Skocz do zawartości

Wydech do Forestera


Hogi

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

tu wydeszek z el-tec i w innych przedmiotach wyprzedaż jakiś szpargałów do forka

http://allegro.pl/uklad-wydeczowy-subaru-impreza-forester-wrx-sti-i6542336348.html

 

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3430702

Edytowane przez pbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hello

Pytanie takie.

Ile może wzrosnąć boost w Forku XT 2003, po zdobieniu DP bezkatalizatorowego i bezlambdowego, 2.5 cala.

Center zostaje OEM, backbox odetkany nieco OEM STI.

 

Mam wydech na wierzchu i auto na kanale z okazji robienia wisco i sprzęgła a oryginalby DP jest mega skorodowany, i aż się prosi aby zrobić coś ładnego nierdzewnego zamiast rdzewlucha.

 

DP robić na szerokim kołnierzu od turbiny czy na takiej flanszy jak oem?

 

Jestem troche rozerwany bo nie wiem czy przy 250 tys kilometrów dla 2.0XT to jest czas na mapę czy na remont :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bo głupieję, szukam i się denerwuję.

Czy forek 2003 rok, S turbo ma uppipe z katalizatorem, czy jest to pusta rura. Jutro chciałem jechać do mechanika na wymianę wszystkiego od turgo do końca na H&S, ale teraz nie wiem, czy uppipe też wymieniać , czy nie, czy jest tam kat, który pewnie ma już dosyć jak drugi, czy też nie.

Pomocy , odpowiedzi oczekuję i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.09.2016 o 13:28, bad-ischler napisał:

Czy ktos widzial/slyszal wydech do FXT SJ 2014+ firmy Nameless? Jest sporo filmikow na youtube, a moze ktos to ma?

 

Dnia 12.09.2016 o 16:45, pbd napisał:

mam takiego el teca do oddania z 2,5 xt

 

 

 

SJ   2.0 XT  (chodzi szczególnie  o kolektory, i dalsze bebechy wydechu)    są kompatybilne z SH i SG     (oczywiście mowa o silnikach z turbo)?

da się tam wykrzesać bulgot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo pany  co myślicie na takim rozwiązaniem w moim forku  s-turbo DP 3acel połączony z środkowym 3 cale i wyjście na końcowy 2,75 cala ? i zwężka na 2,5 cala końcowy przelot ? będzie głośno

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam DP 3 cale na końcu zwężony do 2,5 albo 2,75, bez centera, bez katów, natomiast końcowa puszka możliwie duża, przelotowa, całość robiona na zamówienie w Olsztynie. Jest spoko, głośność porównywalna z przelotem kolegi Yaro na zdaje się dwóch tłumikach, końcowym prodrive. 

Żona wozi dziecko i daje radę, nie narzeka. Jednak powyżej 140 km/h jest zbyt głośno moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dr.elich napisał:

Ja mam DP 3 cale na końcu zwężony do 2,5 albo 2,75, bez centera, bez katów, natomiast końcowa puszka możliwie duża, przelotowa, całość robiona na zamówienie w Olsztynie. Jest spoko, głośność porównywalna z przelotem kolegi Yaro na zdaje się dwóch tłumikach, końcowym prodrive. 

Żona wozi dziecko i daje radę, nie narzeka. Jednak powyżej 140 km/h jest zbyt głośno moim zdaniem.

Końcowy jaka ma średnicę montażowa 2,75 cala ? czyli masz wydech całkiem przelotowy na jednym tłumiku końcowym  ? . Kumpel m do opylenia środkowy tłumik nawet spory i średnice montażowa ma 3  na wejściu i wyjściu .I się własnie zastanawiam czy robić wydech praktycznie cały na 3 cale  czy zrobić redukcję za środkowym na  2,75.Póki co jakiś grubszych modów nie mam icek z WRX z zaworem properfekt dwu tłoczkowym wkładka K&N . Wycięty kat przy downpipie Końcowy FkAutomotive przelot  podajże 2,25 średnica montażowa.W przyszłości o ile auto nie pójdzie na sprzedaż wleci większe turbo.Więc twoja opcja tez jest dobra dp 3 cale z zwężką na 2,75 do samego końcowego i tez by by było dobrze

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich, muszę wymienić OEM-owy tłumik w Forku MY03 2,0XT Turbo 177KM.

Niestety jest dziurawy i skorodowany. Barwa dźwięku całkiem przyjemna ale słychać mnie

wcześniej niż widać, hałas jest coraz bardziej uciążliwy i dodatkowo wyskakuje check engine.

 

Przeglądam allegro i wybór nie urywa dupy, dostępna jest tylko najniższa półka cenowa i drogie sportowe wydechy.

Chyba zdecyduję się na niską półkę. Znalazłem coś za 108 zł... tłumik pokryty aluminium 24m gwarancji.

sprzedawca w tabeli wymienia, że ów tłumik pasuję do wersji 2,0 125KM, czy wejdzie też do mojej wersji Forka?

Macie ewentualnie jakieś inne sugestie przy ograniczonym budżecie?

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy wydech z wolnossaka nie będzie zbyt restrykcyjny. 

Skorodowany tłumik końcowy nie tłumaczy checka - problem gdzie indziej, niekoniecznie w wydechu.

Rozsądna opcja to używana nierdzewka - nie wiem czy to natomiast wg. Ciebie dość cicho i dość tanio.

Napisz do usera yaro - ma coś z nierdzewki na sprzedaż, może Ci pomoże.

No chyba, że chcesz total ciszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Wiem ze to rozwiązanie nie do końca budżetowe , ale polecał bym  tak jak kolega wyżej , używany  tłumik końcowy Prodraive .....   ( mam takiego w 2.0 xt wystarczy przespawać wieszak i wszystko pasuje) , a mruczy niesamowicie. , poziom głośności nie powoduje bólu głowy :)

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

Czy odcinek od downpipe'a do końca wydechu z Forestera SG 2,5XT będzie pasował p&p do Forestera SG 2.0XT? Wydaje mi się,że backbox ma inny kształt i dłuższą końcówkę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio dłóbnąłem też tłumik u siebie,środkowy przelot,backbox przelot oczywiście nierdzewka firmy MGMotosport, teraz to dopiero ładnie bulgocze i taki subtelny basik,na razie w środku jeszcze nie jest aż tak głośno,zobaczymy jak na trasie-niedługo, jak dojdzie mi przyssawka do kamery to wrzucę filmik jak to gra,polecam zestaw MG solidnie wykonany grube flansze i wszystko pasi plug&play:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Siema,

Starliśmy się dokładnie prześledzić wątek by znaleźć odpowiedzi na nasze pytanie no i chcieli byśmy podsumować zebrane informacje bo zrobił nam się kisiel zamiast mózgu. Napiszcie proszę jeśli napiszemy coś nie tak. Mamy Forka 2,0 wolnego ssaka i chcemy poprawić akustyczne wrażania, więc:

Charakterystyczny Boxerowy bulgot jest z kolektora różnoodległościowego a wolne ssaki mają równoodległościowe, więc bez 3000-4000 PLN w nowy kolektor bulgotać nie będzie (tak/nie).

Wycięcie kata/katów i zmiana środkowego box na przelotową rurę też nie ma większego wpływu na odgłosy (tak/nie).

Znaczenie ma w zasadzie końcowy tłumik (tak/nie).

Zatem jeśli nie chcemy (bo nie mamy na to) inwestować super kasy wystarczy zmienić końcowy tłumik na przelotowo-komorowy o takiej samej średnicy bądź tyć większej i powinniśmy osiągnąć efekt i to nawet nie trzeba będzie robić remap (tak/nie).

No i ostatnia sprawa: czy polecacie jakiś warsztat w bliskiej okolicy Warszawy; na razie na celowniku mamy el-tec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...