Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

nawet jak sie wylaczy VDC?

 

Than_Junior, ale tu nie może być mowy o żadnym błędzie. Nic takiego nigdy mi nie wyskoczyło bez wzgklędu na aktulanie używany tryb pracy silnika i systemów stabilizujących. Poza tym o jakim skoku mówimy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raju, nie zajarzylem, ze chodzi o blad. Jedyne co mi przyszlo do glowy, to ze VDC stwierdzilo ze jest poslizg wszystkich kół i go zdusiło.

 

 

 

tak na boku: miales czesciowo racje co do ukladu kier. Spec.B - jest inne wspomaganie (!) niz w dwulitrowce i chyba rozni sie tez od tego w zwyklej trzylitrowce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raju, nie zajarzylem, ze chodzi o blad. Jedyne co mi przyszlo do glowy, to ze VDC stwierdzilo ze jest poslizg wszystkich kół i go zdusiło.

 

spoko :cool: . ale wiesz o co chodzi :arrow: jakiś skok, jakieś wyskakujące, atakujące błędy...klikoma egzemplarzami jeździłem, Ty na pewno też i dziwne, że nam choinka na szafie się nie zapala :roll: :!:

 

hehe, dało się to wyczuć za pierwszszym razem jak prowadziłem SPEC B. Ty już się przyzwyczaiłeś :mrgreen:

 

jest inne wspomaganie (!) niz w dwulitrowce i chyba rozni sie tez od tego w zwyklej trzylitrowce

 

zdecydowanie tak, w końcu układ kierowniczy mimo, że zmodernizowany, to częściowo oparty na STI :wink:

pozdro

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odświeżam wątek, bo mnie PKocial przewiózł nowym estiajem i to tak porządnie. Dodam, że estiajem lekko doinwestowanym. Wrażenia z jazdy to pomieszanie niedowierzania i zachwytu. Chodzi to to, jak po sznurku (20% szybciej w zakrętach :mrgreen:), jest zwarte, zbite, muskularne i stabilne.

 

W moich oczach STI'08 znów wróciło do gry 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam wątek, bo mnie PKocial przewiózł nowym estiajem i to tak porządnie. Dodam, że estiajem lekko doinwestowanym. Wrażenia z jazdy to pomieszanie niedowierzania i zachwytu. Chodzi to to, jak po sznurku (20% szybciej w zakrętach :mrgreen:), jest zwarte, zbite, muskularne i stabilne.

W moich oczach STI'08 znów wróciło do gry 8).

Poproś PKociala żeby przewiózł Cię Twoim 06 i to tak porządnie, to zobaczysz że również jest całkiem stabline ;):P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam wątek, bo mnie PKocial przewiózł nowym estiajem i to tak porządnie. Dodam, że estiajem lekko doinwestowanym. Wrażenia z jazdy to pomieszanie niedowierzania i zachwytu. Chodzi to to, jak po sznurku (20% szybciej w zakrętach :mrgreen:), jest zwarte, zbite, muskularne i stabilne.

 

W moich oczach STI'08 znów wróciło do gry 8).

 

nie wierzę :roll: ale może to i dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś PKociala żeby przewiózł Cię Twoim 06 i to tak porządnie, to zobaczysz że również jest całkiem stabline

 

No właśnie nie do końca - mówię tu między innymi o jeździe na wprost, czy po b. lekkim łuku, ale z dużą prędkością. A to, to nawet i ja potrafię :mrgreen:.

 

oraz kazde auto od PKociala jezdzi jak glupie

 

No i o to chodzi! Oznacza to, że w STI'08 drzemie taki sam potencjał, jak w poprzednich modelach.

 

Dodam, że wydechem H&S gada, jak każde rasowe subaru 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to chodzi! Oznacza to, że w STI'08 drzemie taki sam potencjał, jak w poprzednich modelach.

Dodam, że wydechem H&S gada, jak każde rasowe subaru 8) .

o ile dobrze pamietam, to jedyny zarzut, jaki byl wiazany z MY08', to wyglad. wlasciwosci jezdnych nikt nie poddawal w watpliwosc. w szczegolnoscie po testach roznorakich magazynow.

a eNki to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś PKociala żeby przewiózł Cię Twoim 06 i to tak porządnie, to zobaczysz że również jest całkiem stabline

No właśnie nie do końca - mówię tu między innymi o jeździe na wprost, czy po b. lekkim łuku, ale z dużą prędkością.

Powypadkowe tak już mają ;):mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
maciekSubru, ZTCW wóz jest dłubnięty silnikowo (stage 1), ma inne felgi z innym ET, chyba też zmienione stabilizatory. Dziś ma też już monoflexa, ale gdy ja jechałem, go nie miał.

 

Do tej pory z uturbionych samochodów, moim najszybszym autem był GeTek. W kwestii osiągów, na dobrą sprawą było wręcz wystarczająco. Boxer pod maską i symetryczny napęd wszytkich kół dopinał swego na szybko pokonywanych łukach ale... no właśnie. I tu pojawiało mi suię jedno ale... krótki rozstaw kół, brak szpery i ogłolnie wiek auta dawały oi sobie znać w postaci nerwowości w szybkim, ciasnym łuku, wypluwaniu przodem na zewnątrz łuku itp.

Wracałem jakiś czas temu z Rajdu Dolnośląskiego. To, że mi AK nie pozwolił zerować licznika kilometrów dziennych i średniego splania, to chyba tylko dla mojego bezpieczeństwa i bezpieczeństwa samochodu, albo na odwrót :mrgreen:

Spalanie 12,4 przy dynamicznej jeździe w trasie zostało utrzymane na niezmienionym poziomie a frajdy przy tym co niemiara. Skrzynia 6MT rewelka. Kilka razy zamiast 4 wrzucałem 6, ale to kwestia pojeżdżenia. SI DRIVE. Temat wałkowany wielokrotnie...potrzebny bez dwóch zdań. oszczędza paliwo i pozwala zrelaksować się w trasie. Przyznam się, że trybu w ogóle nie używałem. W trasie wychodził ze mnie leniuch i zamiast redukować z 6 biegu przełączałem SI DRIVE na [s#], czułem coś na wzór dopalacza :mrgreen: Generalnie tryb [s#] mocno prowokuje. Zawias również. Nie wiem co Wy tam w nim chcecie zmieniać, dla mnie idealny. I komfortowy i szybki. Układ kierwoniczy bajka. 100% wyczucia drogi. Fotele (jechałem wersją 000, bez recaro, w tych drugich ledwo się mieszczę :mrgreen: ), wygodne, kręgosłup nie bolał. Trochę brakowało mi bulgotu. Nawet bardzo :grin: Po takiej trasie byłem oczarowany samochodem. Prawie 500 km i banan od ucha do ucha. Szybko wspomnienia o moim GT wrzuciłem między bajki... Nowe STi rządzi jak dla mnie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...