Gość Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Yaro To od Ciebie kupiłem jeden z Prodrive ,ostatecznie wylądował byłym złotym forku. Do miasta spoko,na co dzień . Ja na co dzień nie jeżdżę, więc potrzebowałem czegoś hardcorowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) @@Herostrates, tak, to od imprezy i faktycznie ideał do dupowozu @@KamilP, dzięki, zaraz wysyłam foty na maila. Yaro To od Ciebie kupiłem jeden z Prodrive ,ostatecznie wylądował byłym złotym forku. Do miasta spoko,na co dzień . Ja na co dzień nie jeżdżę, więc potrzebowałem czegoś hardcorowego. A potrafisz pojąć to, że inni ludzie mogą z auta jednak korzystać codziennie i chcą uzyskać kompromis dźwięk-głośność? Edytowane 8 Maja 2016 przez monsieurboxeur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Ja też od Yaro zakupiłem Prodrive do Imprezy NA. Uważam, że to dobry kompromis jak kolega powyżej. Jednak żona stwierdziła, że jest dość cichy i mógłby być głośniejszy...Ale z czasem również doszła do wniosku, że to optymalne rozwiązanie do jazdy na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Badeński Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Ja u siebie założyłem kompletny H&S, 3" DP na szerokim kołnierzu ze sportowym katem, środek rura 2,5" i końcowy przelot. Jeżeli chodzi o wrażenia... 10/10. Na wolnych obrotach miło bulgocze, przy 100 km/h nie słychać go praktycznie wcale, a gdy się wciśnie solidnie brzmi mega rasowo i agresywnie Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) A potrafisz pojąć to, że inni ludzie mogą z auta jednak korzystać codziennie i chcą uzyskać kompromis dźwięk-głośność? Ja to doskonale rozumiem bo sam na takim jeżdziłem, ale nie lubię jak ktoś mi wciska kit że to jest na maksa głośne czy coś takiego. Bo wiem że to nie prawda. Ps. Z tym wydechem trochę przesadziłeś z długością, podczas kontroli będą nieprzyjemności, też to przerabiałem. Po dwóch mandatach musiałem zrobić tak Edytowane 8 Maja 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Mam pytanie. Wybaczcie jeśli debilne, ale podobno nie ma głupich pytań. Przeszkadza mi, że na niższych obrotach Forek jest mułowaty. @Mkow podesłał mi info odnośnie Invidii Q300 i twierdzi, że urwał około 1 sek podczas startu 0-100 km/h, więc teoretycznie byłoby to spełnienie moich marzeń. Pytanie więc jest takie: skoro to takie proste, to czemu nie robi tego producent? Chodzi i jakieś debilne normy spalania? Mułowaty jest póki turbina się nie rozkręci. Fizyki nie oszukasz.Sama wymiana wydechu niewiele da - trudno uwierzyć, że te -1 sek. to sam wydech. Fabryczne komponenty dostosowane są do fabrycznej mocy, przepisów dot. emisji spalin, ludzkiego poziomu głośności, itp. Przy podnoszeniu mocy (remap, większe turbo) trzeba też zadbać o większą przepustowość wydechu. W serii nie trzeba. @ ForekXT No jakos Mkow ma racje, ja swojego nie mierzylem ze stoperem w reku ale wyraznie jest lepszy "but" od dolu. @ Czarne_Koronkowe Chyba sie bedziemy widziec na Plejadach wiec bedziesz mogl ocenic czy jest lepiej czy gorzej (BTW o ile sie nie myle to bedziemy koczowac w tym samym hotelu ). "Pytanie więc jest takie: skoro to takie proste, to czemu nie robi tego producent? Chodzi i jakieś debilne normy spalania?" - hahahha badz Pan madry i zrozum FHI . Ależ z miła chęcią rzucę na to okem rozumiem ze mam szykować jakieś %? EEE tam pewnie jakies % sie zorganizuja same Wiec jestesmy umowieni Super ale nie widzę Cie w zestawieniu hotelowym. I pamiętaj: jakbyśmy przypadkiem przy mojej zonie rozmawiali o kosztach tego wydechu to dzieł cenę przez dwa Edytowane 8 Maja 2016 przez Czarne_Koronkowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Szukam możliwie cichego przelotu. Miałem juz chyba wszystko. Zastanawiałem się nad oem z Forka sti, ale boje się, że mnie przytka (mam wystrojonego forka na ponad 300kucy). Czy ktoś z Warszawy uważa, że ma bardzo cicho i może dać posłuchać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Badeński Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Szukam możliwie cichego przelotu. Miałem juz chyba wszystko. Zastanawiałem się nad oem z Forka sti, ale boje się, że mnie przytka (mam wystrojonego forka na ponad 300kucy). Czy ktoś z Warszawy uważa, że ma bardzo cicho i może dać posłuchać ? Chcesz to mogę Ci pokazać mojego H&S, najcichszy nie jest ale jak na przelot to każdy kto jechał chwalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 a jaki silnik? cat i cp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Mam pytanie. Wybaczcie jeśli debilne, ale podobno nie ma głupich pytań. Przeszkadza mi, że na niższych obrotach Forek jest mułowaty. @Mkow podesłał mi info odnośnie Invidii Q300 i twierdzi, że urwał około 1 sek podczas startu 0-100 km/h, więc teoretycznie byłoby to spełnienie moich marzeń. Pytanie więc jest takie: skoro to takie proste, to czemu nie robi tego producent? Chodzi i jakieś debilne normy spalania? Mułowaty jest póki turbina się nie rozkręci. Fizyki nie oszukasz.Sama wymiana wydechu niewiele da - trudno uwierzyć, że te -1 sek. to sam wydech. Fabryczne komponenty dostosowane są do fabrycznej mocy, przepisów dot. emisji spalin, ludzkiego poziomu głośności, itp. Przy podnoszeniu mocy (remap, większe turbo) trzeba też zadbać o większą przepustowość wydechu. W serii nie trzeba. @ ForekXT No jakos Mkow ma racje, ja swojego nie mierzylem ze stoperem w reku ale wyraznie jest lepszy "but" od dolu. @ Czarne_Koronkowe Chyba sie bedziemy widziec na Plejadach wiec bedziesz mogl ocenic czy jest lepiej czy gorzej (BTW o ile sie nie myle to bedziemy koczowac w tym samym hotelu ). "Pytanie więc jest takie: skoro to takie proste, to czemu nie robi tego producent? Chodzi i jakieś debilne normy spalania?" - hahahha badz Pan madry i zrozum FHI . Ależ z miła chęcią rzucę na to okem rozumiem ze mam szykować jakieś %? EEE tam pewnie jakies % sie zorganizuja same Wiec jestesmy umowieni Super ale nie widzę Cie w zestawieniu hotelowym. I pamiętaj: jakbyśmy przypadkiem przy mojej zonie rozmawiali o kosztach tego wydechu to dzieł cenę przez dwa No, nie ma mnie na "liscie" to fackt . Ale tam bede Co do kosztow: "To jest customowy to trzeba dzwonic i sie z Michalem G. umawiac na koszty " - tak moze byc? P.S. hahhaah to musze swoja druga polowke poinformowac tez zeby nie "palnela" hahhahaha (BTW Moja dowiedziala sie jekies pol roku po zamontowaniu, przy jakiejs wodeczce) hahahaha Edytowane 9 Maja 2016 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Dzielenie przez x gadżetów do subarynki widzę nie tylko mi sie udziela hee . DARECKI dobrze zrozumiałem, ze dostałeś mandat za wystająca końcówkę wydechu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Badeński Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 a jaki silnik? cat i cp? H&S, 3" DP na szerokim kołnierzu ze sportowym katem, środek rura 2,5" i końcowy przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Dzielenie przez x gadżetów do subarynki widzę nie tylko mi sie udziela hee . DARECKI dobrze zrozumiałem, ze dostałeś mandat za wystająca końcówkę wydechu ? Oczywiście, na przeglądach gdyby nie znajomy, nie przeszedł bym go Według przepisów końcówka nie może wystawać za zderzak max ma być równa z nim! Edytowane 10 Maja 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Kwestia perspektywy, patrząc pionowo z góry, końcówki nie widać. A jako "obrys zderzaka" rozumiem jego najdalej wysunięty punkt. Więc akurat za to dowód nie poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Szanowni Forumowicze, przymierzam się do remapu Forka SG 2.0 XT i w tym celu gromadzę niezbędne części. Pytanie moje - wielokrotnie z pewnością zadawane, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi: Co w wydechu wymienić? - UP, DP, CP i backbox? - DP, CP i backbox? - tylko CP i backbox? Cel: ok. 220-230KM na TD04L Przeznaczenie auta: jazda codzienna, w tym żona + dziecko Oczekiwania: nie chcę znacząco zwiększać turbodziury - auto ma wciąż dobrze jechać z dołu. Ma być trochę głośniej i rasowo, ale auto musi być znośne w trasie. Z innej beczki - czy ktoś miał do czynienia z takim tłumikiem? http://allegro.pl/tlumik-koncowy-subaru-forester-2-0-i6108190326.html#thumb/2 Co w wydechu wymienić? - UP, DP, CP i backbox? - DP, CP i backbox? - tylko CP i backbox? UP w SG5 chyba miało katalizator? - jeżeli tak to trzeba by wyrzucić. Seryjny DP najbardziej ogranicza przepływ spalin, CP ma 2.5" i przelotowy tłumik więc może zostać. BB to w zasadzie głównie akustyka. Tak więc na początek uppipe i downpipe. Zgromadziłem już większość gratów - turbo, przelotowy downpipe, backbox. Problemem jest UP - jakie rozwiązanie będzie najlepsze? Coś OEM ale bez precata? Zrobienie decata obecnego UP? Czy może zostawić obecny UP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Tez się zastanawiałem co z uppipe.. Lukasz z 4 wiatraków powiedział, że przy mocy 250-260KM wymiana uppipe z precatem to przerost formy nad treścią. Oczywiście jezeli uppipe jest w dobrym stanie. Takze mój remap był robiony na uppipe z precatem. A jezeli ma Cię to męczyć to załóż bez precata np. od STi. Forki 2.5t tez maja uppipe bez precata. Edytowane 13 Maja 2016 przez KamilP 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Z precatem będzie ciszej? Ale ogniem strzelał rozumiem niestety nie będzie? Na ile swojego wystroiłeś? Edytowane 13 Maja 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Nie wiem czy głośniej Mój ogniem niestety nie zieje, a może za mało w palnik daje Wystrojony jest na 252,4KM i 369,3Nm. Niutków mogło być więcej, ale Łukasz powiedział, że tak jest najbezpieczniej, a na tym mi zależało najbardziej. Edytowane 13 Maja 2016 przez KamilP 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Na TD04L? DP zmieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Tak, na td04l. Cp przelotowy h&s i dp bez kata h&s. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Głośno w takim konfigu? Szukam i szukam fajnego up i słabo... Czym owijałeś dp? Edytowane 13 Maja 2016 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Dla mnie idealnie, dla mojej dziewczyny za głośno Nie wiem czym był owinięty, musialbym zapytać Kacpero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Kacpero miał owinięty nimbusem, ale nie wiem czy się coś zmieniło. Ja uppipe mam owinięty nimbusem a downpipe taśmą termiczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Dla mnie idealnie, dla mojej dziewczyny za głośno Nie wiem czym był owinięty, musialbym zapytać Kacpero To niedobrze, mojej żonie też może być za głośno w takim układzie. Tylko ja zostawiam center a backbox chcę Prodrive. Kusi mnie Varex ale taki gadżet to droższa zabawa. Jaki bandaż polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Może jest ktoś zainteresowany cichym przelotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się