dr.elich Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Może Cobba lepiej? H S nie jest jakiś znowu głośny. Skontaktowałbym się z RM Motors na Twoim miejscu. Edytowane 7 Lipca 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Jak ma być piekło to najlepiej vortex, blitz albo invidia choć dla mnie za bardzo wrzeszczące a za mało basowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Może być jeszcze Devil, ale już nie produkują i ciężko dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Nie chce urywania głowy. H&S jest idealnym kompromisem, poza tym końcowy zwieńczyłby cały set H&S, bo już mam cp i dp tej marki. Cobba i innych przez Was wymienionych nie założę, bo miałem remap robiony na 2,5'' i w taki musze celować. A Cobb i cała reszta głośnych wydechów to najczęściej 3''. Kupiłem mega wydech tytanowy Fujitsubo 3'', ale mój mechanik odradził mi montaż. Chyba, że pojadę do Katowic na korektę mapy, a tego nie chcę robić. Edytowane 9 Lipca 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Sam backbox 2,75 remapu myślę ,że nie wymaga. Skoro wiesz,czego chcesz to wybór jest prosty.. Choć RM Motors jest moim zdaniem wartą rozważenia alternatywą. Mi się marzy głośny backbox na okres np wyjazdu żony itp Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Sam backbox 2,75 remapu myślę ,że nie wymaga. Skoro wiesz,czego chcesz to wybór jest prosty.. Choć RM Motors jest moim zdaniem wartą rozważenia alternatywą. Mi się marzy głośny backbox na okres np wyjazdu żony itp Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Ale jak mam polaczyc koncowy 3" z cp 2,5"?Mam do Fujitsubo cp 3" z redukcja na 2,5" do dp, ale moj mechanik twierdzi, ze skoro remap byl robiony na 2,5" to przy 3" bedzie inny przeplyw spalin i moze to wplynac na prace i zywotnosc silnika. Po takiej zmianie zalecil mi korekte mapy w Katowicach, a ja nie chce wydawac znowu $$ szczegolnie, ze Forek po tym remapie jezdzi super Edytowane 9 Lipca 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Jak na mnie zmiana backboxa 2,5 na 3 nie wymaga korekt ale znawca nie jestem , co do H&s dedykowanego do forka to głośniej niż na prodrive nie bedzie (sprawdzone decybelomierzem). Niestety takiego cieżko dorwać (swojego praktycznie od ręki sprzedałem za 900 zł), rozważ wydłużenie prodrive u mnie właśnie ta opcja ostatecznie wygrała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 A sa krótkie reduktory z 3" na 2,5"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja u siebie bezproblemowo skręcam 2,5 z 3 calowym i jest szczelnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Też mi się wydaje, że nie powinno być to problemem. Założyłbym z czystej ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Pytanie czy takie połączenie będzie 100% szczelne? A co do Prodrive i H&S to słyszałem obydwa i jednak H&S ma wg. mnie sporo ładniejszy dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Założysz, pomacasz i będziesz wiedział. Nie słyszałem H&Sa na żywo, więc ciężko mi się odnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 A ja właśnie na odwrót Prodrive fajniej brzmiał, dodatkowo ma szerszą końcówkę i to zdecydowało, ze poszedł do wydłużenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 A ja właśnie na odwrót Prodrive fajniej brzmiał, dodatkowo ma szerszą końcówkę i to zdecydowało, ze poszedł do wydłużenia Ktora cześć wydłużałeś i gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Wspawalem rurkę 6 cm przy flanszy + dodatkowo przeróbka wszystkich wieszaków , jakby nie hak to jeszcze z 3 cm bym wydłużył tak aby wystawała (podobno nie zgodne z przepisami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPablo Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Musisz więc szukać tłumika przelotowego. Moim zdaniem rozwiązanie typu "bolt-on" jest optymalne. WRX/GT/STI zdaje się wszystkie są komorowe (choć pewien nie jestem) i pewnie nie spełnią Twoich oczekiwań. No, może STI Znalazłem właśnie ogłoszenie z wydechem końcowym seria z Imprezy STI 2002r. Powinien więc podejść do Forka SG i dac już jakiś efekt?? ☺ tak jak pisałem to wolnossacy Forester z kolektorem różnoodległościowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Jak każdy tłumik z Imprezy - podejdzie po przespawaniu jednego wieszaka. Będzie też trochę schowany - warto więc rozważyć wydłużenie to - np. przy flanszy, jak pisał Yaro. Tłumik z STI jest komorowy, więc dość cichy. Zgaduję, że szukasz czegoś glosniejszego. W dziale sprzedam chyba jeszcze jest Prodrive czy jego analog WR Sport - moim zdaniem lepsza opcja. W dziale o bulgocie są filmy imprez wolnossących z przerobiony kolektorem i tłumikiem z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 A nie trzech wieszaków? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Jeśli to z GD to jednego, natomiast jeśli wydłużasz, to oczywiście wszystkich 3. Albo porostu kup nowego gotowca do Forka z nierdzewki i już. W dobrej cenie warto rozważyć RM Motors (Choć nie wiem jak będzie z głośnością). Od czasu, kiedy zrobiłem i nich wydech, kompulsywnie na forum polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Wstawiłem tłumik końcowy firmy MG-motosport,do mojego forka,elegandzki basowy dźwięk,nie wrzeszczy,jak wybebeszone przeloty,po za tym z nierdzewki,wieszaki pasują idealnie,jak się rozgrzeje pięknie podkreśla dźwięk 2.5 litrowego boksera,jestem mega zadowolony,a jak dobrze przypałuje na benzynie to i strzała potrafi delikatnego zrobić z tłumika,także polecam,kupiłem przez neta,nie mieszałem narazie nic w mapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy ktos z Was wymienial tylne tlumiki w SH 2.5xt? Moje niestety sie koncza. Szukam zamiennika, ktory da delikatny odglos boxera. Najchetniej podobny do tego jaki dawal Prodrive w forku SG. dla potomności - wczoraj odebrałem Forczestera z El-Teca. Idealnie dobrane tylne tłumiki z dźwiękiem dokładnie takim o jaki mi chodziło. Cichy bulgot, nie przeszkadzający w trasie. POLECAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy ktos z Was wymienial tylne tlumiki w SH 2.5xt? Moje niestety sie koncza. Szukam zamiennika, ktory da delikatny odglos boxera. Najchetniej podobny do tego jaki dawal Prodrive w forku SG. dla potomności - wczoraj odebrałem Forczestera z El-Teca. Idealnie dobrane tylne tłumiki z dźwiękiem dokładnie takim o jaki mi chodziło. Cichy bulgot, nie przeszkadzający w trasie. POLECAM. Ooooo tak, tak! Może jakieś szczegóły? Fotki, filmik? Czy mają już produkt gotowy, czy trzeba się pojawić do montażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Robia "pod wymiar" a dzwiek na zamowienie. Oddajesz im auto na dzien roboczy. Filmik i foty ogarne na dniach i wrzuce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Wielu sie zastanawia jak wyglada Prodrive z Imprezy na Forku - wklejam poniżej. Prodrive od Imprezy nieprzedłużony: H&S dedykowany do Forka: Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Robia "pod wymiar" a dzwiek na zamowienie. Oddajesz im auto na dzien roboczy. Filmik i foty ogarne na dniach i wrzuce. Dawaj Panie chociaż jedną fotkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się