowego forka, jako i Dyrekcja :mrgreen: zauważyłbym też że konkurencja w tym segmencie rośnie skokowo, właściwie każdy producent już zdążył wypuścić coś podobnego na rynek (ostatnio vw tiguan), a szykują się za chwilę nowe modele małych suvów audi, merca, volvo, forda i co tam jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio przeczytałem gdzieś opis nowości modelowych i zalew nowych małych suv jest naprawdę duży... jeszcze 2-3 lata temu wybór był mocno ograniczony (kilka japońskich autek typu rav4), teraz europa goni i będzie przynajmniej z 10 do wyboru do koloru... zobaczymy jak nowy forek się w tym tłumie przebije

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Fajnie" te końcówki wydechu wyglądają na 5 foto :mad: :neutral: :shock:

nie powiem, wygladaja g r u b o :razz: :mrgreen::lol:

 

tak samo jak i czarne lusterka oraz klamki w MY'08 aucie................................... :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp

 

Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze :wink:

Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego :twisted: Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny...

 

Dokładnie tak samo u mnie.

Forester miał najlepszy na rynku stosunek ceny do osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz napisał/a:

Dyrekcja napisał/a:

Gdyby przyspiesznie bylo jednynym kryterium, na drogach roiło by się od Ferrari, Porsche itp

 

 

Dla mnie przyspieszenie było, może nie jedynym, ale jednym z najważniejszych kryteriów wyboru samochodu. Drugim były pieniądze

Subaru wygrało bo za te pieniądze nie znalazłem nic szybszego Przy nowym modelu wybór byłby pewnie inny...

 

 

Dokładnie tak samo u mnie.

Forester miał najlepszy na rynku stosunek ceny do osiągów.

Też się pod tym podpisuję, no i jeszcze magia dźwieku boksera (moja obsesja od najmłodszych lat) !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...