yaro2003 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Ja zastosowałem do swojego SG 2.0X z 2003r kolektor TurboWorks dedykowany do imprezy NA 95-05. Cena w rzeszowkim sklepie na dzień dzisiejszy 880zł Brzmi fajnie, jest bulgot. Pasuje plug&play tylko trzeba było delikatnie naciągnąć (ręcznie) rury na szpilki głowic bo był węższy jakieś 2cm ale to nie problem bo to rura z nierdzewki. Trzeba było jeszcze wyciąć kawałek plastykowej osłony pod silnikiem bo dotykała kolektora. Kolektor dodatkowo owinąłem taśmą termiczną. Resztę wydechu zostawiłem bez zmian choć na chwilę miałem końcowy tłumik Prodrive'a, darł się fajnie ale zdjąłem bo na długich trasach było za głośno (mam AT może z manualem byłoby znośniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia-Grzech Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Yaro a nie odczułeś spadku mocy? Mechanik nam mówił, że może tak być. Spaliny się wzajemnie blokują a ma to związek z kolejnością zapłonu na konkretnych cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Generalnie ciekawe jest to, że jak się prześledzi zagraniczne fora dot. forestera (np. subaruforester.org) to tam są opinie, że kolektor z wolnego ssaka do 2005 roku włącznie jest trochę rożnoodległościowy (można to przecież na oko stwierdzić nawet)... A dlatego właśnie jest jedynie trochę różnoodleglosciowy aby nie tracił koników jednocześnie zachowując delikatny pomruk boxera, który wolne ssaki przecież mają powyżej 3 tys obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia-Grzech Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 5 godzin temu, raveout napisał: kolektor z wolnego ssaka do 2005 roku włącznie jest trochę rożnoodległościowy My mamy 2006 2,0 X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Heyo! Ostatnio w swoim 2,0 n/a, ze względu na przegnity OEM,wymieniłem catback. Zaczął fajnie mruczeć, ale natepnym elementem ukladanki jaki chciałbym wymienić jest downpipe z catem. Z tego co już mi podpowiedziano, przed wymianą musze tez pomysleć o późniejszym przestrojeniu. Ktoś cos więcej mógłby podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 W 2.0 na nie masz downpipe i przestroić także nic się nie da. Ktoś pomylił z autem z turbo.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Przestroić się da nawet NA, a w przypadku zmiany wydechu byłoby to chyba nawet wskazane. Problem w tym, że zdrapki będą homeopatyczne w porównaniu do poniesionych nakładów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Dzięki - w takim wypadku wymienię tylko cata który się kończy i niech dalej służy Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioo79 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Witam, czy ktoś może jeździ na tym tłumiku ? http://allegro.pl/uklad-wydechowy-cat-back-subaru-impreza-wrx-1996-i6023407776.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Z tego co się orientuję jakością nie grzeszą (tani chinol), po konstrukcji widać, że będzie b.głośny. Celowałbym w dobrą używkę. Na jakie auto to chcesz założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioo79 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Forester S-turbo z 2000 roku coś takiego jeszcze znalazłem https://www.olx.pl/oferta/wydech-magnex-koncowy-i-srodkowy-subaru-impreza-forester-CID5-IDozoaO.html#7d2c9e7195 Edytowane 15 Września 2017 przez marioo79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 40 minut temu, marioo79 napisał: coś takiego jeszcze znalazłem https://www.olx.pl/oferta/wydech-magnex-koncowy-i-srodkowy-subaru-impreza-forester-CID5-IDozoaO.html#7d2c9e7195 Na moje oko końcowy tłumik będzie za bardzo schowany pod zderzakiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Contor Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 W Imprezie 2.0 NA mam zamontowany kolektor Borla Replica i tłumik końcowy prawdopodobnie H&S i gada to auto wspaniale. W Foresterze XT z 2003 mam układ wydechowy seryjny i w porównaniu do Imprezy jego brzmienie to żadna rewelacja. Impreza idzie do sprzedania, przekładam tłumik z Imprezy do Forka z związku z czym do sprzedania będzie kolektor Borla i tłumik seria z Forka turbo. Zainteresowanych proszę na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlekPek Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Dnia 15.09.2017 o 08:35, Daniel Janus napisał: Na moje oko końcowy tłumik będzie za bardzo schowany pod zderzakiem. Też mi się tak wydaje. Nie ryzykował bym na Twoim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Dnia 13.09.2017 o 20:35, Xtri napisał: Heyo! Ostatnio w swoim 2,0 n/a, ze względu na przegnity OEM,wymieniłem catback. Zaczął fajnie mruczeć, ale natepnym elementem ukladanki jaki chciałbym wymienić jest downpipe z catem. Z tego co już mi podpowiedziano, przed wymianą musze tez pomysleć o późniejszym przestrojeniu. Ktoś cos więcej mógłby podpowiedzieć? To jest RM Motors? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia-Grzech Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 O to samo miałem pytać, czy to jest RM Motors. Powiedzcie czy coś się dzieje jeżeli końcowy wydech ma trochę większą średnicę niż centerpipe? Z tego co widziałem u siebie to forek 2,0X '06 ma downpipe z (chyba) tłumikiem przelotowym ok 62 mm potem center z katem 52 mm i końcowy tłumik (mogłem pomylić odcinki więc weźcie poprawkę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Ja mam w wolnossaku końcowy (Prodrive, zdaje się 2,5 cala) szerszy niż center. Celem montażu przespawano flanszę w centerze. Nic niepokojącego nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Dr.Elich/Gosia-Grzech To MG Motor Sport. Wymieniony tylni oraz końcowy (katalizator/downpipe/kolektor - OEM), 2.0 N/A https://drive.google.com/open?id=0B5Po1DEfA3nMQTIxZVh6TzQwd2M Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia-Grzech Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Dzięki... tego szukam... Nie za bardzo chcę inwestować w cały wydech a chciałem trochę poprawić akustykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtri Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Dzięki... tego szukam... Nie za bardzo chcę inwestować w cały wydech a chciałem trochę poprawić akustykę. Z przodu auto słychać tak jak wcześniej. W środku:W trasie zupełnie nie słychać,W miescie, lekkie buczenie pomiędzy 3-4k obrotów. Tak jak wcześniej opisnae, jeżeli chcielibyście mieć bulgot Xteka, bez wymiany kolektora wydechowego. się nie obejdzieWysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Mam Forka 2.5XT MY'06 z przelotowym downpipem i bez EGR oraz remapem. Backbox prodrive, jest raczej cicho, ale spaliny przejść koło auta nie dają - chciałbym coś z tym począć. Da się zamiast tłumika w Centerpipe dać katalizator i nie stroić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Możesz się ograniczyć do weryfikacji mapy, a jak będzie coś nie tak to wtedy poprawić strojenie. Myślisz o sportowym katalizatorze? Edytowane 26 Września 2017 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Możesz się ograniczyć do weryfikacji mapy, a jak będzie coś nie tak to wtedy poprawić strojenie. Myślisz o sportowym katalizatorze? Nie rozumiem porady - chodzi Ci o hamowanie po założeniu?Tak, myślałem o dwusetce w miejsce tłumika centralnego, ale po pierwsze, czy się da, po drugie, jak to wpłynie na przepływ spalin, a po trzecie na dźwięk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Kat sportowy najczęściej widzałem w downpipe. Co chciałem powiedzieć - jeśli ktoś Ci sprawdzi poprawność działania auta na nowym wydechu podłączając się pod komputer (jest trochę tych parametrów) i będzie wszystko ok to zmieniać mapy nie trzeba. Jeśli będzie coś nie tak (nie wchodząc w szczegóły) - wówczas korekta mapy jest wskazana, a to większe koszta niż samo sprawdzenie itp. Hamownia nie jest tu potrzebna - test w warunkach drogowych wystarczy. Jako że nie wiesz, czy kat będzie restrykcją dla spalin - takie sprawdzenie wypada zrobić. Często najtaniej wychodzi zrobić to tam, gdzie auto pierwotnie było strojone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 No właśnie problem w tym, że nie ja robiłem mody - poprzedni właściciel robił w gc8.plA ma sens ten kat do centerpipe wspawać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się