pitgol Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Sorki, wyjechalem na wakacje. Jak wroce - ogarne fotki i film Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bad-ischler Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Czy ktos widzial/slyszal wydech do FXT SJ 2014+ firmy Nameless? Jest sporo filmikow na youtube, a moze ktos to ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbd Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 mam takiego el teca do oddania z 2,5 xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbd Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) tu wydeszek z el-tec i w innych przedmiotach wyprzedaż jakiś szpargałów do forka http://allegro.pl/uklad-wydeczowy-subaru-impreza-forester-wrx-sti-i6542336348.html http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3430702 Edytowane 4 Października 2016 przez pbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Hello Pytanie takie. Ile może wzrosnąć boost w Forku XT 2003, po zdobieniu DP bezkatalizatorowego i bezlambdowego, 2.5 cala. Center zostaje OEM, backbox odetkany nieco OEM STI. Mam wydech na wierzchu i auto na kanale z okazji robienia wisco i sprzęgła a oryginalby DP jest mega skorodowany, i aż się prosi aby zrobić coś ładnego nierdzewnego zamiast rdzewlucha. DP robić na szerokim kołnierzu od turbiny czy na takiej flanszy jak oem? Jestem troche rozerwany bo nie wiem czy przy 250 tys kilometrów dla 2.0XT to jest czas na mapę czy na remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Rób mapę a na remont ewentualnie się przygotuj ... Mój miał koło 250 tysi i po remapie do dziś jeździ ( 311 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Mapa będzie ale raczej nie od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Bo głupieję, szukam i się denerwuję. Czy forek 2003 rok, S turbo ma uppipe z katalizatorem, czy jest to pusta rura. Jutro chciałem jechać do mechanika na wymianę wszystkiego od turgo do końca na H&S, ale teraz nie wiem, czy uppipe też wymieniać , czy nie, czy jest tam kat, który pewnie ma już dosyć jak drugi, czy też nie. Pomocy , odpowiedzi oczekuję i dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Jeżeli S-turbo to nie ma, ale 2003 to raczej XT, więc ma pre-cat w uppipe... Albo wymień na bezkatalizatorowy, albo wydłub katalizator (jakbyś nie miał pod ręką takiego bez kata). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Mój sturbo polift 2001(177 km) miał w uppipe kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Dnia 9.09.2016 o 13:28, bad-ischler napisał: Czy ktos widzial/slyszal wydech do FXT SJ 2014+ firmy Nameless? Jest sporo filmikow na youtube, a moze ktos to ma? Dnia 12.09.2016 o 16:45, pbd napisał: mam takiego el teca do oddania z 2,5 xt SJ 2.0 XT (chodzi szczególnie o kolektory, i dalsze bebechy wydechu) są kompatybilne z SH i SG (oczywiście mowa o silnikach z turbo)? da się tam wykrzesać bulgot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuerte Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) Zna ktoś może jakiś warsztat w okolicach Bielska-Białęj który mógłby mi załatwić i założyć tłumik H&S ? Forester 2.0 2012r ( FB20 ) Edytowane 15 Marca 2017 przez Fuerte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Mój sturbo polift 2001(177 km) miał w uppipe kata To mnie zaskoczyłeś. Wszędzie znajdowałem info, że dopiero XT miały pre-kat w uppipe.Człowiek uczy się całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Elo pany co myślicie na takim rozwiązaniem w moim forku s-turbo DP 3acel połączony z środkowym 3 cale i wyjście na końcowy 2,75 cala ? i zwężka na 2,5 cala końcowy przelot ? będzie głośno Edytowane 18 Marca 2017 przez Raflo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Ja mam DP 3 cale na końcu zwężony do 2,5 albo 2,75, bez centera, bez katów, natomiast końcowa puszka możliwie duża, przelotowa, całość robiona na zamówienie w Olsztynie. Jest spoko, głośność porównywalna z przelotem kolegi Yaro na zdaje się dwóch tłumikach, końcowym prodrive. Żona wozi dziecko i daje radę, nie narzeka. Jednak powyżej 140 km/h jest zbyt głośno moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) 6 godzin temu, dr.elich napisał: Ja mam DP 3 cale na końcu zwężony do 2,5 albo 2,75, bez centera, bez katów, natomiast końcowa puszka możliwie duża, przelotowa, całość robiona na zamówienie w Olsztynie. Jest spoko, głośność porównywalna z przelotem kolegi Yaro na zdaje się dwóch tłumikach, końcowym prodrive. Żona wozi dziecko i daje radę, nie narzeka. Jednak powyżej 140 km/h jest zbyt głośno moim zdaniem. Końcowy jaka ma średnicę montażowa 2,75 cala ? czyli masz wydech całkiem przelotowy na jednym tłumiku końcowym ? . Kumpel m do opylenia środkowy tłumik nawet spory i średnice montażowa ma 3 na wejściu i wyjściu .I się własnie zastanawiam czy robić wydech praktycznie cały na 3 cale czy zrobić redukcję za środkowym na 2,75.Póki co jakiś grubszych modów nie mam icek z WRX z zaworem properfekt dwu tłoczkowym wkładka K&N . Wycięty kat przy downpipie Końcowy FkAutomotive przelot podajże 2,25 średnica montażowa.W przyszłości o ile auto nie pójdzie na sprzedaż wleci większe turbo.Więc twoja opcja tez jest dobra dp 3 cale z zwężką na 2,75 do samego końcowego i tez by by było dobrze Edytowane 19 Marca 2017 przez Raflo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Udalo sie komus poprawic wydech w forku sj 2.0 dit xt 240 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knuyec Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Mój wolnyssak tak zagadał po "dłubnięciu" kolektora i przykręceniu dedykowanego back boxa RM Motors. Reszta układu fabryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekSubaru Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam wszystkich, muszę wymienić OEM-owy tłumik w Forku MY03 2,0XT Turbo 177KM. Niestety jest dziurawy i skorodowany. Barwa dźwięku całkiem przyjemna ale słychać mnie wcześniej niż widać, hałas jest coraz bardziej uciążliwy i dodatkowo wyskakuje check engine. Przeglądam allegro i wybór nie urywa dupy, dostępna jest tylko najniższa półka cenowa i drogie sportowe wydechy. Chyba zdecyduję się na niską półkę. Znalazłem coś za 108 zł... tłumik pokryty aluminium 24m gwarancji. sprzedawca w tabeli wymienia, że ów tłumik pasuję do wersji 2,0 125KM, czy wejdzie też do mojej wersji Forka? Macie ewentualnie jakieś inne sugestie przy ograniczonym budżecie? Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Nie wiem, czy wydech z wolnossaka nie będzie zbyt restrykcyjny. Skorodowany tłumik końcowy nie tłumaczy checka - problem gdzie indziej, niekoniecznie w wydechu. Rozsądna opcja to używana nierdzewka - nie wiem czy to natomiast wg. Ciebie dość cicho i dość tanio. Napisz do usera yaro - ma coś z nierdzewki na sprzedaż, może Ci pomoże. No chyba, że chcesz total ciszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaćwing Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Cześć Wiem ze to rozwiązanie nie do końca budżetowe , ale polecał bym tak jak kolega wyżej , używany tłumik końcowy Prodraive ..... ( mam takiego w 2.0 xt wystarczy przespawać wieszak i wszystko pasuje) , a mruczy niesamowicie. , poziom głośności nie powoduje bólu głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Koledzy, Czy odcinek od downpipe'a do końca wydechu z Forestera SG 2,5XT będzie pasował p&p do Forestera SG 2.0XT? Wydaje mi się,że backbox ma inny kształt i dłuższą końcówkę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Jest P&P. Chyba że ktoś przeszczepiał gdzieś końcowy od Imprezy.Forkowe są takie same. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 A ja ostatnio dłóbnąłem też tłumik u siebie,środkowy przelot,backbox przelot oczywiście nierdzewka firmy MGMotosport, teraz to dopiero ładnie bulgocze i taki subtelny basik,na razie w środku jeszcze nie jest aż tak głośno,zobaczymy jak na trasie-niedługo, jak dojdzie mi przyssawka do kamery to wrzucę filmik jak to gra,polecam zestaw MG solidnie wykonany grube flansze i wszystko pasi plug&play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia-Grzech Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Siema, Starliśmy się dokładnie prześledzić wątek by znaleźć odpowiedzi na nasze pytanie no i chcieli byśmy podsumować zebrane informacje bo zrobił nam się kisiel zamiast mózgu. Napiszcie proszę jeśli napiszemy coś nie tak. Mamy Forka 2,0 wolnego ssaka i chcemy poprawić akustyczne wrażania, więc: Charakterystyczny Boxerowy bulgot jest z kolektora różnoodległościowego a wolne ssaki mają równoodległościowe, więc bez 3000-4000 PLN w nowy kolektor bulgotać nie będzie (tak/nie). Wycięcie kata/katów i zmiana środkowego box na przelotową rurę też nie ma większego wpływu na odgłosy (tak/nie). Znaczenie ma w zasadzie końcowy tłumik (tak/nie). Zatem jeśli nie chcemy (bo nie mamy na to) inwestować super kasy wystarczy zmienić końcowy tłumik na przelotowo-komorowy o takiej samej średnicy bądź tyć większej i powinniśmy osiągnąć efekt i to nawet nie trzeba będzie robić remap (tak/nie). No i ostatnia sprawa: czy polecacie jakiś warsztat w bliskiej okolicy Warszawy; na razie na celowniku mamy el-tec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się